Jump to content

Probleme bmw e90 ramane fara curent


Recommended Posts

Salut! Scuze daca nu postez unde trebuie dar sunt nou pe forum :( , problema mea sta in felul urmator: acum 1 an si jumatate masina a ramas fara curent,nici macar sa o deschid nu a mers, si-a revenit dupa aproximativ 2 ore si am zis ca este de la baterie dupa care am schimbat-o imediat. Au trecut aproximativ 2 luni si iar am descoperit ca face acelasi lucru apoi 1 an de zile nu am mai sesizat nimic pana acum aproximativ o luna , am fost cu masina la tester si totul parea in regula, dar am citit pe forum ca ar putea fi senzorul ibs , l-am anulat , aseara aceeasi problema am stat pe langa ea 2 ore sa miste ceva ,am pornit-o ,am ajuns acasa am oprit-o si imediat i-a luat tot curentul, dupa 6 ore am gasit navigatia aprinsa, am pornit-o am mers cu ea 1km am pus-o pe parcare , am deschis geamul si masina sa oprit definitiv mentionez ca motorul mergea, de aproximativ 12 ore numai pot sa ii fac nimic, vreau sa reusesc macar sa inchid geamul pana o sa o duc la reprezentanta , multumesc frumos si astept o solutie pentru problema mea cat mai urgent
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut! Scuze daca nu postez unde trebuie dar sunt nou pe forum :( , problema mea sta in felul urmator: acum 1 an si jumatate masina a ramas fara curent,nici macar sa o deschid nu a mers, si-a revenit dupa aproximativ 2 ore si am zis ca este de la baterie dupa care am schimbat-o imediat. Au trecut aproximativ 2 luni si iar am descoperit ca face acelasi lucru apoi 1 an de zile nu am mai sesizat nimic pana acum aproximativ o luna , am fost cu masina la tester si totul parea in regula, dar am citit pe forum ca ar putea fi senzorul ibs , l-am anulat , aseara aceeasi problema am stat pe langa ea 2 ore sa miste ceva ,am pornit-o ,am ajuns acasa am oprit-o si imediat i-a luat tot curentul, dupa 6 ore am gasit navigatia aprinsa, am pornit-o am mers cu ea 1km am pus-o pe parcare , am deschis geamul si masina sa oprit definitiv mentionez ca motorul mergea, de aproximativ 12 ore numai pot sa ii fac nimic, vreau sa reusesc macar sa inchid geamul pana o sa o duc la reprezentanta , multumesc frumos si astept o solutie pentru problema mea cat mai urgent

 

Sa dus alternatorul.....

Link to comment
Share on other sites

Salut! Scuze daca nu postez unde trebuie dar sunt nou pe forum :( , problema mea sta in felul urmator: acum 1 an si jumatate masina a ramas fara curent,nici macar sa o deschid nu a mers, si-a revenit dupa aproximativ 2 ore si am zis ca este de la baterie dupa care am schimbat-o imediat. Au trecut aproximativ 2 luni si iar am descoperit ca face acelasi lucru apoi 1 an de zile nu am mai sesizat nimic pana acum aproximativ o luna , am fost cu masina la tester si totul parea in regula, dar am citit pe forum ca ar putea fi senzorul ibs , l-am anulat , aseara aceeasi problema am stat pe langa ea 2 ore sa miste ceva ,am pornit-o ,am ajuns acasa am oprit-o si imediat i-a luat tot curentul, dupa 6 ore am gasit navigatia aprinsa, am pornit-o am mers cu ea 1km am pus-o pe parcare , am deschis geamul si masina sa oprit definitiv mentionez ca motorul mergea, de aproximativ 12 ore numai pot sa ii fac nimic, vreau sa reusesc macar sa inchid geamul pana o sa o duc la reprezentanta , multumesc frumos si astept o solutie pentru problema mea cat mai urgent

 

Si eu patesc acelasi lucru. Nu mai pot deschide masina brusc (cand mi-e lumea mai draga..). Din telecomenzi deloc. Asa ca, scot cheia cui, o dechid manual, intru in ea, si nu porneste nimic, nici navi, nici geamurile nu le pot da jos. Am fost la tester, nu apare nimic. Mi-a strans in spate borna, bateria mi-e buna. Revin in casa, ca efectiv nu am ce sa-i fac, nu pot pleca niciunde cu ea... iar la 2-3 ore revine singura. ?!?! Asa ceva e ciudat rau. Am "umblat" si la tabloul de sigurante din torpedou, nu am arse. Efectiv, nu stiu ce sa-i fac...Pareri?

