Jump to content

Proiect BMW e30


Mihai!

Recommended Posts

Salut tuturor!

Ma bate gandul de ceva vreme sa imi cumpar un ursulet si sa il fac dupa propriul gust. Vreau sa va intreb pe voi deoarece aveti mai multa experienta, daca m-as incadra in buget( 4000e). Ori sa il cumpar stock si sa o iau de la zero ori sa fie deja preparat.

As vrea sa arate ori cum este in videoclip ori cum a avut un coleg de forum la vanzare(2800 e, pret care mi-ar fi convenit).

http://www.4tuning.ro/images/BMW-328-E30-Cabrio-M-Tech-2-Hardtop-Wiesmann/eeb0cfe6052803d96-594-0-1-95/BMW-328-E30-Cabrio-M-Tech-2-Hardtop-Wiesmann.jpg

 

 

sau in genul acesta:

 

http://beegaa.files.wordpress.com/2009/11/042306-015.jpg

http://farm1.staticflickr.com/226/464948805_24731aa3bd.jpg

http://wallpaperswa.com/thumbnails/detail/20120517/germany%20tuning%20sport%20cars%20bmw%20e30%20classic%20cars%20street%201920x1080%20wallpaper_wallpaperswa.com_43.jpg

Link to comment
Share on other sites

E mai bine sa-l faci tu de la 0 decat sa iei unul gata facut.

Alea gata facute sunt in general modificare pentru profit, nu din pasiune, deci sunt facute de mantuiala.

Te poti incadra daca stii sa alegi piesele, vopsitoria, tinichigiul etc.

4000 euro se duc foarte repede daca te duci la cine stie ce vopsitorie unde platesti 1500 euro. Mai pui 500 euro pe un set de jante + pneuri si jumatate din buget a zburat.

Daca esti foarte calculat, e fezabil proiectul.

 

Si eu mi-as face asa ceva, E30 e o masina care se conduce foarte placut datorita greutatii scazute.

 

Plus ca astea modificare au in general alte motoare decat in acte si sunt greu de luat pe numele tau.

Asa iei mai bine un E30 stock cu motor mic si ii schimbi tu motorul dupa ce-l iei pe numele tau.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

la 2800 euro "ZNA" - masina lui Brandex cred ca primeai doar caroseria goala , cand era ca in poza pusa de tine masina era cotata la 8-9k euro

 

un proiect de genul asta costa foarte mult , ai partea de tinichigerie + vopsitorie / sa ii cumperi pachet M / sa inlocuiesti eventualele plastice terminate / sa retapitezi interioriul / sa primeasca un motor decent 2.5 - 2.8 / suspensie / upgrade de frane / jante + gume / faruri + stopuri , intra foarte multi bani

Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

la 2800 euro "ZNA" - masina lui Brandex cred ca primeai doar caroseria goala , cand era ca in poza pusa de tine masina era cotata la 8-9k euro

 

un proiect de genul asta costa foarte mult , ai partea de tinichigerie + vopsitorie / sa ii cumperi pachet M / sa inlocuiesti eventualele plastice terminate / sa retapitezi interioriul / sa primeasca un motor decent 2.5 - 2.8 / suspensie / upgrade de frane / jante + gume / faruri + stopuri , intra foarte multi bani

 

Deja aberezi un pic..... dupa tine il face din bucatele OEM noi....

 

cu 4000 faci unul OK.

Edited by Bgy666
Link to comment
Share on other sites

poate vede Brandex threadul asta si va face aici o lista cu costurile aferente , cand abordezi un "proiect" de genul asta nu te apuci sa repari masina cu piese din dezmembrari , ca doar asta este scopul cand te apuci sa restaurezi o masina de 20+ ani , sa o aduci intr-o stare tehnica si estetica impecabila
Link to comment
Share on other sites

A nu se intelege ca eu vreau sa am o masina de expozitie, gata facuta intr-o luna doua. Vreau sa incep prin a avea un urs decent. Cu timpu si daca vor fi resurse n-am decat sa-i pun piele alcantara, navigatie si manson aurit(nu).
Link to comment
Share on other sites

A nu se intelege ca eu vreau sa am o masina de expozitie, gata facuta intr-o luna doua. Vreau sa incep prin a avea un urs decent. Cu timpu si daca vor fi resurse n-am decat sa-i pun piele alcantara, navigatie si manson aurit(nu).

 

Cu 4000e ai un urs foarte decent.

Link to comment
Share on other sites

 

 

un proiect de genul asta costa foarte mult , ai partea de tinichigerie + vopsitorie / sa ii cumperi pachet M / sa inlocuiesti eventualele plastice terminate / sa retapitezi interioriul / sa primeasca un motor decent 2.5 - 2.8 / suspensie / upgrade de frane / jante + gume / faruri + stopuri , intra foarte multi bani

In cazul asta as cumpara un urs amarat la 800e care sa nu aiba rugina si as investi restul in ce ai zis mai sus.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.