Jump to content

e90 ceva imi descarca bateria


geo31

Recommended Posts

salutari..am citit toata problema de aici..sa va zic si eu ce am depistat la bmw e90 diesel al meu..tin sa mentionez ca merg cu ea doar in week deoarece am masina de la firma si nu pot in timpul sapt sa circul cu bmw..cand deblochez,usile se deschid normal,pun contactu..toate beculetele sunt aprinse normal la intensitate maxima (spun asta pentru ca imi dau seama dupa beculetele de la bord daca bateria este dusa)dar cand apas butonu sa porneasca..surprize surprize..imi da senzatia ca bateria este slabita,deoarece motoru nu pleaca asa frumos deodata ca o pornire strong..ci mai lent un pic..nu am verificat bateria deloc..bateria este caranda din cate stiu..in fine zilele urmatoare o sa pun un aparat de masura pe ea..sa vedem ce se intampla,problema este in felul urmator..sa ma apropii de topicul acesta,cand merg undeva si ajung acasa si opresc masina..radio-ul dupa nush mai exact 2-3 min dupa ce am oprit motoru..incepe sa bazaie ceva prin el..eu acum ce sa zic sunt mai bagacios asa..si mi-am permis intr-un week sa stau toata ziua in masina si sa demontez la ea..sa vad ce se intampla si dece se auzea bazaitu acela..mi-am dat seama din start ca masina ramane alimentata si acel bazait IMI DESCARCA BATERIA..am descafuc bordu pana am dat afara radio-ul sau navigatia mai exact si am constatat cu stupoare ca navigatia are in spate un mic ventilator sau cooler..care acesta functioneaza in timp ce radio-ul este pornit navigatia functioneaza..si multe altele,am scos cheia din masina am blochat usile din cheie si am stat cu radio-ul in brate sa vad daca porneste ventilatoru ala..dupa exact 3-4 min a pornit din nou..am stat mai mult cu el asa demontat..vreau sa va zic ca timp de o ora..ala a pornit de vreo 3-4 ori..acum nu inteleg dece poorneste daca radou-ul nu functioneaza..buuun inca ceva ce mi-a atras atentia,eram cu capota ridicata sa mai sterg prafu pe acolo..si ce sa va zic,din cand in cand la un interval de timp..un modul sau alceva se alimenteaza pe acolo pe la motor si se si aude un sunet specific ca ceva pe acolo papa bateria cand motoru este oprit..ce sa zic acum cand a venit mai mult frigu masina mea porneste si mai greut dar nu ma anunta nimic in bord ca am bateria slaba..si masina porneste la prima apasare de buton,poate am bateria buna si deasta nu ma lasat pana acum,nu stiu..o zi buna.
Link to comment
Share on other sites

Sunete pe la motor, diverse "bazaieli" sunt normale cateva zeci de minute. Am postat mai sus timpii necesari pentru a trece dintr-o stare in alta.

 

 

stiu ca trebuie sa treaca cateva minute pana se opresc toate modulele sa mai functioneze..dar la mn reincep din nou iar se opresc iar incep..in intervale de 10-15min asa deasta am zis ca dupa ce opresc motoru ok..astept pana se termina procesu de "gandire" dupa care liniste si pace..iar apoi incepe sa lucreze ceva pe la motor pe acolo..iar liniste si pace si tot asa.. nush ce o fi..o zi buna.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

bine spus orice gigel ar putea sa faca dar sa si VREA sa si aiba placere sau sa vrea sa manance ..... la 3 service-uri am fost si nici unu nu s-a bagat la asa ceva , imi dau cuvantul de onoare tocmai asta m-a determinat sa ajung la bmw .... asa ceva nu mi s-a mai intamplat ...!

 

Dar ce am patit acum imi este clar si am inteles ca FRM ul este in scurt datorita xenonului iar problema este modulul de radio care trebuie schimbat ..... atata tot ....

Ai scapat de problema prin schimbarea modulului frm ?

Cred ca am si io aceiasi problema tot din cauza la xenon.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

@geo31, cum ai rezolvat pana la urma?

Eu am aproximativ aceeasi problema ca si tine:

Mi a descĂŁrcat deja o data bateria acum 2 zile si fara reset din calculator nu am putut porni masina(nu mai recunoștea cheia dupa descĂŁrcare).

Acum rãmâne becul de start/stop aprins si cel de blocare a geamurilor spate si se mai aude un motoras in partea din fata dreapta pe undeva pe lângã turbo + un alt zgomot de la alternator(cred).

Ceva soluții? RecomandĂŁri unde as putea sa o duc?

Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

salutare! Aduc la viata din nou acest topic. Aceeasi problema o am si eu. Ceva imi descarca bateria complet la interval neregulat (2-3 saptamani). AM observat ca ramane aprins martorul luminos de la butonul START/STOP si ledul de la panoul de comanda geamuri de pe usa soferului (ledul acela care iti arata ca sunt blocate geamurile spate). Este normal asa ceva?

Poate fi oare problema de la FRM/CAS? pe tester nu am erori, alternatorul incarca perfect, bateria este noua.

multumesc

Link to comment
Share on other sites

Butonul de pornire si ledul de pe portiera sofer pentru blocare geamuri spate imi sta si mie aprins cca. 30 sec (sau poate putin mai mult) dupa inchiderea masinii. Dar apoi se sting.

Eu tin masina in garaj. Invatat de la vechea locomotiva lasam masina descuiata si sistematic ( din ora in ora sau la deschiderea unei usi) se auzea actuatorul de la turbo cupland si decupland. Banuiesc ca si ala consuma curent. Folosind masina doar in weekend gaseam bateria "slabita", cu o tensiune de 12,2 V. Acum incui masina dupa ce o parchez si nu mai am problema asta.