Link to comment
Share on other sites

Salut! Scuze daca nu postez unde trebuie dar sunt nou pe forum :( , problema mea sta in felul urmator: acum 1 an si jumatate masina a ramas fara curent,nici macar sa o deschid nu a mers, si-a revenit dupa aproximativ 2 ore si am zis ca este de la baterie dupa care am schimbat-o imediat. Au trecut aproximativ 2 luni si iar am descoperit ca face acelasi lucru apoi 1 an de zile nu am mai sesizat nimic pana acum aproximativ o luna , am fost cu masina la tester si totul parea in regula, dar am citit pe forum ca ar putea fi senzorul ibs , l-am anulat , aseara aceeasi problema am stat pe langa ea 2 ore sa miste ceva ,am pornit-o ,am ajuns acasa am oprit-o si imediat i-a luat tot curentul, dupa 6 ore am gasit navigatia aprinsa, am pornit-o am mers cu ea 1km am pus-o pe parcare , am deschis geamul si masina sa oprit definitiv mentionez ca motorul mergea, de aproximativ 12 ore numai pot sa ii fac nimic, vreau sa reusesc macar sa inchid geamul pana o sa o duc la reprezentanta , multumesc frumos si astept o solutie pentru problema mea cat mai urgent

Verifica releele din spatele torpedoului

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Salut,

 

Bateria noua o am de aproape 2 ani. Se poate sa se fi sters inregistrarea?

Ultima data (sambata) am ramas fara curent in timp ce eram in mers cu masina. Si acolo a si ramas de atunci. Noroc ca am putut sa o imping intr-un loc cat de cat ferit

 

Multumesc

Daca ai ramas fara curent in mers atunci pune bateria pe redresor si vezi daca incarca alternatorul, pe urma vezi daca ai consumatori inutili ori daca nu ai contact imperfect/cocleala la cablurile de curent.

Chestia asta suna a alternator/releu de incarcare defect/dus, dar trebuie sa le iei la verificat.

Link to comment
Share on other sites

Nu are nicio treaba nici alternatorul nici bateria sau cine stie ce senzor ibs. Deschideti torpedoul-ul, desfaceti plasticul din capat care acopera sigurantele si in dreapta de tot (trebuie sa cam bagi mana adanc) e un cablu rosu, trageti usor de el si masina va invia. Este o porcarie pe care Bmw nu o recunoaste si anume alimentarea masinii este intrerupta din cauza mufei de pe cablul de alimentare de la plus-ul bateriei care intra in spatele junction box-ului. Aceasta nu face contact bine iar rezolvarea este sa schimbati acel cablu(munca dracului, trebuie demontat tot, scaune, tapiterie, izolatie) sau sa il lipiti pe direct. Edited by AlexChris
Link to comment
Share on other sites

Daca ai ramas fara curent in mers atunci pune bateria pe redresor si vezi daca incarca alternatorul, pe urma vezi daca ai consumatori inutili ori daca nu ai contact imperfect/cocleala la cablurile de curent.

Chestia asta suna a alternator/releu de incarcare defect/dus, dar trebuie sa le iei la verificat.

 

 

Mersi mult de informatii

Link to comment
Share on other sites

Nu are nicio treaba nici alternatorul nici bateria sau cine stie ce senzor ibs. Deschideti torpedoul-ul, desfaceti plasticul din capat care acopera sigurantele si in dreapta de tot (trebuie sa cam bagi mana adanc) e un cablu rosu, trageti usor de el si masina va invia. Este o porcarie pe care Bmw nu o recunoaste si anume alimentarea masinii este intrerupta din cauza mufei de pe cablul de alimentare de la plus-ul bateriei care intra in spatele junction box-ului. Aceasta nu face contact bine iar rezolvarea este sa schimbati acel cablu(munca dracului, trebuie demontat tot, scaune, tapiterie, izolatie) sau sa il lipiti pe direct.

 

Incerc in seara asta :) ms mult. Sa stii ca suna destul de corect ce spui, pt ca am miscat o data firele in spatele bornei + de sub capota si si-a revenit. dar a 2-a oara n-a mai mers fixul :)

Link to comment
Share on other sites

Din pacate nu am reusit sa o fac sa mearga. Am desfacut in spate la torpedou, dar acolo sunt doar niste manunchiuri de cabluri, prinse. Ma asteptam sa vad unul rosu mai gros cum sunt cele din spate de la baterie. Am miscat pe acolo dar nu a revenit curentul. Citind mai departe despre asta am gasit o rechemare in service de la bmw pt asa ceva.

link :https://youtu.be/oUHHgd6U1ro

 

Am facut o poza cu ce am acolo : 15211784_10206026670060446_1112645076_n.jpg?oh=701be95bfaeb2ff5b4cd9b9009bc159e&oe=583F05B9

Link to comment
Share on other sites

Va rog sa va potoliti cu aberatiile astea despre IBS

http://www.e90post.com/forums/attachment.php?attachmentid=484186&stc=1&d=1297311097

Aveti aici poza cu locatia lui, scoateti mufa albastra si gata.

