Jump to content

totul despre Seria 5 F10, 2010 - 2017


Scorpio 82

Recommended Posts

Conteaza prea putin ce recomand eu, cat ceea ce gasesti prin zona ta. Liqui moly e un ulei nemtesc foarte bun si nu e contrafacut. Eu folosesc Rheinol, de asemenea nemtesc necontrafacut.

Si mai sunt variante.

Dar la Castrol, Aral, Mobil trebuie sa ai mare grija la sursa.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Doresc sa achizitionez modelul f10 2.0d si am cateva intrebari:

 

- cutia automata este tot steptronic sau este smg cu dublu ambreiaj? care este mentenanta la aceasta acum am un e 90 cu steptronic de care sunt foarte multumit;

- motorul acesta am vazut ca are acelasi cod "vestit" n47; mai exista probleme de distrributie? a schimbat cineva distributia la acest model?

- este dotare standard ca masina sa porneasca fara cheie sau este optional?

- sunt mai multe modele de dublu climatronic. la unele am vazut ca difera usor butoanele de la climatronic

- cllusterul este standard cu afisajul largit sau este optional.

 

La ce ar mai trebui specific sa te uiti la masina inainte sa o cumperi?

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

salut..am si eu o intrebare(poate s-a mai confruntat cineva cu aceeasi problema)..deci,de ceva timp am simtit(auzit mai bine spus) un zgomot(mai mult un suierat spre huruit) in mers la viteze de pana la 70-80km/h iar undeva pe la 100 spre 120km/h acel zgomot dispare(probabil nu-l mai aud eu de la viteza),dar,la acest interval apare o vibratie la masina.Am verificat si echilibrat toate rotile..nici o schimbare,am zis ca vibratia o fi din cardan..am skos pe liber si nimik nou..ma poate ajuta cineva cu vreo idee?!

 

Trimis de pe al meu GT-I9100 folosind Tapatalk

 

salut..s-a confruntat cineva cu problema rulmentilor fatza la masina?!..eu am 110.000km si cred ca s-au cam dus..asa de repede?!

 

Trimis de pe al meu GT-I9100 folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1403359155[/url]' post='2165167']

Doresc sa achizitionez modelul f10 2.0d si am cateva intrebari:

 

- cutia automata este tot steptronic sau este smg cu dublu ambreiaj? care este mentenanta la aceasta acum am un e 90 cu steptronic de care sunt foarte multumit;

- motorul acesta am vazut ca are acelasi cod "vestit" n47; mai exista probleme de distrributie? a schimbat cineva distributia la acest model?

- este dotare standard ca masina sa porneasca fara cheie sau este optional?

- sunt mai multe modele de dublu climatronic. la unele am vazut ca difera usor butoanele de la climatronic

- cllusterul este standard cu afisajul largit sau este optional.

 

La ce ar mai trebui specific sa te uiti la masina inainte sa o cumperi?

 

Multumesc!

 

Cutia este steptronic.

Pt schimbare ulei in cutie era pe aici un topic dedicat.

Problema la distributie se pare ca mai exista, in special la modelele pana in 2011.

Afisajul largit este extraoptiune, foarte raspandita din ce am vazut

Edited by claudium1981
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Poate fi rulment. Eu am schimbat pe garantie rulment dreapta fata la vreo 45.000km. Iar la alt f10 unul din rulmentii de pe spate la vreo 22.000km.

Insa, daca ai schimbat doar jantele - nu si cauciucurile, zgomotul si vibratiile pot fi de la uzura anvelopelor. Eu le mai rotesc din cand in cand ca sa le uzez cat de cat uniform. De curand am pus anvelopele spate pe fata, clar mai uzate, si am un zgomot la rulare si o mica vibratie la ~120km/h, desi sunt f bine echilibrate.

Link to comment
Share on other sites

Cluster cu ecran extins difera si prin culoarea ledurilor din bord?

 

intreb pentru ca am vazut masini care au leduri albe in afisaj, iar unele au afisajul portocaliu, clasic. Sunt optionale?

Sau se schimba culoarea in functie de lumina de drum? Daca este oprita sunt albe - daca xenoanele sunt pornite sunt portocalii?

Edited by Joe_p
Link to comment
Share on other sites

Sau se schimba culoarea in functie de lumina de drum? Daca este oprita sunt albe - daca xenoanele sunt pornite sunt portocalii?

 

 

da, exact, daca farurile sunt oprite e alba, daca se aprind se schimba si lumina in portocaliu.

