Jump to content

Recommended Posts

Serios...?

 

1) Si eu eram in stare sa diagnostichez lantu rupt (mai putin pompa)

2) Si eu puteam sa-i refuz reparatiile alea

3) Si eu ii puteam trimite la reconsitionat chiulasa...(intamplator chiar stiu in cluj service care se ocupa si se ocupa bine cu asa ceva)

4) Si eu ii puteam schimba suportii de numere dar probabil dupa cele 3 puncte intamplate mai sus le puneam inapoi pe ale lui de jena...

 

Asta ma face umpic mai profesionist ca voi...

 

Hai sa povestim frate...sincer is om calm...dar asa cum m-ai vazut cand ne-am intalnit nu stiu daca m-i s-ar fi intamplat mie si-mi veneai cu explicatiile astea pe forum mai aveam ceva de impartit care sa semene a cuvinte...

 

Nu ne cunoastem si mai bine s-o lasam asa...

 

Daca mecanici au hotarat ca e mai bine sa nu facem reparatia care este problema?

 

Dupa ce s-a gasit pompa de ulei gripata si mai ales ca s-a incercat pornirea motorului pana la epuizarea bateriei, de ce sa risc sa inlocuiesc niste piese si apoi sa pice ceva?

 

Am preferat sa nu mergem mai departe cu reparatia. Punct.

 

Problema cu chiulasa se putea rezolva, Catalin nu a dat nici un semn ca nu este ok reparatia. Daca facea asta primea banii inapoi de la atelierul unde s-a reparat.

 

Asa cum mi-a dat mesaje pe telefon acum 5-6 zile ca nu gaseste filtru epurator putea sa faca acelasi lucru pentru chiulasa.

 

Mike sa incercam sa nu o dam in smardoiala ca nu e cazul!

 

 

 

  • Like 3
  • Downvote 26
Link to comment
Share on other sites

Asa este setarea de PC, cand intru de pe telefon probabil ca e vizible!

 

Probabil ca unde a reparat motorul e mai bun service-ul, noi cand am vazut pompa gripata am ales sa nu il reparam! Asta am spus-o clar dupa ce am vazut pompa!

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
  • Downvote 21
Link to comment
Share on other sites

Pai problema nu cred ca se pune asa. Problema se pune in alt fel. Una este sa spui: "motorul are o defectiune destul de nasoala si noi nu am vrea sa il reparam" si alta e sa spui: "motorul e praf, poti sa il arunci la gunoi ca nu ai ce sa mai faci cu el si nu mai ai cum sa il repari, e terminat tot". Nu cred ca este nimeni absurd sa acuze pe cineva ca nu vrea sa faca o lucrare doar ca are anumite temeri ca aceasta nu va iesi bine. Edited by AlexChris
  • Like 8
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu a spus nimeni ca motorul este praf si sa-l arunce la gunoi, astea sunt exagerari! Am spus doar ca este posibil ca in momentul cand nu a functionat pompa este posibil sa nu fii uns bine turbinele si poate pot fii afectate! Culbutorii erau sparti si exista varianta ca axele sa fie deplasate!

Am recomandat alt motor!

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
  • Downvote 15
Link to comment
Share on other sites

Culbutorii erau sparti si exista varianta ca axele sa fie deplasate!

Am recomandat alt motor!

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

khatalin: Khatalin: " Pompa de ulei era gripata pentru ca un fragment din lantul de

distributie a cazut si a strambat pinionul. Axul pompei s-a strambat

vizibil. Cei de la Bimmer n-au vazut acest lucru pentru ca nu aveau cum

nedesfacand nimic mai jos de chiulasa.

Pentru a ajunge la pompa de ulei si la cuzineti a fost necesara

demontarea unor piese din articulatia fata, amortizorul dreapta fata,

planetarele, diferentialul fata si baia de ulei."

 

Intrebare: ce implica exact constatarea defectiunilor dupa ruperea lantului de distributie, ma refer ca operatiune, ca si costuri e clar 800ron dar ca si manopera ce implica: se desface motorul si angrenajele care ar fi putut fi implicate complet sau se desface o parte dupa care se merge pe presupuneri?

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Din ce vad...concluzia e simpla...omul nu stia unde sa apeleze pt masina...a dat de Bimmer...Andrei stia de Bimmer din moment ce si-au trimis poze...Andrei la sfatuit pe khatalin sa vanda masina si stiind-ul pe Robert care s-a oferit s-o cumpere e umpic anosta treaba ...in sensul ca pe scurt Andrei + Robert = Love. ...s-au cel putin asta am inteles eu...

