Jump to content

E46 316i 1.9


catalinnnn

Recommended Posts

nu aveai de ce sa iei suportul de la filtrul de ulei, trebuie schimbate doar 2 oringuri si o garnitura acolo (daca nu cumva e spart sau ceva al tau).

 

alt loc unde mai poate pierde ulei este garnitura de la capacul distributiei.

am cumparat alt suport pentru ca am rupt buza de aluminiu nu numai capacul de plastic si garniturile oricum trebuiesc schimbate nu ma apuc sa defac aiurea!

acum nu curge dar daca plec la un drum mai lung nu vreau sa am surprize pentru 50lei cat am dat pe suport (erau si cu 200lei dar prost e ala care da nu ala care cere)

mai am o problema pe la motor nu stiu ce poate sa fie daca e motorul cald si o opresc, cand o pornesc se balbaie la relanti timp de 30sec

sa fie de la bujii? sunt cam praf dar mai poate sa astepte se simte si cand o accelerez o intarziere

chiar asa sa fie sa nu mearga bine decat cu bujii NGK alea cu 4 electrozi sau pot sa pun orice panarame? alea ieftine ma duce 40lei toate si alea ngk sunt 200lei..

pe masina sunt bujii denso cu 2 electrozi dar nu pot sa imi dau seama daca sunt bune la cat sunt de praf

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

intre timp am descoperit ce avea motorul de facea in halul ala,garnitura de la valva pcv era rupta!

acum sper ca am terminat cu motorul,mai trebuie sa schimb suportul de la filtrul de ulei si cele 3 garnituri dar cand o fi timpul mai bun!

poate gasesc si pe unde curge antigel se vede dupa suportul de la filtru de ulei dar nu se vede pana nu demontez tot in zona aia!

post-76410-0-98250500-1462466006_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

momentan nu am mai schimbat nimic nu are rost sa muncesc de 2 ori capetele de bara vin marti si o sa schimb tot atunci!

azi din lipsa de ocupatie am zis sa vad care e treaba cu ceasurile si surpriza am gasit butoanele puse invers sa nu pot sa apas pe ele si peste becurile cu erori banda izolier si un fel de vata peste check engine si peste becul de la ulei ma asteptam sa fie becucurile arse in nici un caz sa gasesc asa ceva dar mergem inainte!

deci acum sunt aprinse ABS ASC frana mana CHECK ENGINE(cine stie de ce balauri mai dau cand o pun pe tester) : ))

prima problema am inteles ca ar fi un senzor de abs, placutele sunt ca noi si discurile la fel ori sunt puse placute fara senzori ori e vre.un fir rupt

in poza se vede si airbagul dar ala functioneaza!

si dupa ce am pus ceasurile la loc imi apare ora asa --:-- cum fac sa imi apara inapoi ora de setat stiu dar nu imi apare nimic doar liniutele alea!

 

Nu ne spui si noua de la cine ai cumparat masina asta?

Link to comment
Share on other sites

Nu ne spui si noua de la cine ai cumparat masina asta?

: )) de la cineva din brasov ce mai conteaza important e ca am luat teapa! am dat 2000E si nu facea nici 1500E dar asta e..

cred ca mai bag 1000E in ea sa fie totul ok!

masina nu e asa praf precum am crezut dar orice nimicuri s-au anulat sau a facut o impovizatie de ..

ABS ASC si frana de mana sunt aprinse din cauza la un senzor abs care e rupt!

check engine facea bobina figuri

senzorul de placute in loc sa dea 30lei la legat cu un colier de furtunul de frana : ))

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

am schimbat jantele cu unele pe 17 dar nu prea imi plac cum vin ies cam in afara!

nici nu am putut sa dau o tura sa vad cum merge cu rotile astea ca mi sa spart conducta la servo! abia luni imi ajunge..

ce lichid de servo sa bag? e bun atf 220? si mai am niste ulei castrol original hidraulic recomandat de un vecin dar nu prea as vrea sa ma risc cu ala (e galben)

post-76410-0-85251000-1469301386_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

in sfarsit am reusit sa gasesc si senzor abs dreapta spate care era rupt!

mi sa stins doar martorul de la frana de mana, cel de la asc si abs sunt inca aprinsi! si asc si abs tot nefunctionale sunt!

din cate am auzit se vor stinge singure dupa ce merg cu masina,vad maine cand imi vine uleiul de la servo

post-76410-0-96824200-1469546890_thumb.jpg

post-76410-0-16777800-1469546935_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Daca totul e in ordine, se vor stinge singure dupa cativa metri.

mersi, pai tocmai asta e problema am dat masina cam 20m in spate si 20 inapoi in garaj dar nu sa stins.. nu am mai iesit pe drum pentru ca nu am decat 400ml ulei la servo si face cam urat maine pun cat trebuie si merg cu ea sa vad poate am noroc sa nu mai fie alt senzor!

