Jump to content

teodors

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW

teodors's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

4

Reputation

  1. Daca se manifesta in special cand e motorul rece sa iei in calcul si EGR-ul impreuna cu racitorul de gaze. La F10 525D LCI incepuse de pe la 60.000 km sa imi scape gaze in zona compoartimentului motor. Dupa inlcuirea ansamblui EGR/racitor de gaze am scapat de mirosul de noxe.
  2. Am si eu ceva experienta acumulata cu Automobile Bavaria. Cu cei din Baneasa mai putina, la cat sunt de aglomerati oricum nu prinzi o programare mai devreme de 10-14 zile. O singura interventie avuta nu o consider relevanta. Mai multe am de relatat despre cei din Otopeni. Partea buna este tinichigeria, reparatiie pe care le-am facut au fost de fiecare data bune ca finisaj si a elementelor revopsite si ok cand vine vorba despre calitatea asamblarii elementelor demontate si puse la loc. Partea sensibila este mecanica, poti avea ghinionul ca dupa o banala revizie sa te alegi cu pagube/stricaciuni cauzate de indolenta mecanicilor. Nu sunt ghinionist de fel insa pana acum am patit in doua raduri diferite probleme. Pe scurt: clipsuri rupte pe la motor, scut rupt la inlocuirea filtrului de combustibil si praguri deteriorate din cauza utilizarii necorespunzatoare a elevatorului. Recomand cat se poate de calduros celor care aleg sa mearga acolo sa isi verifice atent masina dupa orice interventie. Eu am insistat sa revin la ei fiindu-mi aproape de birou. Din fericire mai sunt si alte locuri ce pot face revizii si interventii in garantia oferita de producator.
  3. Trebuie comandati dupa seria masinii. Sunt doua variante de sisteme, produse de VDO si HUF ce nu sunt compatibile intre ele.
  4. teodors

