Jump to content

Sfat achizitie E39 530d


C R S

Recommended Posts

Salutare!

As dori un mic sfat in legatura cu aceasta masina http://www.autovit.ro/bmw-530-C33466422.html

as dori sa stiu cine e proprietarul, cum a fost ingrijita masina, a avut incidente in trafic, cum este exploatata etc

Din anunt reiese faptul ca are ceva modificari in sensul bun al cuvantului :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

am vorbit la telefon cu proprietarul si mi-a zis ca masina are cca 230 de caluti :) nici eu nustiu de ce e pus pe masina 520d ... probabil o gluma :laugh: :laugh: dar avand in vedere faptul ca arata bine si merge bine dar nefiind inmatriculata pe ro asta ii va afecta pretul. sper ca modificarile sa fie in sensul bun al cuvantului si sa ma inteleg cu proprietarul la bani. oricum mai astept pareri. :) nu vreau sa ma grabesc
Link to comment
Share on other sites

sincer nu ma intereseaza in ce tara este inmatriculata masina, ideea e ca vreau sa aflu mai multe despre masina si proprietar ca sa stiu daca isi merita banii sau nu. vreau sa stiu povestea masinii :) si daca modificarile de pe ea sunt facute dupa ureche sau dupa un plan bine stabilit :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

masina e din Piatra Neamt? este absolut impecabila, eu zic ca merita vazuta.

O stiu, eu am tot un e39 si chiar o admir, este foarte intretinuta si multe upgrade-uri vad pe ea.

Merita vazuta si probata, parerea mea.

Tara de inmatriculare nu conteaza, sau preferi sa platesti taxe exorbitante statului roman?

Link to comment
Share on other sites

sincer nu ma intereseaza in ce tara este inmatriculata masina, ideea e ca vreau sa aflu mai multe despre masina si proprietar ca sa stiu daca isi merita banii sau nu. vreau sa stiu povestea masinii :) si daca modificarile de pe ea sunt facute dupa ureche sau dupa un plan bine stabilit :thumbsup:

 

Ideea este ca nemtii isi permit sa intretina mult mai bine masinile decat romanii.Mie nu imi place acel E39 pt ca este combi,pt ca de fapt este un nfl cu fl,pentru ca nu este original,pt ca este resoftat, pt ca motorul ori este acela de 184cp ori a fost schimbat si nu in ultim rand pt ca este de BG.

 

 

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=252771891&asrc=st

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=252285052&asrc=st

 

daca vrei neaparat combi,gasesti oferte ff multe.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Ideea este ca nemtii isi permit sa intretina mult mai bine masinile decat romanii.Mie nu imi place acel E39 pt ca este combi,pt ca de fapt este un nfl cu fl,pentru ca nu este original,pt ca este resoftat, pt ca motorul ori este acela de 184cp ori a fost schimbat si nu in ultim rand pt ca este de BG.

 

 

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=252771891&asrc=st

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=252285052&asrc=st

 

daca vrei neaparat combi,gasesti oferte ff multe.

 

 

ori ai damblagit , ori ai damblagit. vorbim impreuna ne intelegem separat :)))

 

Masina arata bine rau, se vede clar ca este intretinuta . resoftarea aia nu prea suna a bine , dar... merge.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da, masina este a mea si e cat se poate de ok. Fiind o masina de trecere de la NFL la FL are motorul de 193cp, iar cutia originala era A5S360R. VIN GS86672. Bineinteles ca s-a facut upgrade la A5S390R cu calculator aferent fabricatie 11.05.2006 odata cu schimbarea integrala a uleiului si filtrului. Cutia veche este montata in prezent pe un 530d din Iasi si functioneaza fara probleme.

Resoftarea este de tip safe pe treptele 3-4-5. kick down-ul normal. Se poate reveni oricand la softul original.

 

Fata de VIN are multe dotari adaugate ulterior care au costat ceva banuti. Ce apare in anunt exista si pe masina, plus inca cateva imbunatatiri. Se poate verifica si proba. Asta nu costa bani.

 

In general masinile pe Bg. sunt niste cazane si din acest motiv multora nu le plac. Totusi asta este masina mea si eu nu-mi permit sa circul cu un cazan fiind siguranta mea in joc si a celorlalti participanti la trafic. In masina am investit mai bine de 1500 euro si nu-mi pare rau.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

ori ai damblagit , ori ai damblagit. vorbim impreuna ne intelegem separat :)))

 

Masina arata bine rau, se vede clar ca este intretinuta . resoftarea aia nu prea suna a bine , dar... merge.

 

Niciodata nu as cumpara o masina cu tuning,fie el interior/exterior sau la motor si iti garantez ca multi altii nu ar face pasul.

 

Nu contest,omul poate chiar a intretinut masina si sper ca nu ca majoritatea proprietarilor de bmw-uri la 3000e,fie ele cu nr de BG sau RO.

 

Este doar parerea mea,nu trebuie sa avem pareri comune.

