Jump to content

sfat achizitie bmw serie 3 din 2013 buget 16 k eur


rogeralbu

Recommended Posts

buna seara, avand in vedere ca urmeaza sa merg la inceput de iunie in germania sa achizitionez masina, va rog sa mi raspundeti la cateva intrebari.

buget cca 15-16 k, achizitie pe societate, acesta e pretul net, brut merge deci la cca 19-20 k.

doresc serie 3 sau 5, cu urm dotari, pe lg cele uzuale - navigatie si interior bej, nu neaparat piele, dar culoare deschisa, xenon, automata, trapa ar fi de dorit.

-preferabil nr de km mic, pana in 100 k, masina din 2013 sau 2014.

o voi lua de la dealer bmw sau dat autohus.intentionez sa folosesc masina ca auto de familie mai ales in wkd si vacante, in rest o s o conduc 90% eu, in oras 60%, in afara 40%, in medie cam 25000-30000 km anual incl concediile. intentionez sa o tin 4-5 ani macar.

 

intrebari

- doream benzina, sunt insa putine la vanzare, predomina diesel. este diferenta f mare la intretinere intre ele, adica diesel e mult mai scump? m am ocupat f putin de revizii samd, in general am avut masina de serv si mergea la revizii samd un coleg..in plus nu ma pricep aproape deloc.. ati lua 320/520 sau 318/520 i?

- cutia automata e problematica? nu am mai mers cu automate, doar la drive test si mi a placut

- last but nost least- sa inxerc sa caut serie 5 in loc de 3? stiu ca s mai spatioase..

 

multumesc anticipat tuturor celor care mi vor raspunde si urez Paste fericit tuturor

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

buna ziua tuturor,

la sf acestei luni merg in germania dupa masina. am gasit cateva misto, am si observat ca serie 5 e sensibil egal ca pret cu 3..

dintre cele 2 de mai jos pe care ati merge?

https://home.mobile.de/FIRAT-PULHEIM#des_239912576

https://home.mobile.de/STRAKEAUTOMOBILHANDELSGESELLSCHAFTMBH#des_230794822

 

multumesc anticipat

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

buna ziua tuturor,

la sf acestei luni merg in germania dupa masina. am gasit cateva misto, am si observat ca serie 5 e sensibil egal ca pret cu 3..

dintre cele 2 de mai jos pe care ati merge?

https://home.mobile.de/FIRAT-PULHEIM#des_239912576

https://home.mobile.de/STRAKEAUTOMOBILHANDELSGESELLSCHAFTMBH#des_230794822

 

multumesc anticipat

normal ar fi sa alegi tu ce iti place ca doar tu dai banii pe ea si tu mergi cu ea nu altcineva , daca o iei sa o vinzi merge sa intrebi noi ce am alege :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Eu zic sa mergi cu ambele masini inainte sa iei o decizie:

 

F10- este putin mai mare, cere neaparat o cutie automata(dupa mine), este foarte ok la drum lung si greoi in oras, mult mai bine isonorizat.( nu se aude traficul de afara). Calitate materiale interior mai buna fata de f30.

F30- este ceva mai agil, ceva mai sportiv fata de f10, in oras mai usor de manevrat, cam plasticos la bord.

 

Ca si motoate:

 

2.0 d- motorul n47, se va misca bine pe caroseria lui f30, (1550 de kg parca), are probleme cu distributia-cam 3000 de ron, cu dpf off + soft il duci lejer in 200 cp, probleme mai sunt cu injectoarele, galleria de admisie mai crapa, in rest consumabile: bujii,releu bujii, poate un turbo, volanta+ ambreiaj..schimbat ulei cutie (automata)

2.0 d biturbo - la fel ca mai sus, la care se adauga un turbo pentru turatii joase, am inteles ca e mai sensibila.

 

Pentru 2.0 sau 2.8 I nu stiu ce sa-ti spun, nu am gasit multe pareri, am auzit ca motorul de 2.8 I este cam stricacios si ca la Mhs ar fi schimbat 5 in garantie pana acum, 2.0 este acelasi motor ca 2.8 detunat. (chiar am citit ca se pune softul de pe 2.8 pentru performante mai bune)

 

Spor la cautat.

