Jump to content

injector problema ?


bmwk

Recommended Posts

asta e chiar o prostie , masina trebuie sa mearga bine si fara resoftare . Daca bujia nu declansa regenerari ai fi avut o eroare pe DPF , mai exact "regenerari prea dese " adica incearca dar nu poate . Eu am avut eroarea asta si era de la 2 bujii arse care nu permiteau motorului sa ridice temperatura pt gaze . Dar e f bine ca le schimbi , ai grija unde faci asta ca se poate lasa cu balamuc si bujii rupte , recent a fost tamtam pe forum cu o bujie rupta .

Da asa e.

@bmwk -Daca vrei sa schimbi bujiile insista la mecanic sa le schimbe cu motorul cald nu dupa o zi dupa ce ai dus masina.Daca nu stai langa el nu sti ce face si ce bujie se rupe...

Si daca desface galeria sa se uite la clapete.

Edited by 99buz
Link to comment
Share on other sites

Problema e altcumva, face aproape zilnic asa pt ca ea tot incearca sa faca regenerarea si nu poate din cauza bujiei arse, asa mi-a explicat el si bineinteles ca daca totul e okei la motor isi face regenerare odata la nustiu cat timp, nu zilnic, dar acum probabil tot incearca la un interval de km... Asta mi-a explicat el

 

Am uitat sa mentionez, la el pe tester mi-a dat eroare la filtru de particule, cum ca incearca sa isi faca regenerare si nu poate

 

Sper sa nu investesc o gramada de bani in ea si tot asa sa mearga..

 

la mine -masina BMW 320d N47 -oscileaza motorul si turatia la relanti...si mi e pe tester mi a dat eroare la filtru de particule... l am trimis la curatat(nici macar nu era infundat doar 35-40% l am curatat in cele din urma) si tot asa facea si aceeasi eroare imi dadea.. am testat regulatorul de presiune de pe rampa de injectoare tot degeaba..urmeaza sa testez supapa de presiune de pe pompa de inalte... acum tot nui dau de capat..!! sa faca pana o muri,vorba unui coleg!..verific si eu maine bujiile poate o fi din cauza lor..

Edited by belitutz
Link to comment
Share on other sites

Acum am lasat masina in service, n-am stat acolo ca mi-a zis ca dureaza mult si am cat de cat incredere in mecanicu respectiv... Sper sa nu-mi faca probleme si sa faca ceva cu vreo bujie. El sustine ca masina incearca mereu sa-si faca regenerare si nu reuseste din cauza bujiei arse. Va spun in 1,2 zile daca si-a revenit sau tot asa face... Am sa fac o plimbare mai lunga dupa ce o scot din service ca sa isi faca regenerarea aia... daca si-o face :-D

L-am sunat acum si l-am rugat sa arunce o privire si la clapete..

Edited by bmwk
Link to comment
Share on other sites

Eu ma confrunt cu problema mersului intrerupt de cateva luni. Bujiile le-am schimbat pe toate 4, am curatat EGR, am dezactivat EGR, tot degeaba. Trebuie sa mai verific senzorul ala de presiune si nici eu nu mai stiu. Injectoarele le-am schimbat, erau 2 cu mici probleme, dar nimic grav... si le-am schimbat, tot degeaba.
Link to comment
Share on other sites

Am fost la alt tester, am o bujie arsa de cand am cumparat masina, si mi-a zis mecanicu ca de-aia merge masina intrerupt pentru ca filtru de particule incearca sa isi faca regenerarea si nu reuseste din cauza ca nu merg toate bujiile.

Si cica ar fi normal la masinile cu filtru de particule sa oscileze putin putin.. din cauza ca isi face regenerarea, si in momentu ala masina va si consuma mai mult, va scoate un fum albicios, intepator si mers intrerupt... dar numai pe durata regenerarii

Maine i-o las sa-mi schimbe bujia respectiva si vom vedea dupa aceea

 

pune si niste aditiv, nu are cum sa ajunga in injectoare nimic pentru ca motorina trece prin filtrul de motorina intai, eu am observant ca multi de fapt toti schimba filtrele dar nu arunca si motorina cu depuneri din filtrul de motorina , iti imaginezi dupa cativa ani cata mizerie se aduna in filtru si cand scoti cartusul o parte din mizerie se infiltreaza pe conducte si pe urma vezi injectoare blocate....eu scot mereu motorina aia murdara si mereu e plina cu mizerie dry.gif

Link to comment
Share on other sites

pune si niste aditiv, nu are cum sa ajunga in injectoare nimic pentru ca motorina trece prin filtrul de motorina intai, eu am observant ca multi de fapt toti schimba filtrele dar nu arunca si motorina cu depuneri din filtrul de motorina , iti imaginezi dupa cativa ani cata mizerie se aduna in filtru si cand scoti cartusul o parte din mizerie se infiltreaza pe conducte si pe urma vezi injectoare blocate....eu scot mereu motorina aia murdara si mereu e plina cu mizerie dry.gif

Nu stiu in ce film ai vazut chestia asta dar la E60 LCI cel putin , cand scoti filtru de motorina e putin cam imposibil sa iti intre mizeria aia deoarece iti si curge motorina de pe tevi din cauza ca filtrul este fix sub scaunul la pasager sub masina.

Sa nu incurcam filtru de ulei cu cel de motorina.

Link to comment
Share on other sites

Baieti sa stiti ca i-am schimbat bujiile, curatat egr si pana la urma am bagat aditivi in motorina si nu imi mai oscileaza.

