Jump to content

Furat din Bucuresti BMW M5 F10 - 24.10.2015 - B998GDI


X X L
 Share

Recommended Posts

Am vazut de curand un reportaj care m-a socat, doi indivizi cu 2 serviete, unul vine seara la tine la usa si preia semnalul de la cheie si il amplifica, celalalt cand se apropie de masina se deschide automat se suie si pleaca

 

Solutia este sa montezi un sistem de securitate pe masina care sa opreasca automat motorul daca observa fluctuatii de semnal, sau sa tii cheia intr-o cutiuta etansa care sa impiedice emisia semnalului

 

Producatorii auto au luat la cunostinta si au spus ca asa ceva nu poate face decat o minte criminala si atat.....

Link to comment
Share on other sites

A confirmat cineva ca asa au furat-o? Da, sistemul e o idiotenie, dar m-as mira sa ii duca dibla la asa ceva pe tiganii romani.

 

Asta poate sa confirme doar politia.....

 

Eu am vazut un caz asemanator la tv in germania, aici dau mereu cazuri de genul la tv, aparate de bruiat frecvente sau copiat keyless

 

Crima organizata nu are granite si nu duce lipsa se capital.... au aratat ca se gasesc usor de cumparat daca cauti si ai bani

 

Sunt zeci de articole de genul....

 

http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/11808814/Thousands-of-cars-vulnerable-to-keyless-theft-according-to-researchers.html

 

http://www.nytimes.com/2015/04/16/style/keeping-your-car-safe-from-electronic-thieves.html?_r=0

Link to comment
Share on other sites

Probabil cu o platforma sau cu un duplicat de cheie obtinut in fals s-a pornit masina

 

Partea proasta e ca fiind vineri seara majoritatea celor care puteau asigura trackingul GPS nu au fost de gasit si nu s-a putut face mai nimic.

 

Oricum un M5 e totusi un M5... daca nu se va dezmembra pt piese, cred ca va fi gasit

Link to comment
Share on other sites

Daca e in Rusia la vreun afiliat al puterii poate sa circule linistit cu numerele de Ro, nu il va intreba nimeni.

 

Sau letonia estonia 2 pasi mai cotĂŠ.... nici macar nu le dau jos plaketele verzi cu numere din parbriz, toata lumea are masini de lux din germania, furate logic

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

UPDATE:

 

Masina afost gasita si se afla in custodia firmei de leasing... din cate am inteles tot ei au si luat-o de pe strada, fara nicio somatie... curios mod de "actionare", dar cred ca tocmai s-au pricopsit cu un dosar penal pentru furt.

 

Multumesc tuturor celor care s-au implicat mai mult sau mai putin, in vreun fel sau altul, in distribuiea mesajului... important este ca masina nu a intrat "la taiat" si ca in curand va reveni pe sosele.. :popcorn:

Link to comment
Share on other sites

UPDATE:

 

Masina afost gasita si se afla in custodia firmei de leasing... din cate am inteles tot ei au si luat-o de pe strada, fara nicio somatie... curios mod de "actionare", dar cred ca tocmai s-au pricopsit cu un dosar penal pentru furt.

 

Multumesc tuturor celor care s-au implicat mai mult sau mai putin, in vreun fel sau altul, in distribuiea mesajului... important este ca masina nu a intrat "la taiat" si ca in curand va reveni pe sosele.. :popcorn:

 

Presupun ca au ridicat-o si baietii de la leasing cu un motiv...neplata...

Link to comment
Share on other sites

Am vazut de curand un reportaj care m-a socat, doi indivizi cu 2 serviete, unul vine seara la tine la usa si preia semnalul de la cheie si il amplifica, celalalt cand se apropie de masina se deschide automat se suie si pleaca

 

Solutia este sa montezi un sistem de securitate pe masina care sa opreasca automat motorul daca observa fluctuatii de semnal, sau sa tii cheia intr-o cutiuta etansa care sa impiedice emisia semnalului

 

Producatorii auto au luat la cunostinta si au spus ca asa ceva nu poate face decat o minte criminala si atat.....

 

Da este adevarata varianta cu serviete. Este chiar simplu de facut insa pe generatiile noi de masini sunt masurile deja implementate. Discutiile pt a se implementa no protectii au fost acum vreo 3-4 ani parca.