Asa e la toate, probabil le-ai vazut in stadii diferite :-)

Link to comment
Share on other sites

Din ce am citit de la colegii de pe forum padele nu sunt foarte folosite in condusul de zi cu zi, iar diferentele dintre cele 2 ( gen schimbarea treptelor mai rapida cu cateva milisecunde) nu cred ca te dau pe spate. Mie mi se pare mai mult un artificiu de marketing

 

Personal, din experienta: Mi se par foarte utile in depasiri, cel putin pentru 520d ... uneori ai pur si simplu nevoie de putin mai mult iar padela de "-" te ajuta.

Link to comment
Share on other sites

am skimbat atat jantele cat si anvelopele(le-am luat de masina unui amik)..azi am schimbat si rulmentul..sunt curios de rezultat,poate dispare vibratia

 

Trimis de pe al meu GT-I9100 folosind Tapatalk

 

mi-a mai spus un mecanic ca vibratia ar putea fi de la vreun rulment sau vreo flansa de pe cardan..

 

Trimis de pe al meu GT-I9100 folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Personal, din experienta: Mi se par foarte utile in depasiri, cel putin pentru 520d ... uneori ai pur si simplu nevoie de putin mai mult iar padela de "-" te ajuta.

Acelasi efect il obtii si daca-i dai "blana", coboara o treapta. Nu am folosit padelele decat ca sa ma joc pe zapada, cu toate sistemele de stabilizare puse pe off, intro parcare foarte mare :D

Link to comment
Share on other sites

Stie cineva cam cat de mare e diferenta la amortizare intre suspensia normala de pe F10 si suspensia reglabila pusa in modul comfort ? astept pareri din partea celor care au mers cu ambele variante :D ms

 

Eu primul F10 pe care l-am avut avea suspensie normala. Era foarte confortabila. Aveam jante pe 18 si cauciucuri runflat. Dar era un pic cam barcuta. Al doilea F10 a avut suspensie reglabila dar era suspensie M de fabrica. Adica avea doar normal/sport/sport+. Toate astea in combinatie cu jante pe 19 si cauciucuri runflat. Pe asta mai aveam si integral active steering. Era lipita de sosea in viraje, dar partea proasta e ca amortizarea era prea dura pt utilizarea cotidiana. Acum degeaba astepti pareri pt ca nu iti poti face una relevanta pt tine decat daca mergi cu ambele personal.

Link to comment
Share on other sites

Eu primul F10 pe care l-am avut avea suspensie normala. Era foarte confortabila. Aveam jante pe 18 si cauciucuri runflat. Dar era un pic cam barcuta. Al doilea F10 a avut suspensie reglabila dar era suspensie M de fabrica. Adica avea doar normal/sport/sport+. Toate astea in combinatie cu jante pe 19 si cauciucuri runflat. Pe asta mai aveam si integral active steering. Era lipita de sosea in viraje, dar partea proasta e ca amortizarea era prea dura pt utilizarea cotidiana. Acum degeaba astepti pareri pt ca nu iti poti face una relevanta pt tine decat daca mergi cu ambele personal.

 

Deci sa inteleg ca suspensia normala de pe F10 ca si confort e mai ok decat suspensia M de fabrica reglabila setata pe normal . eu acum am pe al meu E60 suspensie M de fabrica si ma dispera in oras :D astept si pe cineva care a testat F10 cu suspensie normala nereglabila si reglabila .

Link to comment
Share on other sites

Eu pe a mea am suspensie sport si pot sa pot sa spun ca imi place mult cum se comporta . Este masina mai rigida, dar nu atat de rigida incat sa deranjeze, dar nu am sentimentul acela de barca . Am cauciucuri pe 18 rft. Pentru mine ,cel putin, mi se pare o alegere perfecta
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut la inceput suspensia controlata electronic standard. Foarte ok, dar setarea generala a ansamblului era orientata spre confort chiar si in modul Sport/Sport+.

Zic la inceput pt ca ulterior am dat arcurile ei jos si mi-am pus arcuri AC Schnitzer (sta mai jos cu 1,75cm fata/spate) si ieri am inlocuit si barele stabilizatoare - am crescut grosimea lor cu 2mm fata si spate. Chiar si cu aceste modificari, in modul Confort al suspensiei masina este in continuare destul de confortabila si face fata Bucurestiului fara stres. Anvelopele mele sunt GoodYear EagleF1 Asymetric 2, non-runflat; cred ca daca as fi tinut in continuare runflaturile nu mi s-ar mai fi parut ca face fata Bucurestiului pe setarea pe care sunt acum fara sa incetinesc la 5km/h la fiecare trecere peste liniile de tramvai.

