Jump to content

probleme seria 4


Recommended Posts

Salut ! Incep acest topic , pentru a va atrage atentia asupra modelului seria 4 coupe (F32 428i motor N20B20 twinturbo 245 cai) , al carui posesor sunt de trei luni. Prima problema a aparut la nici cinci zile de la achizitionare : bratul robotic de la sofer, care i-ti aduce centura a incetat sa-si mai faca treaba (gliseaza impecabil dar vine fara centura) problema care a aparut initial la modelul E 92 la mai bine de jumatate dintre acestea , conform forumurilor internationale si pe care BMW a considerat ca nu este necesar sa o rezolve. A doua problema , mi s-a afisat pe bord o avarie la o lampa de ceata pe spate care a disparut dar a tot revenit cand si cand , fara ca lampa sa fi arsa. La aprox. doua saptamani au aparut scartaiturile , greierasii si alte zgomote de habitaclu in general in zona bordului si la scaune si desi locuiesc intr-o tara araba nu pot da vina pe caldura pentru ca in lunile astea temperaturile nu au depasit 20 grade. Acum doua saptamani a aparut un zgomot ciudat care vine de undeva din fata , nu stiu exact de unde si pe care il pot descrie ca un parazit la radio ,nu se aude la relanti dar incepe doar daca apas pedala de acceleratie un milimetru si se pierde pe fondul zgomotului de la motor atunci cand accelerezi , adica nu il mai poti auzii. Ultima dar care mi se pare si cea mai grava a aparut ieri, un zgomot destul de puternic la motor pe partea dreapta a motorului (privind din scaunul soferului) in zona arborilor cu came, ca un sunet de joc la tacheti dar foarte puternic insotit de o scartait metalic. Daca in urma cu cateva zile nu se auzea motorul pornit de la un metru de masina acum se aude ca un volkswagen diesel din 90. Acum ma gandesc ca trebuie sa merg la reprezentanta BMW unde 99 la suta dintre angajati sunt emigranti indieni , iar astia nu au nimic in comun cu mecanica si vorbesc din experienta! (te certi cu ei o jumatate de ora pe un subiect , te fac sa crezi ca au inteles si fac tot ca ei. Numim aici fenomenul "the indian way").Tin sa precizez ca masina are doar 4000 km si chiar am avut grija de ea deoarece vreau sa o aduc acasa la repatriere. AM cercetat pe net , BMW USA forum si se pare ca exista un recall pe cateva modele de motoare 2013-2014 in special N20B20 , cu o problema la arborii cu came , unde se intampla sa obstructioneze uleiul care ar trebuii sa ajunga la pompa de vacuum , dar asta ar afecta sistemul de franare , nespecificandu-se nimic de zgomote. Mare grija fratilor se pare ca BMW lasa garda jos !!! SI cand ma gandesc ca la fostul meu 320 D nu am avut nici o problema cu motorul in aproape 300 000 km !!!
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Au scos modelul nou si "nu prea au avut timp" sa il testeze, pe principiul "piata il va testa cel mai bine"... Asa au facut si cu primele modele E92. Daca ai "noroc" sa poata fi reparata in perioada de garantie si/sau prin campanii de rechemare, bine, iar daca nu... din pacate trebuie sa bagi mana adanc in buzunar. Nu pot sa inteleg politica actuala din piata (si nu doar BMW)... Ce au de castigat producatorii auto daca diminueaza constant fiabilitatea masinilor "aruncate" in piata ??? Nu cred ca se pune problema: "sa vindem piese si cat mai multa manopera", pt ca asta, pe termen lung, ar duce la pierderea prestigiului marcii respective, deci diminuarea cotei de piata si pierdere efectiv financiara...

Sensul in care merge industria auto astazi este corect, insa DIRECTIA este GRESITA !!!

 

Succes la remedierea problemelor aparute :thumbsup:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ce au de castigat producatorii auto daca diminueaza constant fiabilitatea masinilor "aruncate" in piata ???

 

Bani.

 

Nu doar BMW scade fiabilitatea ci maoritatea producatorilor. Intr-o astfel de piata, nu vei pierde clienti multi pt ca nu exista alternative. Clientii vor veni pt ca "si alte branduri au problemele lor".

