Jump to content

Vibratie volan in mers


sneyku

Recommended Posts

Azi am fost sa fac o programare sa.mi echilibreze rotile pe fata. Cel de la oficiu cu clientii mi.a spus ca spatele. Eu am insistat ca fata. El, nu dle, ca spatele.

 

Tinand cont de:

- ce a sugerat tipul de la oficiu clienti

- faptul ca pe foaia data de firma care mi.a facut inspectia scrie ca pneurile pe fata au 7 mm adancime, iar spatele 8 mm

- faptul ca punand jantele de iarna vibratia dispare

am ajuns la o concluzie pe care le.o voi sugera celor de la service si anume, ca e posibil sa.mi fi inversat rotile intre ele (supozitie... :hmm: )

 

La o masina cu tractiune spate nu prea are cum sa se roada fata mai tare ca spatele.

 

Cum sugerati multi dintre voi ca jantele ar fi strambe sau mai cine stie ce, e o posibilitate, nu zic nu, dar am uitat sa mentionez un lucru si anume ca eu locuiesc momentan in Germania si drumul pana la munca e ca in palma. Deci e cam exclusa treaba cu jantele strambe. Daca nu erau strambe sapt trecuta, cand mergeam si vibra doar la franare (cauzata de cele 2 capete de bara), nu are cum sa fie strambe acum, dupa ce am bagat.o in service pt cateva ore. Mecanicii aceia trebuie sa fi gresit ceva, undeva.

 

Va multumesc celor care incercati sa ma ajutati.

O sa va tin la curent cu ce rezolv, daca mai are cineva alte sfaturi, e binevenit sa le scrie.

Edited by sneyku
Link to comment
Share on other sites

Azi am fost sa fac o programare sa.mi echilibreze rotile pe fata. Cel de la oficiu cu clientii mi.a spus ca spatele. Eu am insistat ca fata. El, nu dle, ca spatele.

 

 

La o masina cu tractiune spate nu prea are cum sa se roada fata mai tare ca spatele.

 

 

..si inca cum ARE CUM SA SE ROADA spatele mai repede decat fata.

 

NMa dau pe mine ca exemplu; s-a uzat spatele MULT MAI DEVREME DECAT FATA la masina mea. ..S-au ros la limita ca a trebuit sa le pun pe cele pastrate inca bunicele, tot pe spate.

La mine s-au uzat uniform si asta e de bine. Facusera deja 56k km; schimbate toate la doar 1 luna diferenta fata-spate.

 

Dar o problema a uzurii neuniforme pe spate e reala la BMW(!) trebuie urmarita si mai ales prin mentinerea presiunii in roti egala si recomandata.

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Am si eu o problema asemanatoare si nu ii dau de cap ...

Recent mi-am achizionat masinuta si sunt mega incantat. I-am luat cauciucri noi, echilibrata corespunzator ( intr`adevar nu am verificat si in alta parte ) si am plecat la mare week-end care a trecut.

Frumos, nu bate, nu tremura, pana cand am intrat pe autostrada si am pus pilot automat la 140km/h. Cand a inceput sa tremure, reduc si la 130 tot tremura, la 120 merge fin, iar stau la 130-140 iar tremura, apoi trec pana la 190 numai tremura nu face nimic.

Deci care sa fie la mine problema de tremura doar la 130-140 ? Sa fac unghiu de fuga ? sau nu ma pricep ...

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Am si eu o problema asemanatoare si nu ii dau de cap ...

Recent mi-am achizionat masinuta si sunt mega incantat. I-am luat cauciucri noi, echilibrata corespunzator ( intr`adevar nu am verificat si in alta parte ) si am plecat la mare week-end care a trecut.

Frumos, nu bate, nu tremura, pana cand am intrat pe autostrada si am pus pilot automat la 140km/h. Cand a inceput sa tremure, reduc si la 130 tot tremura, la 120 merge fin, iar stau la 130-140 iar tremura, apoi trec pana la 190 numai tremura nu face nimic.

Deci care sa fie la mine problema de tremura doar la 130-140 ? Sa fac unghiu de fuga ? sau nu ma pricep ...

nu sunt echilibrate bine....cauciucurile noi se aseaza dupa o vreme si atunci trebuie recehilibrate

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nu sunt echilibrate bine....cauciucurile noi se aseaza dupa o vreme si atunci trebuie recehilibrate

Am facut 1000km cu ele... deci ma duc astazi sa faca o verificare daca sunt ok echilibrate .

Si daca sunt, si ea tot va tremura, ce ma sfatuiti sa fac ?

Link to comment
Share on other sites

Am facut 1000km cu ele... deci ma duc astazi sa faca o verificare daca sunt ok echilibrate .

