Jump to content

martor rosu de la ulei aprins doar cand sta la relanti


Recommended Posts

Daca mai apare, verifici nivelul de ulei si completezi daca este la minim. Daca nivelul este la maxim cand schimbi prima data uleiul, schimbi si senzorul.

 

apare la fiecare pornire ( dupa cateva secunde) si dispara 10-15 secunde.

nivelul este aproape de maxim.

revin cu informatii dupa ce rezolv defectiunea, cel mai probabil senzor nivel ulei.

numai bine si fara reparatii majore :)

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Salut ! Pentru a nu deschide un nou subiect o sa postez aici.

Am un Bmw E46 2.2 benzina M54 din 2001, sedan, si dupa ce se incalzeste motorul imi licare becul de la ulei rosu la relanti(cum apas acceleratia se stinge). Am schimbat senzorul de presiune(nu original, Fae daca nu ma insel), am schimbat ulei si filtru, ulei castrol 5w-40 si filtru Mann, degeaba, am fost la service, cand uleiul are 90 de grade presiunea este 0.50 bar,iar la 2500 de ture este 3.5 bar, am dat baia jos si mi s.a recomandat sa.i schimb cuzineti de la biela,degeaba, am incercat si cu o alta pompa de ulei SH, si cu asta face exact la fel, am mai schimbat oringurile de la tija filtrului de ulei(cele 2 verzi) nici un rezultat. Motorul si la rece si la cald se aude la fel(nu bate), Acum 3 saptamani i.am facut si segmentare ( pentru ca erea necesar) segmenti noi, _chiulasa_ rectificata + garnitura noua, asa cum erea de asteptat nici asta n.a avut niciun efect, aici precizez ca cei de la service s.au uitat insistent la palier, la cuzineti si la arbore, mi.au spus ca pe acolo nu se pierde presiune, axa cu came este ok. Astazi dupa ce oprisem masina cam de 8 ore, am desfacut capacul la filtrul de ulei si acolo n.aveam ulei aproape deloc(erea gol), se poate sa se piarda presiune din cauza carcasei filtrului de ulei, aceasta am inteles ca are 2 supape, imi puteti spune ce rol au acestea ? si ce sa fac in continuare ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ai cautat in manuale cat ar trebui sa fie presiune la cald?

Supapele din filtru *cred* ca au legatura numai cand motorul e oprit, nu in mers.

Daca presiune intradevar e prea mica, s-ar putea sa lipseasca undeva in circuitul de presiune o garnitura sau dop, sa nu fie strans bine ceva.. e greu de spus asa.

Link to comment
Share on other sites

Cauta pe forumurile de afara ca e o problema comuna la M54 din cate am citit la un moment dat.

Turatia de la relanti este foarte aproape de limita presiunii.

 

http://www.e46fanatics.com/forum/showthread.php?t=848952

http://www.e46fanatics.com/forum/showthread.php?t=769289

http://www.e46fanatics.com/forum/showthread.php?t=790607

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.