Jump to content

Di Angelis

Members
  • Posts

    380
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Di Angelis last won the day on August 19 2021

Di Angelis had the most liked content!

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.youtube.com/c/fpk23

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Arad,Romania

Previous Fields

  • Masina
    E93 335i si E36 316i

Recent Profile Visitors

6614 profile views

Di Angelis's Achievements

Contributor

Contributor (5/15)

  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

120

Reputation

  1. Salutare! Vin cu un update... capacul culbutori a fost schimbat cu succes, dar problema pierderii de ulei persistă. Am programat masina in service peste o saptamana, vom ridica cu atentie masina si vom verifica furtunele tur-retur ulei de la turbine... #n54life
  2. Am schimbat garnitura de la capac, surpriza a fost că și garnitura veche era încă ok, dar tot picura prin lateralul capacului. Dacă în continuare va picura, înseamnă ca problema pierderii de ulei este chiar capacul culbutori.. și acolo, altă joacă, alți bani... Ar trebui astăzi sau mâine să-mi ajungă filtrele de aer dual-cone. Mai lipseste FMIC-ul iar apoi trecem pe Stage 2+ MHD 95 RON.
  3. Mă scuzați de dublu-post, nu am putut edita postarea de mai sus. Am făcut un pic de "curățenie" si la compartimentul motor.
  4. Update! Aseară am făcut XHP Stage 2 la cutia DCT. După care am făcut un drum de aproximativ 60 de km în care observam deja niște schimbări în DRIVE(D) față de zilele trecute când rulam pe softul stock. După realizarea celor 60 de km doar în DRIVE, am trecut pe Sport iar diferența este ca de la cer la pământ. Înainte cutia se bâlbâia când îi dădeam "capac", cumva nu știa când să schimbe sau schimba aiurea în turații mari.. acum, cu noul soft, parcă este cu totul altă mașină. Cu siguranță este mult mai rapidă, iar în DRIVE, se poate conduce în oraș lejer, fără smucituri sau alte nebuneli. Când ești în SPORT, atunci începe distracția adevărată.... Și da... în sfârșit am LAUNCH CONTROL!! 😍😍
  5. Am pus ochii pe niște etrieri de M135i/M235i, 4 pistonașe M Performance. Arată super bine și m-ar ajuta foarte mult la frânare. O dată ce voi ajunge la 450HP, va trebui să fac niște îmbunătățiri și la frânare și direcție. Nu știu dacă sunt ușor de montat, etrierii sunt 4 pistonașe și discurile sunt perforate/ventilate 340x30, iar discurile actuale sunt de 348x30. Legat de direcție, am văzut pe mulți care pun M3 Control Arms pe 335, am înțeles și acolo că este o îmbunătățire legat de manevrarea mașinii.
  6. și când mă gândesc că era s-o vând... Planurile următoare: ...achiziționarea unui FMIC mai mare, intake dual-cone, softarea cutiei xHP Stage 3 iar apoi Stage 2+ ECU unde sper să ating 450HP/600Nm.
  7. Update. Garnitura de la baia de ulei a fost schimbata cu succes, în sfarsit nu mai picură ulei pe pavele. :)) Dar am întâmpinat o nouă problemă, pentru că asta e viața de N54 și mereu când rezolvi o problemă, apare alta.. e vorba de garnitura de la capacul culbutori pe care o voi schimba marți. Am instalat chargepipe-ul și downpipe-urile după care am refăcut soft-ul mașinii la Stage 1 (350HP), 95RON, V10 map. Este o schimbare enormă față de V9.0, unde momentan accelerarea este mult mai liniară. Sunetul s-a schimbat, în ture mari se aud turbinele maxim, dar tonalitatea a rămas la fel de frumoasă, nu este raspy sau să-ți dea impresia de Honda Civic Straight Pipe. Mașina se simte mult mai SĂNĂTOASĂ, plecarea de pe loc este genială iar feeling-ul pe care-l am când conduc 335-ul, cred că doar un //M poate să-ți ofere același sentiment. În schimb, m-am uitat peste injectoare, sunt INDEX 11.. la N54, cele mai top injectoare sunt INDEX 12, dar din câte am înțeles din niște conversații cu niște pasionați de 335/135, și INDEX 11 își fac treaba cu brio. Turbinele sunt încă ok, nu aveau ulei în ele. https://i.imgur.com/fGY5VZs.mp4
