Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Bimmer Service sunt destul de apreciati pe piata, eu nu prea am auzit nimic rau de ei(sunt si relativ noi, e drept). Numai laude, acum sunt sigur ca tb sa fie si cineva impotriva. Oricum e destul de mare coada de asteptare la ei, ca sa prinzi un loc tb sa astepti cam o luna (asta poate spune multe).
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cred ca de aici si marketingul cu garantia 2 ani. Tot aia este.

 

Corect! :-)

In cazul de fata -BS- ei accorda 3 luni garantie la manopera, si 12 luni garantie la piese cf 449/2003

Iar pentru cei care doresc sa afle ce se intampla in caz ca ..., iata mai jos raspunsul de la BS.

 

#3. Garantia pentru manopera este de 3 luni, iar cea pentru piese

acordata de furnizorul de piese in speta BMW Germania. Daca in intervalul

de 3 luni sunt probleme cu montajul distributiei sau cu o piesa

montata,reparatia este gratuita, si piesa este trimisa la BMW germania

pentru analiza sa se stabileasca daca tine de garantia piesei sau a

montajului. In acest timp cat piesa este trimisa, masina ramane la service

pe toata durata verificarii (astfel de verificari dureaza circa 3-4

saptamani). Daca o piesa cedeaza dupa cele 3 luni, manopera pentru

demontare - montare se plateste conform programului de manopera KSD. Piesa

se trimite la fel la BMW Germania pentru investigatii in acordarea

garantiei.

Link to comment
Share on other sites

Corect! :-)

In cazul de fata -BS- ei accorda 3 luni garantie la manopera, si 12 luni garantie la piese cf 449/2003

Iar pentru cei care doresc sa afle ce se intampla in caz ca ..., iata mai jos raspunsul de la BS.

 

#3. Garantia pentru manopera este de 3 luni, iar cea pentru piese

acordata de furnizorul de piese in speta BMW Germania. Daca in intervalul

de 3 luni sunt probleme cu montajul distributiei sau cu o piesa

montata,reparatia este gratuita, si piesa este trimisa la BMW germania

pentru analiza sa se stabileasca daca tine de garantia piesei sau a

montajului. In acest timp cat piesa este trimisa, masina ramane la service

pe toata durata verificarii (astfel de verificari dureaza circa 3-4

saptamani). Daca o piesa cedeaza dupa cele 3 luni, manopera pentru

demontare - montare se plateste conform programului de manopera KSD. Piesa

se trimite la fel la BMW Germania pentru investigatii in acordarea

garantiei.

Deci practic nu ai nici un fel de garantie.Ce esti nebun sa stai fara masina 3-4 saptamani si dupa aceea nu stiu cat pana o fac la loc.Asta in cazul in care pica in primele 3 luni.Daca pica dupa 3 luni mai trebuie sa platesti si manopera 1500 ron ca sa vezi ce piesa s-a stricat.O garantie de bun simt se numeste garantie in adevaratul sens al cuvantului .S-a stricat ceva in perioada de garantie se repara gratis si gata.

Edited by FanaticBMW
Link to comment
Share on other sites

La dezmembrari bineinteles,motoare sub 40k 50k.

De unde stii ca au sub 40k? Ai istoric complet?

Teoretic o distributie cu ultimele repere ar trebui sa te tina 150-200k km. Nu inteleg logica ta. Dau 1500e pe un motor dubios de 50k km care sa ma tina mai putin? Nu mai iau in calcul manopera montaj si alte cheltuieli...

Link to comment
Share on other sites

Nu prea are nici-o logica ce spui akon...sa schimbi motor bun de altfel , de ex al meu, doar pentru ca tre sa-i schimb distributia..Sunt sigur ca in programul de intretinere nu apar si restul de piese, adica in afara de alea de intra in 3000 lei OEM. Cine vrea le schimba si pe alea asa ca sa schimbe tot si ei au bagat-o ca depinde daca vrei sa o tii sau sa o dai..doar sa-si faca vanzare desi sincer de ce sa nu le schimbi pana la urma? le schimbi o data in viata masinii (nu cred ca face cinva de aici km cat sa schimbe distributia de 2 ori la un N47) asa ca mai bine schimbi tot daca umblii acolo. Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Bimmer Service sunt destul de apreciati pe piata, eu nu prea am auzit nimic rau de ei(sunt si relativ noi, e drept). Numai laude, acum sunt sigur ca tb sa fie si cineva impotriva. Oricum e destul de mare coada de asteptare la ei, ca sa prinzi un loc tb sa astepti cam o luna (asta poate spune multe).

