Jump to content

Cat poate sa ma coste rectificarea chiuloasei si segmentarea motorului?


ayrton2388

Recommended Posts

Am o intrebare. Cat poate sa ma coste rectificarea chiuloasei si segmentarea motorului?

Cat ar trebui adaugat pt schimbarea semeringurilor si a garniturii de _chiulasa_? Aveti cumva vreo idee, aproximativ?

 

Am dus sambata masina la un mecanic, la o firma autorizata, dar nu la reprezentanta. A zis ca ma suna peste 2-3 zile sa faca o estimare, dar sunt curios, intre timp, doar orientativ, cam pe la ce suma s-ar ajunge. Masina consuma muuult ulei. 5 litri in 3-4 luni. Deci cam acolo ar fi problemele. Aveti cumva vreo idee in legatura cu pretul?

 

Edit: Masina e un BMW e46, 318ci, de 2L, din 2002.

Edited by ayrton2388
Link to comment
Share on other sites

Am o intrebare. Cat poate sa ma coste rectificarea chiuloasei si segmentarea motorului?

Cat ar trebui adaugat pt schimbarea semeringurilor si a garniturii de _chiulasa_? Aveti cumva vreo idee, aproximativ?

 

Am dus sambata masina la un mecanic, la o firma autorizata, dar nu la reprezentanta. A zis ca ma suna peste 2-3 zile sa faca o estimare, dar sunt curios, intre timp, doar orientativ, cam pe la ce suma s-ar ajunge. Masina consuma muuult ulei. 5 litri in 3-4 luni. Deci cam acolo ar fi problemele. Aveti cumva vreo idee in legatura cu pretul?

stiu preturile la murcielago si la pagani. de care ai?

Link to comment
Share on other sites

2000 ron rectificarea din auzite .... segmentarea,nu am idee, presupun in jur de 800 - 1000 ron la 'nea gica de la colt'. asigura-te inainte ca e necesar, din experinta proprie am mai primit sfatul asta cand era cu totul alta problema.
Link to comment
Share on other sites

Nu se pierde pe nicaieri, in sensul ca nu e nici o pata sub masina. A zis ca ma suna dupa ce duce _chiulasa_ la rectificat. Zicea ca o duce luni, sau marti.

 

Edit: inca sper ca nu e de la segmenti, sper ca doar semeringurile si garnitura de _chiulasa_ sa fie suficiente.

Edited by ayrton2388
Link to comment
Share on other sites

e vorba de N42B20, valvetronic, din cate inteleg, eu zic sa verifici bine traseele de gaze de carter, epuratorul de sub admisie si tot ce tine de tubulatura gazelor. Pleaca un tub din capac si coboara sub admisie in epuratorul acela sau PCV, ce o fi... eu zic ca problema e pe acolo.

 

 

 

 

Daca e de curs poate sa curga binisor pe la corpul filtrului de ulei, e o garnitura de cauciuc acolo care se strica... am vazut la multe. Daca e de desfacut, manopera poate fi ceva mai scumpa din cauza VVT-ului, fiind nevoie de niste scule speciale pentru demontare-montare-aliniere distributie...

 

 

 

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de ce te gandesti la garnitura de chiulasa? Ai gasit ulei in antigel sau iti scade nivelul la antigel?

 

Fiind vorba de motorul N42, in general scurgerile si pierderile de ulei se datoreaza (ordinea e aleatoare si una nu exclude sau include pe alta):

 

-scurgeri pe la garnituri o-ring, etc(gen garnitura capac, o-ring senzori axe came, solenoizi vanos, chiar si pe la intinzator lant)

-celebra valva PCV + furtune care nu mai functioneaza

-simering-uri supape (aici e vorba aia "join the club")-defect comun la varsta/km masinii tale...si care banuiesc ca e cauza si la tine atata timp cat nu ai ulei in antigel sau se pierde antigel.De asemenea, sa fii atent ca folosesti uleiul potrivit pt N42: 0w30, 0w40.

 

 

Inainte de a schimba garnitura chiulasa, mai citeste si topicurile acestea:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/103624-schimbare-simeringuri-supape/

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/80783-motor-n42-e46-318i/

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/128591-consum-foarte-mare-de-ulei-spuma-galbena-in-ulei/

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/128167-fum-alb-dupa-schimbare-uleidura-lube-e46-318i-valvetronik/

Link to comment
Share on other sites

In primul rand, multumesc mult pt raspunsuri.

 

Dupa simptome, si dupa spusele oamenilor, problema ar fi la simeringurile de la supape. Mecanicul mi-a spus, in 2 minute, fara sa se uite la motor, dupa ce a simtit ulei in esapament, care ar putea fi cauzele. Garnitura de _chiulasa_, segmentii sau simeringurile. A spus ca desface motorul, sa se uite, sa vada exact care e problema.

 

Am intrebat aici cat costa toate alea, in cel mai rau caz.

 

Nu am vazut ulei in antigel... nu prea se vede bine acolo, deci chiar nu garantez. Am folosit ulei 10w40, semisintetic. Am fost sfatuit cam prost de cineva. Dar fac acum si schimbul de ulei, si trec pe 0w30 sau 0w40. La valva PCV nu m-am gandit, intr-adevar.

 

Trebuia, probabil, sa verific masina pe tester, intai, oricum.

Edited by ayrton2388
Link to comment
Share on other sites

  • 10 years later...

Salut grup scuze dacă deranjez am și eu un e92 din 2008 cu motor de 2.5i e modelul X drive și am o problemă la el îmi dă miss fire pe cilindru unu am încercat să schimb între ele injectoarele și bobinele și tot acolo îmi dă miss fire și se întâmplă nu mai după 6000 6500 de ture și cei de la service mi-au spus că trebuie să dea _chiulasa_ jos și acuma întrebarea mea este oare chiar e de la _chiulasa_ sau pot să fie alte cauze și dacă puteți să-mi ziceți așa orientativ un preț su ce ar însemna să o demontez _chiulasa_ si sa faca o rectificare ca si pret

Link to comment
Share on other sites

  • Romulus changed the title to Cat poate sa ma coste rectificarea chiuloasei si segmentarea motorului?
2 hours ago, six in line said:

Pune diagnoza ISTA pe masina inainte sa rectifici chiulasa si vezi ce zice. Cred ca bobina si bujia necesita inlocuire.

Bobinele mi-am schimbat intre ele tot pe cilindru 1 da miss fire si am pus si unele noi si tot aceasi eroare o am, bujiile sunt noi

1 hour ago, zeronoo said:

test de compresie ai facut?

Urmeaza azi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.