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Eu zic sa mergi cu ambele masini inainte sa iei o decizie:

 

F10- este putin mai mare, cere neaparat o cutie automata(dupa mine), este foarte ok la drum lung si greoi in oras, mult mai bine isonorizat.( nu se aude traficul de afara). Calitate materiale interior mai buna fata de f30.

F30- este ceva mai agil, ceva mai sportiv fata de f10, in oras mai usor de manevrat, cam plasticos la bord.

 

Ca si motoate:

 

2.0 d- motorul n47, se va misca bine pe caroseria lui f30, (1550 de kg parca), are probleme cu distributia-cam 3000 de ron, cu dpf off + soft il duci lejer in 200 cp, probleme mai sunt cu injectoarele, galleria de admisie mai crapa, in rest consumabile: bujii,releu bujii, poate un turbo, volanta+ ambreiaj..schimbat ulei cutie (automata)

2.0 d biturbo - la fel ca mai sus, la care se adauga un turbo pentru turatii joase, am inteles ca e mai sensibila.

 

Pentru 2.0 sau 2.8 I nu stiu ce sa-ti spun, nu am gasit multe pareri, am auzit ca motorul de 2.8 I este cam stricacios si ca la Mhs ar fi schimbat 5 in garantie pana acum, 2.0 este acelasi motor ca 2.8 detunat. (chiar am citit ca se pune softul de pe 2.8 pentru performante mai bune)

 

Spor la cautat.

 

salut si multumesc de raspuns,

automata clar vreau si eu, la optiuni am pus automata, xenon, tempomat si navi, in esenta cam astea..

 

si eu m am gd la f10, dar n am facut test cu ea, doar cu f30..

nu mi dau seama cat e de mare..de ex comparativ cu un passat break 2.0 bluemotion..e cam la fel sau mult mai mare?

Link to comment
Share on other sites

Cel mai bine fa un test drive si cu f10 altfel nu iti dai seama,eu m-am suit si am umblat un pic cu un f10 dar diferenta de clasa exista,ma refer strict la marime,mai mare,mai greu de parcat,dar na asta e o parere subiectiva,eu am seria3,cel mai bine te vei lamuri la volan.Noroc.
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca e la fel de lung ca passatul, dar parca ceva mai

lat. Daca mergi preponderent in oras ia f30, daca mergi mai

mult in afara ia f10. Eu sunt fan sportivitate deci as alege f30, acum depinde de tine. Mergi si fa testdrive, daca poti unul mai lung, nu-ti dai seama de o masina in 15 min.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

salut, din nou. am vb si cu un tip de la service bmw - el spune ca a avut mult mai puține probleme ĂŽn service cu seria 3.

Din pacate, ambele au probleme cu distribuția pe lanț.

Și ĂŽn general probleme la seria 5 ĂŽn plus fata de cele de la.seria 3 sunt : brațele, bucșele, pernele, amortizoarele.

Sg avantaj seria 5 - mai robustĂŁ și se poate obține un preț bun la revânzare. eu credeam ca f 10 e mult peste, cel putin estetic este clar..

any other ideas on this?

  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

salut tuturor.

am selectat la optiuni navi mare, automata, cruise control, an maxim 2013/2014, xenon si tapiserie alba/bej.

daca renunt la tapiserie oferta e mult mai bogata, dar as vrea asa..

in fct de ce gasesc atunci, va fi clar f10 din 2013/2014 sau f30 din 2014/2015. ma gd ca nr de km sunt mai greu de certificat, dar anul e sigur..

 

well, and we come to the point - cum afli ca sunt pb la cutie/motor? eu am ales cateva masini, majoritatea dealeri bmw. o sa merg acolo, le conduc, imi arata istoricul. dar nu ma pricep deloc, stiu doar sa conduc masini, dc fac o pana sun un prieten la propriu..

orice sfat in ac privinta e binevenit si multumesc pt el.

