Jump to content

e46 320D 2005 212k km ce ulei ?


actylise

Recommended Posts

Din cate stiu de la fostul proprietar al masinii reiese ca are DPF( masina este din 08-2004,euro 4,motor M47N,150 cp).Cum aflu daca are sau nu DPF?Multumesc!

 

Nu are DPF. Pentru ca este EURO 4!

Euro 5 a "adus" prea detestatele filtre DPF! Cum altfel crezi ca s-a redus ... poluarea?? Putin din ECU .. tolerante si mai mici, ulei... motor tinut din scurt... iar consumatorii trebuie sa suporte daca isi permit ... scuze nu am vrut sa fiu ironic :geek:

 

A daca nu ma crezi pe cuvant.. Uita-te cu ochii tai incepand de la evacuare pana la toba finala...dupa doua sonde care ar trebui sa fie infipte inainte si dupa fitru respectiv. Cred ca primele modele au venit cu filtru catalizator. Dar, se poate sa ma insel, stiu ca au aparut mai apoi si doua in una ...:wacko:

A ta face parte, daca ar avea din primele modele :flowers: (scuze) :pardon:

Edited by beemer_owner
Link to comment
Share on other sites

Esti sigur?

Mai gandeste-te.

 

LE: e60 nfl e euro 4

Nu inteleg intrebarea.

Nu lucrez la bmw sa am raspuns in maneca... dar cred ca normele de poluare se intrepatrund in functie de capacitatea motorului si pot "intra" prin poluarea data chiar in 2010.

Iata:

 

http://cararac.com/emissions/bmw/5-series.html

:winkcool:

 

Ce a adus, parerea ta, introducerea filtrului DPF?

Edited by beemer_owner
Link to comment
Share on other sites

Cred ca am deschis o "cutie cu viermi" adica un subiect necunoscut (multora) pe care recunosc nu il stapanesc in totalitate (nu ca nu mi-as dori ;) dar.. Mai bine sa citez neavizata wikipedia, "In 2000, in anticipation of the future Euro 5 regulations PSA Peugeot Citroën became the first company to make filters standard on passenger cars" deci daca din 2000 a fost intentia introducerii acestor filtre ce ar mai fi de zis?

 

Sursa: http://en.m.wikipedia.org/wiki/Diesel_particulate_filter

Edited by beemer_owner
Link to comment
Share on other sites

Este Euro 4 si cu DPF dar si fara DPF! Cred ca au mai fost discutiile astea, filtrul de particule retine acea funingina specifica motoarelor diesel! Cel putin la Euro 4, nu acest DPF iti da norma euro! La Euro 5, cel mai probabil ca da, nu cred ca mai exista motor diesel euro 5 fara DPF! Caz concret la mine, a mea este Euro 4, fabr 2007 si nu am DPF! Pe de alta parte sunt altele chiar si 2005 care au DPF si sunt tot Euro 4!

 

 

 

 

LE. DPF a venit inca de pe vremea cand s-a implementat Euro 4, doar ca nu era obligatoriu acest filtru ca sa atingi aceasta norma! Era ceva extra, in plus, de aceea si taxa de poluare la inceput era mai mica, aveai o reducere de 25% daca masina avea si DPF, pe langa norma in sine de Euro 4! La Euro 5, asa cum am mai zis, DPF-ul este obligatoriu ca sa indeplinesti cerintele specifice acestei norme! Poate ca pana la urma in asta a constat Euro 5, un Euro 4 la care I-au adaugat "obligatoriu" si DPF-ul!

Edited by RaYn3
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Este Euro 4 si cu DPF dar si fara DPF! Cred ca au mai fost discutiile astea, filtrul de particule retine acea funingina specifica motoarelor diesel! Cel putin la Euro 4, nu acest DPF iti da norma euro! La Euro 5, cel mai probabil ca da, nu cred ca mai exista motor diesel euro 5 fara DPF! Caz concret la mine, a mea este Euro 4, fabr 2007 si nu am DPF! Pe de alta parte sunt altele chiar si 2005 care au DPF si sunt tot Euro 4!

 

Pentru ca cel mai orobabil se MASOARA POLUAREA pe tester... masina putand avea motor de capacitate mare si CU FILTRU DPF sa se inscrie in norma Euro 4.

Euro 5 ca si euro 6 introdusa anul acesta cred ca clasifica mai bine,dupa anul fabricatiei... dar din nou probabil cerinta de motoarea mai puternice.. Determina punerea filtrelor si implicit norma de poluare specifica..

Link to comment
Share on other sites

Nu are DPF. Pentru ca este EURO 4!

