Jump to content

martor rosu de la ulei aprins doar cand sta la relanti


Recommended Posts

buna ziua!!! detin un e 46, 316 i din 99 benzina ,. problema este urmatoarea dupa ce fac vreo 20 km cand e cald motorul, cand sta la relanti se aprinde becul rosu de la ulei. cand pisc acceleratia se stinge. am schimbat uleiul si filtrul ca am crezut ca e problema uleiul dar tot asa. l-am pus pe tester si omul imi spune ca relantiul este mai jos cu 2 (doi ) nush ce e aia. iar debimetrul de aer tot asa baga cu 2 mai putin aer. el imi spune ca din cauza debimetrului de aer , ca el nu functioneaza bine si baga aer mai putin, face ca si relantiul sa fie mai mic , masina sta mai subturata si de aia sta becul rosu aprjns doar cand sta in relanti . V arog sa ma ajutasti cu un sfat ce sa fac , ca nu as vrea sa bag o groaza de bani, poate ati mai intalnit careva prblema !!!!!!
Link to comment
Share on other sites

ce presiune ulei ai la relanti cu motorul cald?

sincer nu mai stiu ca m-a bagat in ceatza omu cand mi-a zis toate masuratorile la tot . el imi spunea ca atat ii da ca relantiul este mai jos decat minim si debimetrul de aer baga mai punti aer, asa zice diagnoza :(

Link to comment
Share on other sites

Mai sus ai o intrebare la care nu ai raspuns: Ce turatie iti indica turometrul la ralanti?

800 scade si pana la 500 si iar revine la 800

 

800 scade si pana la 500 si iar revine la 800

presiunea la ulei nu stiu cat e , pentru ca nu dadea eroare sau nu gasea nimik defect la presiune . el gasea doar la relanti si debitmetru ca baga mai putin aer :(

Link to comment
Share on other sites

800 scade si pana la 500 si iar revine la 800

 

 

presiunea la ulei nu stiu cat e , pentru ca nu dadea eroare sau nu gasea nimik defect la presiune . el gasea doar la relanti si debitmetru ca baga mai putin aer :(

 

presiunea de ulei trebuie sa o masori, chiar si la 500rpm nu trebuie sa se aprinda becul, asta inseamna ca ai pompa de ulei sau linia praf

 

cum nu gasea nimic defect daca se aprinde in mers becul la ulei?

 

baga mai putin aer pentru ca trage aer fals, debitmetrul inregistreaza ce trece prin el nu prin gaurile din furtune

 

parerea mea este sa cauti un service serios

 

 

 

 

 

Edited by BOASKA
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ai 2 probleme majore cu care te confrunti: presiunea mica de ulei (ar fi util sa ne spui cati Km reali are masina) si daca s-a facut vreodata schimbul de ulei la timp si ce tip de ulei s-a folosit( conteaza mult in ce stare ai luat-o si daca s-a intervenit asupra ei)

Chiar si la turatii foarte mici becul nu ar trebui sa se aprinda,posibil ca uzura pompei de ulei sa fie mare,daca mai adaugi si faptul ca in motor o fi

si namol amestecat cu ulei, atunci asta e.Singura modalitate de remediere ar fi de dat jos baia de ulei ,si pompa si vazut in ce stare se afla.

2-Variatiile la relanti nu au nicio legatura cu becul,desi cu cat turatia e mai mica cu atat si presiunea de ulei scade.

Foarte posibil sa ai un furtun spart ca sa traga aer fals pe undeva, infige joja de ulei bine, si incearca asa :desfa furtunul de recuperare gaze arse de la capatul care intra in galeria de admisie, lasa capatul lui in aer, si in locul de unde l-ai scos (teava care intra in galeria de admisie)astupa teava cu un dop de

cauciuc,o bucatica de lemn taiata rotund , cu orice care ar putea astupa teava care intra in galeria de admisie.

Ai grija sa nu incurci capacul de _chiulasa_ cu galeria de admisie, ca nu cumva sa astupi iesirea gazelor arse din capacul de _chiulasa_.

Daca astfel iti va sta la relanti ,iti voi spune in continuare ce sa faci, dar problema mare este pesiunea scazuta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ai 2 probleme majore cu care te confrunti: presiunea mica de ulei (ar fi util sa ne spui cati Km reali are masina) si daca s-a facut vreodata schimbul de ulei la timp si ce tip de ulei s-a folosit( conteaza mult in ce stare ai luat-o si daca s-a intervenit asupra ei)

Chiar si la turatii foarte mici becul nu ar trebui sa se aprinda,posibil ca uzura pompei de ulei sa fie mare,daca mai adaugi si faptul ca in motor o fi

si namol amestecat cu ulei, atunci asta e.Singura modalitate de remediere ar fi de dat jos baia de ulei ,si pompa si vazut in ce stare se afla.