 

Acusi fac 10 ani in proiectare de electronica pt masini. Niciodata nu au fost asa de jos cu cerintele. Chestiuni care prin 2005-2007 te faceau ridicol daca apelai la ele, acum sunt la ordinea zilei. Si nu ai ce sa faci pt ca daca nu o faci tu, o va face altul si tot asa.

 

Carpesti cat poti. Te acoperi de hartii si asta este.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca e bine gandita politica producatorilor . Masinile sunt foarte scumpe de noi . In prima instanta, cheltuielile de reparatii sunt acoperite de garantie . Dar masina se devalorizeaza enorm in primii 5 ani . Cumparatorii pierd 30-40 de mii de euro si apoi cumpara o alta masina noua. Dar masina nu se arunca - o cumpara romanii, rusii, bulgarii si mai baga o tona de bani in ea ca sa o tina pe linia de plutire . Producatorul castiga pe toata linia si nu il intereseaza de fiabilitate si de prestigiu .

Piata a fost formata si merge inainte in virtutea inertiei ( si a snobismului) . E ceva similar cu piata Apple . Toata lumea vrea sa-si puna o emblema cu elicea de la BMW sau marul de la Apple , chiar daca raportul pret-calitate sau "bang for the buck" este mult in urma altor produse .

Edited by seaman
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Salut ! Incep acest topic , pentru a va atrage atentia asupra modelului seria 4 coupe (F32 428i motor N20B20 twinturbo 245 cai) , al carui posesor sunt de trei luni. Prima problema a aparut la nici cinci zile de la achizitionare : bratul robotic de la sofer, care i-ti aduce centura a incetat sa-si mai faca treaba (gliseaza impecabil dar vine fara centura) problema care a aparut initial la modelul E 92 la mai bine de jumatate dintre acestea , conform forumurilor internationale si pe care BMW a considerat ca nu este necesar sa o rezolve. A doua problema , mi s-a afisat pe bord o avarie la o lampa de ceata pe spate care a disparut dar a tot revenit cand si cand , fara ca lampa sa fi arsa. La aprox. doua saptamani au aparut scartaiturile , greierasii si alte zgomote de habitaclu in general in zona bordului si la scaune si desi locuiesc intr-o tara araba nu pot da vina pe caldura pentru ca in lunile astea temperaturile nu au depasit 20 grade. Acum doua saptamani a aparut un zgomot ciudat care vine de undeva din fata , nu stiu exact de unde si pe care il pot descrie ca un parazit la radio ,nu se aude la relanti dar incepe doar daca apas pedala de acceleratie un milimetru si se pierde pe fondul zgomotului de la motor atunci cand accelerezi , adica nu il mai poti auzii. Ultima dar care mi se pare si cea mai grava a aparut ieri, un zgomot destul de puternic la motor pe partea dreapta a motorului (privind din scaunul soferului) in zona arborilor cu came, ca un sunet de joc la tacheti dar foarte puternic insotit de o scartait metalic. Daca in urma cu cateva zile nu se auzea motorul pornit de la un metru de masina acum se aude ca un volkswagen diesel din 90. Acum ma gandesc ca trebuie sa merg la reprezentanta BMW unde 99 la suta dintre angajati sunt emigranti indieni , iar astia nu au nimic in comun cu mecanica si vorbesc din experienta! (te certi cu ei o jumatate de ora pe un subiect , te fac sa crezi ca au inteles si fac tot ca ei. Numim aici fenomenul "the indian way").Tin sa precizez ca masina are doar 4000 km si chiar am avut grija de ea deoarece vreau sa o aduc acasa la repatriere. AM cercetat pe net , BMW USA forum si se pare ca exista un recall pe cateva modele de motoare 2013-2014 in special N20B20 , cu o problema la arborii cu came , unde se intampla sa obstructioneze uleiul care ar trebuii sa ajunga la pompa de vacuum , dar asta ar afecta sistemul de franare , nespecificandu-se nimic de zgomote. Mare grija fratilor se pare ca BMW lasa garda jos !!! SI cand ma gandesc ca la fostul meu 320 D nu am avut nici o problema cu motorul in aproape 300 000 km !!!

eu unu am 420d si pana acum am aproape 4000km cu ea; nicio problema pana acum; totul functioneaza perfect, nici un greieras, nimic;

sper sa nu apara nimic in viitorul apropiat!