Euro 5 a "adus" prea detestatele filtre DPF! Cum altfel crezi ca s-a redus ... poluarea?? Putin din ECU .. tolerante si mai mici, ulei... motor tinut din scurt... iar consumatorii trebuie sa suporte daca isi permit ... scuze nu am vrut sa fiu ironic :geek:

 

A daca nu ma crezi pe cuvant.. Uita-te cu ochii tai incepand de la evacuare pana la toba finala...dupa doua sonde care ar trebui sa fie infipte inainte si dupa fitru respectiv. Cred ca primele modele au venit cu filtru catalizator. Dar, se poate sa ma insel, stiu ca au aparut mai apoi si doua in una ...:wacko:

A ta face parte, daca ar avea din primele modele :flowers: (scuze) :pardon:

Sa inteleg ca poate sa fie valabila oricare din variante,adica sa fie acolo DPF-ul sau sa nu ,ca sa fiu sigur trebuie sa arunc o privire sub ea si sa tin cont de ce ai zis tu...cred ca in wekend o sa fac asta si o sa va tin la curent(poate mai sunt si alti interesati de asta)

Multumesc oricum :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca este mare sau nu. Eu am un E46 320d din 99'(ieri a facut 250.000km) si de cand ii la mine, 2 ani, bag de la BMW 5W40 sau 5W30 (nu mai stiu exact) si nu completez de la schimb la schimb(schimb la 15.000km). Nu zic ca nu consuma deloc, consuma dar nu atat cat sa imi dau seama pe joja. Ce am observat in diminetile reci, dupa ce pornesc se aude un zgomot mai pronuntat de la motor timp de 1-2 secunde, probabil pana urca uleiul in motor, nu stiu exact. Edited by Vlad320
Link to comment
Share on other sites

Am un 320d 110kw din 2004 fl, cu Castrol 5w30 Edge dupa 5000km nivelul e la jumate din minim si maxim pe joja, am 325.000km.

E un consum mare de ulei? Mentionez ca nu am scurgeri pe motor.

Din cate stiu intre minim si max pe joja e diferenta de 1 litru.

Considerand 5000 de km si numarul de km din bord si 1/2 litru dus, nu e un consum mare.

In toate locurile unde am citit despre ulei consumat, 1 litru pe schimb nu e mult.

Eu la a mea, ii drept ca ii fac meandre si incalzesc motorul vreo 4 minute cand sunt 0 si sub 0 celsius. Nu consum cat tine (stiu ca o sa surprind) dar la peste 300k in bord nu consum (cateodata) nici litru intre schimburi.

Cred ca tine si de cat de greu ti-e piciorul pe acceleratie la plecare de pe loc. Eu nu ma agit. :artist: Fara dorinte mari de la trafic :naughty:

Accelerarile bruste duc la cel putin doua lucruri ulei si carburant pe teava mai mult... Asta e ce am observat eu

Link to comment
Share on other sites

Ar fi ok daca as trece pe 5w40? S-ar reduce un pic consumul?

 

Din cate stiu intre minim si max pe joja e diferenta de 1 litru.

Considerand 5000 de km si numarul de km din bord si 1/2 litru dus, nu e un consum mare.

In toate locurile unde am citit despre ulei consumat, 1 litru pe schimb nu e mult.

Eu la a mea, ii drept ca ii fac meandre si incalzesc motorul vreo 4 minute cand sunt 0 si sub 0 celsius. Nu consum cat tine (stiu ca o sa surprind) dar la peste 300k in bord nu consum (cateodata) nici litru intre schimburi.

Cred ca tine si de cat de greu ti-e piciorul pe acceleratie la plecare de pe loc. Eu nu ma agit. :artist: Fara dorinte mari de la trafic :naughty:

Accelerarile bruste duc la cel putin doua lucruri ulei si carburant pe teava mai mult... Asta e ce am observat eu

Ce ulei folosesti?

Link to comment
Share on other sites

NU va mai stresati! BMW spune ca un consum de ulei de pana in 0,7l/1000Km este un consum normal! Nici nu te baga aia in seama din reprezentante daca se incadreaza in acest consum! Desi, nu-I tocmai in regula, dar treaca mearga! De obicei un diesel mananca ulei pe la turbina, lagarele de ungere mai exact, iar la un benzinar de vina sunt simeringurile de la supape! Asta in considerentul in care nu exista scurgeri de nici un fel, garniturile sunt in regula etc!
Link to comment
Share on other sites

NU va mai stresati! BMW spune ca un consum de ulei de pana in 0,7l/1000Km este un consum normal! Nici nu te baga aia in seama din reprezentante daca se incadreaza in acest consum! Desi, nu-I tocmai in regula, dar treaca mearga! De obicei un diesel mananca ulei pe la turbina, lagarele de ungere mai exact, iar la un benzinar de vina sunt simeringurile de la supape! Asta in considerentul in care nu exista scurgeri de nici un fel, garniturile sunt in regula etc!

Mi se pare foarte mult 0.7l/1000km. Si la cati km zice BMW sa faci schimbul? Daca faci schimbul la 15k km completezi in total 10.5l. Aproape de doua ori cat incape intr-un motor de E46 320d.

In cazul de fata pot sa ma declar fericit. Eu nu completez deloc intre schimburi.

Edited by Vlad320
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.