Jump to content

G30 - 520d


mikken

Recommended Posts

Sa o stapanesti sanatos, foarte frumoasa!!!

Referitor la nemulutimirile legate de partea de calitate, in speta pot spune ca sunt putin cam dezamagit de seria 5 G30, cel putin de a mea si fac referire aici la plasticul de pe bord, faptul ca apar zgomote la instalatia de climatizare cand este AC-ul pornit ...la F10 nu am avut aceasta problema si tare ma deranjeaza.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am un var, el are un E din 2014 e200 cdi si tac-su are E350 cdi cum e al lui mikken, El a caracterizat masina lu' tac-su in felul urmator " in afara de motor, masina e un gunoi".

Imi place cum arata noul E dar daca as avea bani sa-mi unul nou tot BMW mi-as lua. Am avut si eu 2 stele...am mai zis sunt masini bune dar nu sunt BMW.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@mikken

 

Tie iti trebuie masina noua in iulie 2023. La momentul respectiv, g30 va avea 6 ani si 9 luni. Indiferent cum ai calcula, seria 5 modelul nou va aparea sigur in 2023...mai poti sta cateva luni cu mercedesul pana ti se livreaza bmw-ul, asa cum ai stat cateva luni suplimentar cu g30-ul pana a venit mercedesul.

 

Pocniturile alea sunt si la mine.

 

Cred totusi ca cea mai buna calitate a interiorului se gaseste la Audi A6. Oriunde te-ai uita, masina aia este tipla la toate imbinarile si la toate materialele.

E drept, toate acele touch screen mi se par absolut imposibil de folosit.

Sa mergi cu 160 si sa modifici temperatura, e o adevarata aventura.

Oricum, si mercedes incepand cu noile S si C care vor aparea anul asta, vor trece pe touch pe toste comenzile odata cu fiecare model nou.

 

Probabil asa va face si bmw, incepand cu seria 7 peste 2 ani

Edited by edit
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

De ce nu ai luat bordul cu continut extins complet digital? PEntru cat costa in plus merita, schimba mult aspectul. Scaunele dupa cum par in poze sunt cele standard. Comenzile nu sunt pe usa daca extinderea sezutului se face manual. Cat despre motor, mie mi se pare mult mai reusit acest 2.0 de pe Mercedes decat b47 Bmw-ului. Cuplu are mai mult si se simte si consuma si mai putin. Ai prins discount maricel banuiesc, aparand w213 facelift. Merita de asemenea sa iei farurile adaptive, sunt mult peste ledurile standard.
Link to comment
Share on other sites

E leasing operational, nu se da niciun discount ci se calculeaza totul la listprice.

 

Cum spuneam bordul digital costa vreo 1000 euro si nu mi s-a parut ca merita, eu personal nefiind fan digital stuff prea mult. Scaunele sunt cele comfort din echiparea Exclusive, cu piele naturala pe laterale si textil pe mijloc...destul de confortabile. Bugetul nu mi-a mai permis piele integral din pacate, ar fi fost buna ca se cam murdareste textilul asta deschis la culoare...aia e, o sa traiesc cu asta.

 

Comenzile scaunelor sunt pe usa doar daca se pune optiunea respectiva de scaune full electrice, eu nu am pus-o...intrucat merg preponderent singur in masina asa ca scaunele sunt 99% din timp in aceeasi pozitie.

 

Farurile adaptive sunt faine, insa foarte scumpe si la mers preponderent pe autostrazi (cum merg eu), nu mi se pare ca se justifica.

 

Despre motor, depinde la ce te referi...cel de pe Mercedes e mai zgomotos decat cel de pe G30. Nu am versiunea de 194CP sa pot compara direct, insa se simte acceptabil pentru caroseria asta...departe insa de a fi sportiv sau agresiv in vreun fel. Cel putin asa il simt eu...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

I dau dreptate lui mikken la mare parte din ideile exprimate.

Inainte de a alege ce masina sa iau am fost sfatuit de un prieten sa aleg E-ul si am intrat in cateva la un dealer din apropiere si exact aceleasi dezamagiri am avut si eu, as mai adauga si torpedoul care nu sta fix, inchis fiind, are un joc destul de enervant iar manerele exterioare nici ele nu stau fixe in pozitie normala, parca sunt de jucarie chinezeasca.