 

Buna asta. Use a condom at least. :)

 

Acum asteptam coiotii din partea lui Robert sa apara...sau....

Edited by Silviu1980
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Buna seara,

 

A doua zi de cand a fost adusa masina dupa ce a fost demontat capacul de chiulasa,

ti-am trimis poze cu lantul rupt si un devis estimativ de reparatie, ulterior in aceasi zi

mecanici de la service au demontat si capacul de distributie si au gasit si lantul rupt la pompa de ulei si pompa

gripata. Deci constatarea a fost buna, lantul dintre pompa de ulei si vilbrochen rupt precum si cel dintre vilbrochen si pompa de injectie rupt.

Recomandarea service-ului a fost nu de a arunca motorul ci de al inlocui cu altul in stare de functionare!

 

Avand in vedere ca nu se stia singur care din lanturi s-a rupt primul (cel de la pompa de ulei sau de la pompa de injectie)

cu pompa gripata, noi am ales sa nu reparam acel motor, alegerea fiind a ta daca il inlocuiesti sau in repari in alta parte.

 

Oferta pe care ti-am facut-o pentru masina a fost una chiar de bun simt avand in vedere ca o masina in stare buna este incepand cu 14.000euro pana la 20.000euro din 2008 in functie de dotari.

In oferta propusa am luat in calcul un motor SH in valoare de 1100euro.

http://www.autovit.r...-C35599312.html

http://www.autovit.r...-C36177780.html

Daca chiulasa nu a fost reconditionata corespunzator trebuia sa imi spui asta si mergeam la atelierul unde a fost reparata pentru a solicita banii inapoi, cum bine stii noi nu facem astfel de lucrari.

Cum ai putut sa imi trimiti mesaje ca iti lipseste filtrul epurator din piesele returnate si acela era pe capacul de tacheti puteai sa imi spui si de chiulasa. Nu era o problema asta din moment ce a fost platita suma de 450ron pentru reparatie la atelierul pentru reconditionat chiulase.

 

Deci in concluzie cu ce a gresit Bimmer Service?

 

1. Ti-a diagnosticat problema la masina corect ( lanturi rupte, pompa ulei gripata)

2. Service-ul a refuzat sa repare un motor cu lanturile rupte si cu pompa de ulei gripata!

3. Ti-a trimis chiulasa la reconditionat si nu a fost reparata corespunzator ( aici se rezolva daca veneai cu piesa si mergeam la atelierul unde s-a reparat)

4. Ti-a schimbat suportii de numere! Ne cerem mii de scuze pentru asta.

 

 

P.S. @MscleMike , dureaza putin pana scriu, mai ales ca am citit de pe telefon, sa incercam sa nu jignim oamenii pe care nu ii cunoastem!

cred ca mai bine stergi

 

2. Service-ul a refuzat sa repare un motor cu lanturile rupte si cu pompa de ulei gripata!

 

nu de alta dar si eu as refuza sa repar un motor cu lanturi rupte ,asta pentru ca nu am idee cum se repara :)

Acum sincer vorbind daca cineva de la un service intitulat Bimmer Service,imi spune ca motorul meu de BMW nu poate fi reparat,m-as gandi ca acel motor este kaput si l-as face masa.Aici e marea suparare a colegului banuiesc.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Din ce vad...concluzia e simpla...omul nu stia unde sa apeleze pt masina...a dat de Bimmer...Andrei stia de Bimmer din moment ce si-au trimis poze...Andrei la sfatuit pe khatalin sa vanda masina si stiind-ul pe Robert care s-a oferit s-o cumpere e umpic anosta treaba ...in sensul ca pe scurt Andrei + Robert = Love. ...s-au cel putin asta am inteles eu...

 

A fost o perioada in care posta intr-un mod agresiv reclame cu service-ul. Desi avertizat, nu s-a linistit pana cand nu a fost sanctionat. Nu mai stiu daca a fost inainte, in timp sau dupa ce si-a inlocuit distributia la ei.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/24827-sanctiuni/page__view__findpost__p__2229459

Link to comment
Share on other sites

Robert,

 

Ai raspuns in nota caracteristica.

