Jump to content

Martori in bord aprinsi


Recommended Posts

Salut,

 

In weekend am intampinat urmatoarea problema la masina mea, 318 d model 06/2002:

 

S-au aprins numerosi martori in bord: baterie, ulei, frana de mana, cruise control ( nu am asa ceva), ASR, martori bec ars stopuri spate. Surprinzator- becurile de frana erau aprinse pe spate- initial asa mi-am dat seama de problema.

Mentionez ca s-a intamplat fara sa am cheia in contact. Ultima data am folosit masina fara nici o problema acum o zi.

Am pus contactul si am pornit masina. Masina porneste la prima cheie, se sting toti martorii si beculetele de pe bord. Am luat contactul insa dupa o perioada, iar apare simptomul de mai sus.

 

Ca si trecut pot spune ca am avut probleme cu alternatorul acum o luna. Martorul de baterie a ramas aprins. Am fost nevoit sa schim releul de incarcare. De atunci am folosit masina zilnic prin oras fara probleme.

 

Aveti idee de la ce ar piutea fi si cum as putea remedia problema?

 

Ca prim pas am deconectat borna de la baterie sa nu se descarce aiurea. :(

 

O zi buna,

Dani

post-14305-0-62351900-1363597338_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Exact aceleasi simptome am avut in urma cu aprox o luna dar din cauza bateriei descarcate.....martori aprinsi fara cheia in contact iar in loc de stopurile pe frana aveam pozitiile pe dreapta iar becurile din habitaclu erau aprinse o parte. Dar tu spui ca bateria e buna si ti-a pornit la sfert.....scratchchin.gif
Link to comment
Share on other sites

deocamdata am reconectat bateria dupa o pauza de 4 ore si totul a revenit la normal. am pornit masina 5-10 minute si dupa ce am oprit-o am verificat-o din ora in ora. pana acum e ok nu da semne aiurea.

oricum zilele astea o sa merg la un electircian sa vad despre ce e vorba.

 

@butzy- bateria nu poate fi descarcata asa din senin. e relativ noua- 2/3 ani- si masina porneste de fiecare data la prima cheie.

Ipotea sa fie alternatorul pare plauzibila, dar atunci de ce nu se aprinde martorul pentru baterie cand masina e pornita, cum a fost in trecut, si de ce se aprind martorii fara cheie in contact?? :(

 

 

@B74COX- tind sa inclin spre ipoteza ta cu - racordul flexibil de cauciuc. nu stiu exact unde e localizat, insa am observat azi, de cand am tot verificat masina ca in interior pe footrest e o oarecare umezeala care mi-a parut suspecta.

poti sa imi dai mai multe detalii : cum si unde sa verific sa ma asigur ca nu e lucrul asta?

Link to comment
Share on other sites

deschizi portbagajul,in partea dreapta(cum stai in spatele masinii) ai amortizorul ala , si in spatele lui este racordul asta de cauciuc (de care vorbim).

 

vezi ca un capat, cel care intra in caroserie (nu in portbagajul propiu-zis,cel care se ridica) este mai lung decat ce este la vedere.

 

o sa-ti dai seama cand o sa-l desfaci .

Link to comment
Share on other sites

Am desfacut racordul respectiv de cauciuc.

Nici urma de uzura, atat in exterior cat si in interior.

Si ca sa fac problema si mai grea, masina se comporta normal de 2 zile. Nu mai pot reproduce problema ....O sa rada electricianul daca ma prezint asa la el...

 

deschizi portbagajul,in partea dreapta(cum stai in spatele masinii) ai amortizorul ala , si in spatele lui este racordul asta de cauciuc (de care vorbim).

 

vezi ca un capat, cel care intra in caroserie (nu in portbagajul propiu-zis,cel care se ridica) este mai lung decat ce este la vedere.

 

o sa-ti dai seama cand o sa-l desfaci .

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Buna seara colegii. Am avut si eu o neplacere astazi : mi-am schimbat butucul la service (ori la service ori la vulcanizare mi-au stricat doua filete din 5), dupa care au inceput problemele : mi s-a aprins TOT pe bord (bord-ul arata si in momentul de fata ca un pom de craciun... :( )

Cand zic tot, ma refer la patru erori : ABS, DTC, FLAT TYRE MONITOR si PARTICLE FILTER.

Este vorba de BMW 320D E90 din 2008, 130.500 km pe bord (undeva la 250.000 km reali...:( ).

Intrebare : primele trei erori stiu de ce au aparut : trebuie sa schimb senzorul ABS, acesta nefiind compatibil cu noua piesa.

La capitolul Particle Filter ce se poate face si cat ma costa?

1. Daca duc la service si ii rog pe baieti sa-mi scoata (nu sunt mecanic si nici nu ma pricep prea bine), dupa care sa-mi rescrie soft-ul, cam cat o sa ma coste? E asta o solutie buna? Asa se face?

2. Exista alta posibilitate gen curatat particle filter si/sau este recomandat?

Astept pareri si va multumesc mult

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.