Jump to content

Recommended Posts

Khatalin, imi pare rau pentru cele intamplate...ma pun il locul tau, sau in locul oricarui coleg care a avut astfel de probleme cu astfel de service-uri si am in cap un singur cuvant : DESFIINTARE! Am trecut pe acolo pt o constatare asa cum am afirmat si in alt topic, dar dupa cate s-au scris personal nu o sa mai merg acolo in veci! Degeaba mai scormonim acum "pardonul", cine are urechi de auzit sa auda si cine are ochi de vazut sa vada! Ramane la aprecierea fiecaruia unde doreste sa mearga la service, desi dupa o asemenea "reclama" nu stiu cine o sa-i mai calce pragul! Pot fii 1000 postari, zarurile au fost aruncate...

 

N-am nici o treaba cu nimeni, acesta este punctul meu de vedere pe care mi-l susit si mi-l asum

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Bimmer Service are mai mult de 2-3 feedback-uri negative, doar aici pe forum. Cate or fi si in afara formului, doar Robert stie.

Oricum a pierdut foarte multi cleinti pe forum si asta doar din cauza atitudinii. Greseli se pot face oriunde, dar important este ceea ce inveti din acele greseli si cum le poti evita pe viitor.

Cum Robert, nu isi recunoaste greselile nici in ruptul capului, eu unul nu m-as duce la Service-ul lui nici macar pentru un schimb de lichid de frana

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

:))

 

Cu lichidul de frana mi-ai adus aminte de o faza, acum cativa ani cand am fost prima oara la el la service.

Venise un coleg sa faca schimbul de lichid, intrucat Robert isi promova pe atunci scula proaspat achizitionata pentru aceasta operatiune.

 

Bineinteles ca a rupt un aerisitor incercand sa-l desfaca, ulterior punandu-si clientul sa-si cumpere alt etrier.

 

In concluzie, incearca sa-ti schimbi lichidul de frana in alta parte! :closedeyes:

Edited by DonJon
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bimmer Service are mai mult de 2-3 feedback-uri negative, doar aici pe forum. Cate or fi si in afara formului, doar Robert stie.

Oricum a pierdut foarte multi cleinti pe forum si asta doar din cauza atitudinii. Greseli se pot face oriunde, dar important este ceea ce inveti din acele greseli si cum le poti evita pe viitor.

Cum Robert, nu isi recunoaste greselile nici in ruptul capului, eu unul nu m-as duce la Service-ul lui nici macar pentru un schimb de lichid de frana

Deja nu mai discutam de recunoastere a greselilor, intra chiar in sfera penala ce s-a intamplat, practic a fost o tentativa de inselaciune, daca omul s-ar fi oprit la a nu repara motorul respectiv puteam spune cel mult ca e un service de nepriceputi.

Link to comment
Share on other sites

Eu de cand lucrez in fiecare zi cu oameni am invatat un lucru foarte important: e foarte greu dar in acelasi timp important sa iti recunosti greselile. Iar cand faci business in domeniul auto si intri in discutie cu toti forumistii pasionati (care sunt, de fapt, clientul tinta) ar fi bine sa pleci capul si sa spui: "Da, dom'le, am gresit, se mai intampla, hai sa vedem cum indreptam chestia asta. Stabilim o intalnire, vedem ce trebuie despagubit, etc." pentru ca altfel publicitatea negativa iti poate face atat de mult rau ca nici nu realizezi.

 

Dar ca majoritatea patronilor romani e mai simplu sa gandesti ca nu toata lumea cu BMW are acces la internet si din cei care au acces nu toti sunt membri ai acestui forum si n-au de unde sa afle de patania colegului. Sincer, personal as fi apreciat daca Robert (pe care nu il cunosc - nici pe Catalin) ar fi raspuns cu o singura postare la acest topic in care isi cerea scuze si ar fi incercat sa il imbuneze pe om. Atat. Era mai demn si mai benefic pentru afacerea lui care din cate imi dau seama e in plina ascensiune.

 

Acum depinde de "public" cum il va taxa si daca acest incident ii va afecta afacerea. Cel mai probabil... nu, din pacate. Spunea cineva mai sus ca sunt foarte multe ateliere cu mecanici pasionati ca noi de BMW si buni, dar ei nu au reclama pe internet, site-uri, etc. Si mai e ceva: cu cat e afacerea mai populara intervin si problemele. E ca intr-un magazin. Daca nu e cunoscut vin 3-4 clienti pe zi. Dupa ce devine cunoscut poate intra 300 de oameni in el pe zi. Din cei 300 sigur sunt si nemultumiti. Si aceia ii pot influenta pe restul sa vina sau nu in continuare. Aici trebuie sa lucreze si Robert, din pacate.

 

Pacat.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Robert,

 

Ca sa te ajut sa iti amintesti ca tot evenimentul a fost in 2015 iti atasez un print screen.

 

http://s15.postimg.org/acc99n2gr/de_sters.png

 

Acum ca lucrurile sunt clare, cum ramane cu factura? Imi poti elibera?!?!? Multumesc de intelegere!

 

 

 

Si sa imi zici cum procedam sa intru in posesia banilor pe _chiulasa_, te rog.