 

Intai de toate, masinile din linkurile respective sunt cele mai ieftine de pe autovit, dupa care uiti ca masina mea era biturbo, interior comfort, plafon panoramic, pachet aerodinamic, tipsuri evacuare + grile 4.8, volan individual, camera + istoric complet bmw Romania. Tu compari mere cu pere si nu am gasit niciuna cu configuratia descrisa de mine la 14000 dupa cum spui tu ca ar costa o masina buna. Recunoaste ca tu ai vrut sa ma pacalesti sa iti vand masina cu 2 lei ca sa faci tu profit sau sa o pastrezi pentru tine.

 

La fel de ciudat este cum un astfel de motor biturbo second hand costa 1100 euro si la momentul respectiv nu gaseai niciunul in Romania, ba mai mult din cautarile mele nu gasesti un motor chel din dezmembrari fara 2000 euro.

 

Probabil ca am mai multe cunostinte in dezmembrari.

 

 

 

Asta e o minciuna grosolana. Ati facut o constatare la repezeala. Si la un service de Dacii si-ar fi dat seama ca lanturile erau rupte si ca era o problema cu pompa de ulei.

Daca tot sunteti un service specializat BMW, motorul trebuia desfacut total. Data baia jos, vazut exact ce s-a intamplat. Dar da, asta insemna niste munca.

Cum poti face o constatare a pompei fara s-o desfaci. Nu ai demontat-o, nu ai dat baia jos. Doar ai vazut ca se invarte greu. Deci ai luat-o pe ghicite.

Ai presupus, ai facut o constatare bazata pe presupuneri ori la standardele pe care pretinzi ca le oferi eu nu cred ca asa se face.

 

De ce sa mai demontez baia de ulei, sa las puntea jos, sa desfac artuculatia, planetare, diferential cand am gasit pompa de ulei gripata de tot? Daca am ales sa nu mai mergem mai departe cu reparatia de ce sa mai desfac toata masina? De ce sa aflu cum sau in ce fel s-a gripat pompa?

Am vazut pompa gripata am spus stop.

Chiar asa nu poti trece peste? Ti-am spus ca acel motor nu-l mai repar ca am mai multe retineri si nu pot garanta o lucrare 100% perfecta. Asta a fost alegerea noastra.

Nu a trebuit sa presupun, daca tu presupuneai ca e lantul rupt nu incercai sa pornesti motorul pana ramaneai fara baterie.

 

 

 

FALS!!!! Nu a fost in discutie povestea asta. Ai spus ca motorul e compromis dar nu ai verificat corespunzator. Motorul a fost reparat si nu era compromis. Problema e ca nu v-ati facut treaba corespunzator.

 

Intelege ca asta a fost alegerea noastra sa nu continuam reparatia dupa ce am gasit pompa de ulei gripata de tot!

 

 

 

Nu ma intereseaza astfel de solutii. Eu ti-am dat tie chiulasa, iar tu mi-ai dat-o inapoi reparata. Ceea ce inseamna ca iti asumi toate lucrurile care reies din repararea chiulasei.

N-am fost cu tine de mana sa repari chiulasa si nici nu m-ai invitat. E strict treaba ta. Eu tie ti-am achitat, nu altui service.

Daca ai fi cerut sa se faca toate operatiunile, cu siguranta acestea ar fi fost facute. Problema e ca eu nu cred ca s-a cerut efectuarea tuturor operatiunilor

Pentru ca aceea chiulasa este planata bine dar nimic altceva pentru ca probabil nu li s-a spus sa faca altceva.

 

De aseara pana acum nu am primit nici un mesaj de la tine ca imi restitui banii pe contravaloarea serviciului executat necorespunzator.

Oare cand vroiai sa primesti raspuns de aseara ora 24:00 si pana la ora 10:00 ? Sa sun la atelier de chiulase in miez de noapte? apoi sa te sun pe tine? Chiar intreci orice limita, daca nu iti raspundeam 2-3 zile mai te intelegeam dar acum vad in tine decat nebunie impinsa la extrem.

Te astept personal diseara sa iti returnez banii pe reparatia chiulasei, am vorbit cu cei de acolo si vor si ei pozele in format mare si needitate.

 

 

 

 

Tardiv.

 

 

 

 

In final, nu mi se pare normal sa vorbesti ca si cum esti o terta parte fara nici o legatura sau implicare. " asa au zis mecanicii", "cei de la firna au gresit". Dar cine a incasat banii si cine reprezinta service-ul?