De vreo 4,5 zile umblu zilnic si nu imi m-ai face. Chiar dupa ce am scos-o din service (joi mi se pare), a m-ai facut odata.. dar dupa aceea nu, probabil a reusit sa isi faca regenerarea deoarece in ziua cand am scos-o din service am plimbat-o umpic in afara orasului... mai revin peste cateva zile si va spun daca si-a revenit de tot... sper

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
a mers o perioada bine si acum iar oscileaza tot mai des, nu mai stiu ce sa ma fac cu ea, sa treaca sarbatorile si am sa o duc la reprezentanta.. cineva cu aceeasi problema i-a dat de cap cumva ?:( e enervant, am sa o vand daca nu reusesc sa-i fac nimic..
Link to comment
Share on other sites

Buna, de vreo 4 luni de zile am achizitionat un bmw e60 520d din 2006, automat, cu urmatoarea problema: imi oscileaza turometru cand am sub 1600ture, urca si coboara usor, si se simte putin si pe masina accelereaza si decelereaza, merge intrerupt..

Azi la mecanic i-am gasit fisurat un furtun ce merge la carter din cate am inteles, curgea ulei pe-acolo si ieseau gaze, mi l-au comandat si maine il schimb, dar l-au legat cu colier la capete pana maine, ca sa vad daca mai face dar parca nu mai face asa des acum...

La tester mi-a zis baiatu ca un injector are valoarea aprox 1,60 acolo se invartea... restu 0,15 - 0,40 - 0,60 ceva de genu, mi-a zis ca cel cu valoarea mai mare e cauza mersului intrerupt. Ciudat e ca atunci cand am luat masina am facut test tot la ei si mi-au zis de injectoru "problema" dar atunci mi-au spus ca nu e inca mare problema, dar pe viitor sa ma astept si injectoru acum 4 luni avea cam aceeasi valoare, iar acum imi spun ca el e problema.

Vreau sa va intreb daca e chiar prea mare valoarea ca sa fie in parametri normali ? sau el face figuri si ar trebui sa-l rectific/schimb.. Imi cer scuze daca am gresit, dar nu ma pricep prea bine. Va multumesc

 

salut ..ai rezolvat problema ? uite asa imi face mie https://www.youtube.com/watch?v=mGsfygqA3H0&feature=youtu.be...

Link to comment
Share on other sites

a mers o perioada bine si acum iar oscileaza tot mai des, nu mai stiu ce sa ma fac cu ea, sa treaca sarbatorile si am sa o duc la reprezentanta.. cineva cu aceeasi problema i-a dat de cap cumva ?:( e enervant, am sa o vand daca nu reusesc sa-i fac nimic..

am patit la fel.....am schimbat releu bujii,garnituri galerie de admisie si filtru epurator si sa schimbat total(nu am eliminat clapetele)

Link to comment
Share on other sites

nu prea am rezolvat nimic.. bujiile le-am schimbat toate 4, releul cica era buna, filtrele le-am schimbat toate acum 4 luni, inclusiv filtru epurator, m-ai merg asa cu ea, nu tot timpu face, are momente cand o apuca... acum de vreo 2,3 zile iar merge bine

 

Pe la galeria de admisie am ceva urme mici de ulei... am sa ma bag si-acolo zilele urmatoare sa le schimb, cate garnituri sunt?

Edited by bmwk
Link to comment
Share on other sites

nu prea am rezolvat nimic.. bujiile le-am schimbat toate 4, releul cica era buna, filtrele le-am schimbat toate acum 4 luni, inclusiv filtru epurator, m-ai merg asa cu ea, nu tot timpu face, are momente cand o apuca... acum de vreo 2,3 zile iar merge bine

 

Pe la galeria de admisie am ceva urme mici de ulei... am sa ma bag si-acolo zilele urmatoare sa le schimb, cate garnituri sunt?

 

cred ca sunt zeci de topicuri cu probleme la clapete , merita sa verifici si tu

Link to comment
Share on other sites

nu prea am rezolvat nimic.. bujiile le-am schimbat toate 4, releul cica era buna, filtrele le-am schimbat toate acum 4 luni, inclusiv filtru epurator, m-ai merg asa cu ea, nu tot timpu face, are momente cand o apuca... acum de vreo 2,3 zile iar merge bine

 

Pe la galeria de admisie am ceva urme mici de ulei... am sa ma bag si-acolo zilele urmatoare sa le schimb, cate garnituri sunt?

12 buc sunt .are colegul cataxxl cu 7-8 lei bucata .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pe moment s-a imbunatatit treaba... apoi iar si-a revenit la "normal" adica la mersul intrerupt...

M-am hotarat sa-i schimb convertizorul de cuplu, mai e un user pe forum cu aceeasi problema si i-a schimbat aceasta piesa, iar acum masina ii merge perfect

Link to comment
Share on other sites

Un coleg zicea ceva de geometria variabila a turbinei si tija de la acutator. Nu ma pricep, nu pot sa spun daca are legatura. Spunea ca a rezolvat cu intreruperile. Eu n am avut timp sa mai merg cu ea la service. Si la mine tot asa face in continuare.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salut. Eu am avut aceeasi problema la un Cayenne 4.5 benzina.mergea intrerupt si cand ii dadeam pedala se innec.am fost la o gramada de service-uri diagnoze,erori.injectoare.am schimbat o gramada de piese si nimic. Am venit in germania si am fost la un service unde mi a schimbat bobinele de inductie si problema a disparut complet. Acum nu stiu ce sa zic,poti incerca.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Salut. Eu am avut aceeasi problema la un Cayenne 4.5 benzina.mergea intrerupt si cand ii dadeam pedala se innec.am fost la o gramada de service-uri diagnoze,erori.injectoare.am schimbat o gramada de piese si nimic. Am venit in germania si am fost la un service unde mi a schimbat bobinele de inductie si problema a disparut complet. Acum nu stiu ce sa zic,poti incerca.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

la diesel e altceva,....;) e mai complicat

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.