 

Din punct de vedere tehnic, functuatiile de semnal nu au nicio legatura. Servietele introduc o intarziere atunci cand fac translatariile de mesaje pe alte frecvente. Asa ca pe masian acum este implementat un "filtru de timp": Daca cheia nu raspunde intr-un timp dfinit clar si mesajul ajunge mai tarziu, este clar o tentativa de furt cu serviete.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca au cum sa pateasca ceva cei de la leasing. Pana la incheierea contractului, ei sunt proprietarii masinii. D-aia are firma de leasing o cheie de la masina. Ca sa ti-o ia in caz de neplata. Cam cu japca, dar asta-i viata. Asa se intampla si in tari mai civilizate.

Daca te-ar avertiza, exista riscul sa ascunzi masina sau s-o dai furata. Cel care are contractul de leasing e doar utilizator, nu proprietar.

Edited by Service Premium
  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

toate BMW din seria F au un bug in CAS4 ce permite pornirea fara cheie a masinii doar prin simpla conectare a unui laptop si executia unui job in Tool32. Dureaza mai putin de 1 minut toata povestea. Bug-ul e cunoscut din 2012 si BMW nu a catadicsit sa il rezolve in nici unul din update-urile de pana astazi.

 

Oricine cu un cablu DCAN si Tool32 instalat pe laptop poate porni un F cu conditia sa aiba access in interior la mufa OBD.

e vorba de acea "unica pornire fara cheie"?

 

Nu cred ca au cum sa pateasca ceva cei de la leasing. Pana la incheierea contractului, ei sunt proprietarii masinii. D-aia are firma de leasing o cheie de la masina. Ca sa ti-o ia in caz de neplata.

sigur au prin contract strecurata vreo clauza de nerestituire in caz de neplata...

Link to comment
Share on other sites

toate BMW din seria F au un bug in CAS4 ce permite pornirea fara cheie a masinii doar prin simpla conectare a unui laptop si executia unui job in Tool32

Se poate rezolva bugul ?

 

Vad ca nu e singura problema de securitate, aceasta a fost rezolvat intr-un patch pe 30 ianuarie 2015, asa ca sunt o gramada de masini pe strazi vulnerabile si la ora asta, iar daca le combinam iese ceva frumos:

According to ADAC, hackers would only need a few minutes to open a car from outside, without leaving any physical trace of unauthorised entry. In other words, a bit easier and less conspicuous than if you tried to gain access with a bent coat hanger or the swift application of a brick to the window.

BMW

1 Series Convertible, Coupé and Touring (E81, E82, E87, E88, F20, F21)

2er Active Tourer, Coupé and Convertible (F22, F23, F45)

3 with Convertible, Coupe, GT, Touring and M3 (E90, E91, E92, E93, F30, F31, F34, F80)

4p Coupe, Convertible, Gran Coupe and M4 (F32, F33, F36, F82, F83)

5 Series GT and Touring (F07, F10, F11, F18)

6 Series Gran Coupe Convertible (F06, F12, F13)

7 Series (F01, F02, F03, F04)

I3 (I01), I8 (I12)

X1 (E84), X3 (F25), X4 (F26) X 5 (E70, F15, F85), X6 (E71, E72, F16, F86), Z 4 (E89)

 

Mini

Three-door and five-door hatchback (F55, F56)

 

Rolls Royce

Phantom Coupe and Drophead Coupe (RR1, RR2, RR3)

Ghost (RR4)

Wraith (RR5)

Link to comment
Share on other sites

in nici un caz nu e vorba de furt. proprietar e firma de leasing pana la plata integrala. mai mult ca sigur au scris in contract ca au dreptul sa isi recupereze bunul pe cale amiabila sau silit, optiunea fiind doar a lor in caz de neplata a 3 rate consecutive.

din pdv legal sunt acoperiti si nu are ce sa faca la firma de leasing. e un contract semnat si asumat de ambele parti. parerea mea e ca masina nu o mai dau inapoi chiar daca se plateste suma restanta. au si avans, rate platite si masina. nu o sa renunte la avantaj. au comportament de camatari...

Edited by bogdan_07
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.