Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Reperele sunt de origine.

Si eu tind sa cred ca vreunul din intinzatoare se dezamorseaza. Oricum, e frustrant.

Am facut oricum programare la acelasi service unde am schimbat kit-ul.

Ramane sa vedem ce zic. Sper sa nu faca figuri tinand cont ca garantia o sa expire in februarie 2023.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...

Salut! Am cautat in topic doar ca nu am gasit inca vreo postare,scuze daca se repeta intrebarea... F10 11.2013,cutie manuala, distributie rupta in mers. Cam la ce ar trebui sa ma astept ? Ce daune s'ar putea provoca in situatia asta ? Km 176k originali. Multumesc frumos

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, criss888 said:

Salut! Am cautat in topic doar ca nu am gasit inca vreo postare,scuze daca se repeta intrebarea... F10 11.2013,cutie manuala, distributie rupta in mers. Cam la ce ar trebui sa ma astept ? Ce daune s'ar putea provoca in situatia asta ? Km 176k originali. Multumesc frumos

KM "originali".. reali poate.
Daunele ruperii lantului pot fi semnificative, iar reparatiile pot fi foarte costisitoare in functie de ce anume a fost distrus prin motor.. doar un mecanic iti poate spune exact ce componente necesita schimbate, dar daca pretul reparatiilor se ridica la 3-4-5 mii de euro, atunci ia-ti motor sh..

  • Love BMW 1
Link to comment
Share on other sites

Pana nu il desfaci nu ai de unde sa stii cat de afectat este motorul. E posibil sa ai noroc si sa ai parte de stricaciuni minime, astfel incat exista sanse mari sa-l poti repara. Cauta un service specializat pe BMW, mai ales pe schimbat distributii, cu siguranta au salvat si motoare carora li s-a rupt distributia.

 

Al meu, tot manual, din luna 10, an 2013, avea lantul serios slabit la 184k km cand am schimbat distributia.

  • Love BMW 1
Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, toffefe said:

Pana nu il desfaci nu ai de unde sa stii cat de afectat este motorul. E posibil sa ai noroc si sa ai parte de stricaciuni minime, astfel incat exista sanse mari sa-l poti repara. Cauta un service specializat pe BMW, mai ales pe schimbat distributii, cu siguranta au salvat si motoare carora li s-a rupt distributia.

 

Al meu, tot manual, din luna 10, an 2013, avea lantul serios slabit la 184k km cand am schimbat distributia.

Astazi urmeaza sa o desfaca, ma gandesc doar la arborele cotit sa nu fie afectat 🥺

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, criss888 said:

Imi e cam greu cu alt motor pentru ca efectiv nu stii ce iei,alt motor inseamna alte bube,alte nebunii... macar la asta as stii ce are si ce a fost schimbat..

Si daca in momentul ruperii distributiei mai multe elemente din motor s-au alungit s-au defomat imperceptibil (pentru ca pistoanele si arborele inca se mai rotessc dupa ce se rupe distributia...)!?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 5/18/2023 at 10:08 AM, WIN60 said:

Nu are nimic arborele si nici Pistoanele nu au, zic eu. Doar câțiva culbutori sparți. 

Am revenit cu detalii. Supapele crapate,schimbate, culbutori rupti,pinioni de la lant rupti, platoul spart... undeva la 9000 duc toate schimbate, platoul de la dezmembrari undeva la 1500, culbutori 40 lei bucata x 16 bucati, schimbare supape si semeringuri cu verificare presiune 1500, distributia 1600.. dar macar sunt noi majoritatea in afara platoului.. un motor sh am vazut ca ar fi in jur de 2000,deci reparatiile ajung cam pe acolo,dar macar e sigura treaba ca sunt lucruri bune pe el. Sanatate tuturor !

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, criss888 said:

Am revenit cu detalii. Supapele crapate,schimbate, culbutori rupti,pinioni de la lant rupti, platoul spart... undeva la 9000 duc toate schimbate, platoul de la dezmembrari undeva la 1500, culbutori 40 lei bucata x 16 bucati, schimbare supape si semeringuri cu verificare presiune 1500, distributia 1600.. dar macar sunt noi majoritatea in afara platoului.. un motor sh am vazut ca ar fi in jur de 2000,deci reparatiile ajung cam pe acolo,dar macar e sigura treaba ca sunt lucruri bune pe el. Sanatate tuturor !

Bafta și ține-ne la curent cum se comporta după 3-5k km. 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, criss888 said:

Am revenit cu detalii. Supapele crapate,schimbate, culbutori rupti,pinioni de la lant rupti, platoul spart... undeva la 9000 duc toate schimbate, platoul de la dezmembrari undeva la 1500, culbutori 40 lei bucata x 16 bucati, schimbare supape si semeringuri cu verificare presiune 1500, distributia 1600.. dar macar sunt noi majoritatea in afara platoului.. un motor sh am vazut ca ar fi in jur de 2000,deci reparatiile ajung cam pe acolo,dar macar e sigura treaba ca sunt lucruri bune pe el. Sanatate tuturor !