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu poate spun o prostie, poate masinile sunt mai prost facute pentru zona asta. Am un coleg care a luat un A4 anul trecut , are in jur de 30000 km si saptamana trecuta l-a avut in service unde i-au schimbat , culmea, trei pistoane !!! si l-au segmentat si pe al patru-lea , sau cel putin asta este ce sa scris in receptia lucrarii si in factura.Intelegeti de ce mi-e frica sa merg la idiotii astia !Ma intreb ce fac cu al patru-lea care a venit in set!!!Motorul manca un litru de ulei pe saptamana.
Link to comment
Share on other sites

Nu exista asa ceva la masini. Poate pt unele piese da, insa la masini noi nu. Costa mult prea mult sa ai mai multe linii de productie pt fiecare zona.

 

Apoi, VIN-ul masinii este cunoscut inainte sa se produca. Nu ai cum sa stii daca va fi buna sau proasta pt a o directiona intr-o parte sau alta a lumii. Ar fi un efort logistic extrem de mare.

Link to comment
Share on other sites

Acel articol este cel putin cretin. Rar am vazut articol mai prost.

 

- s-a dus ca orice roman cu bani sa-si cumpere o masina care sa o foloseasca in concediile de peste hotare. ... cumpara masina SH

- niste termeni de te doare mintea

- asez un cearsaf pe bancheta cand se urca fetita mea ca sa nu murdareasca pielea,, sau ,,pe timpul iernii nu merg cu ea, o tin in garaj pentru a o proteja de sarea si nisipul de pe strazile din Romania - asta-i "romanul cu bani" ?

- textul trimis in germana... Ma lasi. 90% din lucratorii interni stiu engleza. Audi are documentele in engleza. Cei de la relatii cu publicul 100% stiu engleza.

- la cate s-au stricat, sigur TOATE erau probleme comune ori eu unul nu am auzit sa fie.

- pe langa greselile din text mai sunt si imbecilitati:

 

Va amintim sa nu radeti de necazul alutia, ca vi se poate intamapla si voua. aha

 

Deci fie articolul e ceva fake, fie omul ala are rate si nu stie cum sa le scoata si face circ.

Link to comment
Share on other sites

Stiu masina, iar povestea cu privire la ea este adevarata. Ii cunosc pe cei de la Serpico destul de bine, iar oamenii sunt bine intentionati.

Seful de service este un tip super ok, care incerca sa rezolve problemele, insa uneori nu are ce face.

Acum ca articolul este prost, este partea 2. Plus ca omul a ales cea mai proasta metoda de face antireclama la Audi, ca ala cu M6 la salonul auto din vara trecuta.

Insa da, problemele sunt reale.

Trebuia cumva sa incerce o negociere cu cei de la Porsche Romania..nu sa mearga pe pozitii de fortza...

Ma rog, de pe margine ne dam cu parerea insa numai in locul lui sa nu fii!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ca apari intr-un astfel de articol e pozitie de forta? :flowers:

 

Cel cu M6-le macar si-a spart M-ul acolo. A aparut in ceva ziare internationale. Evident ca nu e o metoda decenta...

 

Insa asta a aparut intr-un articol scris deosebit de prost iar partea cu cearsaful peste piele cand isi pune copilul in spare este buna de intrat in istorie. Textele de pe masina sunt "geniale". Pe strazi, la semafoare, sunt numai poatentiali cumparatori de A7

 

P.S. Eu cred ca in pozitia nevestei lui nu e bine sa fii. Sa iti puna unul ca asta copilul pe cearsaf in propia masina... Nu stiu. Scaun pt copii nu are ? Sau si ala era stricat ? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Nu Bala. Apari intr-o pozitie de forta scriind pe masina si cerand 40000 EUR inapoi de la leasing. :flowers:

Articolul ala a mai aparut si prin presa locala din Craiova iar omul ala este putin cretin.

