Jump to content

n42b18 - valvetronic problem


mitzy_ptm

Recommended Posts

salutare, detin un 316ti n42b18 si de o luna ma tot intampin cu niste probleme gen:

 

-cateodata nu porneste , parca sa zic ca odata la 10 porniri indiferent ca e rece sau cald nu mai vrea sa porneasca...apoi o las 30min sau 1h si porneste sau daca insist sa dau la automat de 5-6-7 ori o ia si relantiul variaza de la 800ture la 1700 rapid, dar asta nu mai cand intampin problema cu pornirea. Dimineata de obicei nu-mi face probleme

-mentionez ca-mi apare check engine si cateodata se aprinde eml

-o alta problema in mers pana-n 3000ture daca o calc mai brusc imi da in nas, intrerupe...dar asta doar dupa ce regulatorul de aer si-a facut treaba adica la cald.

 

Nu vreau sa aud de ,, TESTERE '' nu sunt precise... si am pus-o, ma gandesc ca poate careva a intampinat problema asemanatoare sau ceva idei nu strica acolo poate una din ele se nimereste a fi cu succes :D

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ai distributia sarita de la punct cel mai probabil.

Asta ar fii cauza si pentru pornit greu si pentru dat in nas in ture mici.

Verifica totusi si fise+bujii pentru pornitul greu si mersul neregulat.

 

salut, dar daca ar fi sarita nu ar face si la rece? cand sta turata dimineata merge bine, bujiile sunt noi si bobinele par a fi ok.

Edited by mitzy_ptm
Link to comment
Share on other sites

Pai daca nu vrei tester, atunci mergi la vreun oracol sa o repari; pe un tester ok se poate vedea functionarea motorului, valorile vanos si valvetroniic, si se poate stablili daca este o problema la distributie, senzori, etc.

 

Pot fi o multitudine de cauze, so probabil o combinatie, gen distributie+senzor, sau debitmetru, insa empiric nu vei reusi sa repari nimic, din contra, poti cheltui bani aiurea , sa nu mai contabilizam timp si nervi.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Cum spune si colegul verifica cele 2 valve de VANOS.De regula se infunda si merg curatate cu Brake Part Cleaner.Schimba-le si garniturile daca tot le scoti...Daca esti putin atent...usor poti sa-ti dai seama si daca patinele de distributie sparte (de regula cand scoti valva din partea dreapta se aud cum cad bucatile de patina ce se sprijineau pe ea)-asa am patit la 2 astfel de motoare.O alta metoda de a vedea daca s-a umblat la distributie e intinzatorul.Daca are saiba pe el....cam sunt sanse sa fie varianta cu probleme (l-au inlocuit cu unul mai lung iar saiba distantier au scos-o)

 

Valva de VANOS e piesa 1 din Pozapost-57782-0-91354300-1478613652_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.