Jump to content

mobil1 0w40 new life da su nu la bmw?


olindor

Recommended Posts

salutare, curand vreau sa schimb uleiul din motor si nu stiu ce sa mai pun, recomandat e castrol, dar nu sunt sigur ca il iau made in germany sau turkey, am pus anu trecut castrol 0w40 si dupa ce atingeam turatii mai mari, cand opream motorul mi se aprindea becul galben, 7-0 sec, dar nivelul era la max, dupa 4-5 mii km l-am schimbat cu 5w40 care indeplineste norma bmw-LL4

la motorul acesta m54b22 e recomandata norma bmw LL01, stiu ca LL04 e ulei de generatie mai noua si e bun, dar acest motor cred ca a fost facut sa mearga cu LL01 asa ca tot asta vreau sa bag

intrebare: e bun mobil 1 0w40 new life care are norma LL01 ?

din cate vad bmw recomanda castrol iar mobil 1 este recomandat la mercedes

liqui molly ar fi bun dar 0w40 care il vreau indeplineste norma bmw LL98 si nu e bine

as opta pentru mobil 1 0w40 dar cate sanse sunt sa il iau original adica made in germany? il cumpar din italia

de ce il gasesc la carrefour la 12.90 euro si la un magazin de acesori auto la 16 euro?

castrolul 0w40 pe care l-am pus anul trecut mi-a papat 1 litru la 1500 km si bardahl technos 5w40 BMW LL04 pe care il am in prezent la 4500 km am completat in jur de 400 grame dar imi consuma aprox 0.5 litri de benzina mai mult, am observat asta imediat ce am trecut pe bardahl

 

multumesc anticipat!!!

Link to comment
Share on other sites

La ultimul schimb am optat si eu langa acest New Life 0w40, il am de vreo 4000 de km in motor si pana acum mi se pare un ulei destul de bun. Desi ma plimb cu masina mai mult pe distante scurte (1 - 3 km) nu am observat inca spuma pe joja de ulei sau sub capac, ceea ce e un lucru foarte bun. In fisa tehnica se specifica un TBN si HTHS foarte ridicat ( 11.8 / 3.8 ), adica cel putin pe hartie are niste proprietati chiar bune :) Eu il recomand. Edited by attila318i
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
Vad ca se gaseste Mobil 1 New Life 0W40 atat Full Sintetic cat si SHC (Syntese Technology). Teoretic cel mai bun e cel full sintetic. Nu inteleg de ce pe acelasi ulei sunt trecute pe eticheta 2 chestii diferite. Poate ma lamureste si pe mine cineva; Am vazut ca mai exista si Mobil 1 0W40 European Car Formula. Sa fie vreo diferenta intre ele? Edited by LEOZRX
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
nu mai conteaza marca de ulei, conteaza sa fie original nu contrafacut. multe vin din china contrafacute, fara nicio legatura cu originalul, cu precadere castrol toata gama. luati din astea mai rare, cu sanse mai mici sa fie contrafacute pe scara industriala, aral..motul..bp.etc.
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Redline intr-adevar este un producator de top, dar si pretul este maricel.

Motul in afara de variantele alea la bidoane de fier este un ulei comparabil cu altele.

 

Parerea mea este sa mergi pe absolut orice ulei vrei tu atata timp cat respecti recomandarile producatorului. Si evident, uleiul schimbat la 12 max 14.000km sau 1 an.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

salutare, curand vreau sa schimb uleiul din motor si nu stiu ce sa mai pun, recomandat e castrol, dar nu sunt sigur ca il iau made in germany sau turkey, am pus anu trecut castrol 0w40 si dupa ce atingeam turatii mai mari, cand opream motorul mi se aprindea becul galben, 7-0 sec, dar nivelul era la max, dupa 4-5 mii km l-am schimbat cu 5w40 care indeplineste norma bmw-LL4

la motorul acesta m54b22 e recomandata norma bmw LL01, stiu ca LL04 e ulei de generatie mai noua si e bun, dar acest motor cred ca a fost facut sa mearga cu LL01 asa ca tot asta vreau sa bag

intrebare: e bun mobil 1 0w40 new life care are norma LL01 ?