O revizie la electromotor ar fi indicata, totusi.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Mai are cineva vreo alta sugestie, va rog? Este extrem de neplacut sa te trezesti din cand in cand fara curent la masina si fara nicio explicatie. Mai am de schimbat doar acea "piesa cu tepi" dar nu stiu daca asta sa fie problema pentru ca aerul conditionat si ventilatia pare ca merg cum trebuie.
Link to comment
Share on other sites

salutare! Aduc la viata din nou acest topic. Aceeasi problema o am si eu. Ceva imi descarca bateria complet la interval neregulat (2-3 saptamani). AM observat ca ramane aprins martorul luminos de la butonul START/STOP si ledul de la panoul de comanda geamuri de pe usa soferului (ledul acela care iti arata ca sunt blocate geamurile spate). Este normal asa ceva?

Poate fi oare problema de la FRM/CAS? pe tester nu am erori, alternatorul incarca perfect, bateria este noua.

multumesc

 

ce masina, ce an, ce dotari, ce extrase, retrofituri, etc?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa investesti in ceva util, cat de cat; sau poate gasesti de imprumutat, cauta un clamp-metru de curenti mici si incearca asa ceva:

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/189913-consumator/page__view__findpost__p__2518832

 

Poti scoate pe rand cate o siguranta pana cand consumul scade la valoarea din post, parca 0.05A sau 50mA. Daca nu scade acolo inseamna ca raman consumatori nedeconectati de la baterie.

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

ce masina, ce an, ce dotari, ce extrase, retrofituri, etc?

Este vorba despre un seria 3, 2.0 diesel, 2006, M47, navigatie CCC. Ca si retrofit-uri are inlocuit doar modulul bluetooth MULF original cu modulul MULF2HIGH (pt a avea USB). Atat cu modulul conectat cat si cu el deconectat complet, masina ramane fara baterie deci ma gandesc ca nu ar fi asta de vina.

 

@bimmer90f30 - nu ar fi o problema mare sa cumpar, dar sincer nu ma prea pricep si cred ca il iau degeaba. Prefer sa o duc la oameni care stiu ce fac, dar din pacate nu prea se baga nimeni.

Link to comment
Share on other sites

Scuze, am uitat sa specific. Este E90

Am sa incerc si cu navigatia dar am dus-o mai demult la reparat (ramanea blocata, se reseta) si mi-au rezolvat-o baietii. Am schimbat inclusiv capul de citire al dvd-ului de nagivatie plus memoriile sau ce a fost defect la ea. Acum cateva zile am dus-o inapoi la ei si i-am rugat sa verifice daca nu cumva ventilatorul ramane pornit dupa ce se opreste navigatia. Au tinut-o 24 ore in teste si mi-au spus ca ar fi ok. Chiar nu stiu ce sa mai cred.

Link to comment
Share on other sites

Ia un voltmetru.Pus pe baterie, pe borna de minus a masinii si borna de minus a bateriei, inchide masina din telecomanda dar evident portbagajul deschis dar incuietoarea blocata la fel si usile sa ai acces inauntru lasi masina sa intre in stand by apoi scoti cate un device din functiune si vezi care este cauza pana consumul ajunge la 0.02-0.04. Rabdare si usor ii dai de cap.
Link to comment
Share on other sites

Ia un voltmetru.Pus pe baterie, pe borna de minus a masinii si borna de minus a bateriei, inchide masina din telecomanda dar evident portbagajul deschis dar incuietoarea blocata la fel si usile sa ai acces inauntru lasi masina sa intre in stand by apoi scoti cate un device din functiune si vezi care este cauza pana consumul ajunge la 0.02-0.04. Rabdare si usor ii dai de cap.

Voltmetru nu o sa indice niciodata asa ceva: 0.02-0.04(ce?) pe baterie..

 

Ii trebuie un Ampermetru care sa indice in domeniu de pana la 10A (cu precizie de zecimi de A..)

Multimetru din poza care nu e ieftin deloc, a fost incapabil sa masoare curentul (electronii trepadand..) descrescand in treptele specificate in postul recomandat mai sus.

 

E bine sa dai informatii verificate de tine personal inainte de a incuraja la ceva.. (ceea ce tu insuti nu ai facut).

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Personal am facut. Iara discutiile cu tine.La voltmetru mai o mufa de ex.10a se schimba borna de plus acolo. Apoi faci ce am spus. Acuma imi spui ca ce am facut eu de fapt nu am facut. E o discutie infinita cu tine pe bmwclub la orice topic. Pace tie.
Link to comment
Share on other sites

La voltmetru mai o mufa de ex.10a se schimba borna de plus acolo. Apoi faci ce am spus. Acuma imi spui ca ce am facut eu de fapt nu am facut. E o discutie infinita cu tine pe bmwclub la orice topic. Pace tie.

Discuti cu mine pana (vrei sa) intelegi ce e de inteles. E simplu.

 

Si daca e mufa aia de 10A acolo ce faci cu ea? Ia spune si fa niste poze cu, ce ai incercat, pas cu pas.

De aceea ma indoiesc ca ai facut ce era de facut; altfel aveai rezultate si nu mai intrai pe topic sa imi replici nervos ca eu discut si de ce discut.. parca asa se rezolva problema.. :console:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Iara presupui si presupui. Raspunsul nu era ptr. tine. Nu este eronat daca crezi bine daca nu, iara bine. Ignora raspunsul, spune ce doresti si asta e. Daca initiatorul topicului era sau este interesat sa incerce singur sa isi rezolve problema ia legatura cu mine sau cu cineva specializat de ex. cu tine sau cu un service. Aici poate gasi indicii, sfaturi, pareri personale mai mult sau mai putin pertinente, experiente personale s.a.m.d. Edited by Method
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.