E-Class are intr-adevar mai mult loc in spate fata de seria 5 dar pe mine asta nu ma interesa catusi de putin.

Poate sunt eu de moda veche dar aveam impresia de robustete si durabilitate cand venea vorba de Mercedes, cred ca am ramas blocat prin anii 2000, clar ca numai este vorba de asa ceva in zilele noastre.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Radu, Mercedesurile din anii 2000 cat si cele din anii '90 au fost cele mai proaste ever. Cu ocazia respectiva, in 2006, Mercedes a trecut pe locul 2 la vanzari in spatele BMW. in 2009 i-a depasit si Audi.

Au inceput sa isi revina in 2013 odata cu aparitia noilor generatii si odada cu victoriile in formula 1 iar in 2 ani a urcat de pe 3 la vanzari pe locul 1, unde este si actualmente.

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Radu, Mercedesurile din anii 2000 cat si cele din anii '90 au fost cele mai proaste ever. Cu ocazia respectiva, in 2006, Mercedes a trecut pe locul 2 la vanzari in spatele BMW. in 2009 i-a depasit si Audi.

Au inceput sa isi revina in 2013 odata cu aparitia noilor generatii si odada cu victoriile in formula 1 iar in 2 ani a urcat de pe 3 la vanzari pe locul 1, unde este si actualmente.

 

In anii 90 poate te referi doar la prima jumatate, ca pana in 1996 cand a aparut w210 Mercedes era rege la calitate si durabilitate.

 

Link to comment
Share on other sites

Mercedes-ul asta nu-mi inspira nimic cand il vad, personal imi lasa impresia de masina veche, din exterior. Bine, nici G30 nu e vreo revolutie in materie de design, dar parca are cateva unghiuri din care arata bine, in special spatele.
Link to comment
Share on other sites

Edit, la ce te referi cand spui ca au fost cele mai proaste?

 

Cele mai putin fiabile.

 

Astfel incat Mercedes a organizat un super test cu scop de marketing(pe banc de proba parca) cu cateva zeci de bucati simuland un drum de jumatate de milion de km.

 

@silent power.

Prietenul a luat-o sh, dar intr-adevar era al unei batrane, tinuta in garaj, trapa, cu 150.000km si din generatia anterioara.

Fiabilitatea Range Rover a crescut, e drept fiind tot slaba, insa daca masina o iei noua, stai destul de linistit

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mie mi se pare ca orice masina/model/marca cumparata de nouacu garantie,nu rezerva surprize neplacute in primii doi ani/90000km ce trece peste este loterie.

Asa cum bmw mercedres audi lexus pretuite la 70k plus mi se par obscene relativ la calitatea fabricatiei/puterea de cumparare medie.

Si daca credeti ca departamemtul sourcing decide ce si cum se pune pe masina x....asta e istorie acum si la medicamente in r&d trebuie sa validezi furnizorul cel mai ieftin,altfel te matura indienii si chinezii.traim vremuri complicate,de multe ori am dileme existentiale in ceea fe privesc valorile ce le transmit urmasei.unde plm e lamborghini fabricantul de tractoare ce isi baga pual in masina sport a lui ferarri si isi face masina proprie sa ii arate ce si cum.

Life in plastic is fantaatic :(

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Aia crezi tu ca in primii 90.000 km sau 2 ani, nu ai idee câte mașini se defecteazĂŁ in primii 5.000 km, nu mai vorbesc in 90.000.

 

Cum e sa iei mașina noua si sa te lase prin concediu la 1000-2000 , altele sub 1000 km. Si defecte din alea nasoale...de trebuie sa chemi asistenta sa ti ia mașina.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mie mi se pare ca orice masina/model/marca cumparata de nouacu garantie,nu rezerva surprize neplacute in primii doi ani/90000km ce trece peste este loterie.

Asa cum bmw mercedres audi lexus pretuite la 70k plus mi se par obscene relativ la calitatea fabricatiei/puterea de cumparare medie.

Si daca credeti ca departamemtul sourcing decide ce si cum se pune pe masina x....asta e istorie acum si la medicamente in r&d trebuie sa validezi furnizorul cel mai ieftin,altfel te matura indienii si chinezii.traim vremuri complicate,de multe ori am dileme existentiale in ceea fe privesc valorile ce le transmit urmasei.unde plm e lamborghini fabricantul de tractoare ce isi baga pual in masina sport a lui ferarri si isi face masina proprie sa ii arate ce si cum.

