Jump to content

BMW E39 540i


LionBMW

Recommended Posts

Salutare , nu stiu daca am postat unde trebuie dar sincer nu am gasit vreun thread unde putem afla cu ce pret ne putem vinde masina . (Daca am gresit va rog sa mutati topicul pe aria corespunzatoare )

 

Am un BMW 540i din 1998 , luat de nou de la AB (primul proprietar ) , masina are cca 60.000 km , 286 CP , toate optiunile pe ea mai putin navigatia (Care nu functiona in RO la vremea respectiva ) . Masina a fost intretinuta exemplar (dovada si nr de km f scazut ) , reviziile facute numai la AB Bucuresti . S-a circulat cu ea in proportie de 90% in afara orasului si cand s-a circulat in urban acel oras a fost unul mic de provincie (deci nu prin craterele din bucuresti ) . Masina e verde inchis , piele bej .

 

Ma intereseaza sa aflu la ce pret as putea s-o vand .

Link to comment
Share on other sites

Am avut 540i din 1997, cutie Steptronic.Avea 250.000km cand am luat-o eu, era o masina fenomenala.Inca ma mai gandesc la sunetul pe care il scotea motorul V8 4.4.Avea navigatie, trapa de sticla,audio DSP, scaune sport, vopsea individuala ( barbadosgruen ), piele la culoarea masinii.

 

M-a costat aproape 13 mii de euro in 2005.Un E39 M5 era undeva la 28-32 de mii atunci.

 

Erau alte timpuri, alte impozite, alt pret la benzina.

 

 

Din pacate, pretul masinii mai este dictat si de impozitul actual care se ridica undeva la 7000 de lei pentru motorul de 4.4 V8 de pe 540i.

 

Consumul este irelevant la o astfel de masina, motorul ala V8 e mereu insetat si cere sa te dai la el un pic.Oricum, nu vad de ce ti-ai lua o masina cu un astfel de motor daca mergi la consum.

 

Preturile variaza intre 2500 si 5000 pe autovit.Au fost cateva la vanzare pe forum cu preturi tot intre 3500-5000.

 

Daca masina se prezinta bine si chiar are km care zici, e posibil sa iei un pret bun daca gasesti un pasionat care intelege despre ce masina este vorba.

 

Mult succes!

 

 

ps: pune si tu cateva poze cu ea s-o admiram ;)

 

ps2:te intereseaza ca varianta de schimb 525d din 2001? :poke: il poti vedea la semnatura daca dai clik.

Link to comment
Share on other sites

Adevarul e ca masinuta merge brici si la banii astia nu merita vanduta , dar impozitul ma rupe . Pana de curand am avut si un Grand Cherokee (alta masina f buna motor de 4000cmc ) si l-am dat tot din cauza impozitului la un pret de nimic .

 

Nu ma intereseaza schimburi ca as vrea sa iau tot masina noua . Mai ales ca un 5ar diesel din 2001 banuiesc ca are min 180k km .

Edited by LionBMW
Link to comment
Share on other sites

O mana de oameni care o iau cateva luni sa o forjeze putin si sa se dea mari ca le-a trecut prin mana un V8. O pun la vanzare a doua zi dupa ce au luat-o...

 

Daca o dai ca oricum vroiai sa schimbi masina si vrei una noua, atunci primul lucru e s-o scoti de la financiar sa nu mai platesti impozit (asta daca ai alta masina cu care sa mergi).

 

Daca ai fi tinut masina daca nu era impozitul asta aberant, atunci optiunea Bulgaria mi se pare una viabila.

 

 

Pune niste poze cu ea, ce dotari are, etc. Oricum, daca e cum zici tu de intretinuta, atunci un pret corect ar fi cel mai mare de pe autovit plus 500-1000 euro. Dar o sa stai mult cu ea pana o dai.

