Jump to content

Probleme pornire Bmw 320d


simaa

Recommended Posts

Salut, am o problema cu pornirea la Bmw 320d. Problema a aparut din senin si nu am nici o eroare in bord . Am avut surpriza ca a pornit la prima cheie insa dupa cateva secunde s-a deturat si s-a oprit. Ulterior la incercarea de a reporni nu a mai functionat (invarte dar nu porneste). Am tractat-o si dupa apox 10m motorul a reusit sa porneasca, insa dupa 3-4 ore de stationare a aparut aceeasi problema (a pornit la prima cheie insa dupa cateva secunde s-a deturat si s-a oprit). La service a observat particule de bronz pe suportul filtrului de motorina insa n-au avut echipamentul necesar sa desfaca pumpa de inalta ( unde cred ei ca este problema). Mentionez ca inainte cu 5 zile de aparitia problemei am facut schimbul de ulei si filtre necesare .Bmw este 320d din 2000 are 1951 cc si 100kw iar pompa este hidraulica. Cum ma sfatuiti sa procedez mai departe?
Link to comment
Share on other sites

Metoda de schimbare a filtrului de motorina cred ca este cea clasica unde se scoate filtrul vechi, cel nou se imbiba in motorina si se pune la loc. Dupa ce-am schimbat uleiul si filtrele masina a pornit fara sa aiba o problema ea a aparut dupa aprox 5 zile. Asta credeam si eu dar ei au spus ca este pompa de inalta din cauza particurilor de bronz gasite pe fundul suportului filtrului de motorina.
Link to comment
Share on other sites

Masina ta nu are pompa de inalte, ci pompa de injectie rotativa. Cand se duce partea de presiune a pompei de injectie, nu mai porneste la cald cand motorina are o vascozitate mai redusa si exista pierderi mai mari de presiune. Cum zicea si colegul mai sus ori nu ti-au aerisist bine sistemul de alimentare cu motorina, ori pompa electrica din rezervor nu mai functioneaza.
Link to comment
Share on other sites

ai incercat sa citesti erorile din ecu?

pilitura poate sa vina foarte lejer si din tancul de alimentare din peco sau de unde mai alimenteaza unii la negru...

ai curatat pilitura din filtru? a mai reaparut? ai in rezervor pilitura?

de ce esti sigur ca ai piese din bronz in pompa de injectie?

pompele de injectie daca se dezamorseaza trebuie sa lase urme, curge sub masina motorina? ai motorina in ulei, nivel marit?

pe urma poti sa verifici daca creste apa se umfla furtunele de apa, bolboroseste in vas, trosneste motorul la pornire, ivarte foarte greu la cald electromotorul, apa in tobe

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

In primul rand mersi tuturor celor care mi-au raspuns . Am descoperit pana la urma problema masini avea un furtun fisurat care pleca din filtru spre pompa si la fiecare oprire pompa se dezamorsa.

Pentru cei din Piatra Neamt pot sa va recomand un mecanic excelent.

O seara buna!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

salutare sunt nou pe forum ,am si eu o problema cu un bmw 320d 150hp ,merge intrerupt intre 1500-2000 rpm la rece cu acceleratie constanta,deci doar pana ajunge in temperatura, dupa, merge perfect,am inlocuit filtru epurator , debitmetru(recodificare in bmw),inlocuit injectoare, verificat turbina,curatat galerie admisie si egr si tot face intreruperi,nush ce sa ii mai fac

simaa sunt din piatra neamt poti sa imi dai date de contact al mecanicului multam

Link to comment
Share on other sites

nu vreau sa te sperii nici sa ma dau rotund dar aproape ca imi vine sa-ti spun ca posibil ai ceva la _chiulasa_,am spus posibil, supapa scaun-supapa, cam asa se manifesta pana se incalzeste motorul si pe urma incepe sa mearga aproape rotund

mai asteapta si parerile celorlalti de pe forum

daca este vreo supapa atunci iti porneste balbait in 3 pistoane probabil si mai greu decat normal.....intelegi?

in mod normal am observat ca masina face asa cand are un injector cu probleme dar daca tu spui ca st bune sau schimbate....

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 4 years later...
Tot referitor la pornire, BMW e46 320d, an 1999, dar pornirea motorului intre temperaturi, mai precis sa fiu, cand acul indicator de la temperatura motorului este pe culoarea albastra din bord, porneste greu...invarte secunde in sir iar apoi porneste cu un nor de fum...Aceasta problema nu se intampla la rece. La RECE (chiar daca sunt si -20 de grade) si la CALD (80-90 de grade) motorul porneste la sfert. Aceste simptome sunt discutate pe N forumuri dar nici un raspuns sau rezolvare...EXCLUDEM bujiile incandescente, excludem siguranta de 100A, excludem releul dar nu in totalitate(ar putea fi 1% "decalibrat" incat dupa o anumita temperatura nu mai actioneaza bujiile). Daca scot mufa de la senzorul de temperatura al motorului, pornirea este la fel de buna la orice temperatura, senzorul este nou si verificat. A rezolvat cineva acest caz delicat?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.