Jump to content

totul despre Seria 5 F10, 2010 - 2017


Scorpio 82

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Salut, am si eu o problema cu un f10 2010 525 204cv. Derivat din 3.0. Dimineata la prima pornire pt 1 minut tremura foarte rau masina. DupĂŁ aceea isi revine si nu mai face toatĂŁ ziua. A rezolvat cineva aceasta problema?....

 

Incearca sa incepi prin a curata galeria de admisie si sa verifici bujiile plus releul. Apoi treci la injectoare

Link to comment
Share on other sites

S-a mai confruntat cineva cu ''zornait'' la toba? Nu-mi dau seama exact daca zgomotul provine de la vreun suport sau este ceva cazut pe teava/toba. Se aude cel mai proeminent la ~1000rpm si doar din exterior.

 

Salut!

 

M-am confruntat eu la un F20 2011 N47, a fost racordul flexibil ce era fisurat si din cauza trepidatiilor, la rece, se auzea acel zornait.

Din ce am inteles de la cei de la service e o problema comuna la F-uri, fie seria 1 sau 7. L-am inlocuit(aprox 500 lei), n-am scapat de zornait de tot, alta problema comuna la F-uri e ca rugineste toba pe interior si cad bucatelele de rugina in teava, ulterior clar, auzandu-se un zgomot dar mic de tot(infim), cum acestea se misca in teava.

 

Oricum, dupa ce am schimbat racordul flexibl, nu s-a mai auzit acel zornait. Daca duci masina la service sa verifice si suportii tevii de evacuare.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Buna am și eu o ĂŽntrebare am cumpĂŁrat de curând un 525d xdrive din 2013 când e frig afara m-a refer minus câteva grade mi se oprește motorul in momentul când aștept la un semafor sau intersecție in bord numi da nici o eroare dupĂŁ care ĂŽl pornesc din nou și nu mai am probleme ce ar putea fii?
Link to comment
Share on other sites

Buna seara. Sunt proaspat detinator al unui F11, 525d automat din 09.2013 cu 189k km. II voi face probabil si un topic, masina are ceva dotoari si a fost ingrijita destul de ok, luata din Ro, si cu km reali (adusa din DE la 130k km in 2016). Are cateva mici "bube" dar incerc sa le tratez pe rand:

1. cutia da un soc la plecare de pe loc pana ajunge temperatura la 70-80 grade + daca stationezi in drive cu frana calcata cat este rece simti ca vrea sa plece de pe loc si are un "zumzet"ciudat. Uleiul cutiei a schimbat pe la 150k km (service faur parca). La cald, nici o simptoma. As vrea sa merg la un service pentru o diagnoza totusi, suspectez convertizorul de cuplu, vreo parere de la cei specialisti pe aici? vreo recomandare pentru service?

2. filtrul de particule zice ca mai are doar 32000 km, cam putin totusi!

3. la fiecare pornire, pernele de pe spate sunt lasate si imi indica in bord ca se ridica. Nu are erori in ISTA, sa inteleg ca asa este modul de functionare normal?

 

Cu multumiri, o seara frumoasa!

Edited by Ciobanu George
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Am o problema cu niste vibratii ale volanului dar parca toata fata masinii vibreaza atunci cand trebuie sa parchez si iau volan maxim stanga sau dreapta. Problema a inceput sa apara de un an cred, dar doar dupa ce se incalzea sa spun si doar din cand in cand. Mai nou parca a inceput sa apara mai des, tot atunci cand parchez sau trebuie sa ies dintr-o parcare si e nevoie sa tin volanul bracat la maximum pt un timp scurt. Nu stiu daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta la F10, dar m-ar ajuta la depistarea problemei. Vineri am programare la mecanic sa verifice puntea fata. E clar ca de pe aici vin problemele. Sper doar sa nu fie caseta de directie sau planetarele turned.png, desi nu am alte simptome specifice acestor componente. Planetarele erau in regula ultima oara ca mi le-a verificat mecanicul. Sper sa fie ceva slabit sau ceva bucse uzate.
Link to comment
Share on other sites

Am avut in trecut problema asta, era la de la bratele mari, acestea fiind duse. Cu viraj maxim simti cum tremura masina, cum revine volanul dispare vibratia.

 

Da, tremura puntea fata impreuna cu volanul atunci cand virez maxim pt cateva secunde a.i. sa ies dintre doua masini spre exemplu. Dupa ce revin cu volanul sau nu mai e virat la maxim dispare tremuratul intr-adevar. Ai putea sa-mi indici poate pe realoem care-s bratele alea?!?! Multam de raspuns.

Link to comment
Share on other sites

Nr.1 My link

 

Merci. La bratele alea am schimbat acele bucse din stanga, hydrobearing, pos. nr. 2 acum un an si ceva cred. Doar ca atunci le-am schimbat din alt motiv, era parca un zgomot cand treceam peste ceva. S-a dovedit ca cel de pe dreapta era uzat rau, cauciucul era rupt. Oricum a trebuit sa le schimb pe ambele parti a.i. sa aibe aceeasi uzura. Chiar si asa multam de feedback. O sa-i spun mecanicului sa le verifice sau mai bine zis le va verifica el oricum. Poate e acel stift din capatul din dreapta bratului. Vedem maine. O sa revin dupa, poate mai ajuta si pe altii.

