Jump to content

alex230ro

Recommended Posts

Am bagat azi ceva tura in oras, da mi-am amintit de ce nu il vand desi l-am amenintat de mai multe ori, pozitia modul in care se conduce manevrabilitatea e ce trebuie  , pe de alta parte cumva te impinge sa mergi agresiv iar azi dupa noul cod rutier aveam sanse maxime sa raman fara carnet cel mai frecvent lucru care il fac fiind schimbarea benzilor 🙂  . Un peste alta toate bune am nevoie de grupul original al masinii grupul curent fiind prea lung ex 2-a in oras la 3000 rpm am 60 daca nu ma insel, din cauza asta consumul cred ca a ajuns undeva la 14-15% . Incerc sa ai fac o poza azi 😛 

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

IMG_20220216_103613.jpg

IMG_20220216_103557.jpg

IMG_20220216_103521.jpg

Atat ca am facut repede, se poate vedea tigania la care am apelat pana repar contactul, si cum nu se aliniaza pe fata nimic cu nimic 😄

 PS: nu nu schimb emblemele raman acolo sa imi aminteasca de unde am plecat cu masina aceasta.

 

Edited by alex230ro
  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

si ... 980 de lei mai tarziu am reparat contactul, atat ca am pierdut prin portbagaj bumbii care tineau panoul de sub volan, am gasit 2... well 10 lei bucata iau si eu 4-5 sa fie . Urmeaza sa imi fac timp cateva ore la aliniat capota . Intre timp a primit o piatra in parbiz care a rezultat dupa o zi intr-o fisura de mai mare frumusetea, asa ca vineri ar trebui sa ajung la Pilkington pentru parbriz nou "Yes Glass" 😂

Edited by alex230ro
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Bun, am mai comandat una alta de la Bavaria inca 300 si ceva de lei 4 bumbi o joja ulei , 2 suruburi una alta. Supriza vine cand gasesc in spam 

 

" Momentan in stoc nu avem acest parbriz

Mai este necesar pentru montaj si chederul" 

 

😂

Sa vedem daca/cand il aduc .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Deci :

Reperul   : 51211936615 – nu mai este disponibil la comanda - Bavaria 

Momentan pe acest parbriz nu am o data de livrare - Pilkington

Mai bag fise...

 

edit 

 

Am facut programare pt joi schimbare parbriz. Sa vad cand ma suna sa imi zica ca  nu il au pe stoc sau ca mai trebuie si cheder .

Edited by alex230ro
  • Like 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Deci au venit au schimbat au plecat - cam 30/40 min cu totul - avantajul chederului clasic il pui si poti sa pleci pret decent 470 ron. Astept sa vad cand ajung si piesele la Bavaria . In rest as face un "detailing"  exterior - adica spalat mai serios si poate polish sau ma rog am unele zone "murdare"  ceva locatii in sectorul 1 imi poate recomanda cineva? 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Au venit piesele de la Bavaria , am mai incercat sa iau eu un reper dar degeaba ,se pare ca desi ele apar si primesc pret la ele cand incearca sa faca comanda apare ca nu mai sunt livrabile. Asadar a ramas - detailing exterior , cauciucuri aici iar m-am blocat 205/55/15 all season exista doar ceva Maxxis la vreo 450- 500 lei bucata, as mai avea optiunea sa iau ceva table de iarna si sa pun de vara  pe astea pe 15 . Am mai schimbat un colier la furtunul de alimentare benzina ,brusc a inceput sa curga pe acolo .Mai am un zgomot enervant care s-a reintors se aude "fier" pe "fier" cumva, ultima data era desfacuta o bieleta aniruliu si aveam un suport conducte de frana desfacut. Studiez la revizie

Edited by alex230ro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Parca ti-am mai zis, pai cat cer astia atata te costa daca cumperi tu sculele 😄

Daca stai la casa sau ai pe cineva cu o curte + umbra dureaza 2-3 zile sa ti-o faci singur daca stai de dimineata pana seara pe ea.

https://ingrijireauto.ro/masini-pentru-polish/1753-liquid-elements-t3000-v3-masina-de-polish-orbitala-10mm.html?gclid=CjwKCAjwv-GUBhAzEiwASUMm4hfS2mk8JUd8UAhXWOLMAuQpROyj7sBluwevY3v7DM19GKFMV4hACBoCmVIQAvD_BwE

D-asta mi-am luat eu, te mai costa vreo 400 de lei pasta abraziva, pasta fina si buretele fin si abraziv si argila + lichidul ala ca sa alunece argila, in total vreo 11-1200 de lei. Daca iti este frica ca distrugi masina, masina orbitala este special pt incepatori in detailing sau amatori, deci nu ai cum sa distrugi. E si pe youtube experiment facut d-abea dupa 8 minute dupa ce tii masina in acelasi punct incepe sa sape in lac.