Edited by kathalin
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu atat am de zis:

 

 

Directia Generala Antifrauda Fiscala

 

BucureÂşti, PiaĂža Presei Libere nr. 1, corp C3, et. 4, sector 1

Tel:0213270629, Fax: 0213270601

Antifrauda.RP@anaf.ro

 

 

 

Din 1 martie 2015 intrĂŁ ĂŽn vigoare procedura de sigilare a punctului de lucru al operatorului economic pe ĂŽntreaga perioadĂŁ a suspendĂŁrii, dispusĂŁ ĂŽn cazul ĂŽn care inspectorii DirecĂžiei Generale AntifraudĂŁ FiscalĂŁ constatĂŁ ĂŽncĂŁlcarea urmĂŁtoarelor obligaĂžii legale:

- dotarea cu aparate de marcat electronice fiscale, achiziĂžionate doar de la distribuitori autorizaĂži sau unitĂŁĂži acreditate;

- utilizarea aparatelor de marcat electronice fiscale;

- emiterea bonului fiscal pentru toate bunurile livrate sau serviciile prestate, respectiv emiterea de bonuri cu o valoare care corespunde realitĂŁĂžii;

- ĂŽntocmirea de documente justificative pentru sumele de bani introduse/extrase ĂŽn/din sertarul casei de marcat.

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

sunt locuri unde s-a auzit de bieber service...si de rau...de ex, in targoviste am auzit numai de rau vorbindu-se despre el si totusi are clienti, pentru ca nu toti au acces la internet si nici nu cred ca folosesc functia search inainte.

a declarat si in alte topciuri de reclamatii ca i se rupe.

intra, raspunde numai la ce ii convine.

noi suntem de vina ca nu ne-am dus reclamatiile pana la capat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Poze edificatoare:

 

Resized to 63% (was 1024 x 768) - Click image to enlarge

 

http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/905/EobbiI.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/910/Yk4DmB.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/913/wQjBrY.jpg

 

Resized to 63% (was 1024 x 768) - Click image to enlargehttp://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/903/aD8zbh.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/661/sNxyCD.jpg

cu ce scursura de atelier poate sa colaboreze :wacko:

sunt tare curios cum pana mea au planat aia chiulasa fara sa o spale in prealabil

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dupa cum ai observat nu a tolerat nimeni magariile pe care le-a facut bimmer service, daia are si ban pe acest forum. Singuri care tolereaza teapa si magaria sunt ptrutuning(ei l-au promovat cel mai mult).

 

 

 

Sent from my iPhone 1s using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Imi primul rand imi pare rau pentru colegul nostru de forum, care a trecut prin aceasta neplacuta situatie.

Partea "buna",daca pot spune asa, e ca s-a facut ceva valva si lumea e informata de aceste probleme.

In al doilea rand, cineva ar trebui sa se sesizeze si sa ia o decizie impotriva acestui user. Nu e posibil sa ne batem joc de oameni, mai ales "noi" intre "noi" si sa nu existe repercusiuni.

Eu am indrumat multi colegi de munca si prieteni catre acest "service". Acum imi pare rau si m-as fi simtit vinovat daca ar fi patit ceva la masina.

 

Robert, "greseala recunoscuta e pe jumatate iertata" daca de la bun inceput iti cereai scuze pentru modul penibil cum a fost "rectificata" chiulasa aia iti garantez ca beneficiai de reclama pozitiva si nu-ti puneai tot forumul in cap. Da, noi astia amarati, care concepem marca BMW putin mai mult decat o simpla masina.

 

P.S. +1 pentru cine a facut pagina de farcebook. :)

Link to comment
Share on other sites

Fara nici o legatura cu Robert(n-am avut tangente), dar voi de ce mai mergeti la el sa va reparati masinile daca stiti ca e varza ? va da motorul cu miere ? trage pragurile in foita de aur ? sau are preturile mai convenabile.

 

Mai e si treaba fara factura, pai daca tot aveti coa*e sa va faceti reparatiile la el in service macar cereti factura sa aveti ceva la mana, altfel totul e cancan de cea mai proasta calitate.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ce ma enerveaza cel mai rau : e faptul ca omul ala se dadea peste cap sa gaseasca o cale sa isi faca masina ,si un mecanic care

ar fi trebuit sa lucreze la motor, s-a apucat sa ii schimbe suportii la numar .

profesionisti nene!!!!!!!excl.png

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Eu nu am avut experiente neplacute cu acest service sau cu personalul de acolo. Sincer. Acum, fiecare cu experienta lui, ce sa zic. Oricum mi-e greu sa cred ca e un service slab. Mi se pare ciudat ca nu vad pe nimeni care sa spuna ca a fost multumit. Chiar asa sa fiu singurul? Referitor la initiatprul topicului, e dreptul lui sa-si exprime nemultumirile si bine face. Dar aceste lucruri se pot rezolva amiabil (sau legal) si topicul sa ramana doar o poveste, experienta lui, impartasita si altora. Atat. Nu balacareala :). Eu oricum consider ca nu am dreptul sa judec pe niciunul.

 

Mie mi-au schimbat si la bavaria placutele fara sa ma intrebe :)

Edited by mirceaddd
  • Like 3
  • Downvote 8
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.