Jump to content

VAND BMW 320CI 2000


Vlad_E30_E46

Recommended Posts

apoi trebuia sa vand chip-uri care pot face o masina sa traga asa dintr un 320i:))

multumesc, numai bine.....daca nu se da, esti invitatul meu sa o vezi si testezi oricand

 

 

Merci , am avut 328i , si acum ii duc dorul, acum am un peugeut 308 1.6 HDI super economic, dar cam atat mi-e dor de sensatiile din bmw , la anu am zis ca revin sigur la origini :D

Link to comment
Share on other sites

te inteleg perfect....mie mi a ramas inima la "urs"...de mai bine de 10 ani de cand nu l mai am, sunt intr o continua cautare de un urs adevarat...din pacate cele bune nu s de vanzare, cele de vanzare sunt....iar de luat de la 0 unul, cum de altfel ar merita o masina de genul asta, nu am timp.... asa ca...sper in fiecare an ca il voi gasi...:)
Link to comment
Share on other sites

sincer, eu nu am gasit niciunul interesant la un pret decent....e unul ce pare cat mai aproape de original, la cluj, dar e 4.500euro(si taa recuperata)....poate isi merita banii dar eu nu am disponibila suma asta pentru un urs...cel putin nu acum....

poate daca vand coupe-ul...asa ca: sus cu el! :) isi merita fiecare banut

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salut, nu s interesat de schimburi, dar ne auzim cu placere dupa ce se vinde a ta, daca mai e la mine coupe-ul... iti pot spune ca i spectaculoasa ca tras si senzatii, impecabil tehnic si foarte bine estetic, si cu siguranta extrem de placuta senzatia ca nu tre sa dai 2200ron la stat degeaba pentru a avea un astfel de motor...de banii de impozit iti poti face un miniconcediu, sau faci cate ceva la masina.... m am lungit cu raspunsul:)

ne auzim, stima

Link to comment
Share on other sites

Te salut,

Masina ta este interesanta sper ca esti constient ca la RAR treci numai daca esti in regula (cunosti etc).

In alt doilea rand sigurul avantaj pe care i-l ofera aceasta masina este faptul ca scutesti ceva banuti la impozit (asta daca o treci de RAR si o inscrii).

Sunt absolut constient cata munca este sa trasformi un 2,0 in 3,0. Numai ca banii bagati nu se scot niciodata.

Ideea este simpla un 3,0 in mintiile lui cu dotariile masinii tale ajunge undeva la 4000 E poate chiar cu packet M cine stie...

Tu vrei pe masina ta 5200 E asta inseamna ca diferenta de 1200 E cat vrei tu mai mult fata de cea ce este pe piata o scadem la impozit anual la un motor de 3,0.

Cu alte cuvinte tu ceri pe masina ta pretul corect + inca 3 ani de impozit pentru un 3,0 care este drept pe acte si pe serii si nu te doare capul..

Acum nu vreau sa fiu carcotas ca stiu ce inseamna munca la o masina si mi-am luat-o de multe ori dar fiti fratilor constienti de aceste modificari nu o sa mai scoateti niciodata banii bagati.

 

Spor la vanzare.

P.S -asta este realitate in ziua de azi

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

cristi, incerc sa ti raspund punctual:

-rar-ul se trece deoarece este totul in regula, si mai simplu, daca cinea are dubii ii dau masina cu autenticitatea in ea, valabila 60 de zile din clipa in care batem palma(si asta fara pile, fara interentii sau minuni, doar ca sa fie omul impacat) si cu asta ti am rezolat intreaga prolema a inmatricularii masinii!

-acest SINGUR avantaj, cum il numesti tu, este lucrul care face masina mult mai valoroasa decat pretul pe care eu il cer, mult mai valoroasa decat orice 330 cu orice calcule s ar face...de unde las eu masina, si cu mentiunea respectiva in carte, masina poate ajunge orice monstru cu 6 in linie.....la un minuscul avantaj/impozit de nici 200lei...

-pui problema putin tendentios si fals intelegator, legat de faptul ca banii bagati nu se scot.....eu nu vorbesc aici ca altii de bani de revizii, de consumabile sau altele...si nu ma astept sa scot banii sau munca, cumva.....te rog sa intelegi si sa treci prin minte affirmatiile astea, deoarece vorbim de 5000de euro nu de sume.......nu mi scot nimic la banii astia, nici pe departe.....ba sa inteleg ca tu vezi normal sa o dau cu pretul simplu al unui 330? adica nici macar acel "singur" avantaj cum il numesti tu sa nu fie o minima diferenta oare?

-ce mi calculezi tu la 4000, este la 4000 tocmai fiindca este 330, cine are motoare mai maricele la vanzare stie ce vorbesc, ba chiar daca cercetezzi tu sau oricine mai bine, observi simplu ca 320 este mai scump decat 330, si asa se intelege mai bine ce subliniez.....cu alte cuvinte, ca sa ti iasa bine calculele acum: eu nu ti vand un 330(4000euro cum zici tu) cu impozite de 320, ci poti considera ca ti vand un 320(4500-5000) care trage ca un 330 :)...

-si daca cineva vede in modul supercorect(real ingust) pus de tine problema, asta inseamna ca dupa 2 ani(nu 3 ) impozitul tau de 500euro pe an la acel 3.0, cu masina luata de la mine la pretul corect+2 ani impozit, revin, dupa acesti doi ani masina incepe sa se amortizeze platind nici 50euro in loc de 500euro.....deci tot mare avantaj....mare mare...

concluzie: nu scot banii si nici pe departe, ba chiar mare pierdere, pretul este muuuult prea corect indiferent ca masina se vinde greu sau nu(am anticipat alte aberatii), iar dincolo de avantaje/dezavantaje, ai un 6 in linie, oricare e el, chiar si m3 daca vrei, cu nici 200lei impozit, cu mentiune fara serie motor in carte(adica nicio bataie de cap vreodata)....

 

multumesc de urare, sper sa nu fiu inteles gresit, dar nici sa nu inducem lumea in eroare cu "asta e realitatea" cand lucrurile sunt departe de adevar....

stima

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.