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea subiectiva e ca F30 nu e masina de 15-20k, mai ales in conditiile un care un F10 e tot cam pe acolo. E mult, mult sub F10. Pierzi putina "sportivitate" la F10 vs F30 (de parca se punea problema de asa ceva la 2.0d pe 1.6tone), dar primesti o masina mai spatioasa, mai aratoasa, cu materiale mult mai bune la interior, mai bine antifonata.. intelegeam 330d sau 328i vs 520d, dar asa mi se pare no brainer.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ma pregatesc sa plec germania, am selectat cateva masini.

veste buna - si dealerii mari accepta plata netto dar trebuie fie sa mearga administratorul acolo, fie sa aibe delegatie samd.

doar 2 intrebari mai am

1. am gasit o masina cu motor 2 l benzina 528i, cod motor

n20. s ar evita astfel omniprezentul diesel n47 care are sau poate avea

pb cu distributia..intrebarea de baza-consum mult mai mare la 528i? si fiabilitate?

merg ca, 25 k km pe an, cam 60% in bucuresti, restul in afara

 

 

2. garantia bmw premium selection data de neamt e

valabila la noi? sau trebuie extinsa specific la noi in tara? dar

garantia europa plus?

 

multumesc tuturor pentru raspunsuri si va tin la curent

Link to comment
Share on other sites

Motorul de 2.8i de 245 cai am auzit de la MHS si BanatCar ca nu ar fi fiabil si ca s-au schimbat vreo 7 in garantie pe la 120K km. Pe 328i iti consuma 14-15% in BUcuresti si 7-8% in afara. Garantia premium selection cred ca e valabila dar cel mai bine o prelungesti in Romania ca sa nu fie discutii ulterioare si despre europa plus nu stiu nimic.
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este sa iei diesel,cele pe benzina consuma foarte mult + ca atunci cand o sa vrei sa o vinzi nu o sa mai iei nimic pe ea.Din punctul meu de vedere un consum de 14-15 la suta este destul de mult.Motoarele N47 nu mai sunt probleme cu ele,este intretinuta legenda de cei cu service-uri.(spun asta din propria experienta)

Eu zic sa iei un F30 ,decent dotat(xenon,sport/modern/luxury line)navigatie poti sa faci retrofit ulterior.Daca o iei pana in 150.000 nu o sa ai nici un fel de probleme pana cand o sa o vinzi .Preferabil de la reprezentanta sau deleri mari.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

buna seara,

inainte de a pleca dupa masina am ascultat sfatul primit de la dvs si am facut azi un drive test cu ambele modele, 520 si 320. opinii la cald - 520 e indeed mare, superb finisata, dar mi a placut mai mult 320..desi eram destul de setat pe serie 5..ramane un mare plus spatiul interior, si ca volum, si ca finisaje.

la serie 3 f misto senzatia la demaraj, chiar si la viteze mici..nu ma pricep euaproape deloc dar poate avea o legatura cu distributia masei?

pentru mers in bucuresti, vd un avantaj pt serie 3 totusi, e mult mai manevrabila si mai usor de parcat. pentru autostrada/drum lung, clar f10.

am cateva selectate, si f10, si 30..mai degraba pot spune ca am selectat 3 dealeri..2 bmw direct, 1 general dar mare..o sa iau in fct de ce e liber atunci ca vad ca se dau f repede..dar apar altele. ca pret, e o diferenta de 3-4 k intre serii, sau an mai bun pentru f30. as vrea berlina, desi initial ma setasem pe break..mi se pare insa mai misto berlina..sper sa prind pana in 120 k km, an minim 2014, am inceput sa ma gd ca peste 3 4 ani o sa vreau sa o schimb si anul poate conta..

o sa postez aici ce am luat, si va multumesc din nou tuturor pentru pareri si feed back

 

r

Link to comment
Share on other sites

Salutare! Ma aflu Ăâ˘i eu ĂŽntr-o situaĂâşie similara, doar ca as adauga câteva mii la buget pentru o masina cu mai puĂâşin de 100k km (60-70k km). Am fĂŁcut test drive cu 520 Ăâ˘i 320 Ăâ˘i ĂŽnclin spre 320, dar numai touring (sedanul nu ĂŽmi place cum arata) si numai luxury, cat mai dotat. F10 e o masina superba, dar masa mai mare se simte, iar ĂŽn BucureĂâ˘ti e f greu de parcat.

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.