 

Si acum te intreb eu pe tine cateva lucruri daca lasi putin starea de nervozitate:

1. La prima lucrare pe care ai facut-o la noi cu bujiile, ai fost multumit de lucrare? Ca dupa ce ai plecat te declarai super multumit, S-a schimbat ceva intre timp?

2. Sa inteleg ca esti nemultumit de faptul ca nu ti-am demontat tot motorul de pe masina ca sa constat de ce s-a gripat pompa?

3. Esti nemultumit ca nu am mai acceptat sa reparam masina dupa ce am gasit si pompa de ulei gripata?

Din punctul meu de vedere, noi am gresit urmatoarele:

1. Ti-am schimbat suportii de numar fara acord. Imi cer scuze din nou pentru asta!

2. Nu trebuia sa te sun cand am gasit primul lant rupt, trebuia sa te sun cand am gasit pompa de ulei gripata ( ceea ce s-a intamplat cateva ore mai tarziu)

3. Nu trebuia sa iti trimit chiulasa la reconditionat imediat ce am demontat-o de pe masina ( am trimis-o repede din dorinta de a afla daca trebuiesc comandate supape)

Avand in vedere ca nu ti-am gresit nimic la masina si nu ai nici o reclamatie pentru reparatiile efectuate in service, nemultumirea ta ar trebui sa fie doar pentru modul de comunicare intre noi doi.

 

 

  • Like 2
  • Downvote 33
Link to comment
Share on other sites

greseala ta cea mai mare e ca nu ai solicitat facturi, cu alea in mana puteai sa iti faci dreptate cumva, anpc, etc.. asa .. e doar o alta poveste trista fara nici un fel de consecinta, decat o porceala pe forum

cer facturi pentru orice sare de 50 de euro, pot sa tipe aia cat vor ei, altfel nu le dau un ban..

In belgia, astia daca ar putea sa vanda si o masina noua fara factura ar facea-o, toti incearca sa o dea numai la negreanu, e la fel de rau ca in Romania, dar nici aici nu inghit asa ceva.

 

Si nici nu inghit chestii dinalea, frate imi zici pretul iti cer factura si apoi o dai la intors, a ca daca vrei factura mai dai nu stiu cat.. am plecat in secunda 2..

eu sunt patit cu multe.. suflu si in iaurt si am inteles de mult ca singura protectie la treburi dinastea e factura si devizul..

Edited by DOMI
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

din moment ce mergi la un service care nu repara anumite probleme sau nu se baga mai departe de x moment pt ce te mai duci acolo sau pt ce-i mai platesti . Iar oferta cash pt o masina presupusa defecta iremediabil , intr-un moment in care proprietarul e dezorientat imi pare f urat . Cumva ai senzatia ca revii intr-un service si lumea te trateaza corect , nu ai pretentii de prietenie dar nici sa te ia la misto . Uite ca s-a reparat in alt service , cu costuri normale presupun care chiar ar trebui detaliate ca sa vedem ce pierdere ai fi avut daca acceptai o solutie de compromis propusa de Robert . Presupun ca tot clientul trebuia sa stie cum se repara corect o chiulasa , ce se rectifica la ea , nici nu stii ce ar trebui sa ceri pt 450 ron ... Dar pt 800 samd . Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

din moment ce mergi la un service care nu repara anumite probleme sau nu se baga mai departe de x moment pt ce te mai duci acolo sau pt ce-i mai platesti . Iar oferta cash pt o masina presupusa defecta iremediabil , intr-un moment in care proprietarul e dezorientat imi pare f urat . Cumva ai senzatia ca revii intr-un service si lumea te trateaza corect , nu ai pretentii de prietenie dar nici sa te ia la misto . Uite ca s-a reparat in alt service , cu costuri normale presupun care chiar ar trebui detaliate ca sa vedem ce pierdere ai fi avut daca acceptai o solutie de compromis propusa de Robert . Presupun ca tot clientul trebuia sa stie cum se repara corect o chiulasa , ce se rectifica la ea , nici nu stii ce ar trebui sa ceri pt 450 ron ... Dar pt 800 samd .

 

 

Costul total al reparatiei a fost 115 mil din care vreo 20 mil au costat ceva piese de articulatii de pe fata care au fost inlocuite datorita sesizarii unei uzurii. Urmau sa pice in 4-5 luni si daca tot s-a demontat acolo baietii de la service le-au inlocuit.

