Jump to content

Daca "beemveu" mi-a trebuit, "beemveu" am...


Error

Recommended Posts

Nu stiu ce sa spun ..oricum pe site nu spun nimic despre GPL (sau nu am vazut eu),asta ma face sa cred ca ar fi o persoana cu care colaboreaza pt montare GPL .Iar pozele de pe site nu sunt prea convingatoare ,cateva loganuri si o duba de prin 90 toamna a MAI.

Nu strica sa dai un telefon si la cei din Deva .

 

Eu sunt din Lugoj .

Daca-mi lasi un nr contact ti-as fi recunoscator. Merci!

Link to comment
Share on other sites

Nu prea ii inteleg pe cei care cumpara masini vechi de genul asta. Au pretentia sa nu se strice si sa fie perfecte.

Masina din topic are aprox 20 de ani deja. Cand o cumperi nu te gandesti ca jumatate de masina nu mai este originala si ca nu mai functioneaza in parametri dati de constructor?

O masina ca asta te va frustra intotdeauna. Mai ales daca nu ai banii necesari pe care ii cere.

 

Vai, a picat aia, vai consuma, vai rugineste, vai vai vai...

Exista alternative corecte la banii aia dar nu sunt "beemveu"...

 

Ei, cum nu ii intelegi. Omul vrea o masina ieftina, buna si sa fie beemveu. Sunt foarte multi care au impresia ca BMW-urile indiferent de varsta sunt indestructibile.

 

On : Pentru initiatorul topicului, cred ca cea mai buna alegere pe care o puteai face e sa iti fi luat direct o masina de 2.000 euro (din moment ce spui ca ai investit un total de aprox. 8.000 lei)

Faptul ca te-ai zgarcit la bani ti-ai oferit singur dureri de cap.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cam atat ai inteles tu din tot topicul... Nu stiu de ce ma mira numarul de cocalari pe metrul patrat in zona, doar subiectul principal este marca BMW, nu?

 

 

Prietene degeaba esti frustrat si ofticat pana peste cap...dupa cum multi alti useri zic si au zis-o deja ''e veche''...si nr.2 nu am ce intelege din topicul acesta pt ca e o abureala totala ! nimic util ,sincer ! Poate sunt cocalar,dar unul care si-a luat ''beemveu'' ca sa-l intretina si sa nu se uite la banii pe care ii baga in intretinerea lui ! Good luck !

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Poate sunt cocalar,dar unul care si-a luat ''beemveu'' ca sa-l intretina si sa nu se uite la banii pe care ii baga in intretinerea lui ! Good luck !

Crede-ma, cand chiar muncesti pt banii care ii ai, fie ei putini sau multi te cam uiti la fiecare banut spre deosebire de cand banii respectivi iti vin activitati "curate", din credite facute prin Europa sau eventual de la parinti. Mult succes si tie!

 

Pana la urma noi ne agitam degeaba,omu s-a plans de consum,clar e consum mare,mai departe masina trebuie dusa la un mecanic si vazut ce si cum,restul deja e discutie pe margine.

Pe mine ma interesa daca e normal consumul sau nu dar uite unde s-a ajuns... De atunci am incercat sa reduc viteza in extraurban si consumul s-a redus considerabil, mixtul a ajuns undeva la 9% iar doar extraurban nu sare de 6-6.5% dar asta la viteze cuprinse intre 80 si 90km/h maxim. Chiar si asa urmeaza o inspectie generala in service dupa ce revin din concediu. Respecte!

Edited by Error
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ca idee, eu cu m43B18 in mintile lui, am consum in oras de max 10%, uzual 8. In afara am scos 6.7 cu 4 persoane si bagaje in masina cu viteza maxima de 120 km/h dar astea dupa ce am schimbat valva pcv si racordul de la admisie. Deci verifica motorul sa nu traga aer fals pe undeva. La mine cu valva pcv bulita nici nu tragea masina cum trebuie si aveam si consum de pana 15-16%.
Link to comment
Share on other sites

combinat 7,8 l/100 km

 

oras 10,8 l/100 km

 

exterior 6,0 l/100 km

 

ce rost are sa te plangi ca nu mananca 6%, este veche de cand haul, are km fara nr, motorul este schimbat, cu gpl oricum va manca 1-2 ltr mai mult decat pe benzina, si consumul real este ala combinat, adica 8%, pe gpl vei avea undeva la 9-10ltr/100km consumul si asta daca mergi lejer, 1ltr de gpl il consuma la pornire cand sta cu soclul tras....

