Jump to content

Revizie F30


Dragos_nou

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Explica-mi si mie te rog. Sa nu mi se rupa lantul...De ce cretinii aia care au construit masina iti recomanda revizia la 35-40.000 km ? Si tu la 15.000 ?

 

Iti recomanda la 30 de mii pt ca asta e intervalul de servisare longlife pentru a reduce consturile in garantie. Daca tu tii la masina ta o faci la 15 mii maxim. Cand zic maxim, inseamna ca eu la toate masinile mele fac schimb de toate filtre si ulei la 10 mii, maxim 12 mii in caz ca e ceva exceptional. Nu am avut probleme de niciun fel nici cu turbine , nici cu distributii si nici de orice alta natura ce tine de motor. De aici tragi tu concluziile.

ps: verifica de curiozitate nu la 10 mii ci la 5 mii cum arata un filtru de aer. Totodata, gandeste-te la ulei ca isi pierde proprietatile pe parcursul a 15 mii de km, cate cicluri de 0-100 grade sufera de exemplu. Distributiile se rup in principal din cauza acestor intervale lungi de reviziii.

Edited by cavaliere
Link to comment
Share on other sites

In garantie iti face schimbul gratis ??? Vreau sa inteleg de unde pragul asta de 15.000 ??? De ce nu 8, de ce nu 20....La VAG se recomanda revizia la 10-12 K. De ce nu o faci dupa 4 K ? Filtrul de aer arata asa pentru ca asta e rolul lui. Daca l-ai scoate tot nou de acolo, l-ai cumpara degeaba. S-au rupt lanturi si la masini cu maxim 70 K...asa ca...inca un mit romanesc. Fara sa fiu ironic, dar daca lucrezi la BMW o sa incep sa te cred. Daca nu, il cred pe asta neamt.
Link to comment
Share on other sites

In garantie iti face schimbul gratis ??? Vreau sa inteleg de unde pragul asta de 15.000 ??? De ce nu 8, de ce nu 20....La VAG se recomanda revizia la 10-12 K. De ce nu o faci dupa 4 K ? Filtrul de aer arata asa pentru ca asta e rolul lui. Daca l-ai scoate tot nou de acolo, l-ai cumpara degeaba. S-au rupt lanturi si la masini cu maxim 70 K...asa ca...inca un mit romanesc. Fara sa fiu ironic, dar daca lucrezi la BMW o sa incep sa te cred. Daca nu, il cred pe asta neamt. :thumbsd: :nea:

...Despre ce crezi ca vorbesc/cred cei care sunt interesati :stuff: cu adevarat despre motoarelor lor, pe siteul de mai jos? In nici un caz in ceea ce zic inginerii (fie ei si) BMW!

Ci in teste REALE facute din uleiul din motor la diferite intervale. :shocking:

 

:bling: :pardon: :friends:

 

https://bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php/topics/4040550/New_car_and_going_a_different_#Post4040550

 

https://bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php/topics/3859821/The_best_full_SAPS_0W30_with_H#Post3859821

 

How to change the oil on a 2006 BMW 530I 3.0 L

"All manufactures don't want drivers/owners change their own oil or do any other any maintenance, they want us to bring our vehicles to their dealers for any service. They also want us to use their fluids, be it oil or coolant or ATF or brake fluid ...,

 

But we, the owners, like to do our own maintenance and we should be able to do it. If a manufacture try to make maintenance more difficult for DIY by eliminating previous available part(s)/equipment(s) I, as a consumer, will buy my next vehicle(most likely car) from other manufacture(s).

 

I was thinking about buying a new car the last few months, BMW ..." - afirmatii realiste.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

In garantie iti face schimbul gratis ??? Vreau sa inteleg de unde pragul asta de 15.000 ??? De ce nu 8, de ce nu 20....La VAG se recomanda revizia la 10-12 K. De ce nu o faci dupa 4 K ? Filtrul de aer arata asa pentru ca asta e rolul lui. Daca l-ai scoate tot nou de acolo, l-ai cumpara degeaba. S-au rupt lanturi si la masini cu maxim 70 K...asa ca...inca un mit romanesc. Fara sa fiu ironic, dar daca lucrezi la BMW o sa incep sa te cred. Daca nu, il cred pe asta neamt.

