Jump to content

e90 320d - from ZERO to HERO


Theo42

Recommended Posts

Chiar daca mi-am facut contul cu cateva luni inainte de a imi cumpara masina,urmat de 2 ani de citit pe aici consider ca a venit momentul sa-mi prezint si eu cazanul, e90 320dA lci cod motor N47 jet black,ultimele 7 cifre e134530,aflat la mine din august 2014,fabricat in august 2008 ( a vazut prima oara soseaua in martie 2009 ). Masina o am de pe la 130k km,in prezent 170k+ pe bord,nefiind singura masina cu care merg insa prima masina a mea. Voi face cateva posturi consecutive,doar in primul post voi atasa pozele pe forum,pentru restul voi folosi o sursa externa pentru ca spatiul alocat aici se duce destul de repede. Masina este trecuta prin destule la mine,mai exact un motor nou + un accident destul de serios. Undeva in septembrie anul trecut am ajuns in pragul in care deja ma uitam dupa altceva,am zis ca asta a fost cu ghinion si aia i-a fost viata la mine insa nu dupa mult am zis ca un fier nu te poate dovedi si am inceput reconstructia ei,lucru ce inca se intampla si probabil se va intampla mult timp de acum incolo.

Povestea incepe prin iunie 2014,hotarat sa imi cumpar prima masina pentru ca ajungeam in bucuresti si aveam nevoie de o masina a mea,cu un buget destul de limitat. Ma orientasem initial spre un golf 5,ulterior o honda civic insa dupa niste bani veniti neasteptat am zis ca daca tot o comit macar sa o fac pana la capat,asa ca am inceput sa ma uit dupa golf 6,passat cc,a4. BMW'ul nu a fost niciodata in gandul meu,tin minte ca m-am uitat dupa e90 insa mai mult din curiozitate si nicidecum ca imi doream masina asta. Nu mi s-a parut initial potrivita pentru mine. Pana sa caut in germania am colindat prin tara vazand diverse vagaune,una mai proasta ca alta.Intamplarea face sa ajung in autovit(raiul samsarilor) doar sa imi scald ochii,vad un cc frumos,ma hotarasc asupra lui insa se vinde cu 5 minute inainte sa apuc sa conduc masina. Era deja a n'a masina pe care o vedeam in ziua respectiva fara succes (vreo 6-7masini) deja ma gandeam ca iar ma intorc fara nimic,aia e,ma uit pe mobile si sigur o sa iau ceva din germania. In timp ce ma mai plimbam pe acolo gasesc cazanul,persoana cu care eram imi zice de cand am vazut-o "P-asta o iei,ai sa vezi.". "Ce?BMW,tractiune spate,eu,nuuuu.." . Ma uit putin pe la masina,neagra,xenon,cutie automata,interior de piele crem si cam atat. Nu tu navi,nu tu trapa,in perioada respectiva refuzasem suficiente masini din start doar pentru asta. Zic meh,deja nu-mi place. Vine proprietarul (atentie,nu samsarul) si ma intreaba daca sunt interesat,ii zic ca doar ma uit insa ca as vrea si eu cheia sa ascult motorul,o pornesc, aproape 130k in bord, "km sunt reali?" "da,am masina de noua" . Ups,deja cand am auzit ca e primul proprietar am devenit interesat. Avea un usor zornait de lant,masina a fost intretinuta doar in reprezentanta pana sa ajunga la mine,fusese lovita usor in colt stanga-spate ( la semafor ),avea stopul + bara schimbate,in rest niciun incident. Negociem ceva la pret si dupa un drive-test (venind de pe 1.9tdi 116cai daily) zic da,imi place,o iau. 9300E pret final (acum 2 ani) cu 2 seturi de jante pe 16" + cauciucuri noi pe ambele seturi. Incepe calvarul.

Cand am cumparat masina avea revizia proaspat facuta de fostul proprietar,mi-a aratat facturile,se afla si in cartea de service totul la bmw deci initial nu am bagat decat motorina in masina. Totul ok,omul mi-a dat toate facturile pe care le-a avut legate de masina,totul s-a confirmat la bmw,toate bune. Am aflat ulterior ca era prima oara cand venea in targ si ca statea cu masina la vanzare de 3 luni,urma sa ii ajunga un f10 nou si a dat masina asta pentru ca a iesit din garantie.