Firma de leasing ti-a finantat masina, iar cel care trebuie sa dea socoteala este Porsche Romania.

Trebuia sa se duca cu ea la Balc, la Tiriac, ca acolo este si cineva cu sange albastru din dinastia Porsche.:))

 

Acum, problema cu seria 4 ar trebui rezolvata mergand la reprezentanta si cerand socoteala.

Chiar daca sunt indieni, daca te supara, te duci cumperi un vitel/vaca si o tai in fata reprezentantei BMW si le indici ca asa vei face cu ei daca nu rezolva masina.:))

 

Glumesc! :thumbsup:

 

LE: Ai dreptate! Imi da impresia ca si-a luat o masina peste posibilitatile lui. Iti dai seama cum il "ucide" sotia pentru asta? :ninja:

Edited by claudiusnc
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu exista asa ceva la masini. Poate pt unele piese da, insa la masini noi nu. Costa mult prea mult sa ai mai multe linii de productie pt fiecare zona.

 

Apoi, VIN-ul masinii este cunoscut inainte sa se produca. Nu ai cum sa stii daca va fi buna sau proasta pt a o directiona intr-o parte sau alta a lumii. Ar fi un efort logistic extrem de mare.

 

totusi inclin sa cred ca exista, dupa cum se poate deduce dupa nick-ul meu si eu traiesc de ceva vreme in golful persic in una tarile arabe, un coleg a avut un 745 LI, o groaza de probleme la el, l-a tinut un an apoi a scapat de el, alt coleg un X6 cumparat de nou de el, dupa nici un an i-au schimbat motorul, la fel si el a vandut masina dupa ce au schimbat motorul, am fost de multe ori in reprezentabra bmw din zona si era mereu plina de masini cu probleme, ceea ce a spus colegul despre indieni din reprezentanta e perfect adevarat, intretinerea la masinile europene e foarte costisitoare aici si nu gasesti ateliere care sa se priceapa la ele indiferent de ce marca e masina europeana, daca ai mers cu una americana sau una asiatica imposibil sa nu gasesti piese de schimb si ateliere pricepute

 

si inca un aspect destul de interesant, daca renault face duster si logan in maroc pentru asia de ce nu ar face si bmw masini pentru asia in alta parte decat in europa? si cred ca totusi fac, in china am vazut masini specifice pentru ei de la mercedes, audi, vw si multe altele, nu mi le amintesc pe toate, mie greu sa cred ca bmw nu ar face si ei masini in china, in japonia nu am vazut decat rare modele de toyota care se vand in europa, la fel si din cele care vin pentru asia, nu-mi amintesc sa fi vazut aceste modele in japonia

Edited by arabu09
Link to comment
Share on other sites

Poate sunt diferente intre fabrici din cauza ca au alti furnizori, alt personal sau furnizorii lor au la randul lor alte fabrici.

 

Insa o fabrica nu produce diferit pt tari. Are o singura linie.

 

In fine, oricum mult prea multe probleme pt o masina noua :(

Link to comment
Share on other sites

@Bala

In germania se fanrica pentru europa si nu numai, in asia se fabrica doar pentru asia, daca mb si alte marci de masini au linii pe continentul asiatic, ma indoiesc, ca bmw nu ar avea, insa prea putin probabil sa ajunga in europa un mb sau un bmw fabricat in asia, standardele difera de la continent la continent, in tara unde muncesc nu stiu arabi ce sunt acele morme de poluare, inca se mai fac masini fara abs si airbag sau doar cu unul pentru sofer, mie greu sa cred ca ar putea trimite asa ceva pe batranul continent

