Jump to content

interpretare INPA


Rapy22

Recommended Posts

Salutare,

 

Dupa ce am pus aseara pe masina diagnoza sa verific parametrii am vazut ca la engine nu am erori.. si dupa am verificat putin sondele.. doar ca nu inteleg din parametri din imagine.. sunt functionale.. in ce stare>>?

 

e46 2.0 143 cp n42

 

Va multumesc

post-57457-0-59941400-1409820554_thumb.jpg

Edited by Rapy22
Link to comment
Share on other sites

ai 2 galerii de evacuare, si pe ambele ai 2 sonde lambda, inainte si dupa catalizator. cel de dinainte e important pentru amestecul aer+benzina, cel de dupa e doar pt monitorizarea polutiei/catalizatorului.

Bank 1 si 2 sunt galeriile.

 

e important ca incalzirea sa scada de la 100% cat timp motorul e rece, treptat cum se incalzeste motorul. Daca incalzirea ramane 100% tot timpul, o sa primesti si eroare, si inseamna ca s-a ars incalzirea in sonda. De obicei sensorul O2 in sine nu se strica ci incalzirea si asta face ca sensorul sa nu mai functioneze in parametrii.

Link to comment
Share on other sites

ai 2 galerii de evacuare, si pe ambele ai 2 sonde lambda, inainte si dupa catalizator. cel de dinainte e important pentru amestecul aer+benzina, cel de dupa e doar pt monitorizarea polutiei/catalizatorului.

Bank 1 si 2 sunt galeriile.

 

e important ca incalzirea sa scada de la 100% cat timp motorul e rece, treptat cum se incalzeste motorul. Daca incalzirea ramane 100% tot timpul, o sa primesti si eroare, si inseamna ca s-a ars incalzirea in sonda. De obicei sensorul O2 in sine nu se strica ci incalzirea si asta face ca sensorul sa nu mai functioneze in parametrii.

 

 

Multumesc pentru raspuns, eu cand am facut poza eram cu motorul pornit si temp la apa la jumate...dar statuse vreo 1 ora inainte sa o pornesc. cum ti se par valorile din poza?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Salutare... am si eu urmatoare eroare in INPA, si nu prea inteleg exact de la ce este....? precizez ca am sters-o si acum cateva zile..am mers o zi intreaga nu a mai aparut si azi cand am pus iar diagnoza a aparut...si din ce am mai observat am si consumul putin ridicat.. sau poate doar asa mi se pare mie... precizez ca in bord nu afiseaza nimic si porneste perfect

post-57457-0-90772800-1416227131_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Engine / Motor:

- Fault: Camshaft sensor inlet / Misfiring , several cylinders / TD-signal electrical activity diagnostic / Camshaft sensor fault inlet / Misfire detection error summation / Adaptation mixture at idle

- Code: BMW 2781

 

asta imi aparea prin bmw what(singura eroare).... banuiesc ca este acelasi lucru?

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri si lamuriri... chiar vreau sa zic ca am verificat iar.. si nu mai am eroare.. dupa ce am sters-o ieri.. deci cum am fost sfatuit este sa inlocuiesc senzori intre ei si astfel imi dau seama rapid daca este pe duca si care:) ... dar m-am lamurit ca nu este grav.. si momentan nu afecteaza cu nimic:D
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.