    525d vs. 528i

    Fa cumva si mergi cu amandoua, asa vei alege cu inima impacata. In ceea ce priveste zgomotul, vibratiile nu are sens sa compari cu seria 3. Vei fi uimit ca e o difenta notabila intre F30 320D si 525D in favoarea 5-ului. M-as concentra desemenea ca in bugetul propus sa gasesc masina cu cel mai mic rulaj posibil, ideal in limita recomandata de ZF pentru a schimba uleiul la cutie. Daca vei avea ulterior nevoie de interventie la cutie se duc bani mult peste costul distributiei si/sau a turbinei. Din pacate topicul cu probleme la cutii ZF8HP se va popula din ce in ce mai mult din cauza multora care inca mai cred in ideea de umplere cu fluid "lifetime" Cateva detalii aici PS. Articolul nu e chiar ideal structurat, se poate insa urmari pagina de farcebook a celui care repara cutii in Timisoara, are un portofoliu impresionant. Multumesc Cookie !
  5. E un pic invers, informaria despre o roata desumflata era data prin diferenta de rotatie intre roti in trecut, cel putin la bmw. Senzorii de pe modele actuale dau informatii si despre temperatura si presiunea fiecarei roti. Poti vedea din iDrive prin meniul vehicle status. Modul de afisare la modele mai vechi: La modelele noi cu senzori, de la minutul 1:
  6. Da, se initializeaza cei noi prin resetare. Nu cumpara SH decat daca poti proba. In funtie de an si model pot exista facuti de producatori diferiti, VDO sau Huf si nu sunt compatibile intre ele. Am in familie un F10 LCI 2014, senzorii pt rotile de iarna au fost aproximativ 1000 lei anul trecut. Atentie, sunt doua repere pentru fiecare roata daca le cumperi noi. Senzorul un reper si valva speciala din aluminu celalalt.
  7. In conditiile in care ai imaginea din computerul de bord al unei masini noi ma intrebi de fapte ? de exemple concrete ? Despre ce mai vorbim ... ramai la ideea ta de "pixel albastru"... As aprecia daca ai putea si tu ne oferi niste exelmple concrete. Momentan emiti teorii, pare ca la teorie stai bine. Lumineaza-ne si pe noi, muritorii de rand, cum se sustin teoriile tale conspirationiste cu elmente credibile. Tot insisti cu resetul ala ... am resestat la vechea masina ( 335i E90 LCI 2011) de m-am plictisit intre plinuri. Consumul meu mediu la un plin oscila intre 11-12.8, avand un traseu de 75-80 km/zi pe o ruta mixta destul de lejera Nu m-a interesat niciodata cat consuma in oras, nici nu cred ca as putea sa consum jumatate de rezervor exclusiv in oras la ce drumuri fac deobicei. La 340i nu prea avea cine sa umble cu ajustari +/- fiind cumparata de noua in luna martie 2016.
  8. Stimabile, nu stiu in ce manual ai gasit tu datele acestea dar la 340i eu nu am gasit asta, apare doar atat: Average fuel consumption The average fuel consumption is calculated for the period while the engine is running. The average fuel consumption is calculated for the distance traveled since the last reset by the on-board comupter. Gasesti manualul masinii aici: http://www.bmwusa.com/Standard/Content/Owner/OwnersManualVideos.aspx?namodelcode=163Z In coditiile in care masina este utilizata 60/40 extraurban /urban si cu o talpa destul de usoara consumul acela este departe de a fi o lauda sau aproape de ce spune producatorul referitor la consumul mixt. Din pacate se pare ca nu poti intelege un simplu concept, consumul mediu din viata reala este un mix dintre viteza medie, distanta parcursa si stilul de mers. Oricum este amuzant ca iti permiti sa afirmi "Deci nu e nimic credibil, ce arati tu acolo Mai bine iti faci calculul cati bani scoti din buzunar cand alimentezi, nu ce vezi tu pe bord" Nu fi asa de sigur ca in cei 3750 km ai masinii am bagat mai multa benzina decat ce indica masina.
  9. Intre timp 340i-ul a mai facut 750km.... detalii in imaginea atasata. Cu imagini poate devine putin mai clar/credibil... Din punct de vedere al greutatii diferentele ar fi cam asa: 340i X-Drive - Masa la gol (UE), în kg 1,675 640i - Masa la gol (UE), în kg 1.760
  10. Iti recomand sa mergi ceva mai mult cu masina, consumul din oras are prea multe variabile greu de controlat. Poate te ajuta cateva date culese pe distante de peste 2- 3000 km facute in drumuri zilnice pe aceeasi ruta de 70-80km dintre care mai mult de jumatate in afara orasului. 335i E90 LCI Sedan (70.000 km), viteza medie in computerul de bord 45 km/h. Consumul mediu 11.8l 340i F30 Sedan Xdrive. In primii 2000 km mers mai mult pe Eco Pro cu o viteza medie de 43 km/h 10.5l. Urmatorii 1000 km nu s-a mai mers pe eco pro iar consum a urcat la 11.5 La 340i nu a fost folosit sistemul start/stop. Tine cont ca stilul de mers a fost unul destul de lejer.
  11. Indiferent de varianta pe care o iei in calcul iti recomand o verificare atenta a cutiei de viteze, necesita o mentenanta pe care multi o ignora si care dupa 100-150k km poate aduce batai de cap. Detalii aici http://www.autolatest.ro/stiri-masini/cutia-automata-zf8-care-echipeaza-bmw-audi-land-rover-honda-si-iveco-inca-are-mari-probleme-tehnice
  12. teodors

    BMW 520 f10

    Poti vedea in meniul masinii sau la roti, valvele prevazute cu senzori au un aspect diferit. La exterior sunt din aluminiu precum cele din imaginea de mai jos. Deasemenea nu iti recomand nici SH, decat daca poti proba. Cand am cautat pentru masina mea am gasit versiuni similare dar facute de producatori diferiti ce nu sunt compatibile intre ele. La F10 LCI tot 2014 eu am senzori produsi de Huf. http://s33.postimg.org/3q1toxujz/image.jpg
  13. Aveti idee in ce luna din 2014 s-a facut ultima revizie la distributie? Eu am F10 din aprilie 2014.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.