Eu am verificat inainte si dupa ce polisam, stratul este exact la fel cu tester-ul de vopsea, deci... nu ai ce sa strici cu masina de polisat orbitala.

Deci masina 700, materiale vreo 400, si poate o ceramica, vreo 100 de euro e una buna, eu nu am dat ceramica.

E un proces fun sa ti-o faci tu, dupa poti in fiecare inceput de vara sa-i dai rapid doar un polish cu cel mai fin buretele asa ca intretinere.

 

  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Si cum ziceam de revizie ar fi si lichidul de frana de schimbat, zic sa cer o cotatie la Bavaria 😄 . Partea buna e ca au raspuns, atat ca nu imi pot da cotatie deoarece e masina prea veche - adica sistemul nu stie sa spuna cat ar dura treaba asta cu schimbatul lichidului in final inteleg ca primesc cotatie doat pt lichid frana - 300 lei ? Desi as zice ca asta e lichid si manopera . din ce tin eu minte lichidul ar costa la 100 lei maxim . Hmm ba chiar mai putin https://www.bavauto.ro/83132405977?gclid=Cj0KCQjwntCVBhDdARIsAMEwACm8_xt0WiUOGWhbk0e2OD2UQSBzSFEtywzxrWry5SocD1i4KDN5EZUaAqDREALw_wcB  

 

Edited by alex230ro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Bun, facut ITP, revizie, lichid frana schimbat . Pe rand:

-au dreptate aia la ITP conducta de retur e cam ruginita deci comandat una noua 

-revizie e pentru prima data cand ia 5 litri ulei , nu as stii sa spun de ce pe joja apare la jumate nivelul, in general lua cam 4.7 litri 

-lichid de frana original BMW - 1 litru nu mi-a placut cum se "simtea" roata dreapta spate parca nu cobora pedala destul de repede , da stiu e cea mai departata roata dar na 🙂 . Mai dau ceva ture si imi dau seama dupa ce si cum .

Nu, nu am luat ITB-uri deoarece au unii in US ceva kit de AC, nu e complet dar macar sunt piese noi,asta e partea buna, parti rele

- transportul -habar nu am cat iese in final cu vama tva taxe el asa costa 1100 usd ceva de genul

Ar trebui sa mai am inca ceva piese zic ei :

A/C high-pressure cut off switch (ensure ohm values are within range; inspect for leaks) • Auxiliary fan and auxiliary fan relays, switches, etc. (check for functionality) • Expansion valve(s) (R12 type is acceptable, but R134a type is preferred) • Evaporator (inspect for leaks and/or damage) • Interior A/C selector switch (check for functionality) • Interior A/C line O-rings (inspect for leaks) • Interior A/C blower motor (check for functionality) • Interior temperature sensor (ensure ohm values are within range) • Evaporator temperature sensor (check for functionality) • Evaporator regulator/control module (check for functionality) • Fresh air flap control unit, actuator, and potentiometer (check for functionality) , asta ar insemna inca vreo 400-500 eur/usd parte din piese le am 

• Interior A/C selector switch (check for functionality) • Interior A/C line O-rings (inspect for leaks) • Interior A/C blower motor (check for functionality) • Interior temperature sensor (ensure ohm values are within range) • Evaporator temperature sensor (check for functionality) • Evaporator regulator/control module (check for functionality) • Fresh air flap control unit, actuator, and potentiometer (check for functionality

Restul ideal e sa le iau noi .

Apoi ar mai fi montajul pe masina nu prea am idee unde/cine mai stie. 

Well parca mai mult imi plac ITB urile  😄 

nota - spre socul si groaza mea pompa de benzina nu se mai livreaza pe original , nici pe producator pare ca nu mai sunt variante , asadar voi lua o bucata, sa fie pe stoc .

