Jump to content

F30 328i xDrive


FRE

Recommended Posts

,insa inclin sa stau linistit,sa ma multumesc cu ce am.

 

 

Pff...la prima "greutate" te lasi asa usor...mai ales ca ai vazut ca BR is super ok, profesional vorbind....daca nu ti-au trimis deja ECU as zice sa-l lasi la ei pt rescriere...oricum nu ai ce pierde...sa buseasca 1000 ECU-uri atata timp cat tu esti acoperit...

 

 

P.S. Sper ca nu e prea tarziu...is pe drumuri si n am vazut ...

Edited by MscleMike
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pff...la prima "greutate" te lasi asa usor...mai ales ca ai vazut ca BR is super ok, profesional vorbind....daca nu ti-au trimis deja ECU as zice sa-l lasi la ei pt rescriere...oricum nu ai ce pierde...sa buseasca 1000 ECU-uri atata timp cat tu esti acoperit...

 

 

P.S. Sper ca nu e prea tarziu...is pe drumuri si n am vazut ...

ECU-ul fabrica l-a trimis direct la proprietarul autoturismului,fiindca are ” statut ” de cheie,deci a ajuns automat la mine.Problema maxima la acest tip de ECU,este urmatoarea : mufele sunt pozitionate pe centru,asta inseamna ca el este lipit pe margine,de jur imprejur dar si pe interior in jurul mufelor,de jur imprejur ; buuuun,acum vine partea cea mai grea sa zic si anume,inginerii de la BMW,au pus silicon de etansare,ca si pe margini,pe niste condensatori maricei,care practic se lipesc de carcasa ECU,facand-ul aproape imposibil de desfacut fara sa il avariezi.In aceasta situatie si tinand cont de faptul ca nu ai nevoie decat de un pin pus in interiorul carcasei,restul se pun pe pinii de la mufele exterioare,carcasa ar trebui gaurita in dreptul acelui pin,pentru a limita riscurile.Hai sa spunem ca ne asumam si asta,dar pozitia ECU-ului este direct pe motor,fara nici o carcasa de protectie,ETC iar acest lucru iar ma impinge inapoi,fiindca nu stiu daca imi pot asuma riscul de a face condens,etc in timp. Hai ca am dat atatea date tehnice,de v-am plictisit,sper ca am fost inteles :rolleyes: Am adaugat si doua poze cu ECU,dupa cum se observa este fabricat in 02.2014 si am inteles ca este o varianta noua,fata de ce aveam initial pe masina.

Edited by FRE
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pana una alta,ma bucur de ea :thumbsup:

PS. Multumesc moderatorilor ca au facut putina curatenie,chiar nu avea nici o relevanta discutia versus generata artificial :goodjob:

post-60284-0-21183700-1426574500_thumb.jpeg

Edited by FRE
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

asta cu ECU-urile puse la vedere si in compartimentul motor cred ca e solutie de reducere de costuri, acum ceva ani vedeai asa ceva la masini gen Logan, Renault, acum se pare ca a devenit regula, cel putin pe motorizarile in 4, la 6 sau mai sus nu am vazut, si nu numai la BMW, la Merc, VW si Audi e aceeasi poveste, de unde si nevoia unei etansari mai bune.

 

Legat da re-etansarea lui dupa ce l-ar fi ingaurit, exista solutii foarte bune, gen adezivi folositi la barci de exemplu, deci asta nu o vad o problema.

Link to comment
Share on other sites

La solutia cu gauritul carcasei m-am gandit eu,probabil ei vor incerca sa il desfaca mecanic,oricum in momentul asta nu prea mai conteaza,o sa vad pe viitor.

sa testeze cu cel vechi si poate stiu exactce au de facut data viit , bine ca ai ales un tuner consacrat si si-a asumat costurile . Cred ca ti-a trecut total de tuning asta

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Las-o asa, dupa aia iar trebuie sa modifici semnatura :)

:LMAO: :LMAO: :LMAO: Super asta !