Link to comment
Share on other sites

UPDATE: Am fost vineri la mecanic. A verificat jocurile in ambele roti de pe puntea fata, rezultatul fiind ca doar la roata stanga este putin joc. Dupa modul in care a fost verificat, mi-a zis ca pivotul ar fi problema acestui mic joc. Nu-i exagerat jocul, dar a zis ca doar asta ar putea fi responsabil pt simptomele de care i-am povestit. Nici vorba de caseta de directie sau planetare. Sunt inca in stare f buna, nici o scurgere la planetare ceea ce bine. Totul arata tzapan, desi mie mi se pare cam de jucarie directia de pe F10. Posibil ca n-am uitat inca directia hidraulica si rigida de pe E90(NFL)
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare. Am o mica problema cu webasto-ul desi eu suspectez cheia. Mai exact, azi de dimineata cand am vrut sa pornesc incalzirea auxiliara din casa, nu am reusit de nici un fel s-o pornesc. Problema apare atunci cand trebuie sa tin apasat pe primul buton de I/O a.i. LED-ul verde sa se aprinda si sa ramana aprins. Se aprinde, dar dupa ce iau degetul de pe el se opreste a.i. ca nu pot apasa mai departe pe Start. Iarna asta m-am tot lovit de aceasta problema, doar ca dupa cateva incercari reuseam sa-i dau drumul. Ultima data cand l-am pornit a fost cred ca luni. Unitatea de pe masina merge, incalzeste, atat din telecomanda(atunci cand vrea), dar si daca-i dau drumul din masina. Motorina aveam peste sfert, era jumatate de rezervor. Bateriile la telecomanda le-am schimbat toamna trecuta, dar le-am si reverificat cu multimetru sapt trecuta. Aveau 1.45V. Suspectez ca cel mic s-a jucat cu telecomanda cand nu eram eu pe acasa :) Am observat ca ii place mult de ea, mi-a tot cerut-o si mie atunci cand era la vedere. Ma gandesc ca a accidentat-o cand era cu sotia si poate de aici problemele din prezent. Voi incerca sa deschid telecomanda si sa-i curat PCBA-ul cu spray de contact. Culmea ca azi de dimineata erau 3gr, iar in alte dimineti cu mult sub 0 intr-un final am reusit sa-l pornesc. Iernile trecute a functionat totul fara nici o problema. Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare . Bucsa bratului mare (6) se poate schimba independent la F10 LCI (non-xdrive), sau trebuie schimbat tot bratul ? Din postarile de mai sus, rezulta ca la xdrive aceste bucsi (hydrobearing) se schimba separat. La non-xdrive ele par sa fie doar "rubber" .

Am si eu o bataie/cloncanit cand trec peste denivelari - asta de cand am schimbat barile stabilizatoare cu unele mai groase aftermarket . Mecanicul la care am fost nu pare sa fi identificat nici un joc .

 

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=5C71-EUR-02-2014-F10N-BMW-525d&diagId=31_0824

Edited by seaman
Link to comment
Share on other sites

dar care este bratul mare? bratul superior sau cel inferior?

 

eu am 3 manifestari diferite ale puntii fata, inclusiv un soi de bataie/cloncanit la mici denivelari si aparent aceasta manifestare este la roata stanga.

 

mi-a fost schimbat bratul superior stanga acum un an jumatate dar fara imbunatatiri.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Bratul mare - reperul 5 din link. Exista figurat in poza bucsa acestui brat (reperul 6) , dar e greyed out si nu apare in lista de piese . Ma gandesc ca BMW nu schimba bucsa separat ci tot bratul. Dar probabil ca se poate gasi si bucsa aftermarket si inlocui cu sculele necesare . Nu ca ar fi o problema sa schimb tot bratul, dar chiar nu sunt sigur ca problema vine de acolo.

O sa mai incerc sa identific de unde vine problema.

Curios este faptul ca inainte de a pune barile stabilizatoare H&R, nu aveam acea bataie .Bara mai rigida, m-as fi asteptat sa solicite bieletele - bratele alea subtiri conectate de bara.

Edited by seaman
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare . Bucsa bratului mare (6) se poate schimba independent la F10 LCI (non-xdrive), sau trebuie schimbat tot bratul ? Din postarile de mai sus, rezulta ca la xdrive aceste bucsi (hydrobearing) se schimba separat. La non-xdrive ele par sa fie doar "rubber" .

Am si eu o bataie/cloncanit cand trec peste denivelari - asta de cand am schimbat barile stabilizatoare cu unele mai groase aftermarket . Mecanicul la care am fost nu pare sa fi identificat nici un joc .

 

https://www.realoem....&diagId=31_0824

 

Am schimbat eu anul trecut acele bucsi(hidrobearing) la xdrive, F10. Aveam ceva zgomot atunci cand treceam peste acele limitatoare de viteza. Merg schimbate separat, nu trebuie inlocuit tot bratul. Trebuie presa speciala atat ca sa le scoti pe cele vechi, dar si sa le bagi pe cele noi. Am pus bucsi de la Lemforder. Daca ai problema cu una va trebui schimbata si cea de pe cealalta parte a puntii fata.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.