Jump to content

preincalzire bujii


relu neatu

Recommended Posts

V as ruga sa mi spuneti daca martorul preancalzire bujii, aceea spirala galbena, aprinsa pt o secunda dimineata la rece semnaleaza vreo problema sau este normal sa apara pe ger pt preancalzire? Masina bmw e90 diesel 320d. Multumesc frumos

Salut !Este normal sa se aprinda la temperaturi foarte scazute.

Link to comment
Share on other sites

azi dim....nu sa aprins dim la -10 grade cu toate ca masina nu a pornit la prima cheie,abea dupa prima nereusita sa aprins.a pornit abea la a 4 cheie :( maine o sa caut sa schimb bujiile si releu.120 d 163 cai

Pai verifica intai,fa o diagnoza si vezi ce defect ai.Poate releul este ok si bujiile arse,sau invers.

Mare atentie la bujii,trebuiesc desfacute cu motorul cald,la mine una s-a rupt si a ramas in chiulasa deoarece motorul era rece.

Link to comment
Share on other sites

1451830157[/url]' post='2317380']

anunta doar ca este ff frig afara,eu asa pateam la ford,si nu am schimbat in 10 ani bujiile,dar se pare ca la bmw este cazul :)

 

ĂnseamnĂŁ cĂŁ ford e mai bun ca bmw.

 

 

 

Sau ai luat un bmw la preț de ford..

 

 

Una din astea douĂŁ..

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La frig, cand sunt minus nush cate grade afara, e normal sa ti se aprinda martorul de la bujia incandescenta. E bine de asemenea sa pui contactul in treapta a doua si sa astepti pana se sting toate releele. In felul asta masina are timp sa isi faca preincalzirea si ar trebui sa porneasca usor. Bujiile iti recomand sa le schimbi in urma unei diagnoze. Eu le-am schimbat pe toate 4 plus releul (2 bujii erau arse deja). Am optat pentru BERU deoarece sunt fff bune. Masina mea e tot 2000 Diesel 163 cai. Edited by Colombian Heaven
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La frig, cand sunt minus nush cate grade afara, e normal sa ti se aprinda martorul de la bujia incandescenta. E bine de asemenea sa pui contactul in treapta a doua si sa astepti pana se sting toate releele. In felul asta masina are timp sa isi faca preincalzirea si ar trebui sa porneasca usor. Bujiile iti recomand sa le schimbi in urma unei diagnoze. Eu le-am schimbat pe toate 4 plus releul (2 bujii erau arse deja). Am optat pentru BERU deoarece sunt fff bune. Masina mea e tot 2000 Diesel 163 cai.

daca astepti sa se 'stinga' toate releele cred ca o sa`ti creasca salcie in fund sau o sa ti se consume bateria.....cred ca ai vrut sa spui sa se stinga becurile/ledurile de control inclusiv cel pentru bujii si daca este prea frig afara sau stii ca ai ceva probleme cu masina sa repeti operatiunea de 2/3 ori.

Link to comment
Share on other sites

daca astepti sa se 'stinga' toate releele cred ca o sa`ti creasca salcie in fund sau o sa ti se consume bateria.....cred ca ai vrut sa spui sa se stinga becurile/ledurile de control inclusiv cel pentru bujii si daca este prea frig afara sau stii ca ai ceva probleme cu masina sa repeti operatiunea de 2/3 ori.

 

 

Ai dreptate, greseala mea. Ma refeream la luminitele alea care se aprind cand pui contactul in treapta a doua si se sting dupa cateva secunde. In fine, cred ca s-a inteles ce vroiam sa zic.

 

Cred ca e normal ca toate dieselurile sa tremure un pic la pornire la -20 de grade. Eu doar ce am fost acum afara sa o pornesc pe a mea sa vad cum se comporta. Mentionez ca afara sunt in prezent -12 grade si se simt ca -20 datorita vantului. Masina a pornit usor dupa ce am lasat-o sa isi faca preincalzirea si dupa 10 minute de stat la relanti nu a mai vibrat si nu a tremurat deloc. Parerea mea e ca orice diesel trebuie lasat iarna la temperaturi ff scazute sa se incalzeasca un pic.

Link to comment
Share on other sites

gurile lumii spun ca bujiile mai sunt alimentate dupa pornirea motorului pana ce acesta ajunge la o anumita temperatura dar la o tensiune mai mica, nu stiu la alte modele cum e cu releul de la bujii dar la a mea 320d din 2000 nu vad cum s`ar face asta si va explic si de ce: la mine releul de bujii nu mai functioneaza de vreo 4 ani si l`am desfacut sa vad daca se poate repara dar se pare ca e o problema pe partea de electronica in el si fara o schema nu pot sa`mi dau seama ce defect are dar cum spuneam, nu stiu daca aveti idee ce e ala un releu si care este principiul lui de functionare dar va spun ca un releu nu are cum sa dea tensiune mai mica decat cea care intra pe contactele lui, ganditi`va la intrerupatorul de la bec e un contact cand inchis cand deschis....deci ori ai 12vcc ori nui ai. atat timp cat releul bujiile si tot ce tine de alimentarea electrica a acestora e OK si alimentarea cu motorina dupa pompa de injectie este OK motorul nu trebuie sa trepideze la pornire chiar si la -20.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.