Jump to content

cavaliere

Members
  • Posts

    1721
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    85

cavaliere last won the day on January 18 2021

cavaliere had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    e90

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

cavaliere's Achievements

Contributor

Contributor (5/15)

  • Posting Machine Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

1.6k

Reputation

  1. Sincer Tesla model 3 e bestbuy pentru cei care circula maxim 400 km pe zi. Nu inteleg fetisul asta cu plasticele. Cine sta sa apese pe ele non stop? Nu e ca si cum seria 3 e vreun Bentley. Eu zic sa faci un drivestest cu Tesla si poate o sa ti se para o alternativa castigatoare in gama asta de pret.
  2. N-are, nu e "full options" 🤝
  3. Nu cred ca exista Bmw sh full "options". In fine, eu am avut trapa la cateva masini, diverse marci inclusiv Bmw, si nu cred ca am deschis-o in spate de 10 ori adunat in 20 de ani de permis si probabil 30 40 masini. Am avut si panoramica, am si acum pe Mercedes, si pe aia preferam sa o tin cu capitonajul tras ca venea caldura sau frig, nu mai zic de deschis macar pe tilt. In rest, Bmw nu e ca si cum ai zice lux. Ca iti iei un Bmw sh de 3 4 50 mii nu denota vreo opulenta si nici motiv de fala. Cat despre optiuni, realist vorbind in afara de clima, incalzire scaune, tempomat si hai senzori parcare spate, la restul se poate renunta lejer. Da, ca un headup display e util, faruri adaptive,o sonorizare mai buna, masaj in scaune ori ventilatie etc.. Dar depinde de gusturi aici. Asa ca nu inteleg cine ar fi invidios pe unul cu o trapa pe masina, in conditiile in care marea majoritate nu vad utilitatea ei. Apropos, actual am un e30 care la 33 ani vechime are o valoare mai mare decat cand era nou. Na ce smecherie am facut ca nu l-am luat in primii 3 ani..
  4. Am avut impresia ca e x3ul anterior. Corect, are ventilatie. Dar scaune mai bune decat sport nu exista si nici masaj. Si sincer nu se compara cu scaunele confort de pe seria 5 de exemplu.
  5. Nici nu cred ca este optionala ventilatia pe x3, la fel nici masaj. Maxim scaune sport poti pune cu reglaj lombar si electrice cu memorii.
  6. Puterea creste cu turatia atat la diesel cat si la benzina.
  7. Eu dadusem 350 de lei pe bucata cand le luasem, nu mai sunt la curent cu siteurile pentru ca nu mai am e90 , dar 500 lei am considerat un pret corect.
  8. Sunt noi in cutie. 2 bucati pentru spate. Codul este 24.0120-0195.1 Cost 500 lei, predare in Bucuresti
  9. X1 e facut pe platforma de active tourer. Sincer interiorul de la seria2 pe care am avut-o mi s-a parut mai calitativ decat la f30. Poate mi s,a parut, dar in mod sigur mai slab nu era.
  10. Bateria tcb e vreo 60 euro. Inlocuirea se face prin fereastra de vizitare din spate de pe capitonajul plafonului si e nevoie si de resetare.
  11. Sincer mie g30 520xd mi se parea foarte bine antifonat. Acum am luat un E klasse, tot diesel, si mi se pare chiar mai bine antifonat si decat g30. DiferentĂŁ de zgomot benzina-diesel e mai mult la ralanti, odata ce masinile sunt in miscare sunetul de diesel se estompeaza mult. Sincer nu cred ca fie diferente de antifonare diesel benzina. Ar insemna costuri in plus si nu cred ca la ce politica de cost saving au toti in ziua de azi, ar face asa .
  12. Tu singur ai zis cateva posturi in urma ca si daca nu o incarca deloc la priza tot e mai eficienta decat una pe benzina, ba chiar la consum de 520d. Ceea ce e fals, o aberatie si o minciuna. Persisti cu minciunile sau nu mai stii sa citesti ce tu singur ai scris? Pune poza cu consumul ala care contrazice tot ce spun ceilalti si ne convingi. Altminteri poti sa mai scrii 200 posturi irelevante si sa te faci de ras in continuare. Masina se justifica doar pentru cine are posibilitate si o incarca des/zilnic la priza, altfel nu, e balast bateria si consumul e mai mare decat la una similara pe benzina. Asta e valabil cam pt orice phev. Ps: in modul hibrid incarca irelevant bateria, tocmai pt ca difera modul de functionare fata de un hibrid clasic genul Toyota.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.