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Buuun, comandat conducta retur si diverse nimicuri cleme , furtun combustibil . Am bagat aseara o tura si am descoperit ca :
- Alternatorul e pe moarte incarcarea care mi-o arata e de 12.9-13.2 cu motorul cald, la rece 13.5
-Releul semnalizare = pe moarte , prima data am avut de ridicat piesele de revizie de la Autokarma am lasat masina pe avarii m-am intors nu mergeau dupa care au pornit brusc, acum pare ca semnalul nu mai functioneaza adica merge 20-30 secunde apoi se opreste. In concluzie am comandat si schimbat releul de semnalizare totul ok acum.  Au ajuns si piesele conducta e deja "indoita"  saptamana viitoare sper sa o schimb.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am rezolvat alternatorul pt moment - era cureaua slabita il mai urmaresc 

Schimbat releu semnalizare - releul vechi "afumat"

De azi pana vineri e la "munca de jos" duc copilul la scoala cam 30 km in total pe zi in Bucuresti , ca si impresii - grupul lung se "simte" in oras - lipsa "demaraj"  plus ca rar schimb a 3-a , compenseaza prin manevrabilitate practic o arunci de pe o banda pe alta fara greata, un pic rigida dar e ok, in continuare am un zgomot fier pe fier sub masina e acolo de 2-3 ani nu vrea sa plece, mai studiez. Dar da una peste alta o placere sa merg cu el acum e si racoare deci lipsa AC nu se mai simte asa rau .

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Si, e vineri 🙂  plec dimineata duc copilul la scoala, apoi merg sa il iau pe la ora 14, relativ aglomerat in Bucuresti la un moment dat vad fluctatii mari de tensiune 11.8 12.2 13.3 si tot asa , zic alternatorul iar face figuri. Opresc sa luam ceva de mancare de la fast food (tata model )  si zic sa vad ce vrea alternatorul ala, deschid capota soc apa tasnea pe la furtunul superior al radiatorului . So 5 zile pe dreapta comandat antigel , 4 coliere noi sai fie acolo si furtun cam 300 lei cu din care 50 lei transport ma rog am pus 2 comenzi , altfel furtunul ar un pret rezonabil 118 lei.  Well placerile unei masini vechi . Furtunul era/este cel original si "arata"  bine nu imi explic ce s-a intamplat acolo arata ca si cum ar fi taiat.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Venit furtunul montat aerisit, mers in teste toate bune. Sambata am fost la ceva super rally , la intoarcere surpriza a "murit" turometrul si OBC ,am dat jos ceasurile de bor si obc mufele par ok sigurantele la fel . O sa schimb toate sigurantele apoi mai am un bord pe acasa fac test si cu acela, cel de pe masina  e "reconditionat" acum 4-5 ani  rotite odometru si baterii schimbate.

Link to comment
Share on other sites

Testat bordul de rezerva aveam turometru, bun zic atunci mut turometru pe bordul " reconditionat"  , teapa nu a mers, bun mut plastic geamuri, SI board si vitezometru/kilometraj pe bord de rezerva , test merge turometru ma uit mai atent soc si groaza acul litrometru se plimba peste tot, bun in concluzie - demontez ambele borduri si las pe masina bord rezerva cu SI board ceas apa litrometru  vitezometru, kilometraj de pe bord "reconditionat" . Ma rog nu am testat daca lumineaza cum trebuie toate becurile dar deja e simplu in 5 min bordul e dat jos 6 suruburi la bord piulita de la volan 3 mufe si aia e, deja restul de trimuri nu le-am mai montat dar si acolo 2 piulite si 3 suruburi plastic .

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Făcut o tura pana la mare și înapoi zilele astea. Merge ok pare ca mai ar vrea o aerisirie sau sa verific ceasul de apa, geometria ar trebui și ea refăcută pare ca trage stânga . Cu grupul asta lung merge relativ relaxat 3500 rpm 130 pe la 150 vreo 4000 parca, mă rog urca greu, a 5-a subunitara grup lung aerodinamică de dulap motor putere relativ mică 🙂 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am mai bagat o tura duminica cam 250 km, apa pare sa urce cam 1mm peste jumatate daca se merge mai tare (160 sau urcare panta cu a 2-a in 5k)  daca merg relaxat scade sub jumatate, posibil sa fie din indicatorul apa sau termostat pe moarte , vedem oricum e mult mai bine. Sambata as merge sa verific si geometria desi cred ca am descoperit "problema"  anvelopa stanga fata avea 1,7 Bari vs 2 Bari restul anvelopelor.

Edited by alex230ro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.