Jump to content

fum alb la pornire e46 320d


Recommended Posts

Buna tuturor. Imi cer scuze daca acest topic este asemanator cu cele discutate dar eu unul nu am fost lamurit din cele citite. Detin un e46 320d din 2002 (150cp) iar la pornirea la rece masina scoate un fum alb/albastrui foarte inecacios care miroase putin a motorina nearsa. Cand temperatura ajunge la 90 de grade masina se comporta normal, fara sa mai scoata fum, dar pana atunci ma urmareste celebrul fum. Stie cineva ce poate fi? Catalizatorul mai functioneaza sau e bun de aruncat? In mers, cand motorul se afla in sarcina, se aude un țarait care ar semana cu cel al injectorilor pe sfarsitul vietii. E posibil sa fie si asta cauza fumului? Va multumesc
Link to comment
Share on other sites

Incearca si lasa 1 minut motorul sa mearga la relanti inainte de a opri si vezi daca a doua zi face la fel. Din cate stiu eu ramane ceva ulei in turbina si e relativ normal ca dupa o varsta sa dea putin fum alb-albastrui la prima cheie. Dupa ce temperatura urca la normal, banuiesc ca la o alta repornire nu mai ai probleme...sau? La mine, acelasi model si aceeasi motorizare face exact la fel: fum albastrui la prima cheie vreo 10 secunde si pe urma nu mai sunt probleme...
Link to comment
Share on other sites

Incearca si lasa 1 minut motorul sa mearga la relanti inainte de a opri si vezi daca a doua zi face la fel. Din cate stiu eu ramane ceva ulei in turbina si e relativ normal ca dupa o varsta sa dea putin fum alb-albastrui la prima cheie. Dupa ce temperatura urca la normal, banuiesc ca la o alta repornire nu mai ai probleme...sau? La mine, acelasi model si aceeasi motorizare face exact la fel: fum albastrui la prima cheie vreo 10 secunde si pe urma nu mai sunt probleme...

Cand motorul e rece, la prima pornire face asa. Acum, cand au mai scazut temperaturile, fumul e mai dens. Dupa ce apa ajunge la 90 de grade nu mai scoate gram de fum indiferent de cate ori o opresc, dar cum scade temperatura sub 90 de grade incepe sa scoata fum.

Link to comment
Share on other sites

Astazi am mers din nou cu masina catre serviciu, aproximativ 25 de km, iar cand am ajuns, am lasat motorul sa mearga in jur de 2 minute dupa care l-am oprit. Dupa amiaza, cand am plecat acasa, fumul acela inecacios a aparut din nou la pornirea la rece a motorului. Stie cineva care sunt simptomele injectorilor dusi? :(
Link to comment
Share on other sites

Astazi am mers din nou cu masina catre serviciu, aproximativ 25 de km, iar cand am ajuns, am lasat motorul sa mearga in jur de 2 minute dupa care l-am oprit. Dupa amiaza, cand am plecat acasa, fumul acela inecacios a aparut din nou la pornirea la rece a motorului. Stie cineva care sunt simptomele injectorilor dusi? :(

 

Filtrul epurator 100%!!

Link to comment
Share on other sites

Astazi am mers din nou cu masina catre serviciu, aproximativ 25 de km, iar cand am ajuns, am lasat motorul sa mearga in jur de 2 minute dupa care l-am oprit. Dupa amiaza, cand am plecat acasa, fumul acela inecacios a aparut din nou la pornirea la rece a motorului. Stie cineva care sunt simptomele injectorilor dusi? :(

 

Intra cu inpa si verifica injectoarele daca sunt in parametrii

Link to comment
Share on other sites

Revin asupra problemelor expuse anterior si fac precizarea ca am rezolvat problema fumului alb...Am fost la mecanic zilele trecute sa inlocuiesc bujiile si sa rezolv o veche problema a celor doua suruburi de la semeringul de la pompa de vacuum. Cele doua suruburi erau rupte, iar proprietarul anterior nu s-a obosit sa le scoata, ci a pus silicon pe langa, iar uleiul curgea intr-o veselie...Dupa ce am dat tubulatura dintre turbina si debitmetru jos, am constatat cu stupoare ca turbina mea servea ulei la greu, in asa fel incat inpingea uleiul spre catalizator dar si inapoi spre debitmetru, iar uleiul curgea peste tot(furtune, scut, catalizator, etc). Am schimbat turbina, iar fumul alb la rece a disparut. Mai am o mica problema intrucat se simte fumul de motorina arsa pentru ca tot fostul proprietar a scos sitele din catalizator:( O sa-l inlocuiesc in timp...Vechea turbina avea un palet ciupit, iar jocul era groaznic...O sa pun si ceva poze cu ea mai tarziu.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Revin asupra topicului, cam tarziu ce-i drept si vreau sa spun ca dupa ce am schimbat turbina iar am terminat-o cu pierderea de putere, fumul  alb la pornire  si suieratul acela enervant...Veche turbina era praf, avea un joc foarte mare la palele acelea si era plina de ulei, atat de mult incat dadea cu ulei pe la toate imbinarile...Dupa cum se vede in pozele atasate, una dintre pale era ciublita :(

post-73475-0-77904000-1448030526_thumb.jpg

post-73475-0-37036100-1448030528_thumb.jpg

post-73475-0-68357600-1448030531_thumb.jpg

post-73475-0-14359100-1448030534_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.