Jump to content

totul despre Seria 5 F10, 2010 - 2017


Scorpio 82

Recommended Posts

  • 2 months later...

Salut six!

 

63127262731 același cod si pt stg si pt Dr.

 

Este un modul chiar, nu e chiar bec. BagĂŁ codul pe google.

 

229 lei pe eMAG.

Se gĂŁsește si pe ali 170 lei aprox. Original este vreo 600 lei.

 

Philips 400 lei.

 

Multumesc mult WIN pentru raspuns! Cei de la BAVAUTO mi-au zis ca obligatoriu trebuie schimbata si aceasta garnitura 63117268653 la fiecare modul/bec de angel eye schimbat.

 

Drumuri bune s-aveti!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Salut

E normal sa stea tot timpul grilele de aer din fata radiotoarelor, tot timpul ridicate?

Nu am eroare pe Ista, grilele se inchid la oprirea motorului si se deschid la cateva secunde dupa pornire. Cred ca pentru eficienta motorului ar trebui sa stea inchise, mai ales acum in sezonul rece.

Ce ar trebui sa verific? E vreo setare ca sa stea asa tot timpul?

Ms

Link to comment
Share on other sites

Salutare, am fost la service sa inlocuiesc termostatul la F10 535 xD. Mecanicul mi-a zis ca dureaza minim 5-6 ore pt ca trebuie data toata fata masinii jos impreuna cu raditorul, conducte, etc. La E90 2.0D am schimbat termostatul acum multi ani dar operatiunea a durat cam o ora. Mi se pare ciudat sa fie nevoie de atata munca pentru schimbarea unui termostat la F10 cu motor N57. Ati schimbat careva termostatul la acest motor? Daca da, cat dureaza si ce trebuie demontat. Pe Youtube nu gasesc un tutorial, doar cu motoare N55 am vazut. Multumesc anticipat pentru raspunsuri!
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare, am fost la service sa inlocuiesc termostatul la F10 535 xD. Mecanicul mi-a zis ca dureaza minim 5-6 ore pt ca trebuie data toata fata masinii jos impreuna cu raditorul, conducte, etc. La E90 2.0D am schimbat termostatul acum multi ani dar operatiunea a durat cam o ora. Mi se pare ciudat sa fie nevoie de atata munca pentru schimbarea unui termostat la F10 cu motor N57. Ati schimbat careva termostatul la acest motor? Daca da, cat dureaza si ce trebuie demontat. Pe Youtube nu gasesc un tutorial, doar cu motoare N55 am vazut. Multumesc anticipat pentru raspunsuri!

 

Schimba mecanicul, abereaza rau. Trebuie dat jos ventilatorul si ce mai e pe acolo, mecanicul tau bate campii, te abureste.

Edited by branevl
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutare

Am si eu o problema pe partea electrica. Mesajul de eroare citi cu ista este: lin bus supply - short circuit to ground.

Ca manifestare ventilatorul de habitaclu nu se opreste nici macar dupa ce incui masina.

Am schimbat rezistenta de trepte, ventilator si chiar panou clima bord.

Simptomatologia ramane aceeasi.

Ceva idei de electricieni priceputi in Bucuresti?

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Salutare! Ce parere aveti de aceste manere cu CA si ambient light? LINK Cica sunt noi, doar ca pretul mi se pare f mic (300Ron) in comparatie cu alte magazine, chiar si SH pe olx se vand cu 500 - 600Ron. In anunt se spune ca sunt Aftermarket, doar ca n-am mai auzit ca aceste manere sa se gaseasca altele decat OE. Ati cumparat manerul asta de la cei din anunt? Sunt de incredere? Stiti cam cat ar trebui sa coste orientativ vopsirea unui maner? Astazi l-am deconectat si pe "ultimul mohican", cel din stanga-spate. Ideea este ca m-am obisnuit sa incui si sa descui masina in felul asta, nu mai stau sa caut dupa cheie prin gentutza, e mai comod. In ultimele zile tot am primit eroare cu Discharge when stationary. Azi cu -2gr la amiaza, am primit direct eroare de baterie, n-a mai functionat deloc amprenta, fata de datile trecute cand totusi am putut descuia. 

Link to comment
Share on other sites

Cum naiba, ca mai tot timpul imi cumpar cate ceva de pe Ali, chiar n-am vzt sa fie, dar hai ca mai dau o cautare. Chiar luna trecuta mi-am comandat armrest-ul de la sofer, trebuie sa apara. In fine, multam de raspuns zeronoo!

 

LE. Am gasit pe Ali, am comandat doua, stanga-fata si dreapta-fata, 320ron ambele. Am vzt ca au review-uri bune. Nu credeam sincer ca le pot gasi la chinezi in banii astia. Unul nou OE cer inecatii 1700RON pe realoem. Merci inca o data Zeronoo pt tip.