Prima patanie a fost la 1 luna distanta cand i-am pus folii,baiatul mi-a scapat apa in modulul de la geamuri si l-a prajit,de atunci trebuia sa imi fi dat seama ca nu era un semn bun insa nu mi s-a parut nimic special,am luat alta placa si aia a fost. Multi au zis de masina asta ca e blestemata si o sa intelegeti de ce.

In luna decembrie (la 137k km) a urmat prima revizie,tot la bmw ( si singura la bmw ) , cand i-am schimbat kitul de distributie complet la filaret prin garantie extinsa. Eu am achitat atunci doar revizia,de restul s-au ocupat baietii,destul de multumit atunci,am scapat de zgomotul de lant. Precizez ca a fost schimbat tot kitul,am dat mail la bmw germania atunci si ei mi-au trimis toate piesele.

Cam atat pentru primul post legat de cazan (asa i-a ramas porecla),o sa revin cu pataniile in urmatoarele,momentan inca scot pozele din telefon. Nu atasez decat una pentru ca nu ma lasa forumul sa adaug mai multe.

321 Exterior Parts In Body Color Exterieurumfaenge In Wagenfarbe

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

851 Language Version German Sprachversion Deutsch

Options

1CB Co2 Content Co2 Umfang

1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration

2BW Lt/aly Wheels Double Spoke 268 Lm Raeder Doppelspeiche 268

2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung

205 Automatic Transmission Automatic Getriebe

240 Leather Steering Wheel Lederlenkrad

249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad

302 Alarm System Alarmanlage

4AB Fine-wood Trim Burr Walnut Edelholzausfuehrung Nussbaum Wurzel

423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours

428 Warning Triangle Warndreieck

431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend

441 Smokers Package Raucherpaket

493 Storage Compartment Package Ablagenpaket

494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer

502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage

507 Park Distance Control (pdc), Rear Park Distance Control (pdc), Hinten

520 Foglights Nebelscheinwerfer

521 Rain Sensor Regensensor

522 Xenon Light Xenon-licht

534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik

663 Radio Bmw Professional Radio Bmw Professional

698 Area-code 2 Area-code 2

7NH Service Inclusive 5/100 Service Inclusive 5/100

8AR Romanian / On-board Documentation Rumaenisch / Bordliteratur

8SP Cop Control Cop Steuerung

818 Main Battery Switch Batteriehauptschalter

863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa

999 Order Control First Dealer Cars Auftragssteuerung Hea

post-67923-0-08666100-1480024166_thumb.jpg

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ce mi-a placut cel mai mult la masina cand am cumparat-o a fost motorul plin de praf,semn ca nu se umblase pe acolo prea des. Ulterior l-am curatat si acum arata altfel,o sa scriu si despre asta in posturile urmatoare.

Revenind,dupa schimbul de distributie,fericit ca mi-am luat masinuta inapoi,a urmat un unghi de fuga(primul facut din 2008 pana in 2014,s-a chinuit omul ala 1h sa imi regleze pe acolo tot ce trebuia pentru ca era totul gripat,dupa care timp de cateva luni nu a vazut decat revizii + motorina. Toate bune si frumoase,inca nu venise greul. Suportul ala era prins pe bord pentru ca masina venise cu navigatie bmw separata insa a fost sparta in bucuresti si furat gps'ul ramanand doar cu suportul in bord (e gaura data,ar arata mult mai urat fara + ca in timp fiind strans acolo s-a deformat putin bordul in jurul lui). Tot la cumpararea masinii am primit si un kit de reparatie pentru vopsea bmw,e ok pentru urmele de pietre insa nu l-am prea folosit.

IMAG0360.jpg

Pozele sunt din targ,prima venire a masinii acasa si placa modului de geamuri arsa.

IMG_20140830_WA0024.jpg

IMG_20140830_WA0018.jpg

IMAG0067.jpg

IMAG0027.jpg

IMAG0008_1.jpg

 

Au urmat numerele noi,taxa nerecuperata,a costat 70 ron inmatricularea pentru ca am vrut placute preferentiale. RAR'ul a fost ok,la ITP m-au trimis la plimbare pe premisa "da ce sefu',tu crezi ca asta nu ia ITP'ul?" . Pe atunci inca avea DPF'ul. :Devil:

IMAG0036.jpg

Pozele de la schimbul de distributie,imi cer scuze pentru calitate,aveam un htc m7 cu clasica problema a camerei cu tenta roz.

