Jump to content

Sfat achizitie E90 LCI 320i de 170 hp...


Recommended Posts

Buna tuturor as dorii sa achizitionez un E90 320i de 170 hp si as vrea sa stiu de la cineva care are acest motor cat de fiabil este si cat de performant ca si putere... Actuala masina este un E46 320d de 150hp de care sunt multumit ca si fiabilitate si performante dar avand in vedere ca fac maxim 10000 km pe an si 70% in oras as vrea sa trec pe benzina ptr ca mi se potriveste mai bine la km pe care ii fac...
Link to comment
Share on other sites

eu am acuma un 320d de 150 de cai si un 320i de 170 de cai.Dieselul e cu mult peste benzinar la toate capitolele.In cazul meu,la altii nu stiu cum sta treaba.

 

 

Bun 320i este E90 LCI(2009-2011) iar 320d E46 ? Dupa datele masinilor din punct de vedere al performantelor e90 e net superior...nu am fost cu un E 90 320i sa vad cum se misca de aceea intreb pe cineva care are masina de care vb eu...ideea este ca vreau sa trec de la E46 320d la un model mai nou dar as vrea sa fie benzina ptr kilometrii pe care ii fac pe an... as vrea sa stiu daca E90 benzinar e fiabil ca motorizare si ca performante sa fie mai bun ca si E46 care il am in prezent...

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Lesinat ....al meu cel putin .Poate si din cauza ca e ceva mai greu (e93) .O dezamagire din acest punct de vedere.

 

 

Am inteles pai E93 tau face suta in 9.1 secunde iar e90 de care vb eu face suta in 8.2 iar E46 in 8.9...dintre toate 3 E90 e cel mai usor deci de aceea probabil si performantele sunt acestea... am gasit un E90 in Germania si de aceea as vrea sa stiu mai multe despre masina ca sa stiu ce sa fac...Ms oricum de parere...

Link to comment
Share on other sites

E mai slab decat dieselul, nu o sa-ti placa, am mers cu asa ceva e diferenta mare, plus consumul ridicat la ce performanta ofera. Vrei benzinar viu, cauta motor mare nu astea de 2l. Recomand inainte sa dai o tura cu una, iti vei raspunde singur la intrebare, daca iti place sau nu. Venind dupa un diesel turbo e greu sa indragesti un aspirat pe benzina de 2l. Edited by calinus68
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E mai slab decat dieselul, nu o sa-ti placa, am mers cu asa ceva e diferenta mare, plus consumul ridicat la ce performanta ofera. Vrei benzinar viu, cauta motor mare nu astea de 2l.

 

 

Masina cu care ai fost este cea descrisa de mine adica E90 de 170hp ptr ca dupa carte nu prea il bate E46 diesel...chestia cu motorizarea mai mare ma deranjeaza la impozit un E90 325i il platesti cu 2000lei mai mult ca un 2l si decat sa dau banii aia la stat mai bine ii bag in masina... da ar fi ideal sa fac un drive test dar nu stiu pe nimeni care sa aiba masina asta de aceea intreb pe forum sa imi spuna cineva care are sau a avut asa ceva...

Edited by RaduDmx
Link to comment
Share on other sites

Ai primit o parere pertinenta de la colegul cristie35 care le are pe ambele, numai mergand cu una iti vei da seama daca merita sau nu, e greu sa cred ca vrei sa cumperi o masina fara sa o testezi inainte. Parerile noastre sunt subiective, si eu am 2 diesele pentru ca imi place turbo si nu depasesc de 7000km. pe an, asta nu e un criteriu daca iti place ceva. As lua benzina 2l. cu turbo care e altceva decat aspirata. Edited by calinus68
Link to comment
Share on other sites

Da colegul cristi35 are E93-1595kg si nu e acelasi lucru cu E90-1375kg , dupa cum se vede si pe date masina lui fiind mai grea cu aproape 200kg... nu e problema numa de km pe care ii parcurg cand m-am gandit la benzinar, ci si de faptul ca la E 90 LCI diesel motoarele N47 au problema cu distributia...discutia e lunga, in fine raman la parerea mea de a primii un sfat de la un coleg care are sau a avut masina de care vorbesc eu... clinus68 stiu ce inseamna aspirat benzina sau turbo diesel dar avand in vedere masiniile pe care le compar, eu zic ca sunt aproape egale, iar dupa date cel putin benzinarul e in fata dieselului...oricum mersi ptr pareri... Edited by RaduDmx
Link to comment
Share on other sites

daca ai fi aproape de mine cu toata placerea ti le-as da sa le conduci pe amandoua ca sa vezi care sunt diferentele .Pe de alta parte,pe langa ca e mai slab ,benzinarul are 9,5 % mediu pe bord,pe cand cu dieselul stau undeva la 7%