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare. Mi-a venit zilele trecute armrestul de la usa-sofer si am niste nelamuriri despre care n-am gasit niste raspunsuri. Toate tutorialele sunt despre manerul din interiorul armrestului si cam nimic despre acesta in sine. Am vzt ca spre deosebire de maner, armrestul se fixeaza de panoul usii cu niste nituri/bucse din plastic. Stiti daca acele bucse se dau usor jos si se pot refolosi ori se distrug si trebuie altele noi. Vreau sa stiu daca imi trebuie a.i. sa nu ma apuc sa desfac degeaba. 

armrest.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, RaYn3 said:

Salutare. Mi-a venit zilele trecute armrestul de la usa-sofer si am niste nelamuriri despre care n-am gasit niste raspunsuri. Toate tutorialele sunt despre manerul din interiorul armrestului si cam nimic despre acesta in sine. Am vzt ca spre deosebire de maner, armrestul se fixeaza de panoul usii cu niste nituri/bucse din plastic. Stiti daca acele bucse se dau usor jos si se pot refolosi ori se distrug si trebuie altele noi. Vreau sa stiu daca imi trebuie a.i. sa nu ma apuc sa desfac degeaba. 

armrest.jpg

LE. Mi-au trimis chinezii un tutorial facut de ei, este pe YT nu de multa vreme totusi. Desi cand i-am intrebat daca se pot refolosi acele nituri mi-au raspuns cu Da, in tutorialul lor chinezul respectiv le rupe cu clestele pe toate, iar ulterior foloseste niste suruburi autofiletante pt plastic cu saiba integrata sub capul surubului, I-am intrebat dupa aceea sa-mi dea niste referinte pt acele suruburi doar ca momentan nici un raspuns. 

 

Las si link-ul video-ului, poate ca mai sunt interesati.

 

 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Romulus said:

Presupun ca dupa ceva timp, e plin in usa de acele surube autofiletante, care troncane prin usa pe acolo...

Nu are ce sa troancane, panoul usii fiind dintr-un carton, iar scheletul armrestului fiind din plastic. Manerul oricum e prins in 3 sau 4 astfel de suruburi din fabrica, plus multe alte zone in care se folosesc asemenea suruburi. Motivul pt care din design au mers pe acele nituri care de fapt sunt niste bucse a caror cap a fost topit/turtit la final, tine de considerente de cost. Gandeste-te cat ar fi costat acea multitudine de suruburi in locul unei singure operatii de topit a acelor plastice. Sa nu mai spun de operatiunea de infiletare, cat timp le-ar fi luat, tot acest timp traducandu-se si el la final in niste costuri de productie. Pe de alta parte, BMW nu comercializeaza separat doar manerul, ci doar tot panoul de usa care are inclus si armrestul. Ei vor castiga mult mai multi bani in felul asta, costa mult mai mult un panou intreg decat o bucatica din el 🙂 E perversa lumea asta a automotive-ului. Sunt in ea de vreo 13ani, chiar in zona de design lampi si vad zilnic tot felul de abordari, cel mai mult despre cum sa facem totul cat mai ieftin, sa fim competitivi, dar la final sa faci bani pt companie. Contrar intelegerii multora, normele de testare sunt aceleasi de acum 20 - 30 de ani. 

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, RaYn3 said:

Nu are ce sa troancane, panoul usii fiind dintr-un carton, iar scheletul armrestului fiind din plastic. Manerul oricum e prins in 3 sau 4 astfel de suruburi din fabrica, plus multe alte zone in care se folosesc asemenea suruburi. Motivul pt care din design au mers pe acele nituri care de fapt sunt niste bucse a caror cap a fost topit/turtit la final, tine de considerente de cost. Gandeste-te cat ar fi costat acea multitudine de suruburi in locul unei singure operatii de topit a acelor plastice. Sa nu mai spun de operatiunea de infiletare, cat timp le-ar fi luat, tot acest timp traducandu-se si el la final in niste costuri de productie. Pe de alta parte, BMW nu comercializeaza separat doar manerul, ci doar tot panoul de usa care are inclus si armrestul. Ei vor castiga mult mai multi bani in felul asta, costa mult mai mult un panou intreg decat o bucatica din el 🙂 E perversa lumea asta a automotive-ului. Sunt in ea de vreo 13ani, chiar in zona de design lampi si vad zilnic tot felul de abordari, cel mai mult despre cum sa facem totul cat mai ieftin, sa fim competitivi, dar la final sa faci bani pt companie. Contrar intelegerii multora, normele de testare sunt aceleasi de acum 20 - 30 de ani. 

De ce ai schimbat manerul ?

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, enders said:

De ce ai schimbat manerul ?