din cate vad bmw recomanda castrol iar mobil 1 este recomandat la mercedes

liqui molly ar fi bun dar 0w40 care il vreau indeplineste norma bmw LL98 si nu e bine

as opta pentru mobil 1 0w40 dar cate sanse sunt sa il iau original adica made in germany? il cumpar din italia

de ce il gasesc la carrefour la 12.90 euro si la un magazin de acesori auto la 16 euro?

castrolul 0w40 pe care l-am pus anul trecut mi-a papat 1 litru la 1500 km si bardahl technos 5w40 BMW LL04 pe care il am in prezent la 4500 km am completat in jur de 400 grame dar imi consuma aprox 0.5 litri de benzina mai mult, am observat asta imediat ce am trecut pe bardahl

 

multumesc anticipat!!!

 

Folosesc de aproape 3 ani, deja doua schimburi, Mobil 1 New Life 0W-40, LL-1. Initial am avut 5W-30 de la Castrol (umplerea din fabrica, originala) si cerea schimbul la 45.000km, dar l-am facut la doi ani de la fabricatie.

Asta cu ce recomanda o anumita firma depinde f mult de ce contracte comerciale au in momentul respectiv. Important e sa corespunda norma ceruta si viscozitatea la cald si rece (xW-xx) cu ce scrie in cartea de bord pt masina respectiva.

 

Daca ai un motor aspirat si pe benzina, care in mod sigur cere LL-1 in cartea tehnica, LL-1 sa ii dai. LL-04 e mai mult pt turbodiesel, facut sa nu distruga filtrul de particule si ce mai au acolo in evacuare. Si din cauza asta nu are asa mult base sau fosfati, deci protejeaz de fapt mai prost decit LL-01. Multa luma crede ca LL-04 fiind mai nou e peste LL-01 dar nu e asa. Inclusiv mesterul de la sucursala BMW a refuzat sa imi puna LL-01 adus de mine in masina mea, ca cica e prea nou si deci are nevoie neaprat de LL-04. Pe naiba. A trebuit sa ii arat in cartea de bord ca LL-01 e de fapt recomandat pt a mea.

 

Uita-te in carte tehnica si vezi ce ulei recomanda BMW pt motorul tau, cred ca 5W-30 sau 0W-40, LL-01. Pt M54B22 nu gresesti cu nimic daca il ungi cu 0w-40, LL-01. Ar merge si 0w-30 sau 5w-30 dar daca zici ca se aprinde becul cand e f cald ma gandesc ca o prea redusa viscozitate la cald nu ii place (banuiesc ca are ceva km masina ta si pompei de ulei i-ar place ceva mai "dens" cand e motorul f cald).

Pune 0w-40 de la Mobil. Al meu nu a consumat deloc ulei pina acum. Sau ca sa protejezi si mai bine la cald, ia 10w-60, doar sa ai grija pe unde o parchezi daca ai ierni grele pe unde stai. Desi nu ai avea nevoie...vascozitatea cinematica la Mobil1 0w-40 e 3.6-3.7, aproape cat minimul cerut pt un ulei 10w-60

 

Asta cu full sintetic sau SHC e doar o chestie de denumire. Un ulei nu mai pote fi denumit "full sintetic" daca are mai putin de 80% baza sintetica in el. Mobil 1 are 72%:) Cel putin pe pietele "regulate" unde se uita autoritatea ce pune producatorul pe etichete.

 

Nu stiu cat conteaza unde e facut, daca in recipiente e chiar ce scrie pe ele. Am cumparat in 2013 si acum in 2015 si ambele erau cica Made in EU si data o adresa din Antwerp, Belgia.

 

Comparatiile intre uleiuri le poti face doar cu fisele de analiza in fata. Te uiti la vascozitea la rece, cea cinematica la cald, capacitatea de neutralizare a acizilor (total base number, TBN), fosfati, etc.

 

Preturile sint cam aceleasi, pe la magazinele de piese si pe la dealeri/ateliere e de obicei mai scump ca in rest. Pret bun e 7-8Euro pe litru, de la 20 in sus poti sa merg in alta parte. Dealerul cere pina la 30-35.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.