Edited by filon
Link to comment
Share on other sites

Contractul de vanzare-cumparare încheiat între un cetăţean bulgar şi un cetăţean român este sursa problemei fiscale. Acest contract rămâne secret pentru autorităţile române, deoarece este folosit doar în Bulgaria pentru sustragerea de la plata impozitului, pe motiv că vehiculul a fost vândut. Între timp, cetăţeanul român conduce autovehiculul pe baza unei procuri, potrivit căreia proprietarul autoturismului ar fi cetăţeanul bulgar.

 

Pai si eu ce garantie am ca bulgarul nu zice pas (revoca procura) si ramane cu masina mea ? Intreb pentru ca nu stiu...

 

Preturile variaza intre 2500 si 5000 pe autovit

 

E trist . Acum cateva luni am dat masinuta mea de suflet (un grand cherokee din 95 cu cca 200.000km si motor de 4000cmc ) cu 2000. Pe asta in niciun caz n-o dau pe 5000 .

Edited by LionBMW
Link to comment
Share on other sites

Eu nu mai inteleg nimic din topicul asta.... omul sustine ca a luat masina de la AB in 98 care era undeva la 50000 $ adica echivalentul a 5 apartamente la vremea aia

Daca adaugi benzina , intretinerea si asigurarea la o masina ca asta in 15 ani cred ca se mai adauga inca pe atat adica se ajunge la suma rotunda de 100000 $

Dupa ce ai investit o suma ca asta ce conteaza daca vinzi masina cu 1000 in plus sau in minus sau sa mai calculezi taxele pe BG poti sa o si donezi ca tot acolo ajungi

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai si eu ce garantie am ca bulgarul nu zice pas (revoca procura) si ramane cu masina mea ? Intreb pentru ca nu stiu...

In primul rand trebuie sa o inmatriculezi pe o firma bulgareasca. Neaparat sa fie PJ si nu PF! Apoi o sa te treaca pe tine ca utilizator atat in talon cat si in cartea de identitate a masinii. Tu ramai cu masina (toate cheile, evident) si cartea de identitate. Cat timp ai cartea de identitate, bulgarul nu poate sa faca nimic. Nici macar s-o dea furata nu poate ca daca ai toate actele si esti trecut si ca utilizator si ai si procura care iti confera drepturi depline de utilizare...

 

Ideea e sa mergi la unii care fac asta de mult timp, care sunt seriosi. Chiar daca dai un ban in plus la inmatriculare (100-200) euro, macar stii ca esti in regula cu totul.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu mai inteleg nimic din topicul asta.... omul sustine ca a luat masina de la AB in 98 care era undeva la 50000 $ adica echivalentul a 5 apartamente la vremea aia

Daca adaugi benzina , intretinerea si asigurarea la o masina ca asta in 15 ani cred ca se mai adauga inca pe atat adica se ajunge la suma rotunda de 100000 $

Dupa ce ai investit o suma ca asta ce conteaza daca vinzi masina cu 1000 in plus sau in minus sau sa mai calculezi taxele pe BG poti sa o si donezi ca tot acolo ajungi

 

Era vreo 90mii de marci .

 

Ce nu intelegi ..masina a fost luata cand mergea treaba bine , acum nu mai merge si de asta se simte impozitul magic . Normal ca ma intereseaza ori sa reduc impozitul ori sa vand masina (dar [exceptand faptul ca a costat cat a costat , ca intretinerea a fost mult - lucruri irelevante] la cum se comporta masina , la cum arata si ce dotari are normal ca nu pot sa o dau la 5000de euro . Iar daca asta e piata normal ca ma intereseaza sa scap de impozit , doar nu o vand si imi iau un logan second .

 

 

 

Multumesc frumos de raspunsuri .. o sa fac putin research despre firmele care se ocupa cu inmatricularile la vecinii nostri bulgari .

Edited by LionBMW
Link to comment
Share on other sites

Te inteleg perfect dar reducerea nu o sa fie prea mare decat daca mai tii masina inca 2-3 ani si tot o sa te duca inca odata valoarea masinii in prezent

5000 nu cred ca o sa iei niciodata pe ea pt ca un cumparator de sh nu gandeste ca un cumparator de masina noua iar daca treburile nu mai merg ce rost mai are masina

 

 

Link to comment
Share on other sites

Daca o inmatriculez in bulgaria nici nu o mai dau vreodata .

