Jump to content

Imi ies aburi de sub capota ( miros de ulei cel mai probabil )


Recommended Posts

De curand imi tot ies aburi de sub capota din partea stanga a motorului, cel mai probabil fiind pompa de vacuum sau in cel mai fericit caz oring-ul, ma gandesc. Problema ar fi ca pierd si antigelul, fara sa mi se aprinda martorul in bord, completez cam o data la saptamana. Este vorba de vestitul motor n42b18 e 46 316

Probleme asemanataoare careva sau mecanici priceputi pentru ajutor?? Am schimbat garnitura capac plus garnitura de suportul filtrului de ulei, crezand ca de aici ar fi problema.

O alta problema ar mai fi ca pe tester imi da eroare pe cilindrul 4, fiind vb de bobina de inductie, am schimbat cu una noua dar tot aceeasi eroare, am inlocuit chiar si bobinele intre ele. Uneori imi da in nas masina in trepte inferioare si palpaie martorul de check engine, si merge in 3, mers neregulat, dar apoi isi revine...

Link to comment
Share on other sites

De curand imi tot ies aburi de sub capota din partea stanga a motorului, cel mai probabil fiind pompa de vacuum sau in cel mai fericit caz oring-ul, ma gandesc. Problema ar fi ca pierd si antigelul, fara sa mi se aprinda martorul in bord, completez cam o data la saptamana. Este vorba de vestitul motor n42b18 e 46 316

Probleme asemanataoare careva sau mecanici priceputi pentru ajutor?? Am schimbat garnitura capac plus garnitura de suportul filtrului de ulei, crezand ca de aici ar fi problema.

O alta problema ar mai fi ca pe tester imi da eroare pe cilindrul 4, fiind vb de bobina de inductie, am schimbat cu una noua dar tot aceeasi eroare, am inlocuit chiar si bobinele intre ele. Uneori imi da in nas masina in trepte inferioare si palpaie martorul de check engine, si merge in 3, mers neregulat, dar apoi isi revine...

 

 

Si eu am avut problema asta la un seria 5 scapa pe la bujie sau garnitura nu stia exact chestia e ca in momentul in care au schimbat bujiile au gasit ultimile 2 cam imbibate in ulei...am schimbat bujiile garnitura si e ok ...

Link to comment
Share on other sites

De curand imi tot ies aburi de sub capota din partea stanga a motorului, cel mai probabil fiind pompa de vacuum sau in cel mai fericit caz oring-ul, ma gandesc. Problema ar fi ca pierd si antigelul, fara sa mi se aprinda martorul in bord, completez cam o data la saptamana. Este vorba de vestitul motor n42b18 e 46 316

Probleme asemanataoare careva sau mecanici priceputi pentru ajutor?? Am schimbat garnitura capac plus garnitura de suportul filtrului de ulei, crezand ca de aici ar fi problema.

O alta problema ar mai fi ca pe tester imi da eroare pe cilindrul 4, fiind vb de bobina de inductie, am schimbat cu una noua dar tot aceeasi eroare, am inlocuit chiar si bobinele intre ele. Uneori imi da in nas masina in trepte inferioare si palpaie martorul de check engine, si merge in 3, mers neregulat, dar apoi isi revine...

daca iti da eroare pe cilindrul 4 poate sa fie si bujia nu doar bobina

 

De curand imi tot ies aburi de sub capota din partea stanga a motorului, cel mai probabil fiind pompa de vacuum sau in cel mai fericit caz oring-ul, ma gandesc. Problema ar fi ca pierd si antigelul, fara sa mi se aprinda martorul in bord, completez cam o data la saptamana. Este vorba de vestitul motor n42b18 e 46 316

Probleme asemanataoare careva sau mecanici priceputi pentru ajutor?? Am schimbat garnitura capac plus garnitura de suportul filtrului de ulei, crezand ca de aici ar fi problema.

O alta problema ar mai fi ca pe tester imi da eroare pe cilindrul 4, fiind vb de bobina de inductie, am schimbat cu una noua dar tot aceeasi eroare, am inlocuit chiar si bobinele intre ele. Uneori imi da in nas masina in trepte inferioare si palpaie martorul de check engine, si merge in 3, mers neregulat, dar apoi isi revine...

