Jump to content

e90 325i


eneh

Recommended Posts

Sincer sa fiu spre rusinea mea ,nu am folosit DTC-ul pana acum. Sta mereu on,nu l-am dezactivat.

 

Si eu trebuie sa verific separatorul de ulei,din cate stiu de la cumnatamio i l-a schimbat ,dar nu i-a schimbat si furtunele aferente. Trebuie sa inspectez mai in detaliu.

 

DTC-ul la e90 este activat cand apesi pe buton, in legatura cu separatorul trebuie sa-i schimbi si furtunele pentru ca sunt dintr-un material foarte prost, unul s-a rupt cand am schimbat garnitura de la culbutori. Iti consuma ulei intre schimburi?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am completat 500ml la aprox 3000km, am pus 5w30 shell, o sa incerc si eu 0w40 la schimbul urmator, poate mai scade consumul

N52 este un consumator de top

 

Corect. Am intrebat mai multi posesori de n52 si la unii le consuma si 500 ml/1000 km. Schimba garnitura de la culbutori/separatorul de ulei daca ai multi KM si suspectezi ca nu au fost schimbate, poate mai reduci consumul de ulei.

 

Per total este un motor excelent, se comporta foarte bine.

Link to comment
Share on other sites

Corect. Am intrebat mai multi posesori de n52 si la unii le consuma si 500 ml/1000 km. Schimba garnitura de la culbutori/separatorul de ulei daca ai multi KM si suspectezi ca nu au fost schimbate, poate mai reduci consumul de ulei.

 

Per total este un motor excelent, se comporta foarte bine.

 

Are 143.000km in bord, si este un pic gatuit, 523i, dar motorul este super, vibratii 0, foarte silentios

 

Pe un 3.ar cred ca rupe mai bine 😊

Link to comment
Share on other sites

Acum scuza-ma cat imi spal limba (degetele) cu detergent de vase. :p

 

Stiu ca ti-a fost greu :))

 

 

Are 143.000km in bord, si este un pic gatuit, 523i, dar motorul este super, vibratii 0, foarte silentios

 

Pe un 3.ar cred ca rupe mai bine 😊

 

Super, sa ai grija de el.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

E fun sa te tot uiti la consum, in ideea de a conduce tu mai eficient, dar masina asta cu motorul ala e facuta pentru orice, numai pentru economie nu. Nu stiu cum conduci, dar eu incerc destul de mult sa conduc "eficient" si am scos un consum ceva mai mare cu un Focus 2 benzinar de 1.6 (tot 11.xx) in oras. Cu ursul aveam cam 2 litri in plus la suta de km, dar macar se intampla ceva cand apasam acceleratia si nu doar sa creasca valoarea consumului, cum se intampla la focus.
Link to comment
Share on other sites

E fun sa te tot uiti la consum, in ideea de a conduce tu mai eficient, dar masina asta cu motorul ala e facuta pentru orice, numai pentru economie nu. Nu stiu cum conduci, dar eu incerc destul de mult sa conduc "eficient" si am scos un consum ceva mai mare cu un Focus 2 benzinar de 1.6 (tot 11.xx) in oras. Cu ursul aveam cam 2 litri in plus la suta de km, dar macar se intampla ceva cand apasam acceleratia si nu doar sa creasca valoarea consumului, cum se intampla la focus.

 

Stiu ca o sa sune dubios, dar am visat ca ti-am condus ursul :laugh: . Sunt motoare de turatie, in special n52 altfel BMW nu ar fi pus limitarea la 7000 RPM.

 

Seara cand ies de la munca in ruta mea obisnuita spre casa sunt cel putin doua radare si nu-mi permit sa-i dau peste 60 doar cand ajung pe pod la grivitei...atunci incepe distractia. De obicei schimb pe la 3000-5000, evident dupa ce se incalzeste motorul.

 

Nu prezint interes in consum, desi e placut sa vezi ca daca masina este condusa decent poate scoate valori apropiate de ce scrie in carte in legatura cu consumul.

 

@ CATALIN9215 Este in plan pentru februarie, trebuie sa revopsesc capota + haionul intai si poate un polish ca am ceva zgarieturi superficiale pe aripa dreapta.

 

M-ar interesa sa ma orientez spre faruri originale cu sistemul intreg, sa nu am eventuale probleme cu politia.

 

12583650_10207465530451483_812386743_n.jpg?oh=a352500735153def950bad1a0054ae0e&oe=56AC2F75

 

Moment nefericit :(. Am inteles ca se poate repara, dar mai greu cu gasitul unei vopsitorii capabile.