 

sa testeze cu cel vechi si poate stiu exactce au de facut data viit , bine ca ai ales un tuner consacrat si si-a asumat costurile . Cred ca ti-a trecut total de tuning asta

Ei stiu exact ce au de facut,insa,ca in orice alt domeniu,exista o marja de eroare pe care orice tuner serios si-o asuma.

Link to comment
Share on other sites

Pana una alta,ma bucur de ea :thumbsup:

PS. Multumesc moderatorilor ca au facut putina curatenie,chiar nu avea nici o relevanta discutia versus generata artificial :goodjob:

 

Bai Fredie, las-o naiba de treaba.

Cum reusesti sa o pastrezi asa curata?

 

:ninja:

Link to comment
Share on other sites

Bai Fredie, las-o naiba de treaba.

Cum reusesti sa o pastrezi asa curata?

 

:ninja:

Asa o sa fac ! Curata este mai tot timpul,o spal de cate ori e nevoie,deci destul de des ( nu ca Myx,ca el exgereaza :LMAO: )

Link to comment
Share on other sites

Mai bine il lasi asa, stock. Ca voi avea mai multa incredere cand ti-l cumpar second daca nu l-ai forjat pe 290 de cai. :pirate:

Il poti cumpara cu incredere,insa cred ca mai forjat ar putea fi la 245 decat la 290 :console:

Link to comment
Share on other sites

Wow,superba masina! Negru asta o pune bine in valoare :thumbsup:

 

Te contrazic partial. Super masina, super culoare...dar negru nu pune in valoare pachetul M. Uite-te la un F30 alb si unul negru cu M pachet. Cel alb pare mai mare si se vad mai bine conturate linile masinii.Acelasi lucru este valabil si pentru E90,E92.

Acesta nu este o disputa alb vs negru, e doar ce am observat eu.

Link to comment
Share on other sites

Vizibil este oricum ( pentru cine cunoaste ) pachetul M,insa pe negru nu " sare in ochi " cum se intampla pe alb,rosu,estoril,etc Cu toate ca de cele mai multe dati injur culoarea asta,pentru ca se prafuieste imediat,e o placere sa o vad curata,iar in momentul ala nu as alege altceva :shifty:
Link to comment
Share on other sites

Vizibil este oricum ( pentru cine cunoaste ) pachetul M,insa pe negru nu " sare in ochi " cum se intampla pe alb,rosu,estoril,etc Cu toate ca de cele mai multe dati injur culoarea asta,pentru ca se prafuieste imediat,e o placere sa o vad curata,iar in momentul ala nu as alege altceva :shifty:

si eu ma bucur de ea spalata fix 5 min :)))

dar pt alea 5 min merita :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

si eu ma bucur de ea spalata fix 5 min :)))

dar pt alea 5 min merita :rolleyes:

Alex,apropo de ce discutam zilele trecute,uite exemplu : am spalat-o Luni, azi e Vineri si arata cam asa :thumbsup:

L.E. Sper sa fie ultima poza cu jantele de iarna,saptamana viitoare trec la 19”.

post-60284-0-97441300-1426832633_thumb.jpeg

Link to comment
Share on other sites

si a mea s-a pastrat destul de curata, dar nu prea am circulat cu ea :)

in schimb am un prieten cu octavia ala, pe care se vede mizeria doar cand circula prin noroaie :)))

la noi,pe negru ma enerveaza praful care se pune instant, dupa ceo speli...nu neaprat murdaria :)

cand am zis ca rezista 5 min, la praf ma refeream

 

referitor la jante....cele de vara sunt mult mai frumoase, normal, dar si astea imi plac mult

Link to comment
Share on other sites

Pe mine nu prea m-au incantat astea Turbine ( VW Style :LMAO: ),dar cu timpul m-am obisnuit insa peste ce nu pot trece : se curata extrem de greu fiindca in spatele spitelor este un ” Jgheab ” care depoziteaza mizerie,pilitura de placute,etc si cu timpul freci la ele de nici cu Sonax nu iese perfect. Ma gandeam sa le vopsesc electrostatic - gri.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.