Jump to content

Seria 3 E30


Nick

Recommended Posts

Nu imi vine sa cred, nu exista nimeni sa ma ajute si pe mine cu legaturile la motor contra cost bineinteles.

 

 

salut

 

uite rezolvarea ta

 

iti trebuie partea din fata a instalatiei electrice de pe masina care ai luat motorul

asta se esface de la o mufa de langa caroserie spre bord, banuiesc ca in partea dreapta a masinii, restul ar trebui sa potriveasca direct la mufa ta de la e 30 eu am schimbat un motor si am facut tot asa. probabil o sa mai trebuiasca sa modifici, dar foarte putin. nu uita instalatia elrctrica la bmw se separa : motor si caroserie.

post-39616-0-48406200-1298790381_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Poti sa-mi dai nr tau pe PM sa vb mai multe.

 

 

Salut, daca nu ii dai de cap cu legatura motorului am un prieten care face asa ceva, este foarte parolist si la bani si la lucratura, imi pun piele la saramura pentru el, m-am imprietenit cu el acum 3 ani cand mia facut si mie instalatia electrica la motor, am avut un 1.8is de pisica si l-am aruncat pe un urs 83, cu totul functional. 0763447415 Vlad, incearca sa il suni si sa discuti cu el, sigur te ajuta.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
am si eu o problema cu un E30.nu mi se aprinde bordul deloc.merg martorii din bord se aprind dar iluminarea la cadrane nu merge deloc.sigurantele sunt bune toate.la fel si la luminile de mers inapoi, nici ele nu se aprind desi becurile sunt bune.de unde ar trebui sa incep sa caut cauza problemei?masina este un 316 din 1988 cu motor m10 proaspat achizitionat.va multumesc anticipat
Link to comment
Share on other sites

am si eu o problema cu un E30.nu mi se aprinde bordul deloc.merg martorii din bord se aprind dar iluminarea la cadrane nu merge deloc.sigurantele sunt bune toate.la fel si la luminile de mers inapoi, nici ele nu se aprind desi becurile sunt bune.de unde ar trebui sa incep sa caut cauza problemei?masina este un 316 din 1988 cu motor m10 proaspat achizitionat.va multumesc anticipat

 

Daca nu dai de capat cere de la cineva si schimba bordu ( ceasurile ) ... Is deacord cu Alex , mai mult ca sigur ca e vb de probleme de contact , sau o lipitura la un piciorus de la `dulia` becului ...

Daca esti de prin zona pot sa te ajut cu un bord (ceasurile)

;)

Link to comment
Share on other sites

o sa le desfac saptamana asta sa vad ce e cu ele.din pacate sunt din bacau iar posesori de ursi prin zona nu prea sunt :( o sa revin cu detalii dupa ce dau bordul jos.cu luminile de mers inapoi o posibila rezolvare?
Link to comment
Share on other sites

revin si eu cu noi vesti despre mine :frantics: , in seara asta am terminat de ridicat motorul pe masina M50B20, care cuprinde volanta de 6,5 kg (originala avea ~14kg), chit de ambreiaj nou, cutie de viteze ZF cu primele 3 rapoarte scurte, short sifter si pompa de ambreiaj Brembo, dupa care mai am de montat diferential blocabil 3.73 75% blocabil carcasa mare, planetare groase si intr-un final bari fata spate + aripi fata de M3 E30 (mi lea promis cineva, mai tre sa mi le dea. )
Link to comment
Share on other sites

o sa le desfac saptamana asta sa vad ce e cu ele.din pacate sunt din bacau iar posesori de ursi prin zona nu prea sunt :( o sa revin cu detalii dupa ce dau bordul jos.cu luminile de mers inapoi o posibila rezolvare?

Pot fi contactele oxidate, vreo problema pe instalatia electrica sau contactul de la cutie....

Link to comment
Share on other sites

o sa le desfac saptamana asta sa vad ce e cu ele.din pacate sunt din bacau iar posesori de ursi prin zona nu prea sunt :( o sa revin cu detalii dupa ce dau bordul jos.cu luminile de mers inapoi o posibila rezolvare?

 

 

Mie de multeori ajuta daca , dau jos `carcasa` de la stopuri ( in interiorul porbagajului ) si il pun la loc , ii dezastru la contacte , la mufa si chiar si la becuri , dar deobicei un pic de miscare/slefuit ajuta. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
ma puteti ajuta si pe mine cu localizarea regulatorului de relanti si cu ce se poate curata?motorul este m10 cel din poza.unde anume il gasesc?si daca se poate sa incercuiti pe poza locul exact al lui, sunt cam incepator la capitolul motor. :blush:

post-918-0-52431000-1303724309_thumb.jpg

post-918-0-54336900-1303724327_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

ma puteti ajuta si pe mine cu localizarea regulatorului de relanti si cu ce se poate curata?motorul este m10 cel din poza.unde anume il gasesc?si daca se poate sa incercuiti pe poza locul exact al lui, sunt cam incepator la capitolul motor. :blush:

 

 

Daca te refereai la debitmetru , se afla in spatele filtrului de aer , se poate `curata` cu sprei care e ptr curatarea filtrelor de aer , desi deobicei nu prea ar trebui curatat

post-10874-0-84185200-1303727497_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.