Jump to content

Problema e46 318i nfl


Recommended Posts

Buna seara, am o problema la care nu ii pot da de capat...

La 500 de km trebuie sa alimentez cu 1,2 litri de antigel, am schimbat cotul de apa din spatele motorului, garnitura de la termostat ca zemuia si tot pierde apa...

Ce am observat ii ca radiatorul ii rece, furtunul de la termostat ii rece si sub presiune iar celalalt furtun ii fierbinte...

Motorul se incalzeste relativ repede in jur de 10 minute si ii la `90` de grade, caldura baga bine in habitaclu.

Ii posibil sa fie garnitura de _chiulasa_? Apa nu este in ulei iar pe toba iasa putina apa si mult abur dar banuiesc ca ii normal pentru vremea asta.

 

Pe busonul de la ulei este putina spuma dar mecanicii zic ca-i normal de la condens cica...

Link to comment
Share on other sites

Furtunul care merge de la termostat la radiator trebuie sa se incalzeasca normal dupa ce deschide termostatul...daca nu ai schimbat termostatul ar fi bine sa il inlocuiesti...si eu am avut o problema relativ asemanatoare...caldura baga,acula statea la 90,tot normal,doar ca imi cam facea presiune in sistem ,deschidea supapa de la busonul vasului de expansiune...cu putina spuma e normal ,condens,drumuri scurte,etc. Si mie mi se face dar numai in perioada de iarna a anului,in rest nu.
Link to comment
Share on other sites

Am inteles, maine schimb termostatul.... Masina ii adusa in 2012 iar termostatul este original BMW cred ca nu a fost schimbat. Apa care o pierd sa fie din cauza asta? Sa iasa pe la supapa de la vas? Ciudat ca sub radiator pe scutul de la motor nu se vad urme...

 

Poate nu ajunge apa la 105 pe vremea asta si deaia nu deschide.

Link to comment
Share on other sites

Am inteles, maine schimb termostatul.... Masina ii adusa in 2012 iar termostatul este original BMW cred ca nu a fost schimbat. Apa care o pierd sa fie din cauza asta? Sa iasa pe la supapa de la vas? Ciudat ca sub radiator pe scutul de la motor nu se vad urme...

 

Poate nu ajunge apa la 105 pe vremea asta si deaia nu deschide.

 

Vasul nu are supapa,busonul vasului are o supapa care deschide daca creste presiunea in sistem peste 2 bari...iar temperatura apei/antigelului trebuie sa ajunga la 105 grade indiferent de cate grade sunt afara,aia e temp optima de functionare. Verifica si radiatorul sa nu ai ceva pori ca pe acolo se mai duce de obicei si sa nu observi...

Link to comment
Share on other sites

mie imi pierdea pe la un oring din capatul la piesa asta 1. spre habitaclu.

si tot asa imi pierdea f mult.

 

daca ai asa mari pierderi urc-o pe elevator trebuie sa se vada pe undeva daca pierde atat. mai verifica si robinetul de caldura sau furtunele care se duc spre aeroterma.

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat cotul acela iar in habitaclu nu este apa. Daca ar curge pe la radiatorul din interior as vedea pe mocheta.

 

Astept cateva zile sa vad daca mai pierde antigel. Termostatul functioneaza se incalzeste si celalalt furtun si porneste termocupla dar parca furtunele sunt cam tari iar cel de la termostat ramane mai rece ca celalalt.

 

Si radiatorul ii vesnic rece...

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat cotul acela iar in habitaclu nu este apa. Daca ar curge pe la radiatorul din interior as vedea pe mocheta.

 

Astept cateva zile sa vad daca mai pierde antigel. Termostatul functioneaza se incalzeste si celalalt furtun si porneste termocupla dar parca furtunele sunt cam tari iar cel de la termostat ramane mai rece ca celalalt.

 

Si radiatorul ii vesnic rece...

 

Poti sa faci un leak test cu solutie UV si acolo o sa vezi pe unde iti curge daca iti curge ;)

Link to comment
Share on other sites

Vor sa schimbe garnitura de _chiulasa_ :)) nu ma duc... Motorul functioneaza corect..

 

Mergi in mai multe locuri,oamenii astia sunt diferiti,parerile sunt diferite..poate sa functioneze motorul foarte corect si sa ai probleme la chiulasa/garnitura...numai nu mai astepta atata...o sa fie din ce in ce mai rau...

Link to comment
Share on other sites

Preietene...daca ei vor sa dea jos garnitura de chiulasa, inseamna ca se bazeaza ei pe ceva(sau NU :wink: ). Eu mi-am rezolvat singur problema: presiune mare in furtune, pierdea antigel(dar nu se vedea pe unde), nu aveam antigel in ulei sau invers, nu scotea fum alb(abur). Mi-am luat liber o zi(avend in vedere preturile exorbitante cerute pt. demontarea chiulasei) si am dat-o jos si ce sa vezi: apa in capul pistonului 4. Ii facusem si test de presiune, dar degeaba...crestea foarte greu si nu mai mult de 1 bar-1 bar si ceva.

Explicatia este: in timpul mersului o parte din "presiunea" din capul pistonului intra in instalatia de racire, ca apoi, dupa o stationare de cateva minute/ore sa se inverseze operatiunea(presiune in instalatie si implicit antigel inapoi in piston), de unde rezulta doar o "pornire in 3" pt. cateva secunde si consum de antigel. In rest masina mergea normal, fara alte probleme.

Sper ca ai inteles ce am vrut sa spun si....bafta la rezolvarea problemei!

Edited by danny84
Link to comment
Share on other sites

Salut, la acel cot din spatele motorului, furtunul gros cu clema care intra in el are un oring pe interior. Am avut aceeasi problema, cand am schimbat cotul, s-a miscat oringul ala din furtun si curgea.

Bravo man! Intradevar curge pe la cupla de la furtun.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.