Edited by eneh
Link to comment
Share on other sites

am visat ca ti-am condus ursul :laugh:

Hai ca esti de coma. Si eu visez de cateva luni ca-l conduc, asa ca stiu cum te simti. Sincer sa fiu, am uitat si cum arata masina aia, iar la condus ma astept sa fie cu totul si cu totul alta masina. Altfel, am pierdut vremea de pomana. :)

 

 

P-a ta cum ai reusit s-o belesti? Cat de scump e elementul in dezmembrari? Daca gasesti unul in aceeasi culoare (ca sunt si rare bemveurile negre :p ) si e in jur de 500-600 de lei cat mai e de vopsit un element, mai bine il schimbi cu totul.

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca o sa sune dubios, dar am visat ca ti-am condus ursul :laugh: . Sunt motoare de turatie, in special n52 altfel BMW nu ar fi pus limitarea la 7000 RPM.

 

Seara cand ies de la munca in ruta mea obisnuita spre casa sunt cel putin doua radare si nu-mi permit sa-i dau peste 60 doar cand ajung pe pod la grivitei...atunci incepe distractia. De obicei schimb pe la 3000-5000, evident dupa ce se incalzeste motorul.

 

Nu prezint interes in consum, desi e placut sa vezi ca daca masina este condusa decent poate scoate valori apropiate de ce scrie in carte in legatura cu consumul.

 

@ CATALIN9215 Este in plan pentru februarie, trebuie sa revopsesc capota + haionul intai si poate un polish ca am ceva zgarieturi superficiale pe aripa dreapta.

 

M-ar interesa sa ma orientez spre faruri originale cu sistemul intreg, sa nu am eventuale probleme cu politia.

 

12583650_10207465530451483_812386743_n.jpg?oh=a352500735153def950bad1a0054ae0e&oe=56AC2F75

 

Moment nefericit :(. Am inteles ca se poate repara, dar mai greu cu gasitul unei vopsitorii capabile.

alt portbagaj sau vezi daca merge indreptat .nu te chinui sa il repari pe asta.

PS M20 nu e motor de turatie ,mai mult de fortza :pirate:

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

De banii ĂŁia eu nu m-as baga la reparat. O iei cu totul si cand o da cĂŁldura n-ai ce face intr-o orĂŁ. Te costa ce bei langa ea. :)

Plus cĂŁ nu iti mai faci griji daca iese vopseaua bine, etc.

 

De asta mi-e, vopseaua. Plus ca nu-mi place sa fac frankenstein din masina, ce-i drept e bine ca sunt multe e90 Schwarz.

 

alt portbagaj sau vezi daca merge indreptat .nu te chinui sa il repari pe asta.

PS M20 nu e motor de turatie ,mai mult de fortza :pirate:

 

O sa incerc cu reparatia si vopsitul, vad cat ma duce si ce-mi prezic baietii ca ar iesi. Despre m20 stiu :)

Link to comment
Share on other sites

Multumita lui ZKW imi functioneaza si AUX.

 

Am dat comanda de solutii pentru piele Leatherique prestine clean si rejuvinator oil, urmeaza sa postez un before and after dupa ce fac interiorul.

 

A aparut un zgomot metalic la 1500-2000 RPM care ma sperie un pic, urmeaza sa ma duc sambata sa vad :(.

Link to comment
Share on other sites

Bomba, aparent catalizatoarele sunt duse(s-au spart pe dinauntru). Pretul cotat de un service pentru instalat aftermarket(magnaflow) este de 550 ron bucata + 840 manopera.

 

Asta in conditiile in care catalizatoarele vor fi date jos si inlocuite, daca le cumpar pe un producator aftermarket ma costa cam 1900 ron bucata, asta fara manopera. Majoritatea servicelor imi spun sa le anulez sau sa le golesc(ceea ce nu vreau sa fac).

 

Momentan studiez ideea de magnaflow, din ce am citit au mai fost baieti care le-au pus si nu au dat erori.

Link to comment
Share on other sites

840 manopera? nu e enorm?

ar mai fi varianta din dezmembrari,dar depinde la ce bani le gasesti, daca sunt scumpe nu stiu cat merita ca e un risc, poate sa te tina 2 luni sau 5 ani.

 

Si mie mi se pare destul de mult. In ro nu sunt catalizatoare pentru motirizarea asta din ce am cautat. In afara sunt cam 200 euro bucata.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.