 

referitor la antigel vezi pe unde pierde,la mine pierdea pe la senzorul de pe furtun si prin fata pe la un cot,problema rezolvata cu 70 lei(un oring si un cot nou)

Link to comment
Share on other sites

Pistoanele( sunt in partea stanga a motorului cum privesti sub capota )...un test de compresie ar lamuri totul. In plus,pierderea antigelului poate fi cauzata si de garnitura de _chiulasa_ strapunsa.Aburi sau cu miros de ars(ulei )? La ulei nu este si depunere galbuie pe capac? Miros de benzina in ulei? Uleiul nu arata ca ness-ul frecat?(spumos,emulsie ).Miros de benzina la ulei=pistonul -test de compresie-> segmentii.Ulei cu aspect emulsionat (apa/antigel+ ulei )-garnitura de _chiulasa_ strapunsa.Aburii pot proveni de la evaporarea apei din amestecul emulsionat care se incalzeste(doar uleiul are fct de racire nu )?Nu neglija,racirea insuficienta poate duce la uzura cuzinetilor/scaune- si ruperea,griparea axelor cu came..
Link to comment
Share on other sites

Pistoanele( sunt in partea stanga a motorului cum privesti sub capota )...un test de compresie ar lamuri totul. In plus,pierderea antigelului poate fi cauzata si de garnitura de _chiulasa_ strapunsa.Aburi sau cu miros de ars(ulei )? La ulei nu este si depunere galbuie pe capac? Miros de benzina in ulei? Uleiul nu arata ca ness-ul frecat?(spumos,emulsie ).Miros de benzina la ulei=pistonul -test de compresie-> segmentii.Ulei cu aspect emulsionat (apa/antigel+ ulei )-garnitura de _chiulasa_ strapunsa.Aburii pot proveni de la evaporarea apei din amestecul emulsionat care se incalzeste(doar uleiul are fct de racire nu )?Nu neglija,racirea insuficienta poate duce la uzura cuzinetilor/scaune- si ruperea,griparea axelor cu came..

 

Nu se pune problema de chiulasĂŁ... Am fĂŁcut inclusiv test de compresie, pare ĂŽn regulĂŁ. Am schimbat garnitura capac plus garnitura suport filtru ulei, simptomele ar fi legate de pompa de vacuum sau de oringul acesteia... Legat de bobina de inducĂâşie, am schimbat inclusiv bujiile, dar eroarea tot spare pe cilindrul 4, uneori se mutĂŁ Ăâ˘i dĂŁ si pe alte cilindre deĂâ˘i maĂâ˘ina merge ok...

Ideea ar fi de cineva Ok care se pricepe sĂŁ desfacĂŁ sĂŁ-mi schimbe, pentru cĂŁ am dat de prea mulĂâşi incompetenĂâşi pânĂŁ acum, vreo patru la numĂŁr...

Link to comment
Share on other sites

Mi s-a mai spus ceva legat de axa cu came sau ceva de genul, cum cĂŁ de acolo ar apĂŁrea eroarea asta pe cilindri, Ăâ˘i cĂŁ ar trebui schimbatĂŁ axa ca operaĂâşiune, nu e vb de bani neapĂŁrat, dar sunt sceptic, refuz sĂŁ mai cred pe toĂâşi cioflingarii...cel mai important pentru mine ar fi sĂŁ-mi rezolv problema cu aburul Ăâ˘i mirosul care intrĂŁ ĂŽn maĂâ˘inĂŁ... Voi unde vĂŁ mai rezolvaĂâşi problemele mecanice atunci când e de schimbat ceva. Jur cĂŁ aĂ⢠desface Ăâ˘i m-aĂ⢠apuca chiar eu la cât de multe am citit Ăâ˘i pe aici Ăâ˘i pe alte forumuri de specialitate,problema ar fi de scule

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mda..este vb de o trusa speciala pt motor,care si pt masina mea a fost imprumutata pt o zi de catre service-ul unde mi-am rezolvat masina,deci ma gandesc ca este destul de scumpa sa o cumpere.. (trusa de cale mai exact )

Sincer,eu am schimbat/demontat initial motorul la un service in Brasov si am fost f multumita.Mecanicul de acolo si administratorul chiar sunt pasionati BMW si au facut treaba excelenta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.