 

 

Multumesc cristie35 ptr bunavointa dar tot nu as putea sa imi fac o parere daca as merge cu masina ta ptr ca nu e cea pe care vreau eu sa o iau si sincer nu ma deranjeaza daca consuma cu 2 litri mai mult ca dieselul atat timp cat masina merge bine...

Link to comment
Share on other sites

Daca fugi de distributie, nu ai rezolvat problema si la benzinar tot la fel este generatia noua, cu aceeasi problema.Adevarat costurile de intretinere sunt mai reduse la benzina.

 

 

Din cate m-am documentat motorul N43 de pe benzinar nu are problema cu distributia ca si N47... probelme la N43 ar fi cu bujiile, pompa de vacum si injectoarele... un diesel mai are si el turbina, injectoare... discutia e lunga si sti cum e o masina buna nu e ieftina, iar ce am vazut eu in Germania diferentza intre un diesel si un benzinar cu dotariile ce le vreau eu e cam de 1500 E... grea decizie :D

Link to comment
Share on other sites

Tu fugi de prea multe chestii si faci prea multe calcule..nu vrei sa mergi cu e93 pt ca nu e e90, nu te intereseaza ca e lesinat motorul dar pt tine conteaza diferenta de o sec la 0-100 dintre e90 si e93.

Toate sfaturile colegilor le-ai combatut...cred ca ainfi vrut sa auzi numai laude la adresa acestui motor

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Tu fugi de prea multe chestii si faci prea multe calcule..nu vrei sa mergi cu e93 pt ca nu e e90, nu te intereseaza ca e lesinat motorul dar pt tine conteaza diferenta de o sec la 0-100 dintre e90 si e93.

Toate sfaturile colegilor le-ai combatut...cred ca ainfi vrut sa auzi numai laude la adresa acestui motor

 

Da mi-ar fi placut sa fie laudat acest motor dar atata timp cat nu a fost nici un coleg care sa fi detinut sau sa aibe zi de zi EXACT masina despre care vb, nu pot sa imi fac o idee despre masina... daca stiam pe cineva care sa aiba aceasta masina faceam un drive test si ma lamuream singur nu mai scriam pe forum, dar din pacate nu stiu si cer parerea unui posesor care sa ma lamureasca...

Link to comment
Share on other sites

n43 are si el problemele lui,injectoare,pompa de inalta,senzor nox,bobine bujii,eu am 318i lci/142 cp,in 25 k am schimbat doua sonde lambda,bobinele de la bujii,senzor presiune ulei.

Masina am luato la 80 k,de consum nu pot sa-ti spun decat ca extraurban consuma 6-6,5 l,urban nu circul cu masina asta,nu are cine stie ce putere dar pentru mine este suficient,eu unu conduc cat se poate de normal mai ales ca merg si cu copil in masina.

daca incepi sa citesti despre problemele masininilor din prezent nu mai cumperi nimic,nu se mai fac masini ca pe vremuri,prima mea masina a fost e21 318 din 79,am cumparato când avea 12 ani si am vanduto când avea masina 25 ani,in tot acest timp am schimbat radiator,un set de amortizoare,placute de frana si kit ambreiaj,in rest masina avea piese originale.

Edited by ovy318i
Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt interesat de motorul acesta. Vezi ca e un coleg din constanta ce il are pe e60 si era multumit.

 

Daca vii de pe diesel o sa fie sesizabila diferenta de cuplu.

Eu am pe e46 2.2i 170cp si pe hartie performantele sunt similare cu e90 320i 170cp.

Diferenta e la cuplul maxim care la e46 e la ~3150rpm fata de 4250rpm la e90.

 

Cel mai bine, la fel cum ti-au mai recomandat si alti colegi, e sa mergi cu el si sa vezi.

 

Bafta

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.