Jump to content

The white one f10


ReSp3cT

Recommended Posts

daca sti cum sa "interactionezi" cu masina reusesti sa depasesti.��

si eu aveam emotii cu loganu lu tata , asta nou din 2015.

la ce motor are , cand acceleram ziceam ca merg in spate.

Dar sa vezi batranu' cum merge cu el.... aleluia zici ca mai are cativa cai in plus.

 

Zilele mele de vitejii s-au dus. Daca am cu ce, ma bag, daca nu, stau pe fundul meu. Cu logan benzina am neplaceri si emotii, cu diesel mai e cum e.

 

Am avut E46-le, 3 ani, cam greu "sa nu stiu interactiona cu el". Daca iti permiti, treci la 3.0 altfel ramai la 2.0. Oricum nu se compara un 2.0 din 2001 cu un 2.0 din 2009, e clar ca cele din 2009 sunt mai performante (aici ma refer strict la 320d).

Edited by jeezy
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Dupa spusele tale, toti cei care au 2.0 nu isi permit 3.0.

Dar sa ne gandim ca poate pt unii 2.0 e suficient la ce nevoi au ei, avand in vedere ca depasesti lejer tiruri sau alti participanti la trafic pana in viteze de 130-140, care oricum sunt mult prea mari pt dn-urile noastre. Aa, ca poti croseta cu 3.0 si poti face vitejii pe valea Oltului, asta da.

Si daca tot ziceai ca cei cu 2.0 nu isi permit mai mult, mai este si varianta ca poate fiecare are o suma alocata pt masini. Ca poate tu ai 3.0 insa masina(asigurari,benzina,intretinere) te costa lunar 30% din venituri,iar pe altul care are 2.0 il costa 5% din venituri. Poate unii isi permit 530 insa merg cu taxiul.

Sau poate ca unul cu 3.0 face 10 mii de km pe an, dar de, n-are putere suficienta la nevoie, iar altul face 30 mii pe an si merge mult urban, unde este inutil un motor mare.

Sunt multi factori, dar ideea de la care a pornit acest offtopic stupid, era ca 520d este lesinat, ceea ce e o mare aberatie.

Si un 530d e lesinat in comparatie cu un m5. Depinde ce repere ai si de gradul de obiectivism.

 

Ai inteleg total gresit. Daca vrei 3.0, iti permiti si consideri ca ai nevoie (chiar si pentru distractia personala), il iei. Altfel e ok si 2.0, care e echilibrat din toate punctele de vedere.

Nu imi rastalmaci cuvintele ca sa te afli in treaba.

 

Pe considerentul financiar, renunti la multe. Unii mai cauta si placerea.

Sa tot strangi sa pui la ciorap si sa nu te bucuri de banii lucrati, ajungi la o varsta la care nu mai esti in stare de nimic. Dar deh, stai pe un maldar de bani.

Edited by jeezy
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ai inteleg total gresit. Daca vrei 3.0, iti permiti si consideri ca ai nevoie (chiar si pentru distractia personala), il iei. Altfel e ok si 2.0.

Nu imi rastalmaci cuvintele ca sa te afli in treaba.

 

Pe considerentul financiar, renunti la multe. Unii mai cauta si placerea.

Sa tot strangi sa pui la ciorap si sa nu te bucuri de banii lucrati, ajungi la o varsta la care nu mai esti in stare de nimic. Dar deh, stai pe un maldar de bani.

Oameni buni,nu a zis nimeni ca 3.0d e naspa si aiurea si nu merita sa-l iei...discutia a plecat de la faptul ca cineva a zis ca 2.0d e jalnic si puturos si vai steaua lui,si comparatii cu skode si rahaturi.

 

La subiect,ia 730d daca asta iti doresti,insa cauta bine,fata astuia alb imi pare suspecta.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Numai piloti pe forumu' asta ... sute de cai si pe autostrada de cand merg eu nu n-am vazut sa se mearga de la 180 in sus, iar in oras nu mai vb.

 

Chiar ca, cata dreptate ai Luciane :))))))))

 

Oameni buni,nu a zis nimeni ca 3.0d e naspa si aiurea si nu merita sa-l iei...discutia a plecat de la faptul ca cineva a zis ca 2.0d e jalnic si puturos si vai steaua lui,si comparatii cu skode si rahaturi.La subiect,ia 730d daca asta iti doresti,insa cauta bine,fata astuia alb imi pare suspecta.

 

Are dreptate Cristian, au sarit cativa ca 20d e jalnic si nimeni nu a spus ca nu e marfa sa ai un 30d, am avut si 530d E60 si 330xi E46, marfa motoarele, silentioase, putere, etc, dar nici cu E90 pe care aveam soft si dpf off (aproximativ 200cp) nu imi era rusine deloc....:)))))

 

Daca tot va permiteti voi de ce nu va cumparati un M ceva? Si atunci automat s-a terminat subiectul...

Edited by ckh
  • Like 2
  • Downvote 8
Link to comment
Share on other sites

Revin la subiect :

Am sunat acum la 525 ala bestial si sa dat dupa 2 ore ce la pus la vanzare.Masina chiar era ce trebuie :((( Ferice de noul posesor...mai rar asa masina...

Vad ca a revenit cel cu 730 la vanare....

Gasesti destule, poate nu neaparat alb si paket M.

730 alb pare mai de cioroi asa..in fine.

  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Mda...am mai dat acum un mesaj sa vad...sigur are peste 230k km cel putin...mi se pare ca e chiar acelasi bisnitar daca mai stiti 520 ala albastru frumos de era tot in autovit , zicea ca are 160k si masina avea 260k la ultima intrare de vro 2-3 luni :))

Auzisem ca sa dat o lege sa numai dai km inapoi? Gresesc ?

Link to comment
Share on other sites

Cand 10 masini depăsesc si tu rămâi vesnic acolo pentru ca nu poti începe sa te enerveze, daca nu ai un raport de putere echivalent cu restul din trafic o sa fii mai mereu KO, apare frustrarea si neîncrederea in masina, depășiri prostesti, nervi si injuraturi... Edited by BOASKA
  • Like 2
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

si totusi acest 520d 184cai f10 are viteza maxima 227km/h , nu e suficient ?! :)

 

eu unul nu mai am nebunia aia cu caii putere , cred ca as putea merge lejer si cu un f10 518d de 136 de cai, mai ales ca ma invart 90% in Bucuresti..si din Bucuresti se cam iese pe Autostrazi sau dn-uri cu doua benzi ,unde nu prea ai cu cine sa te "intreci" si nici sensul de a da talpa de aiurea :)

 

desigur pt raceri exista totusi 530d ,iar pt pasionatii adevarati 535d , insa rafinatii clar se dau cu benzinare 550i , 535i fiind un compromis.

 

in alta oridine de idei s-a inventat 528i , motor 2.0i cu 245 de cai .. 0-100 (6.2) iar motorul suna tot a diesel , ca sa nu se piarda contactul :)

 

http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=19950

Edited by Krebs
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Daca iti cumperi un v8 nu inseamna ca vrei sa mergi in drift prin tot orasul, fiecare dupa gusturi si bani isi cumpara ce vrea, totusi daca mergi numai prin oras de ce vrei un f10? Si daca vrei sa te misti lejer prin trafic in exterior de ce sa cumperi unul submotorizat?

 

Dupa mine nu trebuie sa fii un adevarat pasionat ca sa-ti cumperi un 535

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.