Si daca sunt, si ea tot va tremura, ce ma sfatuiti sa fac ?

pai din senin nu are cum sa tremure... ori is cauciucurile ori ai vreo problema cu jantele...punele alea de pe spate pe fata.. si verifica cand le dai jos sa fie curat si butucu de pe janta si pe masina sa se aseze perfect

Link to comment
Share on other sites

Mi.am adus aminte ca janta stanga spate e singura care nu e roasa la bordura. M.am uitat astazi dimineata si e la locul ei, tot pe stanga spate. Asadar, rotile par sa nu fi fost inversate intre ele.

 

Mai ramane atunci problema echilibrarii necorespunzatoare sau a cauciucului/jantei naspa. Cred.

Edited by sneyku
Link to comment
Share on other sites

pai din senin nu are cum sa tremure... ori is cauciucurile ori ai vreo problema cu jantele...punele alea de pe spate pe fata.. si verifica cand le dai jos sa fie curat si butucu de pe janta si pe masina sa se aseze perfect

Rezolvat :download: ! De invatat minte, prima oara a fost o echilibrare la o vulcanizare mai " low cost" acum m-am dus la ceva mai bun si am descoperit ca echilibrarea practic nu exista :))

Aveam pusi plumbi aiurea si la o roata chiar degeaba ca ea era perfecta.

Acuma se lipeste de sosea :senile:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Rezolvat :download: ! De invatat minte, prima oara a fost o echilibrare la o vulcanizare mai " low cost" acum m-am dus la ceva mai bun si am descoperit ca echilibrarea practic nu exista :))

Aveam pusi plumbi aiurea si la o roata chiar degeaba ca ea era perfecta.

Acuma se lipeste de sosea :senile:

ai vazut?

 

pana si presiunea in anvelope difera de la o vulcanizare la alta... alta lectie invatata

Link to comment
Share on other sites

Rezolvat :download: ! De invatat minte, prima oara a fost o echilibrare la o vulcanizare mai " low cost" acum m-am dus la ceva mai bun si am descoperit ca echilibrarea practic nu exista :))

Aveam pusi plumbi aiurea si la o roata chiar degeaba ca ea era perfecta.

Acuma se lipeste de sosea :senile:

Se poate face un semi-sticky post si pentru alti carora le vibreaza ... mergand la low cost...

TEHNOLOGIA NU SE TINE CU LOW COST.

 

Low cost or right cost!?

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Am si eu o problema asemanatoare si nu ii dau de cap ...

Recent mi-am achizionat masinuta si sunt mega incantat. I-am luat cauciucri noi, echilibrata corespunzator ( intr`adevar nu am verificat si in alta parte ) si am plecat la mare week-end care a trecut.

Frumos, nu bate, nu tremura, pana cand am intrat pe autostrada si am pus pilot automat la 140km/h. Cand a inceput sa tremure, reduc si la 130 tot tremura, la 120 merge fin, iar stau la 130-140 iar tremura, apoi trec pana la 190 numai tremura nu face nimic.

Deci care sa fie la mine problema de tremura doar la 130-140 ? Sa fac unghiu de fuga ? sau nu ma pricep ...

Exact aceeasi problema o am si eu de la 140 la 180 incepe tremuratul...am schimbat cauciurile de pe fata ca un "meserias" mi-a zis ca un cauciuc are o galma, totul parea ok, am facut si geometria si ieri cand am fost pe autostrada acelasi lucru ( a inceput sa tremure la vitezele respective) dar putin mai pronuntat. Ma gandesc sa fac iar o echilibrare pe toate 4 rotile si daca nu sau e vreo janta sau nu stiu...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Sa aduc in actualitate topicul, la E90 320d am o problema care nimeni in 6 luni ii poate gasi solutia.

 

Volanul vibreaza intre 80-100 kmh stanga dreapta si dupa aceasta viteza se simte o vibratie doar ca are o frecventa mai mare.

 

Am schimbat:

 

-amortizoare

-brate noi fata lemfoerder

-discuri noi fata care dupa 2000 km se ovalizeaza incet. Cele vechi vibrau foarte urat cand franam de la viteza mare

-cauciucuri noi + testat cu jsnte de iarna. La fel nici o schimbare

-echilibrat jante , geometrie si verificari la diferite servicuri

 

concluzia:

-nu s-a gasit nimic care ar putea explica vibratia.

 

As preciza ca impreuna cu vibratia se aude si un zgomot de fundal ca si cum as merge cu geamul spate deschis dar la o intensitate mult mai mica. Am avut aceeasi problema la 120d si pana la urma am vandut-o scarbit de bani pierduti si nervi.

Link to comment
Share on other sites

Am avut aceasi problema ... o sa schimbati toata masina cand colo , rezolvarea costa " 30 RON " ...

 

problema e ca JANTELE se tin doar in prezoane ... trebuie sa puneti un DISTANTIER acolo pe axu care intra janta ... (eu am rezolvat problema la AUTOSOFT) ...

 

aveti grija ca e destul de periculos sa mergeti asa cu masina ...

 

Bafta!

Edited by alexk1
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am avut aceasi problema ... o sa schimbati toata masina cand colo , rezolvarea costa " 30 RON " ...

