Jump to content

Caut un electrician auto bun in Brasov


Recommended Posts

este vorba de un e46 320d fl touring, si daca sta 3 zile pe tusa masina raman fara curent, am un scurt ceva sau vreun releu stricat ca se aude un pocanit in boxe,am dat jos cd sa vad daca e de la el si nu este, am scos FSR -ul si la fel, pe minusul bateriei si pe cablul de minus aveam un consum constant de 0,71 A, nici vorba sa intre in stand by dupa 16 minute sau 20. Nu imi raman becuri aprinse,nici la portbagaj nici la torpedo.Masina are alarma din fabrica, poate e de acolo,dar nu am gasit pe spaghetticoder unde vine releu sau modulul ca sa il deconectez sa vad daca cumva alarma imi consuma bateria. Poate are cineva vreo idee , de incarcat incarca alternatorul, problema e cum am spus mai sus ca se aude un pacanit la intervale regulate in boxe ca o descarcare de curent. Am masurat cu voltmetrul pus pe amperi la sigurante si am vazut ca atunci cand se aude bubuitura in bixe pe siguranta 41 a cd imi scade curentul prezent la zero. De aceea am crezut ca e cd initial, dar se pare ca nu e, cu el fizic scos si cu sigurantele 7 si 41 scoase tot imi descarca bateria. Am schimbat la cd condensatori si circuitul integrat dar degeaba nu e de la el. Poate s-a mai intalnit cineva cu asa ceva. Am postat si in alt topic asemanator dar se pare ca acolo nu se mai uita nimeni :) . Multumesc anticipat!
Link to comment
Share on other sites

am avut si eu problem asta cand am cumparat masina

 

am studiat toate schemele si faci asa:

 

- pui ampermetrul in serie cu bateria

- dezactivezi becul de la torpedo

- incui masina

- decuplezi pe rand sigurantele

 

ori identifici consumatorul cu probleme cu ajutorul sigurantei, ori e altceva:

 

- demaror

- alternator

- sistemul de incalzire electric al antigelului. La mine asta era, consuma curent putin tot timpul

 

acesti 3 consumatori de mai sus sunt asa mari incat nu-s trecuti prin sigurante, sunt legati direct

 

deci in concluzie iti trebuie doar ceva rabdare si timp, si iti dai seama singur.

Ma intreb daca un electrician "bun" ar putea sa determine asa logic sursa problemelor

 

Ah, daca nu e nici unul din cele de mai sus, e worst case scenario: un fir din calbaj strapuns. dar putin probabil. Oricum cablajul e infernal de depanat

 

Bafta

Link to comment
Share on other sites

Am pus ampermetrul si am 0,37A tot timpul(adica dupa vreo 20 de minute), am scos pe rand fiecare siguranta si nimic, am scos si modulul de comfort si tot consuma, sistemul de incalzire electric al antigelului? care e ?daca e ala cum te uiti la motor in stanga eu nu am, aveam asa ceva pe Nfl, alternatorul l-am reconditionat,am scos si cablurile ddin fata de la borna aceea de plus, dupa cate stiu firele alea alimenteaza alternatorul si electromotorul si degeaba, plus ca se aude in boxe o descarcare ca si cum s-ar descarca un condensator, si asa se si vede pe ampermetru, de la 1,3-1,4 amperi cand masori prima oara dupa bubuitura care se aude in boxe scade consumul la 0,6A, am scos relele de sub torpedo si toate functioneaza,m-am saturat sa stau cu borna scoasa :(
Link to comment
Share on other sites

Luni ma apuc iara de el, multumesc astea pe care mi le-ati spus acum, nu m-am uitat decat la climatronic am ascultat daca se mai invarte motorasul din interior.Revin luni sper ca cu lucruri pozitive:) Edited by Method
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Salut, ai gasit cauza pierderi de curent?

Am si eu aceeasi problema cu bateria, pana a doua zi raman fara baterie.

Daca ai rezolvat, te rog sa imi spui si mie cum sau la cine ai remediat problema cu pierderea de curent.

L-ai gasit pe acel domn Lucian?

Daca cumva sti un electricean bun te rog sa imi spui si mie.

Astept un raspuns de la tine, mersi.

Link to comment
Share on other sites

Problema era de la incalzitorul suplimentar. Nu dadea nici o eroare pe diagnoza in schimb el ramanea blocat pe deschis. I-am scos alimentarea si de atunci fara probleme. Dar am facut cum au spus colegii voltmetrul pe baterie inchise usile si verificat apoi consumatorii mari . Vezi prima oara incalzitorul, piesa cu tepi, ventilatorul acela mic din panoul de clima sa nu ramana mergand in continuu, alternatorul. Le verifici prin eliminare scoti cate unul din functiune apoi verifici amperajul la baterie si vezi. Rabdare si tutun daca fumezi! Completeaza-ti profilul intai si apoi mai vedem!
Link to comment
Share on other sites

Este vorba de masina altcuiva, este unbmw x3 3.0d si de cativa ani a tot fost prin service-uri si nu a rezolvat nimic.

Vara ramane in 2 ,3 zile fara baterie daca nu foloseste masin ,iar iarna de pe o zi pe alta. Aici se adauga si faptul ca nu ii merg bujiile

Acum 2 ani ii intra apa pe la scurgerile de la trapa si a afectat navigatia care se afla in porbagaj. A rezolvat problema cu apa si navigatia insa se pare ca mai este ceva care consuma curentul din baterie.

De aceea te-am intrebat cum ai rezolvat problema ta.

Mai nou acum in ultimele zile xenoane-le lumineaza foarte slab, ca2 lumanari., desi pana acum mergeau bine.

Totul functioneaza insa ramane fara baterie si nu stiu de unde??.?

Link to comment
Share on other sites

Eu nu ma pricep la aparatul de masura, poate daca ma indrumi cum se face mai exact cu aparatul de masura si care sant pasii de urmat.

Din ce am mai citit de la alti colegi e posibil sa fure curent si de la e boxa care atinge + de caroserie. Coincidenta este ca nu ii merge boxa din usa soferului. Ea sa fie vinovatu?

Link to comment
Share on other sites

Bun, de unde esti intai? Completeaza locatia la profil(vezi regulamentul) . Sigur se gaseste cineva sa te ajute! Totusi iei voltmetru, schimbi acolo mufele sa masori pentru amperaj apoi scoti borna de minus de la baterie, borna de plus va ramane pe baterie apoi inserezi cele doua creioane de la voltmetru adica pe circuitul de minus - unul pe borna de la baterie de minus si una pe cablul masinii de minus care vine pe baterie. Inchizi toti consumatorii , inchizi masina,evident portbagajul il lasi deschis dar blocat ca si cum ar fi inchis si apoi astepti pana intra sistemele in stand-by dureaza intre 3 minute si 30 de minute pentru e46 in functie de optionalele de pe masina gen navigatie etc. cauta si pe forum si o sa gasesti si valorile pe care trebuie sa le ai, parca max. 0,04 amperi in stand-by daca cumva gresesc sa ma corecteze colegii. Inca o data functia search pe forum face minuni.

Esti pe forum din 3 ianuarie trebuie sa mai astepti un pic cu ajutorul si apoi trebuie sa oferi si tu la randul tau informatii. Sa citesti este gratuit!Bafta!

Edited by Method
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.