Jump to content

Luciosu

Members
  • Posts

    273
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Luciosu last won the day on January 18

Luciosu had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    2021 M235i Xdrive Gran Coupe

Recent Profile Visitors

5767 profile views

Luciosu's Achievements

Contributor

Contributor (5/15)

  • Very Popular Rare
  • Collaborator Rare
  • First Post Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

113

Reputation

  1. Total de acord cu tine, referitor la partea de electrice. Eu nu pot sa privesc prin prisma altcuiva, deci o fac prin prisma mea, locuitor al Bucurestiului. De asta spuneam ca superchargere ciuciu, nu ma afecteaza atat de mult. Pe langa design, care imi displace complet si lipsa ceasurilor de bord, mai sunt si alte chestiune, gen lipsa Carplay si cel mai important, ciuciu After sales. Pentru mine este un lucru foarte important, sa am chiar a varietate unde pot repara masina, in caz de ceva. De asemenea, I4, este pe platforma de masina cu motor termic, in speta de seria 3, nu e platforma dedicata electrica. Sigur, in continuare Tesla o sa rupa la vanzari, asta sigur si cam tot ce ai punctat, ai punctat bine. Ca sa concluzionez, Tesla nu e de mine ๐Ÿ™‚
  2. Asta e un baiat, care incearca si el. Am vazut vreo 2 minute de test cu un M340, in care tot spunea โ€œasta e iem, iem adevaratโ€ de vreo 370 de ori si mi am dat seama ca e total pe langa
  3. @mgi asa este. Dar BMW a fost intotdeauna premium si a avut preturi mari. Pe langa asta, la BMW , cel putin pana acu, aveau preturi mari ca sa ai a si de unde sa lase la pret. Asta e preconceptie de a nostra, ca aia din Vest au 3 oo. Nu i cazu. Am cunoscut destui cat sa pot sa am o parere. Pe langa asta, lasand la o parte design si interiorul de kko, mai pui o culoare 1k eur, mai pui roti 2 k eur, functii avansate 8 k eur. Si o sa vina si Matrix led, alti bani. Dar pan la urma exista masini peste tot, dar inafara faptului ca este cea mai eficienta electrica, eu nu mi as lua @Romulus doar daca e in Drumul Taberei ๐Ÿ˜‚
  4. Eu personal nu stiu la care video faci referire, eu am vazut doar drag race-ul, unde I4 M50, a batut la fundul gol Tesla. Dar in general, nu ma iau dupa review-urile facute de Matt Watson si Carwow. Range-ul WLTP este: I4 40 e - 590 km Tesla Model 3 Long Range - 603 km, care porneste d ela 55k Eur Mai zgomotoasa la ce? BMW, ca si multe alte masini electrice a implementat diferite sunete similar cu sound aktuator Mai tehnologizata la ce? nici macar ceasuri de bord n-ai, nici Head up display. Daca te referi la Autopilot, n-as merge cu asa ceva in Romania. Incarcarea este la 200 KW, sa ai statii pentru asa ceva, iar Superchargere in RO ai doar in Bucuresti, Pitesti, Sibiu si Timisoara, cate un punct in fiecare zona, cu 4 sau 6 locuri. Daca vrei decizie rationala, iti iei ID3/4/Eniaq, in niciun caz Tesla, unde sunt 3 baieti cu laptop care vand, service e vai mama lor, la DAB auto, iar daca ai ghinionul sa faci vreo tamponare, ca sa schimbi o aripa, te duci pana la Viena, cu ea pe rampa sau lipita cu scotch. Din punctul meu de vedere, Tesla Model 3, valabil si la Y, sunt doua modele hidoase, cu materiale cel mult medii, dus extrem spre minimalist si cu after sale 0, in Romania
  5. Posibil, nu zic nu. Majoritatea masinilor electrice vin in standard cu RWD. Nu stiu daca are legatura sau nu lipsa ambreiajului, deoarece principiul de functionare al motorului electric este mult diferit. Acu sincer, nu pot sa spun ca m-am documentat prea mult pe subiectul asta, dar nu prea am vazut, de exemplu, ID3/ID4, Eniaq, care au tractiune spate, prin santuri ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„
  6. Ce voiam sa punctez cu Skoda, este ca daca exista tractiune spate, asta nu inseamna ca tre sa fuga de fund sau sa simti ca e vreo sportiva, ci conteaza mai mult cum e setata masina weight ratio etc. Eu tocmai, ca vad invers, greutatea fiind mare si centrul de greutate fiind jos, down force (forta de apasare) va face astfel masina sa fie mai stabila. Unde vad eu inconvenientul la electrice, este ca inertia, este mai mare, din cauza greutatii si de asemenea, senzatia de a cara ceva greu. Honest Jon dadea un exemplu simplu: e ca la alergat: una e sa fii fit si sa te duci la alergat, alta e sa fii gras si cand alergi simti ca tragi dupa tine greutatea in plus :))
  7. @mgi Nu e acelasi lucru ca la termica. Pe langa asta si Skoda 1000 MB avea tractiune spate, dar n-o facea o sportiva ๐Ÿ™‚ Masinile electrice, au greutate mare, datorata bateriei, iar centrul de greutate este foarte jos.
  8. Pretul, cel putin pentru versiunea cu tractiune spate I4 40e, scazand Rabla Plus si Rabla, echipata destul de bine, iese undeva pe la 60k Eur. Daca mentin discount-urile normale, pe care le-am primit, pretul ar fi chiar bun. Versiunea M50 are autonomie mai mica si nu vad sensul puterii respective; 370 de cai, cred ca sunt de ajuns ๐Ÿ™‚
  9. Si mie imi place masina. Mi se pare una din putinele electrice, care arata a masina normala, nu a cutie sau fishface. Ma bate gandul anul asta, dar versiunea mai mica 40 e drive, deoarece are autonomie mai mare
  10. G70, ca asta e codul de la urmatoarea serie 7. Ce ai vazut teste, era cu varianta electrica daca nu ma insel, I7. Am vazut niste solutii pentru asta si vor fi chiar premium si noutati.
  11. Daca la service, Bavaria sunt scumpi, intr un fel normal, ei bazandu se mult pe flote unde platesc firmele, la achizita de masini, am primit intotdeauna cel mai bun discount ๐Ÿ™‚
  12. Pentru mine, renteaza 1000 de ron economie si sa ma duc pana langa Ploiesti. Is la Blejoi mai exact :)) Eu spun macar sa ceri, ca sa ai termen de comparatie. Eu la Bavaria merg doar la operatii de pe Service Inclusive si, in special, la Otopeni, daca am dosar pe casco. 1 litru de ulei, luat ieri de la Bavaria Baneasa, 140 de ron. :))
  13. Cere si la Proleasing. Eu cand tre sa schimb franele, merg la ei. De obicei sunt intre 25-40% mai ieftini
  14. Daca te referi la cel din primul videoclip (CarWow), chiar asta este, vanzator. Cumperi si vinzi masini prin site-ul Carwow, fac intermedieri. Review-urile, sunt cam meh
  15. O corectie: majoritatea fabricilor LUCREAZA noaptea (poate mai putin in perioada asta ca lipsesc componente). Dar majoritatea fabricilor, in special cele medii, mari si foarte mari lucreaza in 3 schimburi sau chiar 4 (adica si in weekend), deci 24/7 ๐Ÿ™‚
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.