 

daca tu zici ca ai facut o afacere buna este parerea ta, 1000e cu motor fara acte, inca 500e una avariata, plus acte revizii, instalatie gpl etc

 

316i visina putreda la 2000e fara sa faci alte revizii, amortizoare, bascule, discuri, uleiuri, cauciucuri, poate si ambreiajul, mai cade un alternator, un electromotor, uleiul la servo e negru smoala, pompa de apa, termostat, baterie.....etc

 

chederul de la usa sofer cine l-a nasit? tu ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by BOASKA
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

316i visina putreda la 2000e fara sa faci alte revizii, amortizoare, bascule, discuri, uleiuri, cauciucuri, poate si ambreiajul, mai cade un alternator, un electromotor, uleiul la servo e negru smoala, pompa de apa, termostat, baterie.....etc

 

 

 

:))) +1 pt visina putreda :)))

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Ca idee, eu cu m43B18 in mintile lui, am consum in oras de max 10%, uzual 8. In afara am scos 6.7 cu 4 persoane si bagaje in masina cu viteza maxima de 120 km/h dar astea dupa ce am schimbat valva pcv si racordul de la admisie. Deci verifica motorul sa nu traga aer fals pe undeva. La mine cu valva pcv bulita nici nu tragea masina cum trebuie si aveam si consum de pana 15-16%.

Merci de raspuns!

 

combinat 7,8 l/100 km

 

oras 10,8 l/100 km

 

exterior 6,0 l/100 km

 

ce rost are sa te plangi ca nu mananca 6%, este veche de cand haul, are km fara nr, motorul este schimbat, cu gpl oricum va manca 1-2 ltr mai mult decat pe benzina, si consumul real este ala combinat, adica 8%, pe gpl vei avea undeva la 9-10ltr/100km consumul si asta daca mergi lejer, 1ltr de gpl il consuma la pornire cand sta cu soclul tras....

 

daca tu zici ca ai facut o afacere buna este parerea ta, 1000e cu motor fara acte, inca 500e una avariata, plus acte revizii, instalatie gpl etc

 

316i visina putreda la 2000e fara sa faci alte revizii, amortizoare, bascule, discuri, uleiuri, cauciucuri, poate si ambreiajul, mai cade un alternator, un electromotor, uleiul la servo e negru smoala, pompa de apa, termostat, baterie.....etc

 

chederul de la usa sofer cine l-a nasit? tu ?

Mai omule, de ce nu ma pot face pentru tine? Nu am cumparat masina pt ca este bmw nici ca nu am avut alta masina, nici ca sa ma laud cu ea in fata la prieteni cand merg la terasa cu 2 lei in buzunar ca de restul am bagat benzina. Am cumarat masina deoarece imi doream fix acest model, am masini cu ce sa ma plimb, am si masina cu motor de 1.2 ca sa merg economic si una cu 1.8 sa merg sportiv si daca tot nu imi ajunge am 140cp pe o mobra de 200kg. Am cumparat masina ca sa am o activitate, chiar nu conteaza cat consuma sau cati bani bag in ea pt ca oricum daca am intrat in hora raman pana la capat, ca sa-ti faci o idee de cand o am nu am mai urcat pe motor, atat de mult imi place, in concediu cu ea plec, nu cred ca a apucat sa se raceasca complet motorul de cand e la mine. Acum... daca voua va face placere sa trolati, trolati in continuare, eu unul imi cer scuze daca am suparat pe cineva, am cerut doar pareri si sfaturi, am pus intrebari firesti, cel putin pt mine si daca am lasat de inteles ca ma uit la bani asta nu inseamna neaparat ca nu-i am dar eu sincer muncesc pt ei si cu toate ca stiam ca va fi mai greu am ales sa nu dau 2.000e odata ci sa-i dau pe rand dar o sa fie asa cum vreau eu si fac pariu ca si la una de 2.000e cand isi schimba cumparatorul tot va fi nevoie de anumite investitii, asta tine de gusturi. O zi frumoasa!