Edited by ionut_marius
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Sfatul pe care ti l-as da eu, este sa iei VIN-ul masinii si sa suni la Automobile Bavaria. Ei iti pot oferi date privitoare la ultimele interventii facute asupra masinii in service-uri autorizate BMW, oriunde in EU!

 

 

Ai incercat vreodata asa ceva sau doar dam sfaturi?

Trebuie sa fi propietarul masinii (mers personal sau dovada, cum este la Ploiesti) sau sa mergi cu el. Altfel nu se poate (legal, mai sunt si alte metode).

 

Ce zici tu cu sunatul e sf..

 

Si nu stiu ce relevanta ar avea istoricul masinii la reprez, pt ca mai mult ca sigur de ceva ani buni nu a trecut pe acolo. Poate asa, ca o minima verificare a nr de km..

Edited by Merlin21
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu nu comentez despre cum arata. Si nu vreau sa fiu gresit inteles. Actualul proprietar sunt convins ca este de buna credinta. Dar o masina care a fost inmatriculata de noua in alta parte decat in Romania trebuie verificata mai bine. La 15 ani, are o medie de 20k pe an. In conditiile in care la diesel pretul este mai mare, taxele sunt mai mari, reviziile sunt mai scumpe, si nu in ultimul rand carburantul este mai scump, amortizarea se face undeva la 25-27k pe an. Cum nemtii nu sunt tocmai mana-sparta de fel, e important sa verifici aceste date, mai ales in conditiile in care masina este resoftata, ceea ce inseamna parametri dusi la maxim si presiune maxima asupra componentelor.

 

Acum ce probleme sau interventii am avut eu:

 

Pompe de motorina, 2 la numar (diferite), de la minunatul combustibil din Ro

Macara elĂŠctrica

O dracie de pe AC (ceva siguranta, a costat vreo 500 de lei cu tot cu manopera la Filaret)

 

In rest doar consumabile.

 

Bafta!

 

-

 

Ai incercat vreodata asa ceva sau doar dam sfaturi?

Trebuie sa fi propietarul masinii (mers personal sau dovada, cum este la Ploiesti) sau sa mergi cu el. Altfel nu se poate (legal, mai sunt si alte metode).

 

Ce zici tu cu sunatul e sf..

 

Si nu stiu ce relevanta ar avea istoricul masinii la reprez, pt ca mai mult ca sigur de ceva ani buni nu a trecut pe acolo. Poate asa, ca o minima verificare a nr de km..

 

 

Eu am sunat acum cativa ani la Bavaria si mi-au dat ce au gasit. E drep, ca avem copie a talonului si e posibil sa imi fi cerut mai multe date.

 

Stiu ca sigur nu a mai avut revizii la dealeri, dar macar poti vedea cand a avut ultima interventie si ce rulaj avea la momentul respectiv. Apoi compari mediile de rulaj, si vezi daca se pupa sau da cu virgula!

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce intelegi tu prin tuning, insa o resoftare nu este considerat tuning. Asa si navigatia montata ulterior o poti considera tuning....rolleyes.gif

 

Eu as evita masinile care au suferit orice inbunatatire/tuning/modificare sau cum vrei sa ii zici. Inbunatairile respective spun multe despre proprietar,despre cum s-a mers si cum a fost intretinuta.

  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Eu as evita masinile care au suferit orice inbunatatire/tuning/modificare sau cum vrei sa ii zici. Inbunatairile respective spun multe despre proprietar,despre cum s-a mers si cum a fost intretinuta.

 

... Orice modificare? si daca omu isi pune packet M,alte jante,o suspensie sau ceva retrofit-uri costisitoare si OEM, toate astea costa ceva bani, inseamna ca nu-i intretinuta masina? ca din ce spui tu,asa reiese.. :popcorn:

Link to comment
Share on other sites

... Orice modificare? si daca omu isi pune packet M,alte jante,o suspensie sau ceva retrofit-uri costisitoare si OEM, toate astea costa ceva bani, inseamna ca nu-i intretinuta masina? ca din ce spui tu,asa reiese.. :popcorn:

 

Una este un pachet M,un set de jante mai mari OEM si alta modificarile de cartier,sa nu zic altfel.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Fiecare cu gusturile si principiile lui. Cunosc destule cazuri in care proprietarii isi pastreaza masinile exact asa cum au iesit din fabrica. Cat priveste verificarea la Bavaria, nu iti da date decat daca esti proprietarul masinii.

 

La ultima testare cu Inpa, motorul avea 6120 ore de functionare care ar insemna 306.000 km, luand in calcul o medie de 50km/h, iar in bord are 298.000, deci pe aproape.

 

Un E39 care are cutie automata are un demaraj mult mai lent decat o manuala, compensand de la treapta a II-a in sus. Resoftarea a fost facuta doar pentru a iesi mai usor dintro depasire pe care sa zicem, nu am calculato bineblush.gif, nu pentru sportivitate. Daca era manuala mai ziceam ,,sa rup fasul" insa cu o masina touring de aproape 2 tone nu cred ca poti face curse. In fine, este doar punctul meu de vedere si nu este obligatoriu sa fie asa.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.