Edited by kathalin
Link to comment
Share on other sites

quote name='Robert' timestamp='1425374810' post='2237237']

 

[b]Si acum te intreb eu pe tine cateva lucruri daca lasi putin starea de nervozitate:[/b]

[/quote]

 

Dom' Profesor, n-ai ce intrebari sa-mi pui. Ar trebui sa-ti ceri scuze si sa-mi returnezi banii. In rest, totul e clar.

 

 

 

1. Nu are nici o legatura una cu alta. Ati schimbat niste bujii. Vrei sa primesti laude si azi pentru asta? Nu dezgrop mortii, dar daca insistii de ce faimosii tai mecanici "furati" din reprezentanta nu au spus domnule iti bate distributia?!?!?

2. Sunt nemultumit de faptul ca ai incercat sa ma pacalesti. Si ca nu v-ati facut treaba ca lumea. Constatarea inseamna sa stii exact ce trebuie schimbat. Evident in limitele bunului simt. Adica nu ma asteptam sa vad motorul desfacut total, cu pistoanele scoase afara. Dar macar sa stim exact daca se poate repara sau nu.

3. Sunt nemultumit de urmatoarele:

- ai pretins niste bani degeaba

- planarea unei chiulase costa pana in 200 lei; la banii aia trebuia sa am chiulasa reconditionata complet.

- ai planat repede chiulasa pe 100-150 lei doar ca sa mai faci niste bani in loc sa mi inapoiezi pe toti

- ai zis ca am supape de schimbat; dar cand mi-ai dat chiulasa avea in ea supape strambe si tu ai zis ca toate sunt bune. Daca o puneam pe masina asa cum era, fara sa o verific? Daca o vindeam mai departe cum aveam de gand? Ce imi spunea noul proprietar?!?!? Ca l-am pacalit si ca l-am mintit, nu?

 

 

1. Cand s-au schimbat bujiile nu aveai nici un zgomot.

2. Nu a incercat nimeni sa te pacaleasca, noi am considerat ca nu se poate repara si daca se repara exista niste riscuri pe care noi nu le-am asumat. Punct

3. Am pretins banii pentru demontarea partiala a motorului. planarea chiulasei nu a fost facuta de noi, ca sunt diferente de tarif la reconditionarea chiulasei este normal, cum poti gasi la 200ron poti gasi si la 600ron. Chiulasa mi-a fost data de buna, am avut incredere ca cei ce au reconditionat-o au facut-o bine!

 

:sick: :sick: :geek: :sick: :ike: .

Nu intelegi ca toata constatarea ta a fost total anapoda? Masina merge acum perfect cu acelasi motor. Pompa de ulei a dat presiune de ulei pana cand s-a rupt lantul. Nu avea probleme de dinainte. Turbinele sunt bune, totul e in stare de functionare aproape perfecta.

Chiulasa ai vrut s-o faci rapid ca sa pastrezi cat mai mult din avansul platit initial. Nu te-a interesat ca mi-ai dat inapoi o chiulasa cu supape strambe si care n-ar fi tinut compresie. Iar ceea ce spun e demonstrat cu poze.

Facturile care dovedesc costurile achitate unde sunt????? Facturile?????? Mi le dai acum?!?!? Repet, nu am primit nici un mesaj de la tine prin care iti ceri scuze pentru seria de greseli si te angajezi sa imi trimiti facturile aferente + diferenta de banii pentru _chiulasa_ facuta in doru leli.

 

Dar tu nu intelegi ca nu s-a pus problema ca nu merge reparat ci ca exista niste riscuri pe care noi nu am vrut sa le asumam. Ce este asa de greu de inteles. Ti-am spus destul de clar ca motorul cu pompa de ulei gripata nu-l repar.

 

Probleme de comunicare? Deci pentru comunicare am platit un avans de 500 euro? Sa inteleg ca vorbele sunt tare scumpe la Bimmer Service, acest atelier de prestigiu national.

 

Nu, ai platit avans de 500euro pentru piese, nu pentru comunicare.

Nu ai gresit nimic? Intram in sfera patologicului

 

 

Intelege odata pentru todeauna, nu am vrut sa reparam motorul dupa ce am constatat ca este pompa de ulei gripata. Asta e, sunt sute de service-uri unde poti face lucrarea asta. Multumesc.

 

 

  • Like 1
  • Downvote 48
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.