In functie de an si modelul masinii e posibil ca sa nu exista ditamai bucata de plastic pe cablul rosu de plus, dar cablul care pleaca de la borba de plus spre panoul de sigurante (cablul mic negru cu mufa albastra pe el) tot se gaseste.

Va sfatuiesc sa cautati pe google exact poze cu IBS sensor cable, si o vedeti exact cum arata si il deconectati.

 

Nu are ce sa caute in torpedou acel senzor pentru ca el citeste tensiunea din baterie, nu tensiunea din torpedou.

Link to comment
Share on other sites

Tu ai citit ce am scris? Ce legatura senzorul IBS cu faptul ca masina ramane fara alimentare?

Eu am citit ca am sfatuit sa desfaca borna de plus si sa verifice de cocleala, sa verifice alternatorul ca incarca.... altul o da inainte cu IBS-u din torpedou si tot asa.

macar daca aberati, aberam impreuna.

daca tot vrea sa afle de ce ramane fara curent atunci sa porneasca masina si sa se apuce de masurat, nu sa stea pe forum sa intrebe, ca nu se repara pe forum.

Cand ii spui la un dorel sa verifice contactele si el tot intreaba pe forum tu ce ai intelege ? Crezi ca daca te uiti la un contact iti dai seama daca face bine contact sau cum ?

Am patit la o gramada de masini sa am probleme cu borba de plus, se desface, se curata si se pune la loc. la e39 de exemplu la borba de plus pleaca 2 cabluri, unul spre alternator si altul spre panoul de sigurante. Un dorel nu a legat corect bateria cand am schimbato si dupa ceva vreme m-am trezit intr-o curba ca s-a miscat bateria si cablul de la alternator a iesit din borna, in schimb cablul care alimenta masina a ramas bine mersi legat si nu s-a oprit masina.

Sunt o gramada de situatii si posibilitati incat trebuie verificat tot traseul de la alternator-baterie-tabloul de sigurante.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu nu zic ca nu spui bine dar iti zic ca m-am lovit de defectul asta la e90 si la e92 si e un defect de tot cacatul pe care desteptii de la Bmw trebuiau sa faca recall. Au facut doar in state ca acolo legea e de partea din clinetului. E foarte naspa sa te trezesti in mers ca "moare" toata masina...
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Bateria noua o am de aproape 2 ani. Se poate sa se fi sters inregistrarea?

Ultima data (sambata) am ramas fara curent in timp ce eram in mers cu masina. Si acolo a si ramas de atunci. Noroc ca am putut sa o imping intr-un loc cat de cat ferit

 

Multumesc

 

Asa cum ti-a spus si colegul Gabriel, ai probleme la incarcare. Verifica alternator,releu incarcare si traseu cabluri alternator.

Masoara cu un multimetru ce tensiune ai cu motor oprit si ce tensiune ai cu motorul pornit, direct pe bornele de la baterie. Daca nu ai cu ce masura mergi la un service

Edited by Madutzu25
Link to comment
Share on other sites

Eu nu zic ca nu spui bine dar iti zic ca m-am lovit de defectul asta la e90 si la e92 si e un defect de tot cacatul pe care desteptii de la Bmw trebuiau sa faca recall. Au facut doar in state ca acolo legea e de partea din clinetului. E foarte naspa sa te trezesti in mers ca "moare" toata masina...

Problema este cunoscuta, s-a rezolvat pe alocuri si in anumite circumstante (doar nu credeti ca BMW o sa faca recall la toate cazanele iesite din garantie).

Pe parte tehnica, defectul apare in 2 zone:

1. Conexiunea pe circuitul de alimentare al tabloului din spatele torpedou; zona ce se exclude in cazul colegului Bogdan

2. Piesele de trecere/conexiune din compartimentul bateriei; acolo exista 2 borne mari de legatura care fac trecerea catre compartimentul interior

In link se observa clar circuitul, reperele 12

 

Trebuie verificat mult si atent, defectul nu e foarte usor de gasit. Iti recomand sa mergi la un service bun, orice defect sau greseala pe partea electrica poate costa scump

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.