 

Am la firma un 520d cu suspensia standard. E ok, dar parca nu e nici cal nici magar. Din punctul meu de vedere are un feeling destul de "steril". Nu se apropie nici de confortul unui E-Klass standard, nici de precizia unui E39 sau E60.

 

Atentie ca aici m-am referit la suspensii standard si suspensii DDC, pentru modelul 520d. De la 525d in sus se mai poate adauga si Adaptive Drive (bare stabilizatoare active) care in combinatie cu modul Confort al amortizoarelor transforma tinuta de drum intr-una foarte confortabila. De exemplu, un 535xd cu toate optiunile pt suspensie si cu roti Dunlop SP Sport Maxx GT runflat pe 18' pe setarea Confort absoarbe foarte bine denivelarile, aproape la fel de bine ca un E-klasse.

 

Tot pomenesc E-klasse pt ca e etalon pt suspensii orientate catre confort la masinile de dimensiunea asta. Cine n-a mers cu unul sa mearga sa se convinga.

Edited by 99SDT
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut la inceput suspensia controlata electronic standard. Foarte ok, dar setarea generala a ansamblului era orientata spre confort chiar si in modul Sport/Sport+.

Zic la inceput pt ca ulterior am dat arcurile ei jos si mi-am pus arcuri AC Schnitzer (sta mai jos cu 1,75cm fata/spate) si ieri am inlocuit si barele stabilizatoare - am crescut grosimea lor cu 2mm fata si spate. Chiar si cu aceste modificari, in modul Confort al suspensiei masina este in continuare destul de confortabila si face fata Bucurestiului fara stres. Anvelopele mele sunt GoodYear EagleF1 Asymetric 2, non-runflat; cred ca daca as fi tinut in continuare runflaturile nu mi s-ar mai fi parut ca face fata Bucurestiului pe setarea pe care sunt acum fara sa incetinesc la 5km/h la fiecare trecere peste liniile de tramvai.

 

Am la firma un 520d cu suspensia standard. E ok, dar parca nu e nici cal nici magar. Din punctul meu de vedere are un feeling destul de "steril". Nu se apropie nici de confortul unui E-Klass standard, nici de precizia unui E39 sau E60.

 

Atentie ca aici m-am referit la suspensii standard si suspensii DDC, pentru modelul 520d. De la 525d in sus se mai poate adauga si Adaptive Drive (bare stabilizatoare active) care in combinatie cu modul Confort al amortizoarelor transforma tinuta de drum intr-una foarte confortabila. De exemplu, un 535xd cu toate optiunile pt suspensie si cu roti Dunlop SP Sport Maxx GT runflat pe 18' pe setarea Confort absoarbe foarte bine denivelarile, aproape la fel de bine ca un E-klasse.

 

Tot pomenesc E-klasse pt ca e etalon pt suspensii orientate catre confort la masinile de dimensiunea asta. Cine n-a mers cu unul sa mearga sa se convinga.

 

Ms mult de lamurire :) Ca un nestiutor in ale suspensiei reglabile la F10 inteb si eu: F10 cele cu suspensie reglabila au suspensia pneumatica ca la A8,S , etc? Intreb asta pentru ca la A8 de prin 2010 suspensia am vazut ca include telescoape si compresor de aer, iar tu sus ziceai ca ai schimbat arcurile.

Link to comment
Share on other sites

Suspensia cu control electronic la bmw inseamna amortizoare cu control electronic al unei valve care este deschisa mai mult sau mai putin in functie de setare - Confort/Normal/Sport/Sport+ pt modelele pana in 2012 si Confort+/Confort/Sport/Sport+ pt cele de dupa 2012. Doar pe unele modele sunt prezente pernele de aer, dar care au simplul rol de a urmarii informatia de la un senzor care le comanda presiunea pt a tine spatele tot timpul la aceeasi inaltime cu puntea fata sau, ma rog, cu punctul de referinta al senzorului.

 

Sent from my HTC One using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Suspensia cu control electronic la bmw inseamna amortizoare cu control electronic al unei valve care este deschisa mai mult sau mai putin in functie de setare - Confort/Normal/Sport/Sport+ pt modelele pana in 2012 si Confort+/Confort/Sport/Sport+ pt cele de dupa 2012. Doar pe unele modele sunt prezente pernele de aer, dar care au simplul rol de a urmarii informatia de la un senzor care le comanda presiunea pt a tine spatele tot timpul la aceeasi inaltime cu puntea fata sau, ma rog, cu punctul de referinta al senzorului.

 

Sent from my HTC One using Tapatalk

 

Ok, ms mult, m-ai lamurit . Ai idee daca e diferenta mare la confort intre modelul de pana in 2012 pus pe confort si cel de dupa 2012 pus pe confort+ ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.