IMAG0258.jpg

IMAG0259.jpg

IMAG0260.jpg

IMAG0261.jpg

IMAG0262.jpg

Prima patanie a masinii a fost pe la sfarsitul iernii lui 2014,mi s-a prins martorul de placute in bord. Unde sa le schimb? In bucuresti nu cunosteam pe atunci prea mare lucru insa am zis sa ma duc la cineva care se ocupa de bmw'uri,asa ca am mers la Service Premium,toate bune si frumoase,s-a rezolvat repejor insa cand am scos masina de pe groapa,neatent fiind "dai,dai,dai,STOP!". Pana am calcat eu frana deja am simtit masina cum o ia usor in jos. Cazusem cu o roata in groapa. Bogdan mi-a zis ca a fost prima oara cand a patit asa ceva,nu am atins nimic,roata se sprijinea de peretele lateral al cauciucului,a scos-o bogdan de acolo destul de repede si am scapat si de data asta. De atunci tuturor le zic sa suie ei masina pe groapa/sa o duca la elevator,am prins o oarecare fobie de chestia asta.

IMAG0279.jpg

IMAG0278.jpg

 

Dupa a urmat iar o perioada de liniste,masina a trecut la rotile de vara linistita,toate bune si frumoase. Constatasem intre timp ca prietena mea avea o mica fobie,ori de la stilul meu de condus ori de placere sa isi bage unghiile in manerul usii de la pasager. Mereu am zis ca asa isi marca ea teritoriul,manerul ulterior a fost schimbat,comandat de la grozadan.

IMG_20150227_WA0001.jpg

IMAG0057.jpg

IMG_20150411_WA0014.jpg

Au mai urmat mici intamplari,un caine luat la viteza mica insa nimic de notat. Singurul lucru pe care o sa il tin minte mult timp de acum incolo e cum intr-o seara mergeam prin drumul taberei si se lucra la sosea,din neant pe prima banda vad ceva,cred ca e o punga,nu apuc sa franez(noroc ca mergeam foarte incet),si aud un mare poc. Era o bordura in mijlocul drumului,nu-mi explic cum de n-am vazut-o insa asta a fost "dauna" masinii. Destul de rezistenta bara la bmw,ce pot sa zic.

https://postimg.org/image/llhvwmwl9/9eb9d349/

Masina a trecut dupa iar la bocancii de vara,tin minte ca primul an chiar a fost foarte linistit,cam pana in ziua in care masina a implinit un an de cand o aveam.

IMAG0265.jpg

O alta patanie a fost cam la o luna dupa ce am luat-o (acum mi-am amintit) . Un logan nu s-a mai asigurat la schimbarea benzii si mi-a sters lateralul stang de la usa soferului pana in spate,tin minte ca s-a intamplat cu o zi inainte de ziua mea de nastere. Foarte nervos pe situatie ii explic omului ca peste o zi urmeaza ziua mea si ca nu am timp de asigurari,sa stau cu masina in service etc. iar el foarte senin imi arata buletinul lui. La o zi dupa ziua mea de nastere era si el nascut. Am facut amiabila,masina mea a scapat foarte usor,a lui a fost destul de rau (bara,far,aripa). Dupa un polish si o spalare ramasesem doar cu o linie fina in caroserie,vopseaua nu fusese afectata rau.

IMAG0410.jpg

Cam aici se termina partea draguta a povestii, pana in vara lui 2015 masina nu mai vazuse decat motorina si spalare.Revin cu poze + ce mai am de zis dupa ce le descarc.

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

mie imi place povestea ... continua :popcorn:

Ace tu probabil mai stii cate ceva de pe alt forum,cand se intamplau live. :shifty:

Continuam,in august 2015 plec sa imi cumpar tigari,sa imi bag motorina si sa imi iau prietena de acasa undeva in mijlocul zilei. Soare,frumos,abia spalasem masina,toate bune. In 15 min vine o ploaie de vara,se inunda orasul,eu aflat in capatul opus de casa zic ca trebuie sa ajung sa vad ce s-a intamplat pe acolo. Mentionez ca a fost destul de rau,apa peste tot,copaci cazuti,accidente multe. Zic sa nu o iau pe strada principala pentru ca in primii 2km deja vad 1 accident serios,o tamponare usoara si o masina iesita de pe carosabil pe trotuar. Zic ca e mai sigur sa o iau pe stradute mai mici,pe acolo totul e ok. Ajung in capul strazii mele,vad putina apa,insa in timp ce inaintam nivelul apei crestea,zic sa o iau incet sa nu fac vreo prostie. Undeva la jumatate e o intersectie ce formeaza un V la nivelul asfaltului,practic soseaua coboara putin,se leaga de intersectie dupa care revine la nivelul ei normal. Acolo am ramas,aveam vreo 30km/h,cand se lasa masina in jos spre intersectie vad un val de apa peste capota,se opreste motorul. Ma descalt,imi ridic blugii,ma dau jos din masina,ma ajuta cineva sa o imping,masina nu mai pornea dupa. (am vrut sa ii dau la automat si nu facea nimic) , chem un prieten,o tractez pana la service. Scoatem destul de multa apa din ea,demontam furtune,curatam admisie,egr,etc,porneste masina insa cu martorul de check aprins in bord si cu un fum incredibil. Toata distractia asta a durat cam 2 zile. Atunci a primit iar filtre+ulei insa ce am gasit pe stoc,castrol si niste no-name,urma sa fac revizia in bucuresti. Merg putin cu ea,toate bune,in seara aia am plecat,s-a stins si martorul de check insa acum apare partea draguta,in fiecare dimineata cu motorul rece masina pornea,se balbaia putin,dupa care isi revenea.Zic booon,trebuie dusa la doctor ca ceva clar nu e la locul lui.

IMAG0650.jpg

IMG_20150818_WA0024.jpg

IMG_20150818_WA0022.jpg

Ma duc la faimosii Bimmer Service (inapti dpmdv in tot ce presupune mai mult de o revizie) , fac revizia,placutele pe spate,sunt chemat ulterior sa se uite iar la ea. Revin la cateva zile,verdictul e clar,2 injectoare sunt moarte. Dupa episodul cu apa ceva mi s-a parut logic in afirmatia lui deci urma sa cumpar un set de injectoare sau sa le refac pe ale mele.

IMG_20150831_WA0007.jpg

In cateva zile trebuia sa ma ma duc cu masina iar la ei insa in seara respectiva am zis sa merg sa vad un film,eram 4 insi in masina,urma sa vedem Ant Man ( ma bine stateam acasa,am iesit de plictiseala tin minte ) . Pe bulevardul timisoara imi taie o alfa romeo brera calea,nu se uita in dreapta ca vin ca macar sa accelereze,incerc sa evit accidentul si sa il ocolesc,masina fuge de spate si ciupeste putin prima bordura de la scuarul de tramvai urmand ca eu cand am vrut sa o redresez cu roata virata sa lovesc din nou bordura. Am rupt roata masinii,m-am oprit 50m mai incolo pentru ca tot lichidul meu de frana era pe jos. Poze din seara respectiva + a2a zi,masina cat si cu bordura. De notat ca tipul cu alfa s-a dat jos,s-a uitat la masina lui daca e atinsa si pe noi ne-a lasat in paza domnului,s-a suit la loc si dus a fost. Niciun martor nu i-a vazut numarul cica,toti mi-au zis marca,modelul,culoarea,descrierea lui insa nimeni nimic de nr de inmatriculare. Politia mi-a zis ca dureaza minim o luna sa il gaseasca asa ca am preferat decat sa stau dupa ei cu masina lovita in tot acest timp sa iau hartia de la ei sa o repar pe casco. Sper ca omului aluia sa i se fi intors,si nu faptul ca mi-a taiat calea pentru ca toti facem prostii in trafic uneori ci pentru ca dupa nu a venit macar sa intrebe daca suntem bine.

Povestea cu accidentul e mult mai lunga insa am incercat sa o simplific,a venit un om si le-a zis politistilor ca mergeam cu 200,ca a vazut el,altcineva ca pacat de masina,in momentul ala nici eu nu stiam cum sa reactionez. Abia la cateva ore distanta realizasem ce patisem cand m-am intors de la politie,undeva pe la 3 dimineata toata faza cu accidentul intamplandu-se pe la 10. Norocul meu a fost ca am tras cat am putut stanga si am continuat sa lovesc bordura,daca ma taia capul sa trag dreapta loveam cateva masini parcate. La o saptamana dupa ce am patit-o eu un tip cu un e46 intr-o situatie similara a rupt cateva masini si din cate stiu omul a murit la spital. (caz dat si pe la stiri parca)

IMAG0762.jpg

IMAG0734.jpg

IMAG0733.jpg

IMAG0731.jpg

IMAG0721.jpg

IMG_20150901_WA0005.jpg

Abia de acum incepe distractia cu cazanul.

Edited by Theo42
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Stii cum e, ghinionul si-l face fiecare cu mana lui.

Ce-ai cautat sa intri cu masina in apa?? Ai? De acolo se trage faza cu biela indoita. Apa nu poate fi comprimata, mai ales ca vorbim de un motor cu aprindere prin compresie.