 

Iar daca pretul pietei e 5000eur cu siguranta o voi inmatricula in BG .

 

Daca treburile nu mai merg oricum trebuie o masina si prefer ca ea sa fie bmw decat dacia .

 

Oricum e foarta ciudata piata asta sh - de 5000euro ce as cumpara ? Un golf 4 cu vreo 200mii de km in bord sau un logan mai nou dar sa-mi fie frica sa intru ind epasire cu ea ? :)) E trist ..

Edited by LionBMW
Link to comment
Share on other sites

Mai studiaza piata si vezi daca masina ta e cam pe la acelasi nivel ca si cele de afara.

 

Treaba cu bulgaria nu rezolva in totalitate problema, este o masina veche ,cere piese/benzina etc.

 

Nu vreau sa iti fac calculele, dar cand masina devine o povara cel mai bine este sa scapi de ea, sau sa o dezmembrezi.

Link to comment
Share on other sites

Lion, daca vrei iti pot trimite pe PM un link la firma care am folosit-o eu, e foarte veche si tipul mai apare si la tv cand se discuta taxa. Eu unul am fost multumit de servicii, totul a fost in regula..

Am facut operatiunea prin mai..

 

 

ca sa iti faci o idee m-a ajuns undeva la 460 de euro inmatricularea + asigurarea pe un an, + impozit totul facut ca la carte.

Eu am preferat inmatricularea pe firma lor, si umblu cu contract de comodat si CV, toate actele masinii sunt la mine. ca era vorba sa dea legea aia tampita cu cetatean roman cu masina inmatriculata pe numele lui in alt stat.

Asa fiind pe persoana juridica, nu aveau ce sa imi faca.

 

..

anul urmator probabil ca o platesc in jur de 200 pentru asigurare, impozit anual si ITP, la un bmw 525i..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Mai studiaza piata si vezi daca masina ta e cam pe la acelasi nivel ca si cele de afara.

 

Treaba cu bulgaria nu rezolva in totalitate problema, este o masina veche ,cere piese/benzina etc.

 

Nu vreau sa iti fac calculele, dar cand masina devine o povara cel mai bine este sa scapi de ea, sau sa o dezmembrezi.

 

Ai si tu dreptate reviziile inca vor costa .

 

Dar nu o dau la banii astia . ma voi interesa un pic cum e treaba cu bulgarii - pana acum pe acest topic cineva zice sa o inmatriculez acolo pe pj iar altcineva pe pf . Trebuie putin research .

Link to comment
Share on other sites

stai linistit ca n-o dai nici pe 5000 , intereseaza-te de bulgari cat mai repede ;) ca sa fie bine, sa o pastrezi

pe autovit sunt cam 2500-3000 pret real de vanzare

 

tine-o acolo, daca chiar ai fost proprietar la ea de noua, eu ramasesem cumva cu impresia ca ai luat-o de la primul proprietar, si vrei sa o vinzi ca te deranjeaza impozitul.am scris chestia asta la un moment dat , dar un moderator destept s-a gandit sa imi stearga postul, probabil nu am fost pe aceesi lungime de unda cu el daca am zis asta.

 

ca sa ne lamurim.....daca nu e deranj....TU esti primul si unicul proprietar al masinii....adica tu esti trecut acum in carte si ai avut masina de noua? sau o ai de curand , si tu esti practic al doilea proprietar ?

Link to comment
Share on other sites

in cazul asta scuze, am interpretat eu gresit

 

bag-o pe bulgari, a avut si taica-meu o masina pe bg vreo 5 ani, era pe PF, un pusti de 19 ani la vremea aia....mergea taica-meu o data pe an acolo, ii facea ITP, asigurare, mergea cu bulgarul sa plateasca impozit si totul a fost ok

atata timp cat ai cartea masinii si cheile, nu prea au ce sa faca . procura cu drepturi depline asupra masinii , tradusa si in romana, legalizata, si nu ai treaba :)

sau pe firma si esti trecut direct in carte si talon ca utilizator

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.