Link to comment
Share on other sites

un caz mai putin fericit, dar totusi atata timp cat are garantie este oarecum acoperit, garantia de producator se aplica worldwide indiferent de tara, deci in final chiar daca reprezentanta aia nu-si onoreaza partea de contract pe cale ierarhica ajunge si la cea din DE. Totusi sunt surprins sa aud ca masina ar avea greierasi la doar 4k km si pe drumurile astea care sunt mai bune ca cele din DE, a fost cumva masina de demo/test-drive? Totusi, 750 meu are 8 ani de stat in tara asta calduroasa si nu are un greiere si la fel si celelalte masini pe care le-am avut pe aici, in ciuda caldurii cele ingrijite se pastreaza foarte bine. S-au mai vandut si masini lovite ca fiind noi...In ce tara anume locuiesti? Daca esti in UAE cu siguranta se rezolva problema mai repede si cu rezultate, daca esti cumva prin KSA sau una din astea mai ramase in urma, atunci e cam dificil...iar la partea cu repatrierea e ceva de umblat pentru ca astea nu au certificat CE si nu stiu daca acum BMW le aduc E5/E6, veneau doar E2, stiu ca Audi a inceput din 2012 sa le aduca avand aceleasi norme de poluare ca si in UE, dar tot nu iti dau certificat CE.
Link to comment
Share on other sites

probabil s-a vrut un warning, desi nu cred ca ar impiedica pe cineva sa si-l cumpere. La faza cu reprezentantele are si el dreptate, asta si in functie de tara unde se afla el, in UAE cel putin sunt destul de bune cu tehnicieni pregatiti, e drept ca bariera pusa de limba, ei nevorbind prea bine engleza, te fac de multe ori sa crezi ca nu prea stiu ce fac, dar am avut supriza sa dau de niste mecanici excelenti din tari care nu au treaba cu industria auto si care nici nu sunt macar consumatoare de masini de genul, dar atata timpul cat omul ala isi foloseste capul totul e ok.

 

Acum si cu garantia e bine si e rau, e bine ca acopera chestii de genul gratis dar e si rau ca dupa ce ai dat niste bani nu poti sa te bucuri/folosi de masina aia si devine un PIA sa tot stai cu ea prin service mai ales sa nu ii dea de cap. Am avut si eu cateva vizite pe garantie la GTi si Passat dar s-au rezolvat, insa tot a trebuit sa stau cate 2-3 zile fara masina, deci daca ai o singura masina cine iti plateste cheltuiala cu alea 3 zile cat inchiriezi una...acum trebuie sa duc iar GTi sa-i vopseasca bara spate pentru ca s-a decojit putin vopseaua, va dura aproape 1 saptamana, iarasi daca as avea doar masina asta ar fi o problema...si tot asa...dar sa privim partea buna a lucrurilor, mie mi-au schimbat si bucse si bateria pe garantie :)

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

eu zic ca este bine ca lumea sa informeze asupra problemelor aparute pentru afla si ceilalti si in final si cei de la BMW, or avea si ei o forma de monitorizare a forumurilor consacrate din US sau UK de exemplu(unde multi cumpara masini noi ca doar nu o sa ii intereseze ca mi-a cazut mie la a mea veche de 8 ani nu stiu ce butonel), ma gandesc ca ar fi o modalitate buna de-a culege feedback si informatii despre produsele lor direct de la clienti si nu dupa ce trec prin traducerea celor de la service..zic si eu... Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Cred ca e neplacut sa ai o problema cu un produs achizitionat de nou. La unul sh cel putin te astepti. Frustrant este insa sa nu ti se rezolve problemele. Oricum, traim intr-o economie de consum in care producatorii s-au adaptat foarte bine; este fix ceea ce cerem noi. Timpul pentru testare este sensibil mai mic, problemele sunt descoperite/rezolvate pe cheltuiala clientului, iar asta se intampla in orice industrie. Asta e rezultatul cand vrei repede si bine, si de multe ori ieftin. Cand spun ieftin nu ma refer la coatul de achizitie, ci la costul unui produs. Eu spre exemplu cumpar/folosesc rareori ultima versiune a unui produs, iar cand o fac, ma asigur ca este ce vreau. Eu lucrez in industria IT, iar in acest domeniu bancile sunt cele mai conservatoare cand vine vorba de schimbari: pur si simplu anumite riscuri nu si le asuma. Eu de exemplu aleg sa nu fiu "beta tester" pe banii mei. Intotdeauna folosesc o versiune matura/testata a unui produs, si va recomand sa faceti la fel. Bafta!
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.