 

Nu ttrebuie sa ma crezi pe mine, eu zic doar cum fac eu pentru masinile mele si ale nevesti-mii si familiei mele si de vreo 15 ani nu am avut probleme la absolut nicio masina in ceea ce priveste motorul. Bmw a trecut la servisarea asta "longlife" din aceleasi considerente pentru care si uleiul din cutie e "lifetime" aka alta ineptie, tocmai pentru ca exista niste topuri si clasamente gen j.d power referitoare la care brand are costuri de exploatare cele mai mici and shit, astfel ca ajungi sa inghiti aceste cacaturi si apoi te trezesti cu cutia in punga si motorul topit.

Din partea mea tu poti sa il schimbi si la 60 de mii :)). Si ca fpat divers, filtrul ala de aer e pus sa filtreze, dar dupa 10 mii deja e negru de tarana, deci nu prea mai respira motorul cum trebuie si cu siguranta mai trec si particule de praf in motor ca si elementele alea filtrante sunt si ele de o calitate relativa. Fiecare face ce vrea cu masina lui, eu consider ca 300 de euro la 10 12 mii de km ma scapa de stres si tratez masina cu minima bunavointa incat sa nu se strice nici ea. :)

Edited by cavaliere
Link to comment
Share on other sites

uleiul oricum este garantat la ore de functionare nu km :)

 

Da, si daca tu nu ai autostrazi prin Romanica si mergi 100 de km in 5 ore prin orase de exemplu, nu dau cu virgula orele? Asa se garanteaza si la cutiile automate uleiul "lifetime", tot in ore?:)) Zf zice ca nu. Cutiile 8hp de exemplu sunt si pe alte branduri de masini si ei recomanda schimbul de ulei la 80 de mii. Bmw insa trebuie sa iasa sus in topurile de intretinere, ca e mai smecher.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

salut,

 

la F31 318D,143CP toate consumabilele necesare reviziei au costat exact 499 Lei

 

filtrele combustibil, ulei, aer pe Mann mai putin cel de habitaclu (polen) cu carbon activ marca UFI si 6L ulei BMW 5W30 Twin Power Turbo din care 5,3L am pus in motor

 

urmatorul schimb va fi intre 15-20.000km maxim, in functie de drumurile pe care le voi avea (oras sau afara)

 

ca idee, filtrele BMW de la revizia anterioara efectuata intr-o reprezentanta din Germania erau Mahle si Mann la origine.

Edited by bzk
Link to comment
Share on other sites

salut,

 

la F31 318D,143CP toate consumabilele necesare reviziei au costat exact 499 Lei

 

filtrele combustibil, ulei, aer pe Mann mai putin cel de habitaclu (polen) cu carbon activ marca UFI si 6L ulei BMW 5W30 Twin Power Turbo din care 5,3L am pus in motor

 

urmatorul schimb va fi intre 15-20.000km maxim, in functie de drumurile pe care le voi avea (oras sau afara)

 

ca idee, filtrele BMW de la revizia anterioara efectuata intr-o reprezentanta din Germania erau Mahle si Mann la origine.

 

Wow. Asa putin? Numai uleiu ar trebui sa fie spre 300 ron :)

Link to comment
Share on other sites

am acoperit ca sa nu se considere reclama.. :)

Puteai sa lasi. Atata timp cat nu e magazinu tau nu vad o problema :p

 

Am ramas wow pentru ca si eu tot un F31, aceiasi motorizare si sub 650 nu am gasit nicaieri cu exact aceleasi piese ca tine :) daca poti da-mi si mie un mesaj pe privat. Eu am facut revizia de curand la reprezentanta in ploiesti si m-a costat 1050 (parca, sau pe acolo) doar ca am avut probleme si data viitoare ma bate gandu sa ma ocup personal ca nu e fizica cuantica ...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.