 

In alta ordine de idei, ai cont aici de catva ani si n-ai vazut ca aia de la bimmer service sunt praf...pacat ca ti-ai pierdut timpul si banii cu ei.

 

Succes!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ai avut ceva de tras cu ea, multi km fara probleme iti urez! Cum ti-ai dat seama ca e convertizorul obosit? cat a costat reconditionarea?si eu tot un e90 automat am, doar ca e M47.

Patina la talpa,pe manual orice treapta schimbam masina ramanea in 3000rpm,pleca greu de pe loc pe drive + pilitura gasita in baie (ceea ce e normal dar nu prea normal). Oricum de acum voi face schimbul in cutie la fiecare 40k,ulei febi si aia e. E mai safe decat 100k+ pe ulei bmw din ce am intrebat pe la maiestrii care se ocupa de cutii.

Frumos exemplar ciobanescul :thumbsup: Cati ani are?

Revenind la povestea mașinii tale nu pot sa zic decât nota 10, pt naratorul din tine ;) si pt răbdarea care ai avut-o in situațiile prin care ai trecut.

Ciobanescul e nou prin casa,face 9 luni pe data de 6 acum. Toti se mira de el ca e imens,insa nici piciorul nu-l ridica. In schimb e exemplar cu pedigree,ambii parinti campioni.

masina asta trebuie lasata mostenire clar :thumbsup:

Am avut 2 tentative sa iau altceva. Prima oara au dat-o dauna cu o zi inainte de livrare ( stii povestea cred ) si a2a oara am decis ca mai bine iau un apartament.Cand ii vine momentul sa o dau o sa o las in familie.

Stii cum e, ghinionul si-l face fiecare cu mana lui.

Ce-ai cautat sa intri cu masina in apa?? Ai? De acolo se trage faza cu biela indoita. Apa nu poate fi comprimata, mai ales ca vorbim de un motor cu aprindere prin compresie.

 

In alta ordine de idei, ai cont aici de catva ani si n-ai vazut ca aia de la bimmer service sunt praf...pacat ca ti-ai pierdut timpul si banii cu ei.

 

Succes!

Cand am demontat atunci motorul a gasit furtunul de scurgere de la filtrul de aer cu un dop de frunze,pamant etc. Nimeni nu-l curatase vreodata si cred ca a contribuit destul de mult la cantitatea de apa trasa in motor. Nu te gandi ca avea apa 3m,sunt poze in care se vede nivelul,sub prag oricum pentru ca m-am dat jos fara sa bag apa in masina.Atunci au trecut pe langa mine minim 5 masini cat am impins-o pe a mea,inclusiv un e36,un golf 4,un passat b6.

Iar legat de bimmer,reclama multa,auzisem si opinii bune, aia e,mi-am luat-o de un set de injectoare.

Bine ca nu apucasem sa le vand pe cele vechi.

 

received_1108245119192723.jpg

Edited by Theo42
Link to comment
Share on other sites

Am citit toata povestea ta si a "cazanului" tau, nu m-am plictisit nici un moment, unele faze chiar m-au amuzat iar altele intristat. Tu trebuie sa te faci scriitor, macar in timpul liber ca ai avea "suptces" mare.(cum zice o cunostinta din zona rurala). Spor in viitor cu masinuta si multi km cu motorul cel nou.

PS: Frumos ciobanesc, doar sa ai grija la displazia coxo-femurala daca varsta este in jur de 1 an

Am vazut dupa ca ai postat in acelasi timp.... poti sa ii faci niste radiografii daca nu ai facut deja..

Edited by DohoDragos
Link to comment
Share on other sites

Ciobanescul primeste doza de calciu recomandata de medic zilnic + pauza necesara dupa 10 zile de tratament. Am fost deja cu el la veterinar si e ok din toate punctele de vedere,mai putin cu capu' . Avem si o pisica ce a crescut de mica fix in perioada in care s-a imbolnavit fostul golden retriever si este probabil ce-a mai calda si iubitoare pisica pe care am vazut-o,doarme cu ciobanescul,asta o plimba in gura prin curte la fel cum isi plimba pisica puii,e anormala relatia lor. In rest tot ce prinde gasesc mort a doua zi.