Life in plastic is fantaatic :(

 

Cam asa gandesc si eu...am avut ceva problemute mici si cu BMW-ul in cei 3 ani de exploatare, insa nimic grav si s-a remediat pe garantie mereu. Calitatea masinilor insa este sub orice critica, la modul general vorbind. In special cand le cumperi noi, pretul platit este aberant pentru ce primesti in schimb. As fi crezut ca datorita automatizarii si robotizarii procesului de productie, calitatea ar fi trebuit sa creasca...na, robotii fac mai putine greseli statistic vorbind. Dar probabil materialele cu care se lucreaza sunt din ce in ce mai slabe si totul e proiectat sa tina perioada de garantie, 3 ani...apoi scrap and buy a new one.

 

Sa va spun ca aproape am gaura in covorasul de la Mercedes unde sta calcaiul piciorului drept??? Dupa 2500km???? :))))

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Faina masinuta, sa o stapanesti sanatos..

 

Depinde de fiecare ce asteptari are de la masina, si ce cauta...Eu am cautat sa fie confortabila.

Si eu am trecut de la bmw la mercedes, nu regret nici o secunda , urmatoarea va fi tot mercedes.

Referitor la calitatea materialelor, nici mercedesul nici bmw'ul si nici o alta marca nu mai face masini cum se faceau mai demult.. Ai optat pentru suspensia airmatic pe masina?

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Da, am pus suspensia airmatic...care e faina tare. Intr-adevar masina e mai confortabila decat G30-ul cu suspensia M sport si scaunele sport. Coloana mea imi multumeste :)

 

Ma asteptam totusi la clasa asta sa fie folosite materiale mai de calitate si inchegata mai bine.

 

Aia e, pentru emotii isi face treaba cu brio vechitura de peste 30 ani :p

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

In special cand le cumperi noi, pretul platit este aberant pentru ce primesti in schimb. As fi crezut ca datorita automatizarii si robotizarii procesului de productie, calitatea ar fi trebuit sa creasca...na, robotii fac mai putine greseli statistic vorbind. Dar probabil materialele cu care se lucreaza sunt din ce in ce mai slabe si totul e proiectat sa tina perioada de garantie, 3 ani...apoi scrap and buy a new one.

 

 

 

Automatizarea n-are legatura cu taierea de costuri la materiale si subansamble. Asa merge economia, si sistemul e unul bun - dovada ca bmw vinde din ce in ce mai multe masini de la an la an. Deci scopul lor principal e indeplinit si toata lumea e fericita. Ei sunt fericiti ca vand, clientul e fericit ca are o masina care arata bine, merge bine si daca are vreo problema in garantie, se rezolva. Ce se intampla dupa aia cu masina cand ajunge la cumparatorul de SH, e tot fericirea fabricantului. Pentru ca vinde piese de schimb si manopera de service, la care au un markup maricel.

 

Iar cu pretul masinii noi - asa este, pretul e aberant. Mai ales cand poti sa cumperi o masina de 1-2 ani vechime la jumate de pret si cu garantie inca 1-2 ani.

 

 

 

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eh cum poti sa spui ca nu are legatura? Are foarte mare legatura...automatizarea este gandita tocmai pentru a reduce costurile oriunde se poate, asta e scopul final. Pe o parte se taie din cost la materialul brut folosit (gen calitatea plasticului), pe alta se taie la procesul de manufacturare, iesind un produs finit slab finisat, neverificat la standarde mai inalte, etc...

 

Toata economia e bazata pe consum...si da, poate toata lumea e fericita...mai putin planeta, ca ii mancam din resurse intr-un ritm galopant si dupa parerea mea total inutil. Nimic nu se mai repara, totul e conceput sa tina putin, apoi sa fie mai avantajos din punct de vedere financiar sa cumperi nou si produsul vechi la gunoi. Sau ma rog, in tarile mai slab dezvoltate unde exista o piata...si apoi la gunoi.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@mikken De apreciat obiectivismul tau.

Marea majoritate atunci când ĂŽși cumpara mașina noua, nu sunt ĂŽn stare sĂŁ vadĂŁ realitatea, probabil cĂŁ nu vor...

Totuși cred cĂŁ toate astea provin și din lipsa de educatie.

Sa o folosești fara evenimente!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.