Jump to content

Motorina premium e46


Recunoscator

Recommended Posts

Salut baieti.

Am un e46 an 1999 320d.

As dori sa incerc motorina premium.

Pana acum am bagat versiunea mai ieftina.

Exista discutii ca e46 nu a fost niciodata proiectat pentru motorina premium si.ca masinii nu o sa ii placa a ea motorina aditivata.

Stie cineva ceva?

Nu as vrea sa creez la micutza probleme.

Multumesc.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu are nimic stai linistit..poti sa bagi de care vrei daca e din pompa ;)

 

are putina dreptate, 320d nfl are pompa problematica si trebuie motorina mai uleioasa

chiar sa puna un ulei nu stiu de care la un ful

 

la fel este si cu 525tds sau 325tds... merge bine numai cu motorina normala.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

premium ?! motorina mai scumpa are un pic mai mult aditiv. pompa de injectie clasica nu are nevoie de aditivi ci de un punct de ungere care era dat de parafina. uleiul 2t chiar este bun pentru acest tip de pompa Edited by malasorte
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

premium ?! motorina mai scumpa are un pic mai mult aditiv. pompa de injectie clasica nu are nevoie de aditivi ci de un punct de ungere care era dat de parafina. uleiul 2t chiar este bun pentru acest tip de pompa

 

Pe motoarele Euro 5 cu DPF se recomanda ulei 2T in combustibil?

Link to comment
Share on other sites

Pe motoarele Euro 5 cu DPF se recomanda ulei 2T in combustibil?

clar NU. uleiul 2t poate sa nu arda complet si poate infunda mai repede dpf ul. CR ul nu este asa pretentios la ungere producatori auto s au adaptat la noua motorina de pe piata

Edited by malasorte
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pe motoarele Euro 5 cu DPF se recomanda ulei 2T in combustibil?

asa este, ..nerecomandabil celor care nu stiu ca numai un anumit tip de ulei 2T se poate folosi pt motoare cu DPF, (ceva de gen triplu-rafinat, sau cu si mai multe "bilute".. :frantics: ) dar sa nu deturnam subiectul topicului...

Exista pe acest forum topic dedicat uleiului 2T..!

 

Nu va jucati cu DPFul :sorcerer:

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

premium ?! motorina mai scumpa are un pic mai mult aditiv. pompa de injectie clasica nu are nevoie de aditivi ci de un punct de ungere care era dat de parafina. uleiul 2t chiar este bun pentru acest tip de pompa

 

Este prima data cand aud de asa ceva.

Deci pun 300 de grame de ulei 2T la fiecare plin de 60 de litri?

Indiferent ca bagi motorina scumpa sau motorina ieftina,acest ulei 2T ajuta masina.

Am inteles corect?

Va salut.

Link to comment
Share on other sites

clar NU. uleiul 2t poate sa nu arda complet si poate infunda mai repede dpf ul. CR ul nu este asa pretentios la ungere producatori auto s au adaptat la noua motorina de pe piata

De fapt se poate pune si la motoarele cu DPF dar ulei "JASO FC sau FD" care teoretic are ardere completa...

motorina = ulei

10L = 50 ML

20L = 100 ML

30L = 150 ML

40L = 200 ML

50L = 250 ML

60L = 300 ML

70L = 350 ML

80L = 400 ML

Tatal meu pune de 2 ani in e46 320d 2004 la fiecare plin asa: 100ml benzina, 100 motorina, 100 ulei, le amesteca intr-o sticla de 1l bine dupa care il toarna in rezervor si face plinul. Nu a avut nici o problema, el spune ca motorul este mai silentios cand pune amestecul. A pus si in e87 118d 2008 cu DPF de cateva ori si nu a avut absolut nimic ( si inainte am avut oarecum probleme cu DPF ca se infunda).

Nu spun asta ca cineva sa incerce sau sa se inceapa o discutie aiurea, eu spun ce am incercat cu tata si nu s-a intamplat absolut nimic rau.

Edited by DohoDragos
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Este prima data cand aud de asa ceva.

Deci pun 300 de grame de ulei 2T la fiecare plin de 60 de litri?

Indiferent ca bagi motorina scumpa sau motorina ieftina,acest ulei 2T ajuta masina.

Am inteles corect?

Va salut.

Motorina scumpa sau aia ieftina vine fix din aceeasi cisterna ... ei ii adauga un aditiv propriu si in functie de pret are mai mult sau mai putin. Acel aditiv este mai degraba un efect placebo. Cand este f frig afara acel aditiv in plus ajuta la punctul de inghet la motorinei si cam atat. Uleiul in 2t ajuta la ungerea pompei de injectie clasica.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Motorina scumpa sau aia ieftina vine fix din aceeasi cisterna ... ei ii adauga un aditiv propriu si in functie de pret are mai mult sau mai putin. Acel aditiv este mai degraba un efect placebo. Cand este f frig afara acel aditiv in plus ajuta la punctul de inghet la motorinei si cam atat. Uleiul in 2t ajuta la ungerea pompei de injectie clasica.

..despre motorina "low sulph" ce stii, poti sa spui, ..daca toate sunt la fel si doar aditivii le deosebeste?

Link to comment
Share on other sites

mai sunt niste diferente, dar nu la toate marcile.

De exemplu la Rompetrol, motorina scumpa are cifra cetanica mai mare, 55, fata de 51 aia normala. Cam asa e si la Petrom.

Dar ma repet, nu e valabil pentru orice mtorina mia scumpa, de exemplu nu stiu daca aia de la Mol are 55 sau nu.

Acum ca 55 e mai bun ca 51, e de discutat nu e ca la benzina.. teoretic 55 ar fi mai buna cu cat raportul de compresie e mai mare..

Link to comment
Share on other sites

Motorina scumpa sau aia ieftina vine fix din aceeasi cisterna ... ei ii adauga un aditiv propriu si in functie de pret are mai mult sau mai putin. Acel aditiv este mai degraba un efect placebo. Cand este f frig afara acel aditiv in plus ajuta la punctul de inghet la motorinei si cam atat. Uleiul in 2t ajuta la ungerea pompei de injectie clasica.

 

nu are cum sa fie un efect placebo sau cum vrei sa ii spui.

diferentele sunt sesizabile si vorbesc din experienta

 

inainte aveam un pejo 407 diesel cu DPF

la sfatul unor persoane foloseam numai motorina premiun, motorul mergea bine doar ca sunetul motorului suna ca si " ne uns"

la regenerari care si le efectua la fiecare 500km, motorul mergea haotic, dadea in nas...

nu am descoperit niciodata cauza, pe tester iesea totul curat.

 

problema s-a rezolvat cand am inceput sa alimentez motorina normala, pe langa faptul ca motorul se comporta normal la regenerari, motorul era mai silentios si mai "smooth" cum spun englezii...pe limba noastra se simtea uns

 

stim bine ca pejourile sunt pretentioase la motorina aleasa.

iar problema mea era o dovada pura care este motorina mai buna

cel putin pentru mine, si de atunci ma feresc de motorina premium

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.