 

problema e ca JANTELE se tin doar in prezoane ... trebuie sa puneti un DISTANTIER acolo pe axu care intra janta ... (eu am rezolvat problema la AUTOSOFT) ...

 

aveti grija ca e destul de periculos sa mergeti asa cu masina ...

 

Bafta!

 

Vladmury sta in Vestul Europei..

 

..deci ne pui sa alegem - ne sinucidem sau calatorim cu .."vibratoru"..

Ce idee romaneasca de "succes" :hyper:

Oare neamtu ce o zice cand vede ca noi gasim sa punem o saiba sau doua la roate? :drool:

 

Ca doar, "merge s-asa" :bounce:

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Deca avea nevoie de inele janta originala din fabrica , o punea neamtu direct. Am jante styling 160, am testat si cu jante de tabla si la fel vibreaza.

 

Am dat un search pe google la e90 high speed vibration si sunt o gramada de topicuri din care nu reiese o concluzie clara, Singurul lucru care imi vine in minte e cardan stramb sau stii naiba.

Link to comment
Share on other sites

Am avut aceasi problema ... o sa schimbati toata masina cand colo , rezolvarea costa " 30 RON " ...

 

problema e ca JANTELE se tin doar in prezoane ... trebuie sa puneti un DISTANTIER acolo pe axu care intra janta ... (eu am rezolvat problema la AUTOSOFT) ...

 

aveti grija ca e destul de periculos sa mergeti asa cu masina ...

 

Bafta!

 

aia e reparatie provizorie. Cu ce te ajuta distantierul ala. cel mai bine e sa le sudezi, ca sa nu te bazezi doar pe prezoane. E foarte riscant sa ai jantele prinse doar in prezoane. mai exista si ceva solutie numita loctite blue242, il pui pe prezoane si iti ofera siguranta marita.

pentru restul utilizatorilor nu se aplica sfaturile, deoarece au alt model de prindere la jante.

Link to comment
Share on other sites

ce tot ii dai frate cu distantierul ala. In primul rand ala nu e distantier, e inel de centrare.

distantierul e altceva, ala il folosesti sa modifici ET -ul rotii

 

tu probabil ai cumparat niste jante de la careva de pe alt tip de masina si cu alt diametru al axului (de exemplu janta are gaura din mijloc diametru 62 si axul la tine are 57 mm, trebuie sa aduci axul la 62mm sa nu ai joc , pui un inel de centrare care sa il ingroase ) dar daca janta e pentru modelul respetiv de masina nu ai nevoie .

Nu numai ca nu ai nevoie, dar e imposibil de pus.

Zi tu cum bagi ceva de 62mm diametru intr-o gaura de 57.mm .mama ei de artimetica... (dimensiunile sunt date doar ca exemplu)

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

ce tot ii dai frate cu distantierul ala. In primul rand ala nu e distantier, e inel de centrare.

distantierul e altceva, ala il folosesti sa modifici ET -ul rotii

 

tu probabil ai cumparat niste jante de la careva de pe alt tip de masina si cu alt diametru al axului (de exemplu janta are gaura din mijloc diametru 62 si axul la tine are 57 mm, trebuie sa aduci axul la 62mm sa nu ai joc , pui un inel de centrare care sa il ingroase ) dar daca janta e pentru modelul respetiv de masina nu ai nevoie .

Nu numai ca nu ai nevoie, dar e imposibil de pus.

Zi tu cum bagi ceva de 62mm diametru intr-o gaura de 57.mm .mama ei de artimetica... (dimensiunile sunt date doar ca exemplu)

 

Da , inel de centrare ... eu asta am pus ... eram grabit cand am scris posturile ... are o diferenta acolo la ax mai mult ca sigur pt ca si la mine volanu virbra doar intre 80km/h si 110 km/h ... de aici mi-am dat seama ca asta e problema (fara sa stiu ce masina/janta are) ... cat despre jante pt modelul de masina .... pai asa am si eu ... ce credeai ca am pus jante de lastun pe bmw ?

Link to comment
Share on other sites

pai baiatul a scris clar ca are jante originale, asta inseamna ca vin fix de butuc.

DAca ai inele de centrare pot face si alea probleme, ai simptome gen roti dezechilibrate, dar nu e cazul la el.

Vezi ca tu acum ca ai inele de centrare, sa ai grija pe la vulcanizari sa ti le puna inapoi, si sa mai verifici starea lor,

Mie pe spate in special se mai topeau, de la franari (discurile pe spate erau neventilate si le inlocuiam periodic.. )

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Chiar nu inteleg de ce topaie masina , face la fel cu jantele de iarna si mi-a ovalizat discurile fata in 3000 km. Azi o sa pun alte jante sa vad

 

Cati kilometrii are masina? Fa o verificare serioasa la directie. Poti incerca sa testezi care disc este ovalizat. Este posibil si sa nu functioneze cum trebuie frana pe o roata. Orice poate fi de vina acolo, de la etrier, portetrier, rulment etc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.