  8. Salut! Nu am mai verificat topic-ul de ceva timp si nu am apucat sa vad intrebarea ta. Downpipes-ul este localizat intre turbină si evacuare, cumva este "intermediarul" dintre cele două. In cazul de față, la N54 sunt două downpipes, pentru că am 2 turbine. La alte mașini single-turbo, există un singur downpipe. În rest, sunt total de acord cu ceea ce a scris @toffefe. Exista trei feluri de downpipes: 1. Catless downpipes Se pune țeavă goală în locul catalizatoarelor, cea mai bună variantă pentru a accesa o putere mai mare. 2. High-flow catted downpipes Se menține forma originală a downpipes-ului, doar că în loc de catalizator este loc gol. 3. Sport cat downpipes În locul catalizatoarelor OEM, se pun altele aftermarket "sport". Între timp... astăzi sau mâine mă apuc împreună cu un prieten să schimbăm garnitura de la baia de ulei, să instalăm chargepipe-ul, downpipes-ul, schimbăm capacul de la lichidul servo pentru că "transpiră", schimbăm bujiile, filtru ulei și uleiul cu un 5W40 300V Competition. După ce vom instala totul cu succes, va trebui să achiziționez un FMIC (Front mount intercooler) mai mare și un intake dual-cone.
  9. Downpipes-urile au ajuns de vreo 2-3 saptamani, doar ca m-a lovit si pe mine COVID-ul (LOL) si am fost inactiv pe toate retelele de socializare. Sunt din inox, par de o calitate foarte bună, abia aștept să le montez pe 335. În altă ordine de idei, aștept chargepipe-ul, nu știu de ce durează atât de mult să ajungă în țară, ambele au fost comandate din Polonia.
  10. Arata foarte bine cu grilele negre. Keep it up!
  11. Poate să aibă ce Golf R, GTi, GTD, GTS, GTF,GDF ... tot VW este. Confortul, eleganta, puterea, sunetul pe care-l are X5M acela, este de neegalat în fața oricărui Volkswagen.
  12. @Sayanu, din fericire am observat faptul că 335i N54 DKG creste în valoare, iar ținând cont că eu încep sa repar ceea ce e de reparat la ea, prețul de 16K e prea puțin. Voi face 335-ul pentru weekend, E36-le pentru tuning show iar după ce voi termina cu ambele, voi încerca să caut un E60 pentru daily, ceva diesel.
  13. Sa inceapa nebunia! Tocmai am comandat chargepipe+BOV și catless downpipes pentru 335. Acestea vor fi instalate peste doua saptamani cand am programare la service pentru schimbarea garniturii de la baia de ulei. Voi cauta si un intercooler ceva mai mare. Pana in martie sper sa trecem pe Stage 2+ si xHP Stage 3 la cutia DCT.
  14. Tot timpul am apreciat E46 coupe, mi se pare o masina atractiva care va avea un design aparte multi ani de zile. Personal, ti-as sugera schimbarea jantelor cu ceva gri/silver, ar da un contrast mult mai frumos. Felicitari legat de intretinerea interiorului, ai avut nervi pentru a desface toate trimurile, trimise la refacut si instalat din nou.. incet incet o faci pe placul tau, asta e tot ce conteaza. Bara spate cum o vei face? M Sport normal sau M3 style?
  15. @VladE46, nu disper. Căutând pe piață o mașină frumoasă, puternică, nu am găsit nimic ce să mă atragă în range-ul de 13-17k euro. Poate aveți niște idei după ce să mă uit, niciodată nu strică o idee în plus. @WIN60, nu cred ca are rost sa astept 1 an de zile, pentru ca eu intre timp voi rezolva problemele existente eventual facand anumite upgrade-uri, apoi pretul clar va creste, nicidecum invers. @alex230ro, așa e și în cazul 335-urilor (în special N54). prețurile au crescut foarte mult, un N54 cu DCT nu găsești sub 15k, cel puțin pe mobile.de nu găsești.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.