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca iti asumi niste riscuri inutile prin faptul ca faci atatea lucrari singur la masina. Nu vreau sa fiu rau, dar avand in vedere cate lucruri ai omis cand ai verificat masina, pari cam depasit de situatie. Si aici ma refer la:

-nu ai verificat daca merg butoanele(cele de la kilometraj, cel de ASC). Aici cel mai grav mi se pare ca nu ai incercat sa dezactivezi ASC-ul

-nu ai verificat buna functionare a ASC-ului si ABS-ului (puteai sa pui o frana brusca pentru ABS si sa bruschezi directia intr-un viraj sau sa pornesti brusc ca sa vezi daca se aprinde ASC-ul)

-nu ai verificat daca ai toti martorii in bord (puteai sa nu ai nici airbag-uri la ea, puteai sa ai senzorul de presiune ulei anulat- a mai patit cineva aici pe forum etc.

-l-ai crezut pe vanzator ca a inlocuit anumite piese si te-ai bazat pe asta fara dovezi, desi masina avea foarte multe probleme (fie ele neimportante) evidente dinainte sa o cumperi.

-nu i-ai facut diagnoza de nicio culoare. Ai fi putut macar cu o interfata de-aia de 5 dolari de pe ebay prin bluetooth sa ii faci o diagnoza, te-ar fi ajutat foarte mult.

 

Sunt de acord cu tine ca in foarte multe service-uri se face o treaba de toata jena si ca sunt multe reparatii care nu implica riscuri asa mari, pe care le poti face singur. Dar nu cred ca ar trebui sa faci un obicei din asta.

Link to comment
Share on other sites

De curiozitate te intreb, fata de pretul de achizitie, cati bani ai mai bagat in masina pana acum ca s-o faci cat de cat functionala? <_<

1500lei doar piesele manopera 0 pentru ca am facut eu tot! doar ce am dat 100lei sa imi faca directia!

 

Eu cred ca iti asumi niste riscuri inutile prin faptul ca faci atatea lucrari singur la masina. Nu vreau sa fiu rau, dar avand in vedere cate lucruri ai omis cand ai verificat masina, pari cam depasit de situatie. Si aici ma refer la:

-nu ai verificat daca merg butoanele(cele de la kilometraj, cel de ASC). Aici cel mai grav mi se pare ca nu ai incercat sa dezactivezi ASC-ul

-nu ai verificat buna functionare a ASC-ului si ABS-ului (puteai sa pui o frana brusca pentru ABS si sa bruschezi directia intr-un viraj sau sa pornesti brusc ca sa vezi daca se aprinde ASC-ul)

-nu ai verificat daca ai toti martorii in bord (puteai sa nu ai nici airbag-uri la ea, puteai sa ai senzorul de presiune ulei anulat- a mai patit cineva aici pe forum etc.

-l-ai crezut pe vanzator ca a inlocuit anumite piese si te-ai bazat pe asta fara dovezi, desi masina avea foarte multe probleme (fie ele neimportante) evidente dinainte sa o cumperi.

-nu i-ai facut diagnoza de nicio culoare. Ai fi putut macar cu o interfata de-aia de 5 dolari de pe ebay prin bluetooth sa ii faci o diagnoza, te-ar fi ajutat foarte mult.

 

Sunt de acord cu tine ca in foarte multe service-uri se face o treaba de toata jena si ca sunt multe reparatii care nu implica riscuri asa mari, pe care le poti face singur. Dar nu cred ca ar trebui sa faci un obicei din asta.

am stiut ce am cumparat a fost la risc am avut fix 2000E si am avut sa aleg dintre 3 masini atatea erau la 2000E si asta era cea mai ok am vrut neaparat e46 si vroiam 318 nu 316 dar asa a fost sa fie! masini erau multe dar nu aveau taxa platita si am vrut sa fie pe numele meu! Acum ABS si ASC functioneaza toata treaba a costat 40lei+15lei transportul! am avut noroc!

Link to comment
Share on other sites

azi au venit si bujiile deci nu imi pare rau ca am dat atatia bani pe bujiile astea in loc sa fi luat dalea la 10lei buc!

am luat ngk 6343 mai erau unele absolut identice cu 4lei mai ieftine dar aveau codul 3199 si am zis pentru 16lei nu are rost sa nu le iau pe alea mai scumpe!

deci zici ca mi.am luat alta masina trage de rupe fata de cum mergea inainte cel putin 50cp erau lesinati din cauza bujiilor!

ABS si ASC functioneaza sa stins dupa 1km! deci am un noroc putea sa fie ceva foarte grav si au fost chestii minore!

acum mai am aprins in bord senzor placute,airbag si check engine care trebuie sters pe tester!

post-76410-0-05370900-1469613126_thumb.jpg

post-76410-0-17943400-1469613140_thumb.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

am schimbat burduful si tamponul la amortizor pe dreapta,trebuia si tamponul de pe stanga dar mi sa parut bun.. e intreg dar tot putred cand mai am timp liber il schimb si pe ala,ma gandeam ca sunt duse macar putin si amortizoarele dar sunt ca noi cel putin 2 ani nu am treaba!

si pentru ca am avut conducta de la servo sparta si era motorul foarte murdar mi-am facut curaj si l-am spalat! am dat doar borna de plus jos cat l-am spalat si nu a fost nici o problema!

ulei la cutie si la grup stie cineva de care trebuie sa bag? eu unde am lucrat la service baga ala doar T90 si la grup si la cutie! : ))

din cate am gasit pe net trebuie sa bag la grup 75 W 90 GL5 dar nu stiu la cutie daca o fi bun tot asta..si cam cat intra..

