Jump to content

Probleme pompa injectie / cap hidraulic


Billy e36

Recommended Posts

Am dat mai multe email-uri la diferite firme specializate diesel si preturile m-au lasat rece spre mut, 250 de lei constatarea si in jur de 450 de lei demontarea si montarea pompei :frantics: , evident in aceste preturi nu intra costul reparatiei. Decat sa dau in jur de 700 de lei doar pentru a vedea ce are exact masina, pai mai bine o duc la reprezentanta. Credeti ca ma primesc cu un model asa vechi? Si cam care ar fi costul diagnozei?
Link to comment
Share on other sites

Nu credeam ca o sa mai apuc ziua asta dar astazi masina s-a reparat. Din greseala am dat peste un mecanic foarte bun si s-a rezolvat chiar in parcarea blocului. A avut trei bujii explodate si cel mai grav lucru, acestea au fost verificate inainte de alti trei ''mecanici'' dar se pare ca verificau doar daca primesc curent, nu si starea lor.

 

Acum am o alta ingrijorare, atasez si o poza mai jos, sunt curios, partea bujiei care practic face aprinderea unde sa fi disparut? Sper ca nu mi-a cazut in cilindrii si sa creeze probleme pe viitor.

 

http://s23.postimg.org/gl4c1b6nr/11060882_858151564251027_6232299232731371184_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Asta DA solutie ! Foarte simplu dar si complicat in acelasi timp. Am zambit, amintindu-mi ca e primul lucru care-l fac primavara cand nu porneste masina de tuns iarba .... se verifica bujia. Totusi care e legatura cu pierderea de putere si faptul ca nu se accelera intotdeauna la apasarea pedalei ???
Link to comment
Share on other sites

Asa facea in toamna, dupa ce schimbasem doar distributia, imi forta in pompa de injectie aceasta fiind deja uzata, mai ales capul hidraulic.

 

Update - masina tot nu porneste, e o imbunatatire dar tot nu este ce trebuie, insa am dat de un tester adevarat si a dat LOW PRESSURE DIESEL sau ceva de genul. Banuiesc senzorul ECT, vedem maine ce surprize o sa mai apara.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

Am revenit cu aceeasi problema, porneste foarte greu daca afara sunt mai putin de 20 de grade si daca sta peste noapte sau mai mult de 10 ore. M-am resemnat, dupa verificat bujii si alte cateva minuni, verdictul este acelasi, pompa de injectie.

 

Dar am observat ca daca arunc cu apa fiarta pe aceasta (cam o sticla de 2 L) si dupa ii dau la automat porneste la sfert, si va intreb, pot sa stric ceva pe acolo daca iarna asta o pornesc cu ajutorul acestei metode?

Edited by Billy e36
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.