Nu am schimbat manerul, vreau sa schimb armrestul, zona din piele pt ca s-a facut urata, s-a luat vopseaua. Am interiorul beige fiind cea mai predispusa culoare la astfel de defecte. La inceput, atunci cand am cumparat masina am folosit de cateva ori servetele umede cica pt piele care in acele cateva dati a fost de ajuns cat sa-mi stearga si vopseaua. Acel maner inca arata bine, nu-i uzat. De cele mai multe ori acesta se uzeaza mult inainte de piesa asta din piele pe care pui mana tot timpul. Este o scapare de design, faptul ca n-au montat un maner dedicat de care sa apuci atunci cand inchizi sau deschizi masina. Manerul asta se regaseste pe seria 7, F01, model care se aseamana f mult cu F10-le, de fapt impart f multe piese, chiar si designul fiind in mare la fel. 

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, RaYn3 said:

...Desi cand i-am intrebat daca se pot refolosi acele nituri mi-au raspuns cu Da, in tutorialul lor chinezul respectiv le rupe cu clestele pe toate, iar ulterior foloseste niste suruburi autofiletante pt plastic cu saiba integrata sub capul surubului, I-am intrebat dupa aceea sa-mi dea niste referinte pt acele suruburi doar ca momentan nici un raspuns....

 

Foloseste un burghiu cu diametru mare in locul clestelui ca sa tai doar partea topita ce fixeaza ansamblul, raman mai intregi capetii aia de plastic, si da, se folosesc autofiletante, doar ca trebuie ales cu grija diametrul, pasul si marimea, ca sa nu ai zgomote dupa un timp trebuie sa pui saibe de burete - la fel ca si cele de pe braduletii ce capseaza panoul - altfel dupa un timp o sa ai "zgomot de soricei", daca nu ai, poti improviza cu patratele taiate din banda pufoasa tesa intre autofiletant si panou

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, RaYn3 said:

Nu am schimbat manerul, vreau sa schimb armrestul, zona din piele pt ca s-a facut urata, s-a luat vopseaua. Am interiorul beige fiind cea mai predispusa culoare la astfel de defecte. La inceput, atunci cand am cumparat masina am folosit de cateva ori servetele umede cica pt piele care in acele cateva dati a fost de ajuns cat sa-mi stearga si vopseaua. Acel maner inca arata bine, nu-i uzat. De cele mai multe ori acesta se uzeaza mult inainte de piesa asta din piele pe care pui mana tot timpul. Este o scapare de design, faptul ca n-au montat un maner dedicat de care sa apuci atunci cand inchizi sau deschizi masina. Manerul asta se regaseste pe seria 7, F01, model care se aseamana f mult cu F10-le, de fapt impart f multe piese, chiar si designul fiind in mare la fel. 

Nu schimba nici un armrest, acceasi problema am avut-o si eu, culoarea mea este Dacota/Oyster/exclusive seam, exista o vopsea speciala pentru piele, am facut-o la un baiat din targul VItan, am curatat bine locul si am vopsit armrestul, a iesit ca nou, atasam si poze dar este prea complicat.

Daca erai din Buc si aveai aceeasi culoare te ajutam eu cu vopsea si toate informatiile, free.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, enders said:

Nu schimba nici un armrest, acceasi problema am avut-o si eu, culoarea mea este Dacota/Oyster/exclusive seam, exista o vopsea speciala pentru piele, am facut-o la un baiat din targul VItan, am curatat bine locul si am vopsit armrestul, a iesit ca nou, atasam si poze dar este prea complicat.

Daca erai din Buc si aveai aceeasi culoare te ajutam eu cu vopsea si toate informatiile, free.

Stiu ce zici, am investigat si pista asta, doar ca din cate am vorbit cu unii care se ocupa cu detaillingul profesionist, pe unii dintre chiar ii stiu de multa vreme, toti mi-au recomandat sa-l schimb pt ca vopseaua aia tot n-o sa tina. Merge si varianta cu vopsitul, doar ca nu-i de durata. Asta merge daca vrei sa pregatesti masina de vanzare. La urmatoarea ocazie in care o sa trebuiasca sa cureti zona aia cu ceva leather cleaner si eventual dupa sa aplici o protectie, toata vopseaua aia se va lua, fie cu peria folosita la curatare sau dupa ce dai cu laveta. Nu am oyster, am beige-ul(crem), tot o culoare pacatoasa. 

Link to comment
Share on other sites

On 1/26/2022 at 9:16 AM, paulmir said:

Eu am schimbat armrest-ul, cumparat de pe Aliexpres. In cutia trimisa de chinezi am gasit si suruburile de prindere aferente. M-am inspirat din tutorialul de pe Ytb si totul a iesit perfect.

Da, am gasit si eu suruburile, erau bagate in armrest si nu in punga cu cheile, acolo unde tot credeam eu ca ar fi trebuit bagate. Pe langa astea am facut si niste saibe din pasla la recomandarea lui zeronoo. Urmeaza doar sa se incalzeasca putin vreme si sa-mi fac timp sa-l schimb. BTW. tu ce culoare ai interiorul? ma gandesc ca tot ceva deschis. Ai sesizat ceva diferenta de nuanta? Cel putin la beige, se vede ceva, totusi la final sper ca va arata totusi mai bine decat actualul armrest care s-a facut destul de urat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.