  • Like 7
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Stiu ca dupa ce montezi instalatia, in functie de modelul ales trebuie sa te mai duci pe la ei de cateva ori sa ti-o regleze in functie de cum ai condus. Poate nu m-am exprimat eu cum trebuie, dar ideea e ca trebuie sa te mai duci pe la ei.

Este posibil sa te oblige sa te duci la ei pentru orice interventie cat esti in perioada de garantie.

 

Daca o instalezi la Deva, asta cred ca este un deranj destul de mare.

 

Singura chestie de care nu prea tin toti cont este izolarea furtunelor care sunt aproape de evacuare, alea trebuie sa fie izolate in ceva mai special de aluminiu, care nu este ieftin, dar daca nu ai grija de asta se vor intari si vor crapa.

O problema pe care am avut-o eu a fost ca filtru de GPL nu era destul de mare desi pe conform specificatiilor trebuia sa faca fata, problema era in felul urmator. Daca acceleram cu pedala la fund si schimbam viteza a treia aproape de rosu, si apoi nu mai acceleram la fel de puternic, sau luam piciorul de pe acceleratie, mi se oprea motorul, doar pe GPL, explicatia a fost ca filtrul era prea mic si atunci cand se intorcea gazul nu se vaporiza sau ceva de genul asta, oricum s-a rezolvat usor prin schimbarea lui cu unul mai mare.

 

In rest pentru dezavantajul GPL-ului eu vad decat trei, spatiu mai mic in portbagaj, sau kit de pana in loc de roata de rezerva, daca alegi un rezervor toroidal, bagi maxim 42 - 44 de litri deci ai autonomie mica, si mai putine statii de alimentare GPL decat benzina.

Dupa ce bagi GPL sa nu mergi cu rezervorul de benzina pe rosu, sunt situatii in care se poate strica pompa de benzina.

 

Nu esti obligat sa mergi la ei din nou dupa instalare,iar filtrele le poate schimba la orice service.

Softul il fac pe loc ...cand totul este montat pleaca ei cu masina la o plimbare sa vada cum lucreaza softul ...revin la garaj mai mufeaza odata usb-ul la computerul instalatie care este montat pe masina,se conecteaza prin wi-fi cu laptopul lor ,mai verifica odata si atat.

 

@error.Tel.0722548021

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Adica? Intelegeam daca era vorba de o masina "tunata" de ciori prin periferie sau rupta in doua de o duzina de pusti de 18 ani, cum am scris si mai sus, sunt un fan al acestui model inca de acum 10-12 ani imi doream unul dar cariera + alte probleme m-au impiedicat pana acum. Ce e asa rau in faptul ca vreau sa detin o masina de 20 de ani? Cat despre pretentii sa nu se strice si sa fie perfecta nu stiu de unde ai scos asta...

 

 

Corect, corect, corect.

 

 

Nu sunt asa sigur ca va fi chiar asa o "pain in the ass" daca ai grija sa primeasca ce are nevoie si remediezi defectiunile la timp ca un om normal, cat despre banii necesari nu vreau sa intru in polemici, atata timp cat ma descurc in a intretine un a3 din 2008, un punto din 2004 si un cbr900rr cred ca "beemve"-ul asta nu va fi chiar asa o povara imensa pe capul meu.

 

O zi frumoasa mai departe!

 

Postul meu era unul general dar o parte cred ca se aplica si pentru masina de fata. Nu trebuie sa o iei foarte personal.

 

Esti pasionat de model dar vrei sa ii pui "jpl"? Sa fim seriosi, pui gpl daca vrei ca masina sa te duca din A in B cat mai ieftin. Mai ales ca spui ca ai si alte mijloace de transport.

Din cate vad vrei sa o faci cat mai economica, uitandu-ma la altii am vazut ca vor sa le faca (e36) cat mai performante. Aia mi se pare pasiune.

 

Mi se pare pasiune sa incerci sa o aduci si sa o pastrezi intr-o stare cat mai aproape de original. Sa te bucuri de sunetul original al motorului, de felul in care se simte masina.

 

Iar cu defectiunile, o sa tot apara, fa-ti o lista cu banii bagati in masina, trage linie si spune-mi daca a meritat.

 

 

 

Am fost la E30 fest la rasnov, intalnire de "pasionati": 90% erau niste cazane, le luasera doar ca sa aibe bmw si sa se laude cu asta. Ceilalti 10% se vedeau de departe...

Edited by mmneg
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

eu nu cred ca mai merita sa bagi atatia bani intro instalatie de gpl.

 

un e36 normal (adica nu unul deosebit) este o masina pt cineva care face putini km pe an. daca faci multi te-ai orientat f prost, o masina de 20 de ani daca faci 5000km pe an poate sa se dovedeasca f ok dar daca faci 20.000 ai sanse extrem de mari sa pice multe piese.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Esti pasionat de model dar vrei sa ii pui "jpl"?

Da, vreau sa o folosesc ca daily car, nu inteleg ce legatura are gpl-ul cu cat esti de pasionat... Poate sunt eu mai putin pasionat ca altii, nu zic..

 

Mi se pare pasiune sa incerci sa o aduci si sa o pastrezi intr-o stare cat mai aproape de original. Sa te bucuri de sunetul original al motorului, de felul in care se simte masina.

Nu consider ca montarea unei instalatii GPL pe o masina care o folosesti zilnic si iti place te face mai putin impatimit al modelului asta pe langa faptul ca te-ai contrazis de la o fraza la alta, initial ai spus ca adevaratii iubitori le modifica sa fie mai performante si imediat dupa ca adevaratii impatimiti le pastreaza cat mai originale sa auda sunetul original al masini...

 

Iar cu defectiunile, o sa tot apara, fa-ti o lista cu banii bagati in masina, trage linie si spune-mi daca a meritat.

Sunt partial de acord cu tine, defectiunile tot apar la proprietarii care apar si la care nu, nu, asta depinde de cat de promt esti in a remedia orice anomalie cat de mica exista, de ex Punto are 10 anisori si 168.240km la mine si nu a fost defect absolut niciodata, a intrat in service doar sa-si schimbe consumabile. Cat despre lista de bani cu orice masina ai incerca, masina care sa o tii mai mult de 2-4 ani nu ai nici-o sansa sa nu iesi minus, lista mea exista, notez chiar si numarul de km facuti si combustibilul consumat.

 

Am fost la E30 fest la rasnov, intalnire de "pasionati": 90% erau niste cazane.

Nu sunt genul, nu particip nici la intruniri moto decat destul de rar si sunt mobrist de la 12-13 ani.

 

@error.Tel.0722548021

Merci!

 

eu nu cred ca mai merita sa bagi atatia bani intro instalatie de gpl.

 

un e36 normal (adica nu unul deosebit) este o masina pt cineva care face putini km pe an. daca faci multi te-ai orientat f prost, o masina de 20 de ani daca faci 5000km pe an poate sa se dovedeasca f ok dar daca faci 20.000 ai sanse extrem de mari sa pice multe piese.

Nu fac 20.000 dar 10.000 fac, nu o folosesc sa fac naveta cu ea ci doar in scopuri personale. De meritat merita in ideea ca vrei sa o pastrezi mai mult de minim 2 ani, cam dupa primul an recuperezi investitia, poate si mai repede.

Edited by Error
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu consider ca montarea unei instalatii GPL pe o masina care o folosesti zilnic si iti place te face mai putin impatimit al modelului asta pe langa faptul ca te-ai contrazis de la o fraza la alta, initial ai spus ca adevaratii iubitori le modifica sa fie mai performante si imediat dupa ca adevaratii impatimiti le pastreaza cat mai originale sa auda sunetul original al masini...

 

Un proiect cap-coada care vizeaza cresterea performantelor masinii, facut cu cap mi se pare pasiune.

De asemenea mi se pare pasiune/provocare sa readuci/mentii o masina veche intr-o stare cat mai aproape de original.

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Merci de raspuns!

 

 

Mai omule, de ce nu ma pot face pentru tine? Nu am cumparat masina pt ca este bmw nici ca nu am avut alta masina, nici ca sa ma laud cu ea in fata la prieteni cand merg la terasa cu 2 lei in buzunar ca de restul am bagat benzina. Am cumarat masina deoarece imi doream fix acest model, am masini cu ce sa ma plimb, am si masina cu motor de 1.2 ca sa merg economic si una cu 1.8 sa merg sportiv si daca tot nu imi ajunge am 140cp pe o mobra de 200kg. Am cumparat masina ca sa am o activitate, chiar nu conteaza cat consuma sau cati bani bag in ea pt ca oricum daca am intrat in hora raman pana la capat, ca sa-ti faci o idee de cand o am nu am mai urcat pe motor, atat de mult imi place, in concediu cu ea plec, nu cred ca a apucat sa se raceasca complet motorul de cand e la mine. Acum... daca voua va face placere sa trolati, trolati in continuare, eu unul imi cer scuze daca am suparat pe cineva, am cerut doar pareri si sfaturi, am pus intrebari firesti, cel putin pt mine si daca am lasat de inteles ca ma uit la bani asta nu inseamna neaparat ca nu-i am dar eu sincer muncesc pt ei si cu toate ca stiam ca va fi mai greu am ales sa nu dau 2.000e odata ci sa-i dau pe rand dar o sa fie asa cum vreau eu si fac pariu ca si la una de 2.000e cand isi schimba cumparatorul tot va fi nevoie de anumite investitii, asta tine de gusturi. O zi frumoasa!

 

ce o arzi cu trolatu' ca am cont pe bmwclub de cativa ani, si am dreptul sa-mi spun parerea, tu esti mandru de rosioara aia si nu accepti nici o alta parere, ti se pare asa o minune masina ta?

 

intra la ''Masina mea'' sa vezi ce masini st prezentate acolo, eu nu mi-am permis sa-mi prezint rablele pe forum din respect, si nu am comentat niciodata despre masinile altora, tu insa ma enervezi la maxim prin gandirea ta primitiva

 

si eu am fost inebunit dupa e36 dar mi-am luat un 318is Individual, dubluclimatronic, trapa, autoblocant, niciodata nu m-a lasat iarna in zapada, am pus cip tunning de la un tunner din Germania, Conny Konschak, bujii ngk iridium si alte prostii, vroiam chiar sa-i pun axe de la dbilas sau schrick, piese noi, consumabile, mergea snur masina,si avea motorul original, 207k km, luata cu bani putini 1300€ din München, niciodata nu am prezentat-o pe forum, si tu vii sa ne dai lectii cu chestia asta visinie fara discuri pe spate

 

ai niste gusturi de cacat, scuza-ma ca-ti spun, si nu conteaza asta asa de mult cat conteaza comportamentul tau

 

si degeaba dai minus, ca nu arati nimic altceva in afara celor spuse mai sus

 

 

 

 

 

Edited by BOASKA
  • Like 4
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Clar daca pui GPL trebuie sa o pastrezi minim inca 2 ani,poate si mai mult...altfel nu se merita investitia.

 

Mentalitatea asta ca GPL este instalatia saracului va mai ramane in Romania inca o perioada .....din pacate :(

 

Este o mentalitate corecta! Este clar ca cine pune LPG pe o masina, nu-si permite motorul respectiv sau foloseste masina doar pentru "produs", cum este cazul taximetristilor.

  • Like 3
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

un 318is Individual, dubluclimatronic, trapa, autoblocant, niciodata nu m-a lasat iarna in zapada, am pus cip tunning de la un tunner din Germania, Conny Konschak, bujii ngk iridium si alte prostii, vroiam chiar sa-i pun axe de la dbilas sau schrick, piese noi, consumabile, mergea snur masina,si avea motorul original, 207k km, luata cu bani putini 1300€ din MĂźnchen, niciodata nu am prezentat-o pe forum, si tu vii sa ne dai lectii cu chestia asta visinie fara discuri pe spate

 

Sa inteleg ca numai de la masina/configuratia asta in sus se poate prezenta pe acest forum? Cred ca fiecare posesor are tot dreptul sa-si prezinte masina pe care o are atata timp cat respecta regulile clubului.

  • Like 6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sa inteleg ca numai de la masina/configuratia asta in sus se poate prezenta pe acest forum? Cred ca fiecare posesor are tot dreptul sa-si prezinte masina pe care o are atata timp cat respecta regulile clubului.

 

si atata timp cat respecta si parerile celorlalti

 

si nu are legatura cu nici o configuratie, tine de bun gust si de bun simt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by BOASKA
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Este o mentalitate corecta! Este clar ca cine pune LPG pe o masina, nu-si permite motorul respectiv sau foloseste masina doar pentru "produs", cum este cazul taximetristilor.

Ce este clar pt unii nu este clar si pt altii.

Aceas discutie a fost si despre Diesel vs Benzina cu mult timp in urma ... s-a ajuns ca motoarele Diesel sa fie atat de performante incat sunt luate in calcul si de cei care nu vedeau un motor BMW decat pe benzina.

 

Eu unul nu trebuie sa justific de ce am trecut masina pe GPL,sunt multumit de alegerea facuta si nu ma simt deloc mai putin pasionat din cauza asta.Am primit acuze de la soferi (carora le ieseau sarmele din cauciucuri)ca am distrus frumusete de motor etc. :unsure:

De exemplu prefer sa fac economie la carburant mergand pe GPL si sa schimb mai des placutele si discurile de frana ...fac rau?

 

P.S.In ziua cand am fost la service sa montez instalatia eram inca sceptic si am zis asa ''daca nu imi place cum merge masina arunc instalatia in rau si uit pe veci de GPL''.

Dar nu s-a intamplat asta. :)

 

Dpmdv pasiunea fata de BMW (despre asta vorbim pe acest forum)sau fata de automobile in general il priveste pe fiecare in parte (este individuala),in functie de mai multi factori(timp alocat,posibilitati materiale etc) ,nu cred sa existe un tabel pt asa ceva .

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Este o mentalitate corecta! Este clar ca cine pune LPG pe o masina, nu-si permite motorul respectiv sau foloseste masina doar pentru "produs", cum este cazul taximetristilor.

 

Pe logica asta cine isi ia diesel nu isi permite cilindreea respectiva.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Revin cu un post, poate si ultimul in acest topic, am zis sa expun problemele gasite si rezolvarile lor in ideea ca poate folosesc cuiva aceste informatii.

Deci, vascocupla o aveam blocata si din cauza aia motorul nu putea sa ajunga la temperatura optima si ma gandesc ca a influentat si consumul destul de mult.

Cand m-am intors din concediu am observat ca am o bataie in volan cand franez, problema era etrierul stanga fata semi-blocat care a supra-incazit discul iar acesta s-a ovalizat. Costuri: 20km dus/intors pana la primul schrot de unde am cumparat 2 discuri, vascocupla de mai sus, 2 telescoape capota pt suma de 100 de lei iar garniturile de la etrier le-am cumparat noi cu 17 lei setul, 34 lei pt ambele etriere. Am ajuns acasa am demontat discuri/etriere, am curatat etrierele si respectiv pistonasele care nu aveau rugina decat de suprafata si montat inapoi.

- In treapta 1 a inceput sa dea in nas si in coada in demaraj mai puternic, dupa care a inceput sa balbaie tot mai violent si asa a inceput si intreapta 2 si asa mai departe, am descoperit racordul dintre debitmetru si galerie fisurat in mai multe locuri, a fost inlocuit si acum e alta masina.

La instalatia GPL am renuntat deoarece consumul a scazut enorm dupa reparatiile de mai sus, nici nu stiu daca are rost sa zic cat, undeva la 6.8-7.0% mixt, mixt la mine = ~20km oras, ~80 afara, viteza afara 90-100km/h si in oras mers omeneste.

Per total sunt foarte multumit de batranica asta, reparatiile de mai sus au fost facute acum ~6.000km, de atunci a fost saraca de doua ori in Austria si un mic tur prin Ungaria.

Ce probleme mai am acum... Singura problema daca se poate numi asa, nu stiu de la ce poate fi faptul ca de obicei dimineata sau cand o pornesc dupa cateva ore bune de stationare ramane aprins martorul de la ABS asta pt doar cateva sute de metri si de obicei la urmatoarea pornire nu mai ramane aprins. Respecte!

Edited by Error
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.