Salut. Pot sa te intreb de curiozitate unde il repari? La ce service?

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, criss888 said:

Am revenit cu detalii. Supapele crapate,schimbate, culbutori rupti,pinioni de la lant rupti, platoul spart... undeva la 9000 duc toate schimbate, platoul de la dezmembrari undeva la 1500, culbutori 40 lei bucata x 16 bucati, schimbare supape si semeringuri cu verificare presiune 1500, distributia 1600.. dar macar sunt noi majoritatea in afara platoului.. un motor sh am vazut ca ar fi in jur de 2000,deci reparatiile ajung cam pe acolo,dar macar e sigura treaba ca sunt lucruri bune pe el. Sanatate tuturor !

Toți 16 culbutorii sunt rupți? Eu i am schimbat doar pe cei rupți ( 4 parca au fost) si am înlocuit supapele afectate in urma verificării si reconditionarii chiulasei, totul a fost in regula. 
 

La ce te referi când spui platou spart? 

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, WIN60 said:

Toți 16 culbutorii sunt rupți? Eu i am schimbat doar pe cei rupți ( 4 parca au fost) si am înlocuit supapele afectate in urma verificării si reconditionarii chiulasei, totul a fost in regula. 
 

La ce te referi când spui platou spart? 

Platoul cu ax cu came, despre ala vorbesc, am inteles ca a fost afectat destul de rau in urma loviturii lantului rupt. Culbutorii sunt cativa afectati, nu sunt chiar toti dar vreo 10 sunt atinsi, asa daca tot e desfacut si se vad toti mai degraba ii schimb pe toti,mai ales ca e 40 unu,deci nu e chiar atat de scump, nu ma bag apoi sa mai desfac motorul pentru alte interventii. Cu ocazia asta curat si admisia si egr'ul.

8 hours ago, Tavicu said:

Salut. Pot sa te intreb de curiozitate unde il repari? La ce service?

Imi e cam greu sa iti explic, nu e vreun service mare, e al unui baiat din zona Dolj, a fost mecanic ani de zile prin Germania si a schimbat destule distributii, unele usoare gen doar cu rupere lant fara alte daune si altele facute urat rau 🙂

Link to comment
Share on other sites

Pe original era vreo 80-100 lei culbutorul, nu sunt originali, nu? 
 

Am inteles, eu nu am avut semichiulasa (platoul) cu axe afectata. 
 

Eu l am vândut pe al meu acum vreo 5 ani cu 800-1000 lei, ar trebui sa fie mai ieftin de 1500 lei. Ai N47D20C sau N47D20A? Vezi sa iei de pe același cod motor. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, criss888 said:

Imi e cam greu sa iti explic, nu e vreun service mare, e al unui baiat din zona Dolj, a fost mecanic ani de zile prin Germania si a schimbat destule distributii, unele usoare gen doar cu rupere lant fara alte daune si altele facute urat rau

Am intrebat ca din ce ai povestit seamana cu o practica aplicata de un service din Bucuresti ...

Este cam imposibil sa iti fie afectati toti culbutorii sau supapele pentru ca nu are cum sa loveasca in toate 4 pistoanele.

Si din experienta mea cu service-ul din Bucuresti au zis ca trebuiesc schimbati si la o interventie ulterioara am observat ca au schimbat doar 4 culbutori desi eu platisem mai multi, plus multe alte manevre (cea mai urata am platit 5500 ron pentru ax cu came nou si mi-au pus unu sh, sa zicem 1000 ron cu indulgenta. Mai era si piesa de pe seria E, nici macar F ...)

  • Fara comentarii 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, WIN60 said:

Pe original era vreo 80-100 lei culbutorul, nu sunt originali, nu? 
 

Am inteles, eu nu am avut semichiulasa (platoul) cu axe afectata. 
 

Eu l am vândut pe al meu acum vreo 5 ani cu 800-1000 lei, ar trebui sa fie mai ieftin de 1500 lei. Ai N47D20C sau N47D20A? Vezi sa iei de pe același cod motor. 

N47D20C este. Nu stiu exact sa spun,de ce sa mint, mi'a spus ca unii calitate medie sunt 27 bucata si cei mai buni sunt undeva la 40 bucata. Am ales pe ultimii in ideea sa fie cat mai buni. Semichiulasa am gasit la 250 euro cel mai mic pret,in rest doar 1500 lei cereau. Acum sper sa fie ok,de luni incolo vad ce si cum 🙂

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.