 

greu cu pozele aici..

post-76410-0-75804800-1469987818_thumb.jpg

post-76410-0-78762300-1469987823_thumb.jpg

post-76410-0-67741600-1469988617_thumb.jpg

post-76410-0-83071900-1469988621_thumb.jpg

post-76410-0-66137200-1469988627_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

momentan masina merge bine nu prea mai am timp de ea momentan vreau sa ma apuc neaparat fac rugina sa nu intru in iarna cu ea asa,sunt cateva pete la aripi dar daca o las asa pana in primavara sigur avanseaza

si tot nu ii dau de cap cu plecatul de pe loc dimineata pana nu se opreste panarama aia de aer secundar nu vrea sa plece de pe loc!

jantele pe spate cam ating ET prea mic.. poate reusesc sa le dau mai repede!

post-76410-0-58678400-1470780636_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ce anvelope ai pe ele? Ce dimensiuni, si ce j au jantele? Felicitari ce ai facut cu masina pana acum, ai inviat o epava... bravo

Ce ulei si folosit la grup pana la urma?

 

Trimis de pe al meu SM-T555 folosind Tapatalk

jantele sunt pe 17 8j ET 20 anvelopele sunt 235/45 dar vreau sa le dau imi ating pe spate de aripa foarte putin dar ating la curbe si gropi!

pot sa maresc putin aripile pe spate dar nu vreau e mai simplu sa schimb jantele si vreau sa pun anvelope 205/50 cum scrie in carte

am facut multe dar tot mai am de munca la ea si de bagat bani sa ajunga unde cum vreau eu dar asa usor le fac pe toate!

uleiul la grup nu l-am schimbat momentan cand il schimb, il schimb si pe ala la cutie dar momentan nu am timp si la service nu ma duc!

mai am de schimbat si suportul de la filtrul de ulei cu tot cu garnituri le am cumparate dar tot din lipsa de timp au ramas asa

Link to comment
Share on other sites

Stiu cum e, suntem relativ in aceeasi situatie.. si eu mai am de schimbat multe.. spor la treaba..

 

Trimis de pe al meu SM-T555 folosind Tapatalk

acum am vazut si ai si tu aceeasi masina ca a mea

eu de idei nu duc lipsa mai prost cu bugetul dar asa in fiecare luna cate ceva ajunge unde trebuie! acum in loc sa imi iau bara M tech 2 trebuie sa fac asigurarea si cum au dat astia de la carpatica faliment iar au crescut preturile bine macar ca nu e pe numele meu ca dadeam 1700lei asa pe numele mamei mele dau 600lei

daca vrei sa mai vorbim iti las pm cu fb meu sunt cam rare 316i nfl din cat am stat sa caut unele piese asa ne mai dam cu parerea cum face a ta cum face si a mea etc.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

am dat jantele pe 17 si am luat jante de tabla pe 15 (fara capace momentan) pentru iarna

si unele pe 16 care habar nam daca sunt originale sau nu important e ca sunt foarte usoare!

cel de la care le-am luat zicea ca sunt m-contour dar sigla de M nu au din cate am vazut nici cele pe 17 nu au oricum daca e sa le opresc o sa le fac mijlocul gri si buza polisata

au 7.5j et35

post-76410-0-59898400-1472840585_thumb.jpg

post-76410-0-46162400-1472840593_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

am schimbat cureaua de la alternator si emblema de la portbagaj

de cand a venit frigul a inceput sa mearga iar prost pana se incalzeste motorul,daca schimb vitezele usor merge perfect dar daca accelerez un pic mai tare intrerupe,dupa ce trece de 3000 merge iar normal

asa e normal la motorul asta sau chiar are o problema?

sa pun tester pe ea e mai greu pe la mine sunt numai *meseriasi* pana la urma o sa imi iau eu tester din cate am inteles inpa ar fi bun pentru ce imi trebuie mie..

post-76410-0-94737500-1474815442_thumb.jpg

post-76410-0-39841000-1474815450_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

salut, nu am mai avut timp sa intru pe aici masina inca o am si nici nu mai imi aduc aminte cate i-am schimbat de cand nu am mai postat aici!

in primul rand am schimbat tot botul cu unul de facelift, maneta BC si i-am schimbat scaunul de la sofer care era rupt

am pus si o poza cum era masina cand a ajuns la mine!

post-76410-0-50181300-1547850002_thumb.jpg

post-76410-0-88024300-1547850015_thumb.jpg

post-76410-0-03390900-1547850023_thumb.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.