Tocmai m-a sunat curierul,azi mi se livreaza convertizorul,maine sau luni e gata. Poze mai pe seara cand ajung la domnu' alex. Convertizorul asta e de 6hp21(eu am 6hp19z insa sunt interschimbabile) cu ceva dragut facut prin el sa tina ceva mai multi nm. :frantics: Ne pregatim de intercooler,injectie + soft iar,insa toate la timpul lor.

received_854878587916323.jpg

chitsro,pretul nu e relevant pentru ca m-am dus printr-o cunostinta,o reconditionare de convertizor costa intre 350-450euro,depinzand unde o faci.Motorul nu e relevant cat e cutia in sine,eu spre ex am un zfs19hpz,a2a generatie a cutiei mele,fabricata in 2008 insa surpriza convertizorul e de nfl,fabricat in 2005. Daca ai tot 320d e o sansa foarte mare sa ai acelasi cod de convertizor pe care il am si eu . Il recomand pe Samer de la timisoara (insa e foarte scump pe partea de manopera montare/demontare) sau niste baieti pe preciziei ce lucreaza cu o firma din polonia,insa pot sa imi dau cu parerea doar legat de partea de reconditionare a convertizorului,e foarte importanta in schimb si partea de montare/demontare a cutiei.La samer am auzit multe lucruri de bine,mai putin de pret,am un prieten care s-a dus la el cu cutia in punga propriu-zis si i-a facut-o ca noua. Eu nu ii schimb si discurile momentan,doar o curatare a grupului de valve.Poate la urmatorul schimb de ulei sa o fac iar bucati.

Edited by Theo42
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Si a ajuns,3 zile mai târziu mulĂâşumitĂŁ Cargus. FabricaĂâşie a12a 2008. Bun fata de 2005.http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161125/45f70d789c878cd9a59672c710404ef6.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161125/6e018b34fe03230f347efa4a565064a9.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

felicitari pentru rabdare, ai avut nervii tari si ceva bani prin portofel...eu la E60 am cedat dupa un an si 3000 de euro investiti, simteam la fel ca nu se mai termina si am dat-o, asa am ramas cu gandul la masina aia incat si acum mai urmaresc forumul ca si cand o aveam si sunt sigur ca va veni vremea cand voi alege iar ''gresit'' dar cu mai multa atentie sper :frantics:
Link to comment
Share on other sites

Pai masina nu a fost fĂŁcutĂŁ doar de mine,s-au legat multe prietenii din cazan si fiecare a contribuit cu câte ceva. Momentan cel mai bucuros sunt ca am gĂŁsit un loc in care sa o ĂŽntreĂâşin fĂŁrĂŁ griji ca nu iese treaba buna. De la spĂŁlat pana la mecanica,are locul ei pe peste tot.

In alta ordine de idei pana la urma o sa fie reasamblatã luni,cu putin noroc tot atunci ne apucam de traseul de inox cap-coada,catalizatorul rãmâne la locul lui. In primele teste va iesi fãrã evacuare (doar cu catalizatorul pus) sa vedem daca ne place sunetul si atunci decidem cum rãmâne.

Ăntre timp azi mi-au ajuns si boxele fata de logic 7,am si ramele cu tweetere si 1 subwoofer (care e deja pus pe masina de ceva timp) . Vreau pentru moment doar sa ĂŽnlocuiesc boxele fata + sub urmând ca pe viitor ca iau si fetele de uĂâ˘i pe spate,restul de boxe,amplificatorul si cablaraia sa o facem logic 7 complet. :)

Edit: daca Ăâ˘tiĂâşi pe cineva care vinde boxe de logic7/sub la preĂâşuri decente sunt deschis la recomandĂŁri,mi se par exagerate preĂâşurile de pe olx.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by Theo42
Link to comment
Share on other sites

Am citit tot...nu-mi vine sa cred cate ai patit in primul rand, dar ai fost inteligent si ai scoso la capat cu motorul nou luat pe "desteptii" de la service + treaba cu garantia.

Iti urez multa bafta si sanatate cu masina fara niciun alt incident!

Astea inseamna City Insurance ca e RCA ca e CASCO...daca o aveai la altii mai potenti ti-o reparai atunci pe casco

Edited by WIN60
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Tot pe Casco s-a reparat dar dupa multe certuri si ĂŽntârzieri. Anul asta am avut la ĂĹĄiriac si abia ce mi-a expirat,urmeazĂŁ in cateva saptamâni sa ii fac iar dar sa vedem unde,probabil tot la ĂĹĄiriac. Cu motorul am avut ceva noroc,le-am dat dauna financiarĂŁ celor din service + garanĂâşia care e pe 100k km atat timp cat pot face dovada schimburilor de ulei si filtre.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.