 

nu sunt nici noi si s-au scris multe despre ei inclusiv aici pe forum. Ma rog, fiecare face cum crede.

 

Ar fi fain daca nu ne-am da cu parerea despre service-uri in functie de cat de mult cautam pe forumuri/internet. Mai mult, aici se vorbeste despre distributie. Sa ramanem concentrati pe ea.

Link to comment
Share on other sites

Ca sa nu mai existe discutii gen: "trebuia sa schimbi 3 lanturi, nu doua" , "3000 RON? s-au ieftinit piesele OEM?", etc.

 

Oferta de la Bimmer Service arata in felul urmator:

post-5752-0-89086500-1473685731_thumb.jpg

 

Deci prima varianta A, cea mai ieftina, include doar doua lanturi si practic te rezolva de problema bataii distributiei.

Varianta A+B include tot ce schimba si reprezentanta. Adica 3 lanturi + alte piese. In total 21 de piese.

 

Pe mine m-au intrebat direct. Vrei sa tii masina sau sa o vinzi curand? Am ales varianta mai scumpa pt ca am de gand sa o tin.

Sunt programat joi, o sa revin cu pareri.

 

Vad ca unii sunt nemultumiti pentru ca cei de la Bimmer Service demonteaza doar cutia de viteze pt operatiunea asta. Sunt putin confuz, daca un lucru se poate face simplu... de ce sa nu il faci simplu? Nu inteleg, este vreo problema ca nu se da motorul jos cum fac cei de la reprezentanta? Poate nu vad eu imaginea de ansamblu, luminati-ma :)

 

Multumesc

Deci daca vrei sa schimbi toate lanturile, toate pinioanele costul la Bimmer Service e 4300 ron nu e 3000 ron cum zicea cineva pe aici. Cand se da motorul jos si se lucreaza la el pe banc e mult mai simplu si sigur ca ai acces deplin, am asistat la operatiune si e relativ simplu pentru o echipa care face des treaba asta. Nu zic ca nu merge schimbata distributia si fara motor jos, dar din pozele care le am tot analizat pare mai incomod, dar totusi cred ca e ok.

Edited by Marius2015
Link to comment
Share on other sites

Explicatia mecanicului care a schimbat la mine a fost ca al 3 lea lant, cel care nu are intinzator, respectiv patina, nu se schimba. Lantul respectiv cica nu s a rupt la nici un N47. Doar cele 2 lanturi cu patine plus intinzator au pericolul de a se rupe, la astea 2 se schimba tot inclusiv pinioane. Asta e ce mi s a explicat, o fi adevarat, sau ba, chiar nu stiu desi pare credibila explicatia, cel putin pentru mine. Edited by Marius2015
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Explicatia mecanicului care a schimbat la mine a fost ca al 3 lea lant, cel care nu are intinzator, respectiv patina, nu se schimba. Lantul respectiv cica nu s a rupt la nici un N47.

asta cu adevarurile absolute imi place cel mai mult...

 

de parca inginerii aia de la BMW s-au gandit cum sa mai faca un ban schimband si al 3-lea lant.

Link to comment
Share on other sites

Explicatia mecanicului care a schimbat la mine a fost ca al 3 lea lant, cel care nu are intinzator, respectiv patina, nu se schimba. Lantul respectiv cica nu s a rupt la nici un N47.

Gresit!

A fost unul chiar pe forum, parca. S-a rupt lantul de la pompa de ulei (s-a intins el, ori s-a blocat pompa), s-a incalcit in lantul principal si adio motor.

Cum sa desfaci o distributie la motorul asta si sa nu schimbi un lant de 100 de lei invocand "experienta"?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

parca doar din 2014 a fost introdus.

 

din cate am inteles cele mai nasoale au fost din 2007-2009, din 2009 au rectificat ceva dar nu indeajuns, iar din 2011 nu mai exista problema

 

bine asta am citit pe ceva forumuri din afara + wikipedia pare sa confirme asta, dar nu ma incred in niciunu

Link to comment
Share on other sites

Exista cazuri si dupa 2011, ce e drept mai rare, dar trebuie sa avem in vedere ca cele dupa 2011 au si mai putini km ca cele din 2007-2009. Totusi cica in 2011 s a facut upgrade doar la un intinzator care e mai lung si implicit indinde mai mult lantul daca se lungeste . Pe urma tot au facut noi versiuni aproape in fiecare an, ba la patine, ba la pinioane, lant etc etc. Oricum cu ultimile versiuni de piese nu ar mai fi probleme , ne asigura BMW, dar nu poti fi sigur niciodata.....
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.