Jump to content

E36 316i Coupe


grecualex

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Deci ai pus motor de 2.0 sau ?? In poza cu amortizoarele vopsite aveai un m43...

Poti sa dai cateva detalii despre ce ai avut de schimbat? Cat a durat? Pret piese? Manopera? Ma intereseaza si pe mine ceva de genul, doar ca nu sunt sigur de tot ce implica....incusiv instalatia electrica. Mi-ar fi de mare ajutor daca mi-ai zice una alta...

Link to comment
Share on other sites

deci...manopera o scoatem din calcul,ca tot ce a fost de facut am facut eu,macaraua si colegul Mihai Emu,care s-a ocupat de climatronic ! Da masina acum are un 2.0 M52 vanos S3 de pe un touring cu acelasi an si luna de fabricatie ca masina in cauza,iar in pozele cu amortizoarele este un M43 ! ca piese mi-au trebuit in prima faza,motorul,cutia,prima parte din cardan,evacuarea,instalatia electrica a motorului iar daca masina a avut EWS (cheie cu chip chestii socoteli)trebuie neaparat ,am schimbat si timoneria ca cea de 1.6 avea o curbura la unul din capete iar cea de pe 2.0 era dreapta,in functie de ce caseta de directie ai,trebuiesc furtunele ! eu am avut dinainte sistem de franare pe spate de 2.0 adica cu discuri si mi-a fost relativ mai usor, grupul este acelasi,planetarele la fel,pompa de benzina la fel ! iar cu instalatia electrica in cazul meu a fost PLUG & PLAY motoarele fiind acelasi an,aveau EWS,a trebuit doar sa schimb chipul dintro cheie in alta,inelul de pe contact si sa inlocuiesc ews-ul care este sub torpedou,am conectat mufa rotunda din instalatia motorului la mufa rotunda a instalatiei masinii si a pornit la prima cheie ! Iar ca durata au fost ca 5 zile de munca de la 9 la 8 seara,avand in vedere ca eu n-aveam aer conditionat deloc si am pus dublu climatronic si am fost singur majoritatea timpului,pretul pieselor a fost 700 euro ( am luat masina completa ) bine s-au mai cheltuit pe piese noi,ambreiaj,garnituri,ulei,antigel,etc.etc. in jur de 300 euro ! mai pun cateva poze :D

post-52304-0-51765400-1404926562_thumb.jpg

post-52304-0-91345500-1404926562_thumb.jpg

post-52304-0-25138900-1404926563_thumb.jpg

post-52304-0-52533500-1404926563_thumb.jpg

post-52304-0-82401800-1404926563_thumb.jpg

Edited by grecualex
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru curaj si rezultat! Ai mai facut asta in trecut?

Din cate stiu o sa fie aproape imposibil sa omologhezi motorul, o sa ai probabil ceva probleme la ITP sau daca te opreste RAR in trafic.

 

Ma gandesc daca nu era mai simplu cu un m44 sau m42 la partea cu omologarea...dar cred ca 6 cilindri sunt mai buni si mai rezistenti...si aflii mai usor un 2.0 care merge bine, decat un 1,8 is.

 

Cred ca e intetesant sa ai aceasi masina si 50% mai multa putere, cred ca acum e alta masina!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cred ca e super tare senzatia de a mesterii(in sensul bun) la propia masina :D bine mie imi face placere si la masina altora ;)

 

senzatia e tare cand atinge punctul culminant, pui motorul,contectezi tot,pui contactul,se aprinde bordul si atunci zici hai...si o ia ! e nebunie curata :))) as mai schimba vreo 2-3 motoare :)))

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru curaj si rezultat! Ai mai facut asta in trecut?

Din cate stiu o sa fie aproape imposibil sa omologhezi motorul, o sa ai probabil ceva probleme la ITP sau daca te opreste RAR in trafic.

 

Ma gandesc daca nu era mai simplu cu un m44 sau m42 la partea cu omologarea...dar cred ca 6 cilindri sunt mai buni si mai rezistenti...si aflii mai usor un 2.0 care merge bine, decat un 1,8 is.

 

Cred ca e intetesant sa ai aceasi masina si 50% mai multa putere, cred ca acum e alta masina!

 

Ms ! :frantics: bn nu pot sa zic ca n-am avut ceva emotii,fiind prima operatiune de asemenea anvergura,ca un amortizor,un disc o planetara alea sunt pistol cu apa sa zicem :), dar ca idee...si in legatura cu omologarea,m-am interesat inainte direct la sursa,m-am dus cu acte cu tot ce trebuie si mi-au zis ca da...se poate,masina o sa intre in teste de dinamica,suplimentare fata de cele,care se fac pt motoare care se incadreaza in limita de 40% din puterea vechiului motor...si costa de la 750 ron in sus,in functie de cate teste se fac! nu mi-au putut spune o suma exacta,dar mi-au recomandat,sa schimb ulei,filtre,placute de frana,si discuri dupa caz...(in caz ca e nevoie) pt sanse de promovabilitate mai mari ! bine inteles ca eu cand am auzit ca o sa coste si ca nu pot sami spuna exact,si pe deasupra tre sa mai investesc si in piese noi,am plecat de acolo cu ideea ca nu sunt singurul care a facut asta,si clar m-am razgandit,merg asa cat se poate ! In schimb este foarte interesanta masina acum,ma simt ca la inceput cand conduceam pt prima data bmw si ma bucuram de 102 cai :))) o redescopar pur si simplu, mai ales ca am renuntat la finala sport care acoperea absollut orice sunet si imi dadea dureri de cap ! Iar varianta cu M44 sau 42,tineam neaparat de M44 bine ca nici in mom. de fata nu stiu care e diferenta intre ele in afara de faptul ca unu e mai nou altul mai vechi si unu are 1.8L si unu are 1.9L ... mergea foarte simplu si cu si fara omologare...erau totusi 4 cilidri in locul altor 4...asa de la 4 la 6 e mai greu,darrr nu am gasit in momentul acela unul care sa-mi placa cum merge !

post-52304-0-43364500-1404943012_thumb.jpg

post-52304-0-98561500-1404943012_thumb.jpg

Edited by grecualex
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.