2-Variatiile la relanti nu au nicio legatura cu becul,desi cu cat turatia e mai mica cu atat si presiunea de ulei scade.

Foarte posibil sa ai un furtun spart ca sa traga aer fals pe undeva, infige joja de ulei bine, si incearca asa :desfa furtunul de recuperare gaze arse de la capatul care intra in galeria de admisie, lasa capatul lui in aer, si in locul de unde l-ai scos (teava care intra in galeria de admisie)astupa teava cu un dop de

cauciuc,o bucatica de lemn taiata rotund , cu orice care ar putea astupa teava care intra in galeria de admisie.

Ai grija sa nu incurci capacul de _chiulasa_ cu galeria de admisie, ca nu cumva sa astupi iesirea gazelor arse din capacul de _chiulasa_.

Daca astfel iti va sta la relanti ,iti voi spune in continuare ce sa faci, dar problema mare este pesiunea scazuta.

masina are 275.450 km. uleiul , cu leiul am facut o prostie. pana acum un an am avut castrol, anul trecut m-a prostit un baiat in fine sa bag ceva ulei ALCO cica nemtzesc , iar am mers pana la 9 mii cu el si am patzit la fel mi s-a aprins becul, am schimbat uleiul si s-a stins, dar acum dupa 100 km deja s-a aprins si am simptomele astea. am schimbat inapoi ulei , castrol dar problema persista, debimetrul nu e ca am pus altul sa vad si tot asa face :(

Link to comment
Share on other sites

Tot la linie sau pompa de ulei este problema,in cel mai fericit caz sa fie infundat sorbul pompei de ulei si sa nu poata trage suficient ulei.

ok, dar de ce face doar dupa ce se incalzeste motorul ? cand il pornesc nu face . primii 10 km nu face nu se aprinde abia dupa ce se incalzeste motorul :(

Link to comment
Share on other sites

Off, problema nu se va rezolva de la sine, neaparat trebuie sa dai jos baia de ulei, si sa verifici toate componentele din motor,

Cand pleci de pe loc uleiul este rece si presiunea e mare ,cand ajunge pe la 80 C uleiul devine mult mai subtire,mai fluid, este doar o descriere doar pentru tine ca sa poti ingelege mai usor ce se intampla in motor,

Nu te lua dupa becul de la ulei deoarece senzorul de ulei mai ales la masinile cu numar mare de Km, este o pacaleala totala,dacase aprinde dupa 10Km,

inseamna ca ai o problema mare de tot, cu pompa de ulei, in primul rand, dar s-ar putea sa ai probleme mari cu uzura cuzinetilor, a axei cu came, mai bine zis cu lagarele pe care sta axa cu came.

Oricum motorul tot va trebui sa-l desfaci si sa verifici pompa de ulei, (se afla pe axul motorului), si mai ales de verificat uzura lui,si pe unde mai pierde

ulei.

Nu il folosi asa cum este el acum deoarece daca uleiul nu ajunge corespunzator catre cuzineti, si catre lagarele axei cu came, te va costa foarte scump pe viitor.

In legatura cu relantiul , ai incercat ce ti-am sugerat?

Rog raspuns mai detaliat.

Apropo la relanti asa cum este el acum, motorul este zgomotos? Ma refer dupa ce se incalzeste?

In privinta uleiului, de ce nu pui 5w40 original? E 30 lei 1 litru si nu este scump, dar diferenta intre el si altele este foarte mare.

Bulb de presiune este vorba de acea situatie in care presiunea de ulei este prea mare (cu motorul rece sa mergi doar cu 6500 rot/min)si astfel de deschide aceasta supapa si arunca surplusul de ulei inapoi in baia de ulei.

Pacat de masina pentru ca este o masina robusta ,dar ma tem ca la faza cu uleiul ti-ai cam facut-o singur.

Degeaba intrebi in stanga si dreapta cam ce poate fi, nu vei primi decat sfaturi, nimeni nu se baga la desfacut motorul.

Cel mai bine ar fi daca ai gasi pe cineva care sa te poata ajuta macar sa poti da jos baia de ulei, si capacul de la _chiulasa_ sa poti verifica cat de cat uzura motorului, si puse inapoi, pompa de ulei.

Edited by cristianro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

o sa incerc sa fac asta :( . motorul nu scoate nici un zgomot nimic, chiar nu sunt subiectiv , altii mi-au spus ca se mira ca ar trebui sa faca un zgomot urat sa tremure orice . masina merge bine, trage , nu pierd nici un gram de ulei nu scoate fum . :( off doamne, asta e, o sa il duc sa il desfaca sa vedem ce o fi .muultumsc mult de sfaturi !!!!!
Link to comment
Share on other sites

deci ma dispera astia care dupa ce ca nu ofera toate detaliile de la inceput si omit lucruri, pe urma incep sa desfaca firul in 4 si sa te puna sa ghicesti ce dracu e stricat fara sa vezi

 

ti-am spus sa masori presiunea la ulei cu manometrul, la cald, nu mai o da de gard si zi cat era presiunea cand a masurat-o ala

 

e clar ca daca ai o problema la pompa sau cuzineti apare mai ales la cald cand se subtiaza uleiul

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

sar putea sa fie pur si simplu doar senzorul daca nu se aude nimic la motor? ceva asemanator creed ca am si eu numai ca mie mi se aude urat rau motorul.... :( :(

Senzorul este o pacaleala totala in sensul ca eu l-am dat jos si prin locul unde ar trebiu sa intre uleiul am suflat eu aer, si surpriza !!! S-a stins becul

de la bord.

Zgomotul mare al motorului depinde de unde vine, inseamna uzura mare, si in primul rand nu prea a primit ulei de calitate cand trebuia.

Dar se poate remedia.

Link to comment
Share on other sites

deci ma dispera astia care dupa ce ca nu ofera toate detaliile de la inceput si omit lucruri, pe urma incep sa desfaca firul in 4 si sa te puna sa ghicesti ce dracu e stricat fara sa vezi

 

ti-am spus sa masori presiunea la ulei cu manometrul, la cald, nu mai o da de gard si zi cat era presiunea cand a masurat-o ala

 

e clar ca daca ai o problema la pompa sau cuzineti apare mai ales la cald cand se subtiaza uleiul

nu tre sa te enervezi pe mine ca pun intrebari si apropo, bulbul de presiune era problema , m-a costat o avere adica 28 lei . hai noroc !!!!!

 

pentru cei ce au problema pe care am aratat-o eu mai sus. la mine rezolvarea a fost bulbul de presiune si costa 28 lei. acesta scapa ulei, nush cum, dar in contactul ala de la mufa era ulei si bulbul era praf. spr sa nu mai am probleme. am mers cu ea sa vad, o sa fac o cursa mai lunga si o sa revin cu pareri daca se schimba ceva daca nu inseamna ca asta a fost problema. multa sanatate !!!!!

Edited by oanu03
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pentru cei ce au problema pe care am aratat-o eu mai sus. la mine rezolvarea a fost bulbul de presiune si costa 28 lei. acesta scapa ulei, nush cum, dar in contactul ala de la mufa era ulei si bulbul era praf. spr sa nu mai am probleme. am mers cu ea sa vad, o sa fac o cursa mai lunga si o sa revin cu pareri daca se schimba ceva daca nu inseamna ca asta a fost problema. multa sanatate !!!!!
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

pentru cei ce au problema pe care am aratat-o eu mai sus. la mine rezolvarea a fost bulbul de presiune si costa 28 lei. acesta scapa ulei, nush cum, dar in contactul ala de la mufa era ulei si bulbul era praf. spr sa nu mai am probleme. am mers cu ea sa vad, o sa fac o cursa mai lunga si o sa revin cu pareri daca se schimba ceva daca nu inseamna ca asta a fost problema. multa sanatate !!!!!

 

salut,

am un e46 320d 2003 150hp

 

imi poti spune daca aveai aceste simtome?

 

daca opresc motorul si dupa 1-2 minute il pornesc, se aprinde bec galben presiune ulei cu motorul cald, dupa 15-20 sec de la pornire, indiferent de turatia motorului.

dupa cateva secunda (cca 10sec) se stinge becul.

folosesc ulei bmw longlife 5w30, am 8000 km cu uleiul. este al 4 -lea schimb de ulei cu aceasta specificatie,

multumesc

Link to comment
Share on other sites

salut,

am un e46 320d 2003 150hp

 

imi poti spune daca aveai aceste simtome?

 

daca opresc motorul si dupa 1-2 minute il pornesc, se aprinde bec galben presiune ulei cu motorul cald, dupa 15-20 sec de la pornire, indiferent de turatia motorului.

dupa cateva secunda (cca 10sec) se stinge becul.

folosesc ulei bmw longlife 5w30, am 8000 km cu uleiul. este al 4 -lea schimb de ulei cu aceasta specificatie,

multumesc

 

Daca e vorba de martorul asta din imaginea atasata dar uleiul e la nivel, e